Ik heb vandaag samen met min twee studiegenoten besloten om met zijn 3en de stemwijzer te gaan. Dus discusseren over de onderwerpen en dan een keuze maken. PvdA stond bovenaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik twijfel nog tussen SP en Partij voor de Dieren. Bij de SP heb ik een beter gevoel, maar ik ben het meer eens met de PvdD. Ik ben alleen bang dat ze een beetje een one trick pony zijn (whehehe, leuke woordgrap!), en daar heb ik ook weinig zin in.
Maar door SP te stemmen, stem je eigenlijk ook op een kabinet met de PvdA, maar ik wil alles behalve Bos (of Rutte of Halsema of Wilders of Pechtold of wie dan ook..) als MP. Dus ja.
Ze hadden gewoon Sharon Dijksma als lijsttrekker moeten kiezen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:09 schreef Flabofski het volgende:
Mwoah, de kans dat er een kabinet-Bos komt, is vrij klein.
Daar had Bupa (RIPquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon Sharon Dijksma als lijsttrekker moeten kiezen.
Stemwijzer geeft voor mij PvdD op 1 (ben het maar op 2 punten niet eens), Kieskompas adviseert me vooral PvdA te stemmen (ook al gaf ik aan Wouter Bos zeer onbetrouwbaar en onbekwaam te vinden) en je had nog zo'n stemwijzer die ging over de afgelopen 4 jaar, hoe partijen op wetsvoorstellen enzo hebben gestemd, daarbij kwam de SP naar voren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:10 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag samen met min twee studiegenoten besloten om met zijn 3en de stemwijzer te gaan. Dus discusseren over de onderwerpen en dan een keuze maken. PvdA stond bovenaan
quote:Op maandag 13 november 2006 16:59 schreef Klonk het volgende:
Ik zit met een groot probleem, namelijk waarom zijn de touwtjes aan tampons blauw ?
Want of het nu OB is of een obscuur huismerk, de touwtjes zijn allemaal blauw, dat moet een reden hebben die wij mannen niet mogen weten, is het een soort indicatie dat als je touwtje paars is geworden dat er een nieuwe tampon in moet ?
HEEELLPPPP![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef mstx het volgende:
Om dezelfde reden waarom koks blauwe pleisters hebben. Als ze in je eten vallen kun je ze makkelijk terugvinden.![]()
Nervous Tic Motion is erg tof!quote:
TREEHUGGERquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:20 schreef MissBliss het volgende:
Ik zat ook te denken aan de Partij voor de Dieren
Jaja, ik ben een linkse bomen dierenknuffelaar
En waarom zeg ik eigenlijk iets over politiek hier?
PvdDquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik twijfel nog tussen SP en Partij voor de Dieren. Bij de SP heb ik een beter gevoel, maar ik ben het meer eens met de PvdD. Ik ben alleen bang dat ze een beetje een one trick pony zijn (whehehe, leuke woordgrap!), en daar heb ik ook weinig zin in.
Maar door SP te stemmen, stem je eigenlijk ook op een kabinet met de PvdA, maar ik wil alles behalve Bos (of Rutte of Halsema of Wilders of Pechtold of wie dan ook..) als MP. Dus ja.
Jaquote:
En natuurlijk, donker/buitenlands... waarom niet verbaasdquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef BVO het volgende:
Ik stem op deze toffe mevrouw:
[afbeelding]
Laetitia is tofferquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom niet op Rita?
Eh, ik stem nietop kleur hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
En natuurlijk, donker/buitenlands... waarom niet verbaasd
quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, gewoon katholiek..Hoezo dan ?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:19 schreef Flabofski het volgende:
http://www.politix.nl/projects/nieuwekieswijzer
Hier kom ik uit op CU (68%), SGP (64%) en de PvdA (64%).
Die eerste twee.![]()
En bij StemWijzer kom ik uit op SP, GroenLinks en de PvdA.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:21 schreef Flabofski het volgende:
Bij Kieskompas kwam ik trouwens uit bij wéér de CU en de PvdA, maar ook bij CDA.
Ik vind het een beetje stom van d'r dat ze eerst uit de kamer gaat om in Amsterdam voor de VVD lijsttrekker te worden met de gemeenteraadsverkiezingen. En dan is dat een flop en gaat ze met hangende pootjes terug naar de Kamer. Geef mij Rita dan maar, tof mens.quote:
Wil je soms beweren dat daar iets mis mee is? Hè? Nou? Nou?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
En natuurlijk, donker/buitenlands... waarom niet verbaasd
Buitenlandersquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wil je soms beweren dat daar iets mis mee is? Hè? Nou? Nou?!
Dat vond ik ook een beetje vreemd. Rita is ook heel tof, zag d'r gisteren in dat programma van Premquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje stom van d'r dat ze eerst uit de kamer gaat om in Amsterdam voor de VVD lijsttrekker te worden met de gemeenteraadsverkiezingen. En dan is dat een flop en gaat ze met hangende pootjes terug naar de Kamer. Geef mij Rita dan maar, tof mens..
Christelijk is een verzamelnaam voor het christengeloof. En daar hoort Katholiek ook tussen. Wie dat niet wil geloven, kan beter maar niet over het geloof praten. Er zijn zelf katholieken die het beweren. Echt te slecht voor woorden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:30 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Er is toch een verschil tussen katholiek en christelijk...
Nietquote:
Ik weet wat ik je voor je verjaardag ga geven dan . Een geit en een paar bomenquote:
Daar valt katholiek ónder, ja. (Onder het 'christengeloof')quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Christelijk is een verzamelnaam voor het christengeloof. En daar hoort Katholiek ook tussen. Wie dat niet wil geloven, kan beter maar niet over het geloof praten. Er zijn zelf katholieken die het beweren. Echt te slecht voor woorden.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet wat ik je voor je verjaardag ga geven dan . Een geit en een paar bomen.
Het is fout. Je hoort niet op die manier te benatwoorden. Dan betekent dat je zegt dat je niet christelijk bent maar katholiek. En dat klopt gewoon niet. Punt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:35 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Daar valt katholiek ónder, ja. (Onder het 'christengeloof')
Net als gereformeerd en hervormd.
Dus zo'n gek antwoord vind ik het niet van Haaibaaike. Ze concretiseert het gewoon.
Griffithquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef BVO het volgende:
Ik stem op deze toffe mevrouw:
[afbeelding]
Alle stemwijzers e.d. gooien mij linkse partijen tegen het hoofd, maar ik neig zelf toch naar rechts. Niet zozeer vanuit mijn eigen overtuigingen, maar gewoon omdat dat voor Nederland beter is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:31 schreef BVO het volgende:
Zijn er - op Airellena - ook nog ShowChatters die niet links stemmen?
Maar waarom denk je dan dat het beter is voor Nederland als uit de stemwijzers blijkt dat je dat niet vindt?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alle stemwijzers e.d. gooien mij linkse partijen tegen het hoofd, maar ik neig zelf toch naar rechts. Niet zozeer vanuit mijn eigen overtuigingen, maar gewoon omdat dat voor Nederland beter is.
Altruïstisch stemmen noem ik dat. Een beetje zoals een grassprietje en een ravijn enzo.![]()
Dudequote:Op dinsdag 14 november 2006 15:35 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Daar valt katholiek ónder, ja. (Onder het 'christengeloof')
Net als gereformeerd en hervormd.
Dus zo'n gek antwoord vind ik het niet van Haaibaaike. Ze concretiseert het gewoon.
Wat de neuk?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is fout. Je hoort niet op die manier te benatwoorden. Dan betekent dat je zegt dat je niet christelijk bent maar katholiek. En dat klopt gewoon niet. Punt.
Ja, die 'Nee' was inderdaad niet slim. Dat is dan ook gewoon typisch Haaibaaike. Maar voor de rest klopt het wel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DudeJe edge, wat doe je?
![]()
Haaibaaike is Katholiek en dus Christelijk.
Dizer zegt: "Je bent Christelijk!"
Haaibaaike antwoordt: "Nee"
Niks concretiseren; wat ze antwoordde klopte gewoon niet.
Grassprietjes bij ravijnen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alle stemwijzers e.d. gooien mij linkse partijen tegen het hoofd, maar ik neig zelf toch naar rechts. Niet zozeer vanuit mijn eigen overtuigingen, maar gewoon omdat dat voor Nederland beter is.
Altruïstisch stemmen noem ik dat. Een beetje zoals een grassprietje en een ravijn enzo.![]()
"Ben je voetbalfan?"quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is fout. Je hoort niet op die manier te benatwoorden. Dan betekent dat je zegt dat je niet christelijk bent maar katholiek. En dat klopt gewoon niet. Punt.
quote:Pete Yorn - A Girl Like You
Someday
I'll look into her green eyes
And know that she'll come with me
A girl like you
Een stemwijzer kan niet alles peilenquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dan dat het beter is voor Nederland als uit de stemwijzers blijkt dat je dat niet vindt?.
Nee, dát slaat ergens opquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:41 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Dan slaat de zin "Dan is het net alsof ik niet meer in m'n sokken pas" nergens op.
Theoretisch gezien zou hij/zij juist béter in de sokken passen, aangezien het rompje van een poppenkastpop makkelijk in een sok te proppen valt.
En toch kon je het al zo snel niet laten om weer op mij te reagerenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
a) ik negeer je omdat je een onvriendelijke zak was.
b) ik post gewoon lekker hard door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |