Nee hoorquote:Op maandag 13 november 2006 11:27 schreef Erik_84 het volgende:
ik heb in dat avatar-topic jouw icoontje gebruikt als voorbeeldniet erg toch?
dan kun jij vast wel helpenquote:Op maandag 13 november 2006 11:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee hoorVorige keer heb ik zelfs alle icoontjes geleverd
dan upload je 'm toch gewoon ff ergens en geef de url aan in je profiel?quote:Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
dan kun jij vast wel helpenIjsmeis heeft een icoon gemaakt [afbeelding]
maar hij is te groot (althans hij is 4kb), hoe kan ik dit kleiner krijgen?
Even uploaden bij photobucket, en dan de url in je profiel zetten bij Webiconquote:Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
dan kun jij vast wel helpenIjsmeis heeft een icoon gemaakt [afbeelding]
maar hij is te groot (althans hij is 4kb), hoe kan ik dit kleiner krijgen?
Hoeft niet, want hij staat al gehostquote:Op maandag 13 november 2006 11:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Even uploaden bij photobucket, en dan de url in je profiel zetten bij Webicon
We hebben nog geen eind datum vast gesteld, maar ik zou denken tot ergens vlak voor kerst? Of half december of zo.quote:Op maandag 13 november 2006 11:41 schreef gateway het volgende:
ik doe ook mee! momenteel staat mijn rekening erg rood..... en pas volgende maand weer geld... Mijn vraag dus: Tot wanneer loopt deze actie?
En voor het geval er mensen/bedrijven zijn die hardware willen / kunnen geven (denk aan een bedrijf dat nieuwe laptops krijgt en de oude aan een goed doel kunnen en willen geven, mits ze natuurlijk een beetje redelijk zijn voor het doel waarvoor ze gebruikt gaan worden, namelijk breedband internet in combinatie met videochat)
#1; Wanneer is de sluitdatum?
#2 ; Kan men (in overleg) ook hardware schenken?
Het zou zomaar kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 13 november 2006 11:41 schreef gateway het volgende:
denk aan een bedrijf dat nieuwe laptops krijgt en de oude aan een goed doel kunnen en willen geven,
Ik heb het vorig jaar wel gevolgd, maar dit heb ik gemistquote:Op maandag 13 november 2006 11:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen natuurlijk.
Er moet me wel even iets van het hart: het is niet de bedoeling dat wij als users bedrijven gaan benaderen. Je (in het algemeen, niet jij in het bijzonder) kunt altijd een balletje opgooien bij je eigen baas, maar uit naam van FOK! bedrijven benaderen is een absolute no-go-zone!
Mocht ergens iemand een keer bedenken dat er bedrijven benaderd moeten worden, dan mag dat uitsluitend via (of met nadrukkelijke toestemming van) FOK!-PR...
Wil iemand nog horen hoe het vorig jaar op dit gebied bijna nog helemaal in de soep liep (ik zei soep)? Nee, vast niet; geen ouwe koeien! Maar echt... doe het niet.
hmmzz vaag staat me iets bij, maar zou het wel willen weten (het ging tenslotte om bijdragen van mij en andere users...)quote:Op maandag 13 november 2006 12:03 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar wel gevolgd, maar dit heb ik gemist
De samenvatting: Een aantal user wilde op eigen houtje bedrijven benaderen voor een bijdrage. En ondanks dat een aantal mensen hun best deed dat te voorkomen, is dat in een geval toch niet gelukt. Het bedrijf stemde toe, stelde iets ter beschikking, user kwam afspraak voor het afhalen niet na, bedrijf bleef ermee zitten, bedrijf gepikeerd, bedrijf Goede Herder benaderd (wisten van nix), Goede Herder ElisaB benaderd (wist ook van nix), hoop gedoe, alles toch nog goedgekomen. Puntquote:Op maandag 13 november 2006 12:03 schreef Erik_84 het volgende:
Ik heb het vorig jaar wel gevolgd, maar dit heb ik gemist
Nee, daar ging het niet om hoorquote:Op maandag 13 november 2006 12:06 schreef gateway het volgende:
hmmzz vaag staat me iets bij, maar zou het wel willen weten (het ging tenslotte om bijdragen van mij en andere users...)
ow owkeejquote:Op maandag 13 november 2006 12:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, daar ging het niet om hoor
Met jullie bijdragen is niets verkeerds gebeurd, nog niet eens bijna! Het ging puur om een individuele actie van een user, buiten de organisatie om dus, maar wel onder de zelfde vlag
quote:Op maandag 13 november 2006 12:15 schreef Erik_84 het volgende:
Oei, ja dat is een vervelende situatie..
whehe das inderdaad vervelend!quote:Op maandag 13 november 2006 12:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De samenvatting: Een aantal user wilde op eigen houtje bedrijven benaderen voor een bijdrage. En ondanks dat een aantal mensen hun best deed dat te voorkomen, is dat in een geval toch niet gelukt. Het bedrijf stemde toe, stelde iets ter beschikking, user kwam afspraak voor het afhalen niet na, bedrijf bleef ermee zitten, bedrijf gepikeerd, bedrijf Goede Herder benaderd (wisten van nix), Goede Herder ElisaB benaderd (wist ook van nix), hoop gedoe, alles toch nog goedgekomen. Punt![]()
Maak daar Buzzer van, en ik ben het helemaal met je eensquote:Op maandag 13 november 2006 12:20 schreef gateway het volgende:
en in overleg met ElisaB (en de stichting)
quote:Op maandag 13 november 2006 12:25 schreef MeneerMuis het volgende:
Mijn bijdrage is inmiddels gestort op je Girorekening ElisaB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |