Niveau Sara.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:07 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Had best een Lama-grap kunnen zijn, toch?
Precies. Langer dan Christel, om wie ik echt nooit heb hoeven lachen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:09 schreef Flabofski het volgende:
[..]
En die heeft het ook twee jaar volgehouden.
Kristel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies. Langer dan Christel, om wie ik echt nooit heb hoeven lachen.
De allerslechtste Bupatih-grap aller tijden graag.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:10 schreef Flabofski het volgende:
Gooi nog eens wat 'ik wil graag zien' of 'de allerslechtste aller tijden' in dit topic. Kan ik alvast oefenen. [afbeelding] [afbeelding]
Als Patrick belachelijk werd gemaakt moest ik altijd harder lachenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan was Sara toch niet zo slecht. Eens in de maand een goede grap, en voor de rest kon je lachen hoe de rest haar belachelijk maakte.
Met die aflevering met Yolanthe had ze enorm veel last van wijvennijd, dat was ook wel grappigquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan was Sara toch niet zo slecht. Eens in de maand een goede grap, en voor de rest kon je lachen hoe de rest haar belachelijk maakte.
Die bestaat niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De allerslechtste Bupatih-grap aller tijden graag.
Damkampioenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als Patrick belachelijk werd gemaakt moest ik altijd harder lachen.
"Geband is met een t, hoor"quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:14 schreef Svensational het volgende:
Ik wil graag zien de allerslechtste Bupatih-imitatie allertijden.
Damn, wat ben ik blij dat die gast geband is, zit ie weer kutgrappen te maken op m'n MSN.
Dat had ik dan ook gemeld in mijn column.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met die aflevering met Yolanthe had ze enorm veel last van wijvennijd, dat was ook wel grappig
quote:
"Ik? Nee, joh. Zoveel eer verdien ik niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:14 schreef Svensational het volgende:
Als je al begint met: "Die bestaat niet", kan je natuurlijk nóóit een Lama wordenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:16 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Die bestaat niet.![]()
![]()
Al komt "Ja, ik ga zeker mee naar de 1000-meet, zoals ik enkele maanden geleden al had aangekondigd!" wel in aanmerking.
"Pffff, ik zou echt mijn hele leven crew willen zijn. Hell, ik zou zelfs (Forum) Admin willen worden. Mên, wat zijn yvonne en Danny toch tof.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:14 schreef Svensational het volgende:
Dat was toch een grapje!quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je al begint met: "Die bestaat niet", kan je natuurlijk nóóit een Lama worden
"Kristin wíé? Pfff, lelijke oude taart.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:14 schreef Svensational het volgende:
't Is dat er geen beeld bij zit, anders was je écht wel blijven kijken!quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Wegzap-moment.
Ha haquote:
Niet!quote:
Je vergeet "hard lachen om andermans grappen", want dat doe je zéker niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:27 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Niet!Want dat zou ik wel toespelingen maken op mijn tieten, afgeven op mannen, rare geluiden uit m'n bolle bakkes toveren of wild rondstampen!
Dan ken je mij niet goed genoeg, mannetje.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je vergeet "hard lachen om andermans grappen", want dat doe je zéker niet.
Daar heb je me.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:29 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Dan ken je mij niet goed genoeg, mannetje.
Ik heb immers vaak genoeg moeten lachen om Johan_Cruijff, Bupatih of IQM.quote:
quote:
Als je dat combineert krijg je toffee!quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Koffie.
Jij komt altijd spontaan klaar als je naam genoemd wordt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?! Ik kwam spontaan klaar op jouw "DOOR ZHENAR" opmerking!![]()
![]()
![]()
Maar als ik jou niet kan pesten, wat moet ik dan op Fok!?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je begon gelijk Zwijndrecht te dissen
Jouw woordgrapje klopt tenminste.quote:
WTF?! Wat is het verschil tussen die samentrekking en die andere?!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jouw woordgrapje klopt tenminste.
Erkenning is oké.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jouw woordgrapje klopt tenminste.
Koffie + thee = toffeequote:Op dinsdag 14 november 2006 19:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?! Wat is het verschil tussen die samentrekking en die andere?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |