Als ik zie welk een enthousiasme de stichting uistraalt, kunnen wij natuurlijk niet achterblijven !quote:Beste mensen,
Graag informeer ik jullie over de doelstelling van de stichting Fibrosekinderen Op Kamp, kortom stichting FOK. Geweldig dat jullie je in gaan zetten voor onze stichting, zodat we weer veel mensen met Cystic Fibrosis blij kunnen maken!
Wat is Cystic Fibrosis?
Cystic Fibrosis is een ongeneeslijke, aangeboren aandoening, die bij één op de 3600 baby’s voorkomt. Jaarlijks worden er ongeveer 50 baby’s met Cystic Fibrosis geboren. Patiënten maken te taai slijm in hun hele lichaam, wat voornamelijk problemen geeft in de luchtwegen, de darmen, alvleesklier en lever. Ze kampen met klachten die steeds ernstiger worden en overlijden vrijwel zonder uitzondering op jonge leeftijd. De gemiddelde levensverwachting van een Cystic Fibrosis patiënt bedraagt 30 jaar. Dankzij intensieve medische zorg is de kwaliteit van leven van de Cystic Fibrosis patiënt tegenwoordig gelukkig veel beter dan in het verleden.
Cystic Fibrosis is een erfelijke ziekte. In Nederland is één op de dertig personen (ofwel een half miljoen mensen) drager van de erfelijke eigenschap die CF bepaald, het CF-gen.
Alléén wanneer beide ouders drager zijn van het gen, bestaat de kans dat hun kind de ziekte heeft. Die kans bedraagt 25 procent.
In de afgelopen 30 jaar organiseerde de stichting FOK vakantiekampen voor kinderen met CF, ook als er intensieve medische zorg nodig was. Daardoor hadden de CF-ers onderling plezier en konden ze ervaringen en verdriet delen. Tevens waren de ouders eens een week ‘vrij’ van de intensieve zorg.
Helaas is er echter nieuw medisch inzicht gekomen waardoor kinderen (maar ook oudere patiënten) in de toekomst van elkaar afgezonderd moeten worden. Dit houdt in dat kampen, maar ook andere gelegenheden waarbij veel CF patiënten bij elkaar komen, niet meer gehouden kunnen worden. Dat is voor heel veel patiënten echt een ramp, ze hadden veel aan het lotgenoten contact.
Omdat de ervaring van de kampen zo positief was heeft het bestuur van de stichting FOK besloten om door te gaan met het organiseren van activiteiten voor CF-ers.
We zijn bezig met twee verschillende projecten:
1. Verschaffen van toegang tot internet(primair in – kinder – ziekenhuizen) en daarmee onderlinge contacten mogelijk maken
2. Het organiseren van uitjes voor kinderen met broertjes of zusjes, vrienden en/of andere gezinsleden.
Hier volgt een korte toelichting op deze projecten:
Ad 1 :
Het verstrekken van apparatuur om middels tekst maar mogelijk ook met geluid en beeld met elkaar in contact te kunnen komen. Hoe dit precies vorm zal krijgen is nog niet duidelijk, maar gedacht kan worden aan het verstrekken van:
o hardware (PC’s en webcams),
o software (om met elkaar te kunnen spreken en elkaar te kunnen zien binnen een ‘veilige’ groep)
o zg. ‘breedband’ verbindingen.
Ad 2 :
We organiseren uitjes voor kinderen en jongeren met de juiste zorg. Dit met de hulp van een bestand van vrijwilligers, waarvan de meesten ervaren CF begeleiders.
Dit jaar hebben er acht uitjes plaatsgevonden. Tevens hebben we een kinderziekenhuis van laptops kunnen voorzien, waardoor de kinderen vanuit hun bed contact kunnen hebben met lotgenoten.
We zijn nu één jaar bezig met onze nieuwe projecten. Het is heel iets anders dan het organiseren van kampen, maar we zijn ervan overtuigd ook op deze manier veel mensen met CF blij te maken!
Heel, heel hartelijk bedankt voor jullie aktie.
Ontzettend veel succes en plezier!
Met vriendelijke groeten namens de stichting FOK,
Willeke Rasenberg
voorzitter
Nog een toevoeging:quote:Op maandag 13 november 2006 20:36 schreef ElisaB het volgende:
Ben ik weer... ik ben er stil van... echt
Bank: 175,00
Giro: 385,88
Anders: 0,00
Totaal: 560,88 (13 november, 20:36 uur)
Respect
Toppie
quote:We hebben nog even wat gebrainstormd achter de schermen en mss is het wel leuk om iets aan de bedragen te verbinden. Was gisteren ook al ergens langs gekomen als ik het goed heb.
Het is een schatting, maar om een beetje een idee te geven van wat er met het geld gedaan
kan worden:
2,50 voor 1 week internetten
5 euro voor 2 weken
10 euro voor een maand
50 euro is een onvergetelijk dagje uit voor één kind
Duidelijk dus dat ook kleine bedragen prima welkom zijn!![]()
Ik ben er weer helemaal klaar voorquote:Op maandag 13 november 2006 11:07 schreef buzzer het volgende:
Toevoeging (de OP werd te lang:
ElisaB zal net als vorig jaar de hele financiële afwikkeling voor haar rekening nemen, en ze zal regelmatig tussenstanden van de opbrengst posten in dit topic...
quote:Op maandag 13 november 2006 11:12 schreef sanger het volgende:
En ik ben ook dit jaar weer van de partij
Ik stort de ¤ 52 van de Nuon door
die afbeeldingquote:Op maandag 13 november 2006 11:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben er weer helemaal klaar voor
[afbeelding]
Gewoon hier vragen: [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht #58quote:Op maandag 13 november 2006 11:20 schreef Erik_84 het volgende:
Ik doe ook mee! Heb alleen nu het geld niet ff, volgende week denk ik!
Kan iemand voor mij de Fok! voor Fok avatar combineren met mijn huidige?
Vind ik ook goedquote:Op maandag 13 november 2006 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Btw. moet het niet zijn FOK! voor Fok?
Done!quote:Op maandag 13 november 2006 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gewoon hier vragen: [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht #58
Nee hoorquote:Op maandag 13 november 2006 11:27 schreef Erik_84 het volgende:
ik heb in dat avatar-topic jouw icoontje gebruikt als voorbeeldniet erg toch?
dan kun jij vast wel helpenquote:Op maandag 13 november 2006 11:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee hoorVorige keer heb ik zelfs alle icoontjes geleverd
dan upload je 'm toch gewoon ff ergens en geef de url aan in je profiel?quote:Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
dan kun jij vast wel helpenIjsmeis heeft een icoon gemaakt [afbeelding]
maar hij is te groot (althans hij is 4kb), hoe kan ik dit kleiner krijgen?
Even uploaden bij photobucket, en dan de url in je profiel zetten bij Webiconquote:Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
dan kun jij vast wel helpenIjsmeis heeft een icoon gemaakt [afbeelding]
maar hij is te groot (althans hij is 4kb), hoe kan ik dit kleiner krijgen?
Hoeft niet, want hij staat al gehostquote:Op maandag 13 november 2006 11:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Even uploaden bij photobucket, en dan de url in je profiel zetten bij Webicon
We hebben nog geen eind datum vast gesteld, maar ik zou denken tot ergens vlak voor kerst? Of half december of zo.quote:Op maandag 13 november 2006 11:41 schreef gateway het volgende:
ik doe ook mee! momenteel staat mijn rekening erg rood..... en pas volgende maand weer geld... Mijn vraag dus: Tot wanneer loopt deze actie?
En voor het geval er mensen/bedrijven zijn die hardware willen / kunnen geven (denk aan een bedrijf dat nieuwe laptops krijgt en de oude aan een goed doel kunnen en willen geven, mits ze natuurlijk een beetje redelijk zijn voor het doel waarvoor ze gebruikt gaan worden, namelijk breedband internet in combinatie met videochat)
#1; Wanneer is de sluitdatum?
#2 ; Kan men (in overleg) ook hardware schenken?
Het zou zomaar kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 13 november 2006 11:41 schreef gateway het volgende:
denk aan een bedrijf dat nieuwe laptops krijgt en de oude aan een goed doel kunnen en willen geven,
Ik heb het vorig jaar wel gevolgd, maar dit heb ik gemistquote:Op maandag 13 november 2006 11:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen natuurlijk.
Er moet me wel even iets van het hart: het is niet de bedoeling dat wij als users bedrijven gaan benaderen. Je (in het algemeen, niet jij in het bijzonder) kunt altijd een balletje opgooien bij je eigen baas, maar uit naam van FOK! bedrijven benaderen is een absolute no-go-zone!
Mocht ergens iemand een keer bedenken dat er bedrijven benaderd moeten worden, dan mag dat uitsluitend via (of met nadrukkelijke toestemming van) FOK!-PR...
Wil iemand nog horen hoe het vorig jaar op dit gebied bijna nog helemaal in de soep liep (ik zei soep)? Nee, vast niet; geen ouwe koeien! Maar echt... doe het niet.
hmmzz vaag staat me iets bij, maar zou het wel willen weten (het ging tenslotte om bijdragen van mij en andere users...)quote:Op maandag 13 november 2006 12:03 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar wel gevolgd, maar dit heb ik gemist
De samenvatting: Een aantal user wilde op eigen houtje bedrijven benaderen voor een bijdrage. En ondanks dat een aantal mensen hun best deed dat te voorkomen, is dat in een geval toch niet gelukt. Het bedrijf stemde toe, stelde iets ter beschikking, user kwam afspraak voor het afhalen niet na, bedrijf bleef ermee zitten, bedrijf gepikeerd, bedrijf Goede Herder benaderd (wisten van nix), Goede Herder ElisaB benaderd (wist ook van nix), hoop gedoe, alles toch nog goedgekomen. Puntquote:Op maandag 13 november 2006 12:03 schreef Erik_84 het volgende:
Ik heb het vorig jaar wel gevolgd, maar dit heb ik gemist
Nee, daar ging het niet om hoorquote:Op maandag 13 november 2006 12:06 schreef gateway het volgende:
hmmzz vaag staat me iets bij, maar zou het wel willen weten (het ging tenslotte om bijdragen van mij en andere users...)
ow owkeejquote:Op maandag 13 november 2006 12:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, daar ging het niet om hoor
Met jullie bijdragen is niets verkeerds gebeurd, nog niet eens bijna! Het ging puur om een individuele actie van een user, buiten de organisatie om dus, maar wel onder de zelfde vlag
quote:Op maandag 13 november 2006 12:15 schreef Erik_84 het volgende:
Oei, ja dat is een vervelende situatie..
whehe das inderdaad vervelend!quote:Op maandag 13 november 2006 12:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De samenvatting: Een aantal user wilde op eigen houtje bedrijven benaderen voor een bijdrage. En ondanks dat een aantal mensen hun best deed dat te voorkomen, is dat in een geval toch niet gelukt. Het bedrijf stemde toe, stelde iets ter beschikking, user kwam afspraak voor het afhalen niet na, bedrijf bleef ermee zitten, bedrijf gepikeerd, bedrijf Goede Herder benaderd (wisten van nix), Goede Herder ElisaB benaderd (wist ook van nix), hoop gedoe, alles toch nog goedgekomen. Punt![]()
Maak daar Buzzer van, en ik ben het helemaal met je eensquote:Op maandag 13 november 2006 12:20 schreef gateway het volgende:
en in overleg met ElisaB (en de stichting)
quote:Op maandag 13 november 2006 12:25 schreef MeneerMuis het volgende:
Mijn bijdrage is inmiddels gestort op je Girorekening ElisaB![]()
Smartassquote:Op maandag 13 november 2006 12:46 schreef Lucille het volgende:
Typo in de OP, er staat relatie ipv relatief.
Ook staat er in een van de eerste zinnen vor ipv voor
Maar niks staat iemand in de weg om de hardware in V&A te verkopen en de opbrengst aan Fok4Fok te schenken.quote:Op maandag 13 november 2006 12:20 schreef gateway het volgende:
[..]
whehe das inderdaad vervelend!
En dat moet inderdaad niet. Kijk, als je bij een IT bedrijf werkt en je zou nieuwe hardware krijgen, en de oude zou evt wat voor deze actie wezen, dan kan je je baas het uitleggen hoe en wat, en in overleg met ElisaB (en de stichting) natuurlijk wat voor elkaar betekenen; Je baas hoeft het oude niet af te voeren, en de Stichting Fok is er blij mee!
maar, eerst maar eens afwachten of men dat wel wil, zou me zo voor kunnen stellen dat men liever dezelfde pc / laptops heeft, ivm installatie en images etc....
We wachten maar af op een antwoord van de stichting..........
Owja, F5-en op de bank en giroquote:Op maandag 13 november 2006 12:37 schreef Troel het volgende:
We verwachten wel elk uur een update van je hoor ElisaB
Super dat je het weer doet en ik hoop dat het net zo'n succes wordt als vorig jaar!
Nopequote:Op maandag 13 november 2006 12:50 schreef NorthernStar het volgende:
Maar niks staat iemand in de weg om de hardware in V&A te verkopen en de opbrengst aan Fok4Fok te schenken.
ik zal even een mailtje sturen !quote:Op maandag 13 november 2006 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We hebben nog geen eind datum vast gesteld, maar ik zou denken tot ergens vlak voor kerst? Of half december of zo.
Over die hardware... Buzzer? Zou jij dat kunnen vragen per mail?
Het moet dan idd niet echt hele ouwe meuk zijn. Het moet wel werken.
quote:Beste Collega’s
Dit mailtje stuur ik op persoonlijke titel, en heeft verder ook niets met het Nova College van doen.
Wat ik voor wil leggen:
Ik ben actief op een groot internetforum als beheerder. Vanuit dit forum organiseren wij in november/december altijd een grote inzamelingsactie voor een goed doel. Dit jaar is de keuze gevallen op de stichting FOK http://www.Stichtingfok.nl De naam van de actie is: Fok! Voor Fok
Ik heb persoonlijk contact gezocht met deze stichting, en ze zijn zeer blij met deze actie, vooral omdat het een vrij onbekende ziekte betreft, die het werven van fondsen niet eenvoudig maakt. De stichting draait volledig op vrijwilligers.
Deze stichting zet zich in voor kinderen met Cystic Fibrosis ook wel bekend als taaislijmziekte. Voorheen organiseerde de stichting vakantiekampen voor deze kinderen, maar het opduiken van een gevaarlijke overdraagbare bacterie heeft hier een streep doorheen gezet. De doelstelling van de stichting moest daardoor aangepast worden. Momenteel organiseren zij dagjes uit voor individuele patiënten, en werken zij aan lotgenotencontact, door de kinderen in het ziekenhuis (waar zij vaak vele weken per jaar verblijven) een internetaansluiting aan te bieden, dmv netwerkfaciliteiten en laptops in bruikleen.
Omdat ik mezelf zijdelings erg betrokken voel bij de doelstellingen van de stichting, heb ik besloten om zelf ook de boer op te gaan om geld in te zamelen voor deze stichting, om tot een mooi eindbedrag te komen. Daartoe heb ik een potje op mijn bureau staan waar in je eventueel een donatie kan doen. (Roosterbureau kamer B018b) Ik zorg er dan voor dat het geld op de rekening terecht komt die speciaal voor deze actie beschikbaar
Hieronder het stuk dat de voorzitster van de stichting voor de actie geschreven heeft ter verduidelijking:
Beste mensen,
Graag informeer ik jullie over de doelstelling van de stichting Fibrosekinderen Op Kamp, kortom stichting FOK. Geweldig dat jullie je in gaan zetten voor onze stichting, zodat we weer veel mensen met Cystic Fibrosis blij kunnen maken!
Wat is Cystic Fibrosis?
Cystic Fibrosis is een ongeneeslijke, aangeboren aandoening, die bij één op de 3600 baby’s voorkomt. Jaarlijks worden er ongeveer 50 baby’s met Cystic Fibrosis geboren. Patiënten maken te taai slijm in hun hele lichaam, wat voornamelijk problemen geeft in de luchtwegen, de darmen, alvleesklier en lever. Ze kampen met klachten die steeds ernstiger worden en overlijden vrijwel zonder uitzondering op jonge leeftijd. De gemiddelde levensverwachting van een Cystic Fibrosis patiënt bedraagt 30 jaar. Dankzij intensieve medische zorg is de kwaliteit van leven van de Cystic Fibrosis patiënt tegenwoordig gelukkig veel beter dan in het verleden.
Cystic Fibrosis is een erfelijke ziekte. In Nederland is één op de dertig personen (ofwel een half miljoen mensen) drager van de erfelijke eigenschap die CF bepaald, het CF-gen.
Alléén wanneer beide ouders drager zijn van het gen, bestaat de kans dat hun kind de ziekte heeft. Die kans bedraagt 25 procent.
In de afgelopen 30 jaar organiseerde de stichting FOK vakantiekampen voor kinderen met CF, ook als er intensieve medische zorg nodig was. Daardoor hadden de CF-ers onderling plezier en konden ze ervaringen en verdriet delen. Tevens waren de ouders eens een week ‘vrij’ van de intensieve zorg.
Helaas is er echter nieuw medisch inzicht gekomen waardoor kinderen (maar ook oudere patiënten) in de toekomst van elkaar afgezonderd moeten worden. Dit houdt in dat kampen, maar ook andere gelegenheden waarbij veel CF patiënten bij elkaar komen, niet meer gehouden kunnen worden. Dat is voor heel veel patiënten echt een ramp, ze hadden veel aan het lotgenoten contact.
Omdat de ervaring van de kampen zo positief was heeft het bestuur van de stichting FOK besloten om door te gaan met het organiseren van activiteiten voor CF-ers.
We zijn bezig met twee verschillende projecten:
Verschaffen van toegang tot internet(primair in – kinder – ziekenhuizen) en daarmee onderlinge contacten mogelijk maken
Het organiseren van uitjes voor kinderen met broertjes of zusjes, vrienden en/of andere gezinsleden.
Hier volgt een korte toelichting op deze projecten:
Ad 1 :
Het verstrekken van apparatuur om middels tekst maar mogelijk ook met geluid en beeld met elkaar in contact te kunnen komen. Hoe dit precies vorm zal krijgen is nog niet duidelijk, maar gedacht kan worden aan het verstrekken van:
o hardware (PC’s en webcams),
o software (om met elkaar te kunnen spreken en elkaar te kunnen zien binnen een ‘veilige’ groep)
o zg. ‘breedband’ verbindingen.
Ad 2 :
We organiseren uitjes voor kinderen en jongeren met de juiste zorg. Dit met de hulp van een bestand van vrijwilligers, waarvan de meesten ervaren CF begeleiders.
Dit jaar hebben er acht uitjes plaatsgevonden. Tevens hebben we een kinderziekenhuis van laptops kunnen voorzien, waardoor de kinderen vanuit hun bed contact kunnen hebben met lotgenoten.
We zijn nu één jaar bezig met onze nieuwe projecten. Het is heel iets anders dan het organiseren van kampen, maar we zijn ervan overtuigd ook op deze manier veel mensen met CF blij te maken!
Heel, heel hartelijk bedankt voor jullie aktie.
Ontzettend veel succes en plezier!
Met vriendelijke groeten namens de stichting FOK,
Willeke Rasenberg
voorzitter
Ik hoop dat ik op jullie steun kan rekenen.
Vriendelijke groet,
Peter ******
Zo schiet het wel opquote:Op maandag 13 november 2006 13:06 schreef buzzer het volgende:
Ik heb gemaild, en de eerste collega heeft zojuist 10 euro gestort
Geeft nietsquote:Op maandag 13 november 2006 13:08 schreef Erik_84 het volgende:
Zo schiet het wel op
Ik ben overigens bang dat ik geen 10 euro kan missenMoet zelf ook nogal opletten wat ik met het geld doe elke maand
Maar een bescheiden storting komt er en ik zal iig mensen erop wijzen!
Mooi! Ben benieuwd! Vind het wel jammer dat ik daar nooit aan mee kan helpenquote:Op maandag 13 november 2006 13:18 schreef Brighteyes het volgende:
Komt er aan sanger! Iedereen is hard bezig!
Ik meen dat er vorig jaar besproken was dat niet bekend zou worden gemaakt wat iedereen doneerde, juist omdat iedere bijdrage welkom is/was. Als je vaste bedragen hanteert dan loop je het risico dat de drempel iets hoger wordt.quote:We hebben nog even wat gebrainstormd achter de schermen en mss is het wel leuk om iets aan de bedragen te verbinden.
Was gisteren ook al ergens langs gekomen als ik het goed heb.
Het is een schatting, maar om een beetje een idee te geven van wat er met het geld gedaan
kan worden:
2,50 voor 1 week internetten
5 euro voor 2 weken
10 euro voor een maand
50 euro is een onvergetelijk dagje uit voor één kind
Duidelijk dus dat ook kleine bedragen prima welkom zijn!
We maken niets bekend, alleen het totaalbedrag. Vorig jaar werd 'ik heb x-paar sokken gedoneerd' een heel gangbare post in de topics. Tastbaar, direct en je voelt er gelijk iets bij. En dat is dit nu dus ook: je hoeft niets, alles mag, maar voor elke ¤ 2,50 die we ophalen, heeft één kindje met CF één week toegang tot internet!quote:Op maandag 13 november 2006 13:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Mooi! Ben benieuwd! Vind het wel jammer dat ik daar nooit aan mee kan helpen
[..]
Ik meen dat er vorig jaar besproken was dat niet bekend zou worden gemaakt wat iedereen doneerde, juist om geen discussies enzo te krijgen. Of bedoel je dat dit de vaste bedragen zijn?
maar dit is toch gewoon een indicatie van wat er met het geld gedaan kan worden?quote:Op maandag 13 november 2006 13:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Mooi! Ben benieuwd! Vind het wel jammer dat ik daar nooit aan mee kan helpen
[..]
Ik meen dat er vorig jaar besproken was dat niet bekend zou worden gemaakt wat iedereen doneerde, juist omdat iedere bijdrage welkom is/was. Als je vaste bedragen hanteert dan loop je het risico dat de drempel iets hoger wordt.
Oke, dus puur zodat het voor de donateurs tastbaar is wat ze donerenquote:Op maandag 13 november 2006 13:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We maken niets bekend, alleen het totaalbedrag. Vorig jaar werd 'ik heb x-paar sokken gedoneerd' een heel gangbare post in de topics. Tastbaar, direct en je voelt er gelijk iets bij. En dat is dit nu dus ook: je hoeft niets, alles mag, maar voor elke ¤ 2,50 die we ophalen, heeft één kindje met CF één week toegang tot internet!
jamaar, je bent toch een uitsloverige patser die zich inlaat met sloebersquote:Op maandag 13 november 2006 13:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Oke, dus puur zodat het voor de donateurs tastbaar is wat ze doneren![]()
Mooi want van mij hoeft namelijk niet iedereen te weten wat ik doneer, juist om reacties als patser, uitslover of sloeber te voorkomen.
ElisaB lult meestal ook maar wat hoorquote:Op maandag 13 november 2006 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
ElisaB kan dat veeeeeeeel beter zeggen dan ik!![]()
Psies; je snapt 'mquote:Op maandag 13 november 2006 13:28 schreef sanger het volgende:
Oke, dus puur zodat het voor de donateurs tastbaar is wat ze doneren![]()
Ach, als iedereen zo lulde zag de wereld er toch wel een stukje rooskleuriger uitquote:Op maandag 13 november 2006 13:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB lult meestal ook maar wat hoor
Ja maar dan zou ik het mensen te moeilijk maken wat ze nou moesten kiezen.quote:Op maandag 13 november 2006 13:32 schreef Troel het volgende:
[..]
jamaar, je bent toch een uitsloverige patser die zich inlaat met sloebers
dat zei ik toch al? jullie lezen over me heenquote:Op maandag 13 november 2006 13:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ach, als iedereen zo lulde zag de wereld er toch wel een stukje rooskleuriger uit
Nog even ten overvloede: de bedragen die genoemd worden zeggen niets over wat je mag storten. Daar ben je natuurlijk helemaal vrij in. Iedere euro is er een !
Het is gewoon een indicatie wat ze met de geld kunnen doen
je zei het inderdaad al, maar het gaat meer om anderen die er overheen lezen, vandaar dat ik het nog even dikgedrukt herhaalquote:Op maandag 13 november 2006 13:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat zei ik toch al? jullie lezen over me heen
¤ 52 euro?quote:Op maandag 13 november 2006 14:00 schreef PeRi het volgende:
Ik heb gestort, tis minder dan die 52 euro van Sanger,maar het is zoveel ik kan missen.
.
Echt een heel mooi doel.
mooie blog, dank je welquote:Op maandag 13 november 2006 14:04 schreef Silmarwen het volgende:
Blogje staat er!
Vanavond eens met Knut overleggen wat wij gaan storten.
Dit ben jij toch?quote:Op maandag 13 november 2006 14:04 schreef sanger het volgende:
[..]
¤ 52 euro?
Ik heb geen bedrag bekend gemaakt hoor![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 11:12 schreef sanger het volgende:
En ik ben ook dit jaar weer van de partij
Ik stort de ¤ 52 van de Nuon door
was een stille hintquote:Op maandag 13 november 2006 14:04 schreef sanger het volgende:
[..]
¤ 52 euro?
Ik heb geen bedrag bekend gemaakt hoor![]()
Shit, bustedquote:
Het gaat ook idd niet om welk bedrag er gestort wordt, of je het doet of niet.quote:Op maandag 13 november 2006 14:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Shit, busted
Op moment van typen bedacht ik me dat ik dat had gezegd indd.
Neemt niet weg dat ik dat ook gewoon doe trouwens. Alleen voor mij hoeft het bedrag niet zo bekend gemaakt te worden.
quote:Op maandag 13 november 2006 15:24 schreef mcDavid het volgende:
Zodra ik weer geld op mijn rekening heb, zal ik ook wat inleggen!
Mooie compensatie voor het ongemak dat we ze tijdens de grote downtime bezorgd hebben door hun gastenboek vol te spammen. (ja dat was mijn idee!)
ja hoor, dat is prima op tijdquote:Op maandag 13 november 2006 15:26 schreef Maeksy het volgende:
Ik kan (en wil) natuurlijk niet de cheapass uit gaan hangen als ik (zieke) kinderen de geneugten van het internet kan laten ontdekken!
Maar er moeten wel doekoes voorradig zijn en die komen volgende week pas, is dat nog op tijd?
quote:Op maandag 13 november 2006 15:39 schreef ymme het volgende:
Wat is de stand tot nu toe?
Hoeveel is d'r al overgemaakt.
quote:Op maandag 13 november 2006 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, F5-en op de bank en giro
Elke avond rond 20:00 zal ik de tussenstand geven
Dan gaan we iig door tot die tijd.quote:Op maandag 13 november 2006 15:50 schreef DerBolle het volgende:
tot wanneer loopt de actie?
kan tot december niks missen namelijk
ik kan hier geen gifjes maken en geen computer @ home op moment.quote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan gaan we iig door tot die tijd.
Nee, maar sowieso denk ik toch wel tot half december of zo.
Vergeet ook niet allemaal het icoontje over te nemen! Dat valt voor andere users veel meer op dan alleen een sticy topicje hier in GC.
Nou vooruit, om iedereen een beetje aan te moedigen, om ontroerd te raken en omdat ik toch even wilde pauzeren:quote:Op maandag 13 november 2006 15:39 schreef ymme het volgende:
Wat is de stand tot nu toe?
Hoeveel is d'r al overgemaakt.
Een link in me sig leek me effectiever!quote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan gaan we iig door tot die tijd.
Nee, maar sowieso denk ik toch wel tot half december of zo.
Vergeet ook niet allemaal het icoontje over te nemen! Dat valt voor andere users veel meer op dan alleen een sticy topicje hier in GC.
Dat zijn alvast 10 webcams! En dat op de eerste dag!quote:Op maandag 13 november 2006 16:03 schreef ElisaB het volgende:
Totaal: 145,88
Weet je dat de Fok! inzameling ieder jaar het enige goede doel is dat ik steunquote:Op maandag 13 november 2006 16:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou vooruit, om iedereen een beetje aan te moedigen, om ontroerd te raken en omdat ik toch even wilde pauzeren:
Bank: 25,00
Giro: 120,88
Totaal: 145,88
Met een dikke kus voor:
MeneerMuis
Gurb
peri
sanger
iamredleader
ElisaB
ijsmeis
Troel
Ik zie het verband niet zo, maar toch bedanktquote:Op maandag 13 november 2006 16:15 schreef mcDavid het volgende:
zie hier boven
Sorry mensen, maar dit is voor het goede doel!
Ik zie inderdaad ook geen verband, kleding trouwens ook nietquote:Op maandag 13 november 2006 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet zo, maar toch bedankt
ONZ-ers lokken natuurlijk!quote:Op maandag 13 november 2006 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet zo, maar toch bedankt
Als ze komen voor een goede daad (nee, niet dé daad...quote:
Als dé daad nou geld oplevert,quote:Op maandag 13 november 2006 16:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ze komen voor een goede daad (nee, niet dé daad...) is het goed
wacht jij maar eens af, dit is net 1 dag open!quote:Op maandag 13 november 2006 16:32 schreef Dementor het volgende:
145 euro daar kun je net een doos hoestdrank voor kopen.
ik vond 't wel fijne afleidingquote:Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef Troel het volgende:
Ja fijn, zit je op je werk in dit topic te kijken, zie je ineens blote tieten.
Als jij het bedrag dan eens even verdubbelt, dan hebben we in elk geval twee dozenquote:Op maandag 13 november 2006 16:32 schreef Dementor het volgende:
Mail me eens terug dan met het gironummerquote:Op maandag 13 november 2006 16:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij het bedrag dan eens even verdubbelt, dan hebben we in elk geval twee dozen
heb jij het topic (en het resultaat) van vorig jaar wel gevolgt?quote:Op maandag 13 november 2006 16:32 schreef Dementor het volgende:
Kijk, zo schieten we lekker opquote:Op maandag 13 november 2006 16:48 schreef Dementor het volgende:
je hebt er een doos hoestdrank bij (150 euro).
quote:Op maandag 13 november 2006 16:48 schreef Dementor het volgende:
je mag ook niet FOK!ken onder werktijd!quote:Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef Troel het volgende:
Ja fijn, zit je op je werk in dit topic te kijken, zie je ineens blote tieten.
Dat heb ik vorig jaar bij ¤ 300 gedaanquote:Op maandag 13 november 2006 17:02 schreef Dementor het volgende:
Nu moet er dus iemand komen die het bedrag weer verdubbeld
Ok, lekkere meiden mogen mij voor 20 euro neuken!quote:Op maandag 13 november 2006 16:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als dé daad nou geld oplevert,.
tofquote:Op maandag 13 november 2006 16:48 schreef Dementor het volgende:
Ik heb terug ge-PM't hoor; hebbik nix vanquote:Op maandag 13 november 2006 17:10 schreef SterkStaaltje het volgende:
ElisaB --> PM
Sorry, lees net dat er gemailt moet worden![]()
Gedaan
quote:
Weet je de tussenstanden van vorig jaar dan nog ElisaBquote:Op maandag 13 november 2006 17:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog twee uur en 11 minuten tot de tussenstand van de eerste dag. Ik ben onder de indruk. Echt waar!
Als we zo doorgaan met z'n allen, dan gaan we het resultaat van vorig jaar voorbij. Zou dat niet geweldig zijn voor die kinders
Ik heb de hele administratie uiteraard nog wel, maar dan zou ik het per dag moeten gaan optellen. Weet niet of ik dat wel wil. Bovendien wil ik eigenlijk niet te veel vergelijken. Niet in geld in elk geval.quote:Op maandag 13 november 2006 17:51 schreef sanger het volgende:
Weet je de tussenstanden van vorig jaar dan nog ElisaB![]()
Volgens mij kon PM niet, maar moet er gemailt wordenquote:Op maandag 13 november 2006 18:09 schreef Rewimo het volgende:
Christan en ik gaan ook meedoen, zodra we het rekeningnummer hebben gekregen (PM verstuurd)
ik doe even meequote:Op maandag 13 november 2006 18:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dit echt zo ontzettend super!![]()
PM-men vind ik zelf iets minder makkelijk, maar elke PM die binnenkomt, beantwoord ik net zo hard hoorquote:Op maandag 13 november 2006 18:10 schreef ymme het volgende:
Volgens mij kon PM niet, maar moet er gemailt worden![]()
Sorry als ik het verkeerd heb.
Vast wel!quote:Op maandag 13 november 2006 19:05 schreef Rewimo het volgende:
De PM was binnen en als het goed is onze donatie ook
Zou het? Volgens mij is dat wel heel enthousiast.quote:Op maandag 13 november 2006 19:34 schreef Dementor het volgende:
Volgens mij gaan we wel over de 1000 euro heen vandaag?
Je hebt een mailtje terugquote:Op maandag 13 november 2006 20:12 schreef MaLo het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd, ik doe graag mee aan zo'n sympathieke actie!
Respectquote:Bank: 175,00
Giro: 385,88
Totaal: 560,88 (13 november, 20:36 uur)
quote:
al voor 10 kinders een dagje uitquote:Op maandag 13 november 2006 20:40 schreef Brighteyes het volgende:Mijn mond valt echt open hier! Wat een bedrag al!
Ik dacht echt: F*cking bizarquote:Op maandag 13 november 2006 20:40 schreef Brighteyes het volgende:Mijn mond valt echt open hier! Wat een bedrag al!
Of een laptopquote:Op maandag 13 november 2006 20:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
al voor 10 kinders een dagje uitof heel veel internet
Vorig jaar hadden we ruim 2000 Euro. Een superbedrag!quote:Op maandag 13 november 2006 20:47 schreef Dementor het volgende:
Wat was de totale opbrengst vorig jaar dan?
Oh daar gaan we wel overheenquote:Op maandag 13 november 2006 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we ruim 2000 Euro. Een superbedrag!
Hopelijk zal het dit jaar weer zo succesvol zijn.
Het is natuurlijk geen doel op zich, vorig jaar evenaren.
met dit tempo zal het makkelijk over vorigjaar heen gaan eheh :pquote:Op maandag 13 november 2006 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Om precies te zijn ¤ 2.397,57 en als we op dit tempo doorgaan, dan gaan we daar wel overheenquote:Op maandag 13 november 2006 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Whoohoo!quote:Op maandag 13 november 2006 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
écht geweldigquote:Op maandag 13 november 2006 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Respect
En een dikke kus voor:
Dementor
Sitethief
Falco
dwerg
SterkStaaltje
Rampestamper
mcDavid
Rewimo & Christan&
cptMarco
Toppie
Als jij een kerstkaart van me wilt, dan kun je die krijgen hoorquote:Op maandag 13 november 2006 21:06 schreef Dementor het volgende:
Kunnen we niets iets verzinnen voor de donateurs?
Een kerstkaart in de bus?
graagquote:Op maandag 13 november 2006 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij een kerstkaart van me wilt, dan kun je die krijgen hoor
deze zin wil ik even quotenquote:Op maandag 13 november 2006 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Either way; laten we als FOK!-ers maar eens een heleboel kindjes blij maken
mail je adres maar, dan krijg je er van mij ook eenquote:
Mag ik vast even mn eigen linkje spammen, ik help daar graag aan mee en wil graag een kaartje uit naam van Fok! versturen dan! Als je er dan bij zet dat je donateur was bij deze actie..quote:Op maandag 13 november 2006 21:06 schreef Dementor het volgende:
Kunnen we niets iets verzinnen voor de donateurs?
Een kerstkaart in de bus?
wanneer dan?quote:Op maandag 13 november 2006 22:06 schreef buzzer het volgende:
[bibbersmilie]ik kom zo nog op Fok! Radio[/bibber smilie]
zo direct als het goed is..quote:
Yeps, niets aan veranderdquote:Op maandag 13 november 2006 21:33 schreef Quara het volgende:
Zelfde rekeningnummer als vorig jaar ElisaB?
Zijn adres was een gewoon adres. Als in 'een herkenbare naam' geloof ik....quote:Op maandag 13 november 2006 22:49 schreef Roönaän het volgende:
De user Bartman is dan al een tijdje niet ingelogd geweest. ( Bartman , echter niet bekend in het pm). Kan ook een user zijn die zich nooit inlogd. In zijn profiel staat echter wel een @yahoo email adres.
ja die maakt een nogal cheapo indruk he?quote:Op maandag 13 november 2006 23:06 schreef TheFrankey het volgende:
iemand zou ook de website onderhanden kunnen nemen...
als iemand dat graag wil doen voor het goede doel, wil ik dat met alle plezier meenemen bij het aanbieden. Als iemand zich geroepen voelt: mail me dan even, neem ik contact op met de stichting. buzzer.fok at gmail.comquote:Op maandag 13 november 2006 23:06 schreef TheFrankey het volgende:
iemand zou ook de website onderhanden kunnen nemen...
Ik wil daar ook best aan meehelpen. Zijn er meer mensen die zich voor een betere site willen verenigen? Ik zal je alsnog even mailen buzzer.quote:Op maandag 13 november 2006 23:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
als iemand dat graag wil doen voor het goede doel, wil ik dat met alle plezier meenemen bij het aanbieden. Als iemand zich geroepen voelt: mail me dan even, neem ik contact op met de stichting. buzzer.fok at gmail.com
is goed, dan verzamel ik alles, en dan komt het wel goedquote:Op maandag 13 november 2006 23:16 schreef leejow het volgende:
[..]
Ik wil daar ook best aan meehelpen. Zijn er meer mensen die zich voor een betere site willen verenigen? Ik zal je alsnog even mailen buzzer.
Ik lees net op de site dat er een "webdesignburo" achter de site zit (http://www.ds2.nl) misschien dat ze uit respect voor de inzet van deze of gene de website nog zullen behouden?
Gevonden; opgelostquote:Op maandag 13 november 2006 22:45 schreef ElisaB het volgende:
Oww.... ik had een mailtje van Bartman (denk ik) en dat was in de spambox terecht gekomen. En toen ik wilde antwoorden, drukte ik op de verkeerde knop en nu is ie helemaal weg.
Help, zoek Bartman
Graag gedaan en jij bedankt!quote:Op maandag 13 november 2006 23:30 schreef MaVeJuH het volgende:
En gestortthnQ voor het mailtje ElisaB
Omdat daar ook (bijvoorbeeld voor Postbankgebruikers) de naam en woonplaats bij moet. En ElisaB is dol op FOK!-kers, maar niet op allerlei gespuis dat het gezellig vindt dit soort gegevens van i-net te plukken en er iets geinigs mee te doen. Daarom niet dusquote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef Honky het volgende:
Waarom staat het rekeningnummer niet gewoon gepost?
Dat is een tientje voor 100 kmquote:Op maandag 13 november 2006 23:46 schreef raptorix het volgende:
mmm, ik ben bereid een sponsorloop te doen, 100 kilometer, voor 10 center per kilometer
No joke, als er 25 mensen bereid zijn me te sponsoren doe ik het.
Toppie!quote:Op maandag 13 november 2006 23:49 schreef Phuturistixxx het volgende:
Zoals beloofd gaat mijn 52 euro van de Nuon ook naar het goede doel.
*mailtje stuurt*
Welk forum is dat? Open ik daar een topique.quote:Op maandag 13 november 2006 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is een tientje voor 100 km
Nou, mij heb je hoor! Wel voor 0,20 ook. Open een topic in LEF; wordt geheid een hit!
Nagekomen bericht: ik heb telepatisch contact gelegd met mijn moeder (kan ik nu niet bellen, want ze slaapt al), maar die doet het ook. Weet je wat; mijn broer doet ook mee en een mijn betere helft ook;
* ik 2 x
* mamma-ElisaB 1x
* broer ElisaB 1x
* betere helft ElisaB 1x
Mooi, de eerste 5 heb je. Nog 20 te gaan!
Ludieke Experimenten en Exercitiesquote:Op maandag 13 november 2006 23:51 schreef raptorix het volgende:
Welk forum is dat? Open ik daar een topique.
quote:Op maandag 13 november 2006 23:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Welk forum is dat? Open ik daar een topique.
Je mag kiezen; wat voor jou het handigst is!quote:Op maandag 13 november 2006 23:51 schreef Foeske het volgende:
Ik ga mailen!![]()
Ik begrijp dat je naar bank of giro kunt sturen? Maakt dat dan nog uit naar welk rekeningnummer ik het stuur?
100 kilometer run voor het goede doel.quote:Op maandag 13 november 2006 23:54 schreef Roönaän het volgende:
[..]Ludieke Experimenten en Exercities
Top, top, helemaal topquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:00 schreef raptorix het volgende:
100 kilometer run voor het goede doel.
quote:Op maandag 13 november 2006 17:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb de hele administratie uiteraard nog wel, maar dan zou ik het per dag moeten gaan optellen. Weet niet of ik dat wel wil. Bovendien wil ik eigenlijk niet te veel vergelijken. Niet in geld in elk geval.
Owkee, en nu ga ik even eten, anders word ik weer sentimenteel en zo![]()
Zo niet, dan wil ik wel als tussenpersoon dienen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:59 schreef Vampier het volgende:
is er ook paypall?
mail me maar op vampiermsx apending gmail punt comquote:Op dinsdag 14 november 2006 05:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zo niet, dan wil ik wel als tussenpersoon dienen.
Stort jij het op mijn paypal en schrijf ik het via de bank over naar ElizaB.
Mocht dit niet op prijs gesteld worden, dan haal ik hem weer weg, maar leek me wel even handig..quote:fokvoorfok@gmail.com
nee, hardstkke goed zoquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:48 schreef Erik_84 het volgende:
Zo, ik heb ook een mail gestuurd
Wellicht handig voor degenen die op pagina 3 inklikken
Het mailadres dus nog een keer:
[..]
Mocht dit niet op prijs gesteld worden, dan haal ik hem weer weg, maar leek me wel even handig..
het is je vergevenquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, hardstkke goed zo
(en die edit: wijt het aan de vroegte, het was niet nodig)
ze heeft nachtdienst gehad, dus ze zal er niet zo vroeg zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:05 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
het is je vergeven
ElisaB kwam later vandaag toch? Wil de tussenstand weten
je bent er helemaal van verschotenquote:
ja ik zag het al, snap er alleen niets van.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
je bent er helemaal van verschoten
*Heimlich greep toepast
Jaja, daar ben ik weer. Ik heb geld overgemaakt maar met mijn stoffige hoofd heb ik daar mijn usernummer (35446) bijgezet en niet mijn usernaamquote:Op maandag 13 november 2006 22:45 schreef ElisaB het volgende:
Oww.... ik had een mailtje van Bartman (denk ik) en dat was in de spambox terecht gekomen. En toen ik wilde antwoorden, drukte ik op de verkeerde knop en nu is ie helemaal weg.
Help, zoek Bartman
quote:Op maandag 13 november 2006 22:49 schreef Roönaän het volgende:
De user Bartman is dan al een tijdje niet ingelogd geweest. ( Bartman , echter niet bekend in het pm). Kan ook een user zijn die zich nooit inlogd. In zijn profiel staat echter wel een @yahoo email adres.
Weetje:quote:Op maandag 13 november 2006 21:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mag ik vast even mn eigen linkje spammen, ik help daar graag aan mee en wil graag een kaartje uit naam van Fok! versturen dan! Als je er dan bij zet dat je donateur was bij deze actie..
RAOK #21: Send a postcard to someone you hardly know..
quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:53 schreef gateway het volgende:
[..]
weetje he, ik wil geen kerstkaartje van je, stort dat geld maar op ElisaB's rekening voor de actie Fok! voor FOK!
Dat mag zeker! Als er meer mensen dat willen mag dat natuurlijk ook, ik noteer 't even apart en stort ik dat tegen het einde van de Fok! voor FOK actie op Elisa's rekening. De postzegels en een paar cent per kaart, moet even kijken hoeveel ik die kaarten schat.quote:
leuke kerstkaarten zijn zeker 1,50 euroquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat mag zeker! Als er meer mensen dat willen mag dat natuurlijk ook, ik noteer 't even apart en stort ik dat tegen het einde van de Fok! voor FOK actie op Elisa's rekening. De postzegels en een paar cent per kaart, moet even kijken hoeveel ik die kaarten schat.
Zeg zeg zeg ik ben ook maar een arm studentjequote:Op dinsdag 14 november 2006 10:00 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
leuke kerstkaarten zijn zeker 1,50 euronee hoor
postzegel is 29 cent met kerst he? 11 cent voor het kaartje..... ik vondt het prima.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg ik ben ook maar een arm studentje. Iets van 50 cent per kaart ofzo?
was ook maar een grapjequote:Op dinsdag 14 november 2006 10:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg ik ben ook maar een arm studentje. Iets van 50 cent per kaart ofzo?
Zoiets jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:03 schreef gateway het volgende:
[..]
postzegel is 29 cent met kerst he? 11 cent voor het kaartje..... ik vondt het prima.
Zoals al eerder gezegd; Alle beetjes helpen!
Ik weet een goeie kandidaatquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:08 schreef Troel het volgende:
Ik wacht op de eerste topicopenbaggeraar die voor elk geopend topic een euro gaat storten
staat niets inquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet een goeie kandidaatKijk maar eens onder nieuwe topics
![]()
Goed werk!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:21 schreef buzzer het volgende:
Deel twee staat al klaar onderin de slotjeslijst.
Dat geeft mij even de gelegenheid om alle relevante zaken uit dit topic over te hevelen naar het volgende deel
Ik heb ook de (aangepaste) post van IJsmeis erin gezet met het logo'tje en de lijst met mensen die mee doen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:21 schreef buzzer het volgende:
Deel twee staat al klaar onderin de slotjeslijst.
Dat geeft mij even de gelegenheid om alle relevante zaken uit dit topic over te hevelen naar het volgende deel
zo schiet het wel op jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe, geen wonder dat die OP zo lang is!
Slim! Ook vast even gedaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:32 schreef Erik_84 het volgende:
ik heb trouwens mijn link naar het topic alweer aangepast
Ok.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
laat die meid lekker slapen stelletje ongedulden
Ik zal een aantal bekende users ook even mailen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:36 schreef gateway het volgende:
heb een aantal familieleden gemailtkijken of er reactie op komt, of ze ook meedoen
![]()
elk bedrag is welkom!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:41 schreef Svensational het volgende:
Goede actie, ga volgende week ook wat overmaken. 't zal alleen niet een heel groot bedrag zijn.
lol, dat stond even dubbelquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb ook de (aangepaste) post van IJsmeis erin gezet met het logo'tje en de lijst met mensen die mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |