Ik heb met je te doenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:15 schreef LeBeau het volgende:
Afbeeldingen zoals smilies en icoontjes laden echt moeilijk langzaam in firefox bij mij thuis. Dat vind ik lichtelijk kut.
Geld voor mij?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:24 schreef Flabofski het volgende:
Ik vind dat we geld moeten gaan inzamelen voor LB. Dit kan zo niet langer!
Ik nam alleen de t van thee en dan de "offie"-klank van toffee. Dichterlijke vrijheid weetjewelquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:14 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Koffie + thee = toffee
De t van thee, de off van koffie en weer de ee van thee.![]()
![]()
In jouw geval kom je uit op thoffie.Of k(h)uis.
Klopt; altijd jammer als je de betreffende ad remmiteit daarna moet uitleggenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:44 schreef Flabofski het volgende:
Bladiebla.
Ad remmiteit is een gave.
Toffie, nou. Ik vond die van dinges nog steeds veel toffieder.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik nam alleen de t van thee en dan de "offie"-klank van toffee. Dichterlijke vrijheid weetjewel![]()
![]()
En dat was ook het grapje, dat het net niet helemaal klopte. Vandaar dat ik er "Ofzo." bij zette.
!
Flablover!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Toffie, nou. Ik vond die van dinges nog steeds veel toffieder.
Ja, daar voel ik me niet te min voor, hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat vertel je Zhenar?
Niet iedereen is even intelligent.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt; altijd jammer als je de betreffende ad remmiteit daarna moet uitleggen![]()
Jottum.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:52 schreef Flabofski het volgende:
Klabafski.
Flabefski.
Aldus iemand in mijn fotoboek.
The Best Of?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:31 schreef Svensational het volgende:
Straks komt Sara Kroos bij The Best of DWHN!
quote:"En? Heb je nog wat opgestoken vandaag?"
"Ja, m'n vinger toen ze vroegen wiens moeder dat was in de Playboy."
En vanaf daar dus doorgeklikt naar de Heleen-logquote:
Geil.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
En vanaf daar dus doorgeklikt naar de Heleen-log!
Ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:31 schreef BVO het volgende:
Zijn er - op Airellena - ook nog ShowChatters die niet links stemmen?
Ik ben niet rijk genoeg om op VVD te stemmen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:31 schreef BVO het volgende:
Zijn er - op Airellena - ook nog ShowChatters die niet links stemmen?
sven!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
En vanaf daar dus doorgeklikt naar de Heleen-log!
M'n vriendinnetjequote:Op dinsdag 14 november 2006 20:18 schreef timbob het volgende:
[..]
sven!
wie is die teletubbie in je avatar?
Ah, hoe tof.quote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
M'n vriendinnetje! Heeft meegedaan aan X-Factor, helaas was ze niet door
!
En de avatar dan 'lelijk.gif' noemen. Als dat geen echte liefde is...quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
M'n vriendinnetje! Heeft meegedaan aan X-Factor, helaas was ze niet door
!
Kut F3, hij heeft de avatar gemaaktquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:25 schreef Flabofski het volgende:
[..]
En de avatar dan 'lelijk.gif' noemen. Als dat geen echte liefde is...
Vanaf de 16e minuut: http://av.rtl.nl/web/comp(...)72l10r18_480x296.wmvquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:27 schreef timbob het volgende:
Ik wacht eigenlijk nog op een hi-res filmpje
omgquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanaf de 16e minuut: http://av.rtl.nl/web/comp(...)72l10r18_480x296.wmv
ODT kwam altijd heel tof na S&S.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:29 schreef Flabofski het volgende:
Dit Was Het Nieuws.
En vanavond Onder De Tram.
Spuiten en slikken he. Op donderdag.quote:
Ah. Met je stomme afkortingen ook altijd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Spuiten en slikken he. Op donderdag.
Klopte het nog nou van P-en-K? Ja toch?
Nee, maar jij kort elk programma af, waardoor ik niet meer weet waarover je het hebt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:40 schreef BVO het volgende:
Alsof jij er nooit naar kijkt. Gij vlegel.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:42 schreef BVO het volgende:
Haaibaaike complimenteerde me met mijn avatar, Flabofski. Dus ik breng ze geheel naar u over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |