Ja, ik weet het echt niet hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:47 schreef Svensational het volgende:
P&Kie?
Die weet ik! Eigen Huis en Tuin met Rob en Nico.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef timbob het volgende:
EH&T met R&N
dat waren nog eens tijden!
Nou, nou...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik weet het echt niet hoor!
Ja, door BVO's opmerking wist ik het ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:42 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Die weet ik! Eigen Huis en Tuin met Rob en Nico.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:37 schreef Flabofski het volgende:
Nog niet nagevraagd.
Stelletje huilies zitten er ook in OUD.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:45 schreef BVO het volgende:
En dan zegt Peri dat ik ver ga.
Campagne: de troostaward voorJessie
Hormoanen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:48 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Stelletje huilies zitten er ook in OUD.
Je hebt het toch nagevraagdquote:
Ja, ik zag haar nog!quote:
Maar daar doelen BVO en ik niet op, schat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt het toch nagevraagd? Bij mij
!
Geen typefout en ik ben me er van bewust dat het een slechte woordgrap is (vandaar ook de PI), maar zelfs slechte kwaliteit weerhoudt mij er niet van ze toch te maken. Zo ben ik dan wel weer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Is die oa een typefout of een poging om een leuke woordgrap te maken?
In beide gevallen:
Jezus, hoerige kut-users, doe eens duidelijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:51 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Maar daar doelen BVO en ik niet op, schat.
Kut, dat heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze waren laatst bij Paul de Leeuw.
Het Sara Kroos-syndroom.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen typefout en ik ben me er van bewust dat het een slechte woordgrap is (vandaar ook de PI), maar zelfs slechte kwaliteit weerhoudt mij er niet van ze toch te maken. Zo ben ik dan wel weer.
Ach, je hebt het, of je hebt het niet. Overigens vind ik wel dat je nu niet erg origineel bent, aangezien een Sara Kroos opmerking vandaag al meerdere malen tegen jou gemaakt is. Maar dat terzijde.quote:
Wat heeft 'een Sara-opmerking die vandaag tegen mij is gemaakt' te maken met wat ik hierboven postte en met de originaliteit daarin?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, je hebt het, of je hebt het niet. Overigens vind ik wel dat je nu niet erg origineel bent, aangezien een Sara Kroos opmerking vandaag al meerdere malen tegen jou gemaakt is. Maar dat terzijde.
Iemand (quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:55 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Wat heeft 'een Sara-opmerking die vandaag tegen mij is gemaakt' te maken met wat ik hierboven postte en met de originaliteit daarin?
Het is toch typisch Sara om ondanks de slechte kwaliteit van grappen ze tóch te maken?
Wat grof.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
jij op Sara-niveau zat eerder vandaag,
Oh, zo. Nou ja, ik neem MB sowieso niet (meer) serieus.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand () gaf aan dat jij op Sara-niveau zat eerder vandaag, dan is het toch onorigineel om vervolgens zelf óók maar iemand te "beledigen" door te zeggen dat hij net Sara Kroos is?
Verzin dan iets nieuws, je kan het wel.

Als dat de enige reden is, kan ik daar mee leven.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef Zhenar het volgende:Een FlabErik bitchfight!
![]()
Ik ben voorErik
![]()
newbies
![]()
Tevens heeft Erik wel een punt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is, kan ik daar mee leven.
Vechten tot je er bij neervalt Flabquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Oh, zo. Nou ja, ik neem MB sowieso niet (meer) serieus.[afbeelding]
En míjn Sara-opmerking is niet te vergelijken met MB's opmerking, aangezien zíj mij met Sara vergeleek, terwijl ik jouw eigen analyse van je grap vergeleek met Sara.
Ik heb zelf dus niet gezegd dat je op het niveau van Sara zit, maar toen je zei "maar zelfs slechte kwaliteit weerhoudt mij er niet van ze toch te maken" moest ik aan Sara denken.
Dus.
All I'm saying is dat ik het weinig origineel vind om wéér met Sara aan te komen. Je motieven waarom enzo, die maken mij niet uit.quote:
Je snapt het dus nog steeds niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had het stiekem helemaal eigenlijk niet over MB, maar over mijzelf:
[..]
All I'm saying is dat ik het weinig origineel vind om wéér met Sara aan te komen. Je motieven waarom enzo, die maken mij niet uit.
En dát deed ik dus niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand () gaf aan dat jij op Sara-niveau zat eerder vandaag, dan is het toch onorigineel om vervolgens zelf óók maar iemand te "beledigen" door te zeggen dat hij net Sara Kroos is?
Verzin dan iets nieuws, je kan het wel.
Ik denk dat hij het wel degelijk snaptequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:01 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Nee. Want hij snapt blijkbaar niet wat ik zei/waarom ik het zei.
De enige overeenkomst is de naam 'Sara Kroos'.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel degelijk snapteMaar het gaat om de gelijkenis tussen de twee Sara Kroos opmerkingen en die is er wel degelijk
Dat heet nou associëren en daar hoef je je niet voor te schamen hoor
Maar het is niet een bijzonder originele bezigheid
![]()
En dat laatste had ik niet helemaal door inderdaad, maar dat doet niks af aan mijn punt (al verzwakt het 't wel een beetje).quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Je snapt het dus nog steeds niet.
Én je spreekt jezelf tegen. Immers:
[..]
En dát deed ik dus niet.
Ja. Bij de een-na-laatste aflevering van dit seizoen maakte ze na een mislukte grap de "Knip dit eruit!"-beweging met d'r handen, toen bleek dat mensen alweer niet moesten lachen om haar 'grappen'.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me wel af of Sara Kroos wel doorheeft dat ze slechte grappen maakt.
Het Kristel-Zweers-syndroom.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen typefout en ik ben me er van bewust dat het een slechte woordgrap is (vandaar ook de PI), maar zelfs slechte kwaliteit weerhoudt mij er niet van ze toch te maken. Zo ben ik dan wel weer.
Hoe ontof was deze pagina geweest als Bupa dit gezegd hadquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het Kristel-Zweers-syndroom.
Achteraf is het ook niet moeilijk om door te hebben dat je een slechte grap maakt. Maar ze weet het volgens mij niet echt van tevoren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:07 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ja. Bij de een-na-laatste aflevering van dit seizoen maakte ze na een mislukte grap de "Knip dit eruit!"-beweging met d'r handen, toen bleek dat mensen alweer niet moesten lachen om haar 'grappen'.
Ja, maar néé! De naam Kristel Zweers was al eerder gevallen vandaag en dus ben je niet origineel meer!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het Kristel-Zweers-syndroom.
Jij zou het zelf toch beledigend vinden om met Sara Kroos vergeleken te worden? Jouw emoties jegens deze "comediënne" zijn overduidelijk hier, dus daar hoef je je niet onderuit proberen te praten. Erik maakte een opmerking zonder Sara Kroos te noemen. Dat deed jij. Met welke reden?quote:
Nee. En dat is dan ook niet één van haar sterkste punten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Achteraf is het ook niet moeilijk om door te hebben dat je een slechte grap maakt. Maar ze weet het volgens mij niet echt van tevoren.
Maar niet als diss richting iemand, dus Erik had het oké gevondenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:09 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ja, maar néé! De naam Kristel Zweers was al eerder gevallen vandaag en dus ben je niet origineel meer!
*stampvoet*
Daar irriteer ik me eigenlijk nooit aanquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:10 schreef Flabofski het volgende:
Ruben Nicolai heeft iets soortgelijks. Die weet niet wanneer hij moet stóppen met een grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |