quote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef mstx het volgende:
Om dezelfde reden waarom koks blauwe pleisters hebben. Als ze in je eten vallen kun je ze makkelijk terugvinden.![]()
oh. dan misschien omdat het zo mooi kleurt bij het wit van de ongebruikte tampon?quote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef Klonk het volgende:
denk het niet, want als je op die manier zou denken zouden touwtjes aan theezakjes bruin moeten zijn, maar die zijn altijd wit.
afgekeurd dus.
bewijs, ik heb ze nog niet gezienquote:Op maandag 13 november 2006 17:07 schreef Matness het volgende:
er zijn ook tampons met witte touwtjes.
dus ze zijn niet allemaal blauw TS
super voor de dames die in de bananenbar werken!quote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef mstx het volgende:
Om dezelfde reden waarom koks blauwe pleisters hebben. Als ze in je eten vallen kun je ze makkelijk terugvinden.![]()
ik wil niet weten hoe ze bij jou thuis kokenquote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef mstx het volgende:
OK, ik eet vanavond dus echt niks meerquote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef mstx het volgende:
Anders trekt een dom blondje haar poes kaal.quote:Op maandag 13 november 2006 16:59 schreef Klonk het volgende:
Ik zit met een groot probleem, namelijk waarom zijn de touwtjes aan tampons blauw ?
Of een gouden met kerst!quote:Op maandag 13 november 2006 17:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Misschien omdat het een redelijk neutrale en 'schone' kleur is? Kan me niet voor stellen dat je een rood, geel of groen touwtje uit je poes wil hebben hangen als vrouw.
Emancipatie.quote:Op maandag 13 november 2006 17:27 schreef zhe-devilll het volgende:
jah waarom niet rose tis toch voor girlies?![]()
Gebeurt niet. Tenminste, bij mij nog nooit, bij mijn vriendinnen nog nooit. Ik zal het maar even afkloppen. En als het wel gebeurd, bezoekje huisarts denk ik..quote:Op maandag 13 november 2006 17:46 schreef Gebleekte het volgende:
Hoe krijg je die tampon eruit als het touwtje afbreekt?
Met een natte vinger langs de tampon glijden en die natte bloedspons er voorzichtig uitduwen...quote:Op maandag 13 november 2006 17:46 schreef Gebleekte het volgende:
eruit duwen, als je dat kanquote:Op maandag 13 november 2006 17:46 schreef Gebleekte het volgende:
ja dat staat zo raar als je mensen dan je getamponeerde doos laat zienquote:Op maandag 13 november 2006 17:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Misschien omdat het een redelijk neutrale en 'schone' kleur is? Kan me niet voor stellen dat je een rood, geel of groen touwtje uit je poes wil hebben hangen als vrouw.
mja, nouja, t is voornamelijk voor sexdoeleinden bedoeld.quote:Op maandag 13 november 2006 18:08 schreef MissMatch het volgende:
tamponsponsjes? nooit van gehoord. ik zwem gewoon met een normale tampon.
huh nooit van gehoord sponsjes in de poesquote:Op maandag 13 november 2006 18:07 schreef Matness het volgende:
[..]
eruit duwen, als je dat kan
of met je vingers.
je hebt ook tamponsponsjes, voor als je gaat zwemmen, of naar een parenclub gaat enzo, die moet je ook gewoon met je vingers er weer uithalen.
als je ongesteld bent en naar een club wil om te sexen, kun je die indoen. niemand die het ziet of er iets van merkt.quote:Op maandag 13 november 2006 18:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
huh nooit van gehoord sponsjes in de poes
maar waarom bij een parenclub enzosnap de link niet
wie gaat er naar een parenclub uberhaupt?
Dan is je zuurtegraad te hoog!quote:Op maandag 13 november 2006 18:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb ook wel eens witte en roze gezien, in Frankrijk geloof ik....
quote:Op maandag 13 november 2006 17:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe ze bij jou thuis koken![]()
ben jij een vrouw dan, dat je dat begrijpt?quote:Op maandag 13 november 2006 17:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Zijn dit serieus gespreksonderwerpen waar je het met vriendinnen over hebt?quote:Op maandag 13 november 2006 17:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Gebeurt niet. Tenminste, bij mij nog nooit, bij mijn vriendinnen nog nooit. Ik zal het maar even afkloppen. En als het wel gebeurd, bezoekje huisarts denk ik..
Dan zijn blauwe vast voor jongetjes!quote:Op maandag 13 november 2006 18:41 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
Ze zijn er ook met roze touwtjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |