quote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef mstx het volgende:
Om dezelfde reden waarom koks blauwe pleisters hebben. Als ze in je eten vallen kun je ze makkelijk terugvinden.![]()
oh. dan misschien omdat het zo mooi kleurt bij het wit van de ongebruikte tampon?quote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef Klonk het volgende:
denk het niet, want als je op die manier zou denken zouden touwtjes aan theezakjes bruin moeten zijn, maar die zijn altijd wit.
afgekeurd dus.
bewijs, ik heb ze nog niet gezienquote:Op maandag 13 november 2006 17:07 schreef Matness het volgende:
er zijn ook tampons met witte touwtjes.
dus ze zijn niet allemaal blauw TS
super voor de dames die in de bananenbar werken!quote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef mstx het volgende:
Om dezelfde reden waarom koks blauwe pleisters hebben. Als ze in je eten vallen kun je ze makkelijk terugvinden.![]()
ik wil niet weten hoe ze bij jou thuis kokenquote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef mstx het volgende:
OK, ik eet vanavond dus echt niks meerquote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef mstx het volgende:
Anders trekt een dom blondje haar poes kaal.quote:Op maandag 13 november 2006 16:59 schreef Klonk het volgende:
Ik zit met een groot probleem, namelijk waarom zijn de touwtjes aan tampons blauw ?
Of een gouden met kerst!quote:Op maandag 13 november 2006 17:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Misschien omdat het een redelijk neutrale en 'schone' kleur is? Kan me niet voor stellen dat je een rood, geel of groen touwtje uit je poes wil hebben hangen als vrouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |