quote:Op maandag 13 november 2006 15:39 schreef ymme het volgende:
Wat is de stand tot nu toe?
Hoeveel is d'r al overgemaakt.
quote:Op maandag 13 november 2006 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, F5-en op de bank en giro
Elke avond rond 20:00 zal ik de tussenstand geven
Dan gaan we iig door tot die tijd.quote:Op maandag 13 november 2006 15:50 schreef DerBolle het volgende:
tot wanneer loopt de actie?
kan tot december niks missen namelijk
ik kan hier geen gifjes maken en geen computer @ home op moment.quote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan gaan we iig door tot die tijd.
Nee, maar sowieso denk ik toch wel tot half december of zo.
Vergeet ook niet allemaal het icoontje over te nemen! Dat valt voor andere users veel meer op dan alleen een sticy topicje hier in GC.
Nou vooruit, om iedereen een beetje aan te moedigen, om ontroerd te raken en omdat ik toch even wilde pauzeren:quote:Op maandag 13 november 2006 15:39 schreef ymme het volgende:
Wat is de stand tot nu toe?
Hoeveel is d'r al overgemaakt.
Een link in me sig leek me effectiever!quote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan gaan we iig door tot die tijd.
Nee, maar sowieso denk ik toch wel tot half december of zo.
Vergeet ook niet allemaal het icoontje over te nemen! Dat valt voor andere users veel meer op dan alleen een sticy topicje hier in GC.
Dat zijn alvast 10 webcams! En dat op de eerste dag!quote:Op maandag 13 november 2006 16:03 schreef ElisaB het volgende:
Totaal: 145,88
Weet je dat de Fok! inzameling ieder jaar het enige goede doel is dat ik steunquote:Op maandag 13 november 2006 16:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou vooruit, om iedereen een beetje aan te moedigen, om ontroerd te raken en omdat ik toch even wilde pauzeren:
Bank: 25,00
Giro: 120,88
Anders: 0,00
Totaal: 145,88
Met een dikke kus voor:
MeneerMuis
Gurb
peri
sanger
iamredleader
ElisaB
ijsmeis
Troel
Ik zie het verband niet zo, maar toch bedanktquote:Op maandag 13 november 2006 16:15 schreef mcDavid het volgende:
zie hier boven
Sorry mensen, maar dit is voor het goede doel!
Ik zie inderdaad ook geen verband, kleding trouwens ook nietquote:Op maandag 13 november 2006 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet zo, maar toch bedankt
ONZ-ers lokken natuurlijk!quote:Op maandag 13 november 2006 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet zo, maar toch bedankt
Als ze komen voor een goede daad (nee, niet dé daad...quote:
Als dé daad nou geld oplevert,quote:Op maandag 13 november 2006 16:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ze komen voor een goede daad (nee, niet dé daad...) is het goed
wacht jij maar eens af, dit is net 1 dag open!quote:Op maandag 13 november 2006 16:32 schreef Dementor het volgende:
145 euro daar kun je net een doos hoestdrank voor kopen.
ik vond 't wel fijne afleidingquote:Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef Troel het volgende:
Ja fijn, zit je op je werk in dit topic te kijken, zie je ineens blote tieten.
Als jij het bedrag dan eens even verdubbelt, dan hebben we in elk geval twee dozenquote:Op maandag 13 november 2006 16:32 schreef Dementor het volgende:
Mail me eens terug dan met het gironummerquote:Op maandag 13 november 2006 16:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij het bedrag dan eens even verdubbelt, dan hebben we in elk geval twee dozen
heb jij het topic (en het resultaat) van vorig jaar wel gevolgt?quote:Op maandag 13 november 2006 16:32 schreef Dementor het volgende:
Kijk, zo schieten we lekker opquote:Op maandag 13 november 2006 16:48 schreef Dementor het volgende:
je hebt er een doos hoestdrank bij (150 euro).
quote:Op maandag 13 november 2006 16:48 schreef Dementor het volgende:
je mag ook niet FOK!ken onder werktijd!quote:Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef Troel het volgende:
Ja fijn, zit je op je werk in dit topic te kijken, zie je ineens blote tieten.
Dat heb ik vorig jaar bij ¤ 300 gedaanquote:Op maandag 13 november 2006 17:02 schreef Dementor het volgende:
Nu moet er dus iemand komen die het bedrag weer verdubbeld
Ok, lekkere meiden mogen mij voor 20 euro neuken!quote:Op maandag 13 november 2006 16:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als dé daad nou geld oplevert,.
tofquote:Op maandag 13 november 2006 16:48 schreef Dementor het volgende:
Ik heb terug ge-PM't hoor; hebbik nix vanquote:Op maandag 13 november 2006 17:10 schreef SterkStaaltje het volgende:
ElisaB --> PM
Sorry, lees net dat er gemailt moet worden![]()
Gedaan
quote:
Weet je de tussenstanden van vorig jaar dan nog ElisaBquote:Op maandag 13 november 2006 17:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog twee uur en 11 minuten tot de tussenstand van de eerste dag. Ik ben onder de indruk. Echt waar!
Als we zo doorgaan met z'n allen, dan gaan we het resultaat van vorig jaar voorbij. Zou dat niet geweldig zijn voor die kinders
Ik heb de hele administratie uiteraard nog wel, maar dan zou ik het per dag moeten gaan optellen. Weet niet of ik dat wel wil. Bovendien wil ik eigenlijk niet te veel vergelijken. Niet in geld in elk geval.quote:Op maandag 13 november 2006 17:51 schreef sanger het volgende:
Weet je de tussenstanden van vorig jaar dan nog ElisaB![]()
Volgens mij kon PM niet, maar moet er gemailt wordenquote:Op maandag 13 november 2006 18:09 schreef Rewimo het volgende:
Christan en ik gaan ook meedoen, zodra we het rekeningnummer hebben gekregen (PM verstuurd)
ik doe even meequote:Op maandag 13 november 2006 18:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dit echt zo ontzettend super!![]()
PM-men vind ik zelf iets minder makkelijk, maar elke PM die binnenkomt, beantwoord ik net zo hard hoorquote:Op maandag 13 november 2006 18:10 schreef ymme het volgende:
Volgens mij kon PM niet, maar moet er gemailt worden![]()
Sorry als ik het verkeerd heb.
Vast wel!quote:Op maandag 13 november 2006 19:05 schreef Rewimo het volgende:
De PM was binnen en als het goed is onze donatie ook
Zou het? Volgens mij is dat wel heel enthousiast.quote:Op maandag 13 november 2006 19:34 schreef Dementor het volgende:
Volgens mij gaan we wel over de 1000 euro heen vandaag?
Je hebt een mailtje terugquote:Op maandag 13 november 2006 20:12 schreef MaLo het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd, ik doe graag mee aan zo'n sympathieke actie!
Respectquote:Bank: 175,00
Giro: 385,88
Anders: 0,00
Totaal: 560,88 (13 november, 20:36 uur)
quote:
al voor 10 kinders een dagje uitquote:Op maandag 13 november 2006 20:40 schreef Brighteyes het volgende:Mijn mond valt echt open hier! Wat een bedrag al!
Ik dacht echt: F*cking bizarquote:Op maandag 13 november 2006 20:40 schreef Brighteyes het volgende:Mijn mond valt echt open hier! Wat een bedrag al!
Of een laptopquote:Op maandag 13 november 2006 20:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
al voor 10 kinders een dagje uitof heel veel internet
Vorig jaar hadden we ruim 2000 Euro. Een superbedrag!quote:Op maandag 13 november 2006 20:47 schreef Dementor het volgende:
Wat was de totale opbrengst vorig jaar dan?
Oh daar gaan we wel overheenquote:Op maandag 13 november 2006 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we ruim 2000 Euro. Een superbedrag!
Hopelijk zal het dit jaar weer zo succesvol zijn.
Het is natuurlijk geen doel op zich, vorig jaar evenaren.
met dit tempo zal het makkelijk over vorigjaar heen gaan eheh :pquote:Op maandag 13 november 2006 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Om precies te zijn ¤ 2.397,57 en als we op dit tempo doorgaan, dan gaan we daar wel overheenquote:Op maandag 13 november 2006 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Whoohoo!quote:Op maandag 13 november 2006 20:36 schreef ElisaB het volgende:
Ben ik weer... ik ben er stil van... echt
[..]
écht geweldigquote:Op maandag 13 november 2006 20:36 schreef ElisaB het volgende:
Ben ik weer... ik ben er stil van... echt
[..]
Respect
En een dikke kus voor:
Dementor
Sitethief
Falco
dwerg
SterkStaaltje
Rampestamper
mcDavid
Rewimo & Christan&
cptMarco
Toppie
Als jij een kerstkaart van me wilt, dan kun je die krijgen hoorquote:Op maandag 13 november 2006 21:06 schreef Dementor het volgende:
Kunnen we niets iets verzinnen voor de donateurs?
Een kerstkaart in de bus?
graagquote:Op maandag 13 november 2006 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij een kerstkaart van me wilt, dan kun je die krijgen hoor
deze zin wil ik even quotenquote:Op maandag 13 november 2006 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Either way; laten we als FOK!-ers maar eens een heleboel kindjes blij maken
mail je adres maar, dan krijg je er van mij ook eenquote:
Mag ik vast even mn eigen linkje spammen, ik help daar graag aan mee en wil graag een kaartje uit naam van Fok! versturen dan! Als je er dan bij zet dat je donateur was bij deze actie..quote:Op maandag 13 november 2006 21:06 schreef Dementor het volgende:
Kunnen we niets iets verzinnen voor de donateurs?
Een kerstkaart in de bus?
wanneer dan?quote:Op maandag 13 november 2006 22:06 schreef buzzer het volgende:
[bibbersmilie]ik kom zo nog op Fok! Radio[/bibber smilie]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |