abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2006 @ 11:05:39 #1
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43501467
Het gaat dan eindeljik van start.
Na het brainstormen over welk doel we dit jaar zouden kiezen om geld voor in te zamelen, kwam vanuit de users het idee om stichting Fok te gaan steunen.

Behalve dat onze namen overeen komen, leek me dit een bijzonder goed doel om te steunen. De stichting zet zich in voor kinderen met taaislijm ziekte. Een relatief onbekende ziekte, met helaas een korte levensverwachting. Ik heb contact gelegd met het bestuur van de stichting, en zij waren gelijk razend enthousiast over . Omdat de ziekte relatief onbekend is, is het niet zo simpel voor de stichting (die geheel op vrijwilligers draait) om fondsen te werven.

Op mijn verzoek heeft de voorzitter een stukje geschreven over de stichting, die ik hier integraal plaats:
quote:
Beste mensen,

Graag informeer ik jullie over de doelstelling van de stichting Fibrosekinderen Op Kamp, kortom stichting FOK. Geweldig dat jullie je in gaan zetten voor onze stichting, zodat we weer veel mensen met Cystic Fibrosis blij kunnen maken!

Wat is Cystic Fibrosis?
Cystic Fibrosis is een ongeneeslijke, aangeboren aandoening, die bij één op de 3600 baby’s voorkomt. Jaarlijks worden er ongeveer 50 baby’s met Cystic Fibrosis geboren. Patiënten maken te taai slijm in hun hele lichaam, wat voornamelijk problemen geeft in de luchtwegen, de darmen, alvleesklier en lever. Ze kampen met klachten die steeds ernstiger worden en overlijden vrijwel zonder uitzondering op jonge leeftijd. De gemiddelde levensverwachting van een Cystic Fibrosis patiënt bedraagt 30 jaar. Dankzij intensieve medische zorg is de kwaliteit van leven van de Cystic Fibrosis patiënt tegenwoordig gelukkig veel beter dan in het verleden.

Cystic Fibrosis is een erfelijke ziekte. In Nederland is één op de dertig personen (ofwel een half miljoen mensen) drager van de erfelijke eigenschap die CF bepaald, het CF-gen.
Alléén wanneer beide ouders drager zijn van het gen, bestaat de kans dat hun kind de ziekte heeft. Die kans bedraagt 25 procent.

In de afgelopen 30 jaar organiseerde de stichting FOK vakantiekampen voor kinderen met CF, ook als er intensieve medische zorg nodig was. Daardoor hadden de CF-ers onderling plezier en konden ze ervaringen en verdriet delen. Tevens waren de ouders eens een week ‘vrij’ van de intensieve zorg.

Helaas is er echter nieuw medisch inzicht gekomen waardoor kinderen (maar ook oudere patiënten) in de toekomst van elkaar afgezonderd moeten worden. Dit houdt in dat kampen, maar ook andere gelegenheden waarbij veel CF patiënten bij elkaar komen, niet meer gehouden kunnen worden. Dat is voor heel veel patiënten echt een ramp, ze hadden veel aan het lotgenoten contact.

Omdat de ervaring van de kampen zo positief was heeft het bestuur van de stichting FOK besloten om door te gaan met het organiseren van activiteiten voor CF-ers.
We zijn bezig met twee verschillende projecten:

1. Verschaffen van toegang tot internet(primair in – kinder – ziekenhuizen) en daarmee onderlinge contacten mogelijk maken
2. Het organiseren van uitjes voor kinderen met broertjes of zusjes, vrienden en/of andere gezinsleden.

Hier volgt een korte toelichting op deze projecten:

Ad 1 :
Het verstrekken van apparatuur om middels tekst maar mogelijk ook met geluid en beeld met elkaar in contact te kunnen komen. Hoe dit precies vorm zal krijgen is nog niet duidelijk, maar gedacht kan worden aan het verstrekken van:
o hardware (PC’s en webcams),
o software (om met elkaar te kunnen spreken en elkaar te kunnen zien binnen een ‘veilige’ groep)
o zg. ‘breedband’ verbindingen.

Ad 2 :
We organiseren uitjes voor kinderen en jongeren met de juiste zorg. Dit met de hulp van een bestand van vrijwilligers, waarvan de meesten ervaren CF begeleiders.

Dit jaar hebben er acht uitjes plaatsgevonden. Tevens hebben we een kinderziekenhuis van laptops kunnen voorzien, waardoor de kinderen vanuit hun bed contact kunnen hebben met lotgenoten.
We zijn nu één jaar bezig met onze nieuwe projecten. Het is heel iets anders dan het organiseren van kampen, maar we zijn ervan overtuigd ook op deze manier veel mensen met CF blij te maken!

Heel, heel hartelijk bedankt voor jullie aktie.
Ontzettend veel succes en plezier!
Met vriendelijke groeten namens de stichting FOK,

Willeke Rasenberg
voorzitter
Als ik zie welk een enthousiasme de stichting uistraalt, kunnen wij natuurlijk niet achterblijven !
Vandaar ook de naam voor de actie: Fok! voor Fok

Wil je een bijdrage leveren voor deze stichting, stuur dan een mailtje naar fokvoorfok@gmail.com , dan krijg je een mailtje terug met het rekeningnummer waar je je geld op over kunt maken.
Iedereen die mee wil doen: bij voorbaat al heel hartelijk bedankt !!!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door buzzer op 13-11-2006 12:56:55 ]
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 13 november 2006 @ 11:07:02 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43501498
Toevoeging (de OP werd te lang:

ElisaB zal net als vorig jaar de hele financiële afwikkeling voor haar rekening nemen, en ze zal regelmatig tussenstanden van de opbrengst posten in dit topic...

Op maandag 13 november 2006 20:36 schreef ElisaB het volgende:
Ben ik weer... ik ben er stil van... echt

Bank: 175,00
Giro: 385,88
Anders: 0,00
Totaal: 560,88 (13 november, 20:36 uur)

Respect
Toppie
Nog een toevoeging:
quote:
We hebben nog even wat gebrainstormd achter de schermen en mss is het wel leuk om iets aan de bedragen te verbinden. Was gisteren ook al ergens langs gekomen als ik het goed heb.

Het is een schatting, maar om een beetje een idee te geven van wat er met het geld gedaan
kan worden:

2,50 voor 1 week internetten
5 euro voor 2 weken
10 euro voor een maand
50 euro is een onvergetelijk dagje uit voor één kind

Duidelijk dus dat ook kleine bedragen prima welkom zijn!

[ Bericht 20% gewijzigd door ElisaB op 13-11-2006 20:38:00 ]
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_43501563
En het icoontje:

Gemaakt door Yeahinho .

Wie doen er allemaal mee:

Een note vooraf: mis je je naam in het lijstje? Dan kan dat twee dingen betekenen:

1) Jij bent die ene user (ik meen iets met Bart) van wie het mailtje in het spamfilter terecht was gekomen en dat - toen ik het wilde aanmerken als 'geen spam' - ineens helemaal weg was. Sorry; stom van me. Zou je me nogmaals willen mailen? Opgelost

2) De Postbank gooit online alle bijschrijvingen steeds door elkaar. Het kan zijn dat ik ondanks dat ik steeds blijft tellen en controleren, je storting over het hoofd heb gezien. Het kan ook zijn dat ik een storting zonder usernaam heb ontvangen en deze daarom niet aan een user kan koppelen. Wil je me even mailen? Samen komen we er zeker weer uit!

MeneerMuis
Gurb
peri
sanger
iamredleader
ElisaB
ijsmeis
Troel
Dementor
Sitethief
Falco
dwerg
SterkStaaltje
Rampestamper
mcDavid
Rewimo & Christan &
cptMarco

[ Bericht 44% gewijzigd door ElisaB op 13-11-2006 23:25:04 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 11:11:24 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43501597
Topactie Ik doe weer mee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 13 november 2006 @ 11:12:51 #5
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43501633
En ik ben ook dit jaar weer van de partij

Ik stort de ¤ 52 van de Nuon door
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 13 november 2006 @ 11:13:04 #6
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_43501639
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:07 schreef buzzer het volgende:
Toevoeging (de OP werd te lang:

ElisaB zal net als vorig jaar de hele financiële afwikkeling voor haar rekening nemen, en ze zal regelmatig tussenstanden van de opbrengst posten in dit topic...

Ik ben er weer helemaal klaar voor

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 13 november 2006 @ 11:13:16 #7
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43501650
Ik ga meedoen, echt wel, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  maandag 13 november 2006 @ 11:14:24 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43501687
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:12 schreef sanger het volgende:
En ik ben ook dit jaar weer van de partij

Ik stort de ¤ 52 van de Nuon door
echt helemaal super !
  maandag 13 november 2006 @ 11:14:39 #9
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43501696
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:13 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik ben er weer helemaal klaar voor

[afbeelding]
die afbeelding
  maandag 13 november 2006 @ 11:16:38 #10
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43501749
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 13 november 2006 @ 11:19:31 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43501836
Ik ben er ook!
Even wachten op mijn salaris volgende week maar dan zal ik ook storten!
  maandag 13 november 2006 @ 11:20:27 #12
33954 ElisaB
pi_43501855
En we zijn van start!

Fok! voor FOK de kerstactie is van start

Go go FOK! (voor Fok)
pi_43501859
Ik doe ook mee! Heb alleen nu het geld niet ff, volgende week denk ik!

Kan iemand voor mij de Fok! voor Fok avatar combineren met mijn huidige?
  maandag 13 november 2006 @ 11:22:03 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43501898
Btw. moet het niet zijn FOK! voor Fok?
pi_43501912
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:20 schreef Erik_84 het volgende:
Ik doe ook mee! Heb alleen nu het geld niet ff, volgende week denk ik!

Kan iemand voor mij de Fok! voor Fok avatar combineren met mijn huidige?
Gewoon hier vragen: [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht #58
  maandag 13 november 2006 @ 11:22:35 #16
33954 ElisaB
pi_43501913
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Btw. moet het niet zijn FOK! voor Fok?
Vind ik ook goed

* aangepast
  Licht Ontvlambaar maandag 13 november 2006 @ 11:22:57 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43501923
Ik ga eens kijken of er wat WGR users te mobiliseren zijn
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_43501933
Helemaal top, mooi doel. Ik doe zeker mee. .
Whatever I want.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 13 november 2006 @ 11:25:43 #20
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43501998
Een ordinaire TVP.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  FOK!fotograaf maandag 13 november 2006 @ 11:25:44 #21
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_43502001
Top!
Ik doe mee!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_43502040
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Topactie Ik doe weer mee
ik heb in dat avatar-topic jouw icoontje gebruikt als voorbeeld niet erg toch?
pi_43502051
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:25 schreef Xilantof het volgende:
Top!
Ik doe mee!
Uiteraard
  maandag 13 november 2006 @ 11:32:32 #24
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_43502198
Zwaar verkapte TVP vermomt als serieuze post:

Het gaat weer los!
U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
The pain was enough to make a shy bald buddhist reflect and plan a mass murder.
pi_43502332
TVP, als ik wat overhoud stort ik dit graag.
Maar daar kan ik nu nog niets over zeggen. Maar zodra ik 't weet komt het gelijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 11:38:00 #26
13151 crew  Rewimo
pi_43502351
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:27 schreef Erik_84 het volgende:
ik heb in dat avatar-topic jouw icoontje gebruikt als voorbeeld niet erg toch?
Nee hoor Vorige keer heb ik zelfs alle icoontjes geleverd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43502383
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee hoor Vorige keer heb ik zelfs alle icoontjes geleverd
dan kun jij vast wel helpen Ijsmeis heeft een icoon gemaakt

maar hij is te groot (althans hij is 4kb), hoe kan ik dit kleiner krijgen?
  maandag 13 november 2006 @ 11:40:34 #28
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43502433
zo ook maar ff de ava aangepast. storten doe ik binnenkort, ff nog denken hoeveel ik ga storten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 13 november 2006 @ 11:41:20 #29
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43502463
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef Erik_84 het volgende:

[..]

dan kun jij vast wel helpen Ijsmeis heeft een icoon gemaakt [afbeelding]

dan upload je 'm toch gewoon ff ergens en geef de url aan in je profiel?
  maandag 13 november 2006 @ 11:41:23 #30
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_43502464
ik doe ook mee! momenteel staat mijn rekening erg rood..... en pas volgende maand weer geld... Mijn vraag dus: Tot wanneer loopt deze actie?

En voor het geval er mensen/bedrijven zijn die hardware willen / kunnen geven (denk aan een bedrijf dat nieuwe laptops krijgt en de oude aan een goed doel kunnen en willen geven, mits ze natuurlijk een beetje redelijk zijn voor het doel waarvoor ze gebruikt gaan worden, namelijk breedband internet in combinatie met videochat)

#1; Wanneer is de sluitdatum?
#2 ; Kan men (in overleg) ook hardware schenken?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 11:42:38 #31
13151 crew  Rewimo
pi_43502511
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef Erik_84 het volgende:

[..]

dan kun jij vast wel helpen Ijsmeis heeft een icoon gemaakt [afbeelding]

Even uploaden bij photobucket, en dan de url in je profiel zetten bij Webicon
pi_43502525
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:42 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Even uploaden bij photobucket, en dan de url in je profiel zetten bij Webicon
Hoeft niet, want hij staat al gehost .
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 11:43:48 #33
13151 crew  Rewimo
pi_43502554
O, daar had ik niet naar gekeken
  maandag 13 november 2006 @ 11:46:25 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43502634
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:41 schreef gateway het volgende:
ik doe ook mee! momenteel staat mijn rekening erg rood..... en pas volgende maand weer geld... Mijn vraag dus: Tot wanneer loopt deze actie?

En voor het geval er mensen/bedrijven zijn die hardware willen / kunnen geven (denk aan een bedrijf dat nieuwe laptops krijgt en de oude aan een goed doel kunnen en willen geven, mits ze natuurlijk een beetje redelijk zijn voor het doel waarvoor ze gebruikt gaan worden, namelijk breedband internet in combinatie met videochat)

#1; Wanneer is de sluitdatum?
#2 ; Kan men (in overleg) ook hardware schenken?
We hebben nog geen eind datum vast gesteld, maar ik zou denken tot ergens vlak voor kerst? Of half december of zo.

Over die hardware... Buzzer? Zou jij dat kunnen vragen per mail?
Het moet dan idd niet echt hele ouwe meuk zijn. Het moet wel werken.
  maandag 13 november 2006 @ 11:48:59 #35
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_43502710
Mijn bijdrage komt eraan in de loop van de dagen
World Wrestling Entertainment
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 11:57:16 #36
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_43502953
Als tante van een cf-patient doe ik uiteraard mee
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 13 november 2006 @ 11:59:03 #37
33954 ElisaB
pi_43503011
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:41 schreef gateway het volgende:
denk aan een bedrijf dat nieuwe laptops krijgt en de oude aan een goed doel kunnen en willen geven,
Het zou zomaar kunnen natuurlijk.

Er moet me wel even iets van het hart: het is niet de bedoeling dat wij als users bedrijven gaan benaderen. Je (in het algemeen, niet jij in het bijzonder) kunt altijd een balletje opgooien bij je eigen baas, maar uit naam van FOK! bedrijven benaderen is een absolute no-go-zone!

Mocht ergens iemand een keer bedenken dat er bedrijven benaderd moeten worden, dan mag dat uitsluitend via (of met nadrukkelijke toestemming van) FOK!-PR...

Wil iemand nog horen hoe het vorig jaar op dit gebied bijna nog helemaal in de soep liep (ik zei soep )? Nee, vast niet; geen ouwe koeien! Maar echt... doe het niet.
pi_43503134
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:59 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het zou zomaar kunnen natuurlijk.

Er moet me wel even iets van het hart: het is niet de bedoeling dat wij als users bedrijven gaan benaderen. Je (in het algemeen, niet jij in het bijzonder) kunt altijd een balletje opgooien bij je eigen baas, maar uit naam van FOK! bedrijven benaderen is een absolute no-go-zone!

Mocht ergens iemand een keer bedenken dat er bedrijven benaderd moeten worden, dan mag dat uitsluitend via (of met nadrukkelijke toestemming van) FOK!-PR...

Wil iemand nog horen hoe het vorig jaar op dit gebied bijna nog helemaal in de soep liep (ik zei soep )? Nee, vast niet; geen ouwe koeien! Maar echt... doe het niet.
Ik heb het vorig jaar wel gevolgd, maar dit heb ik gemist
  maandag 13 november 2006 @ 12:06:28 #39
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_43503232
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:03 schreef Erik_84 het volgende:

[..]

hmmzz vaag staat me iets bij, maar zou het wel willen weten (het ging tenslotte om bijdragen van mij en andere users...)
  maandag 13 november 2006 @ 12:09:23 #40
33954 ElisaB
pi_43503329
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:03 schreef Erik_84 het volgende:
De samenvatting: Een aantal user wilde op eigen houtje bedrijven benaderen voor een bijdrage. En ondanks dat een aantal mensen hun best deed dat te voorkomen, is dat in een geval toch niet gelukt. Het bedrijf stemde toe, stelde iets ter beschikking, user kwam afspraak voor het afhalen niet na, bedrijf bleef ermee zitten, bedrijf gepikeerd, bedrijf Goede Herder benaderd (wisten van nix), Goede Herder ElisaB benaderd (wist ook van nix), hoop gedoe, alles toch nog goedgekomen. Punt
  maandag 13 november 2006 @ 12:10:23 #41
33954 ElisaB
pi_43503356
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:06 schreef gateway het volgende:
hmmzz vaag staat me iets bij, maar zou het wel willen weten (het ging tenslotte om bijdragen van mij en andere users...)
Nee, daar ging het niet om hoor

Met jullie bijdragen is niets verkeerds gebeurd, nog niet eens bijna! Het ging puur om een individuele actie van een user, buiten de organisatie om dus, maar wel onder de zelfde vlag
pi_43503509
Oei, ja dat is een vervelende situatie..
  maandag 13 november 2006 @ 12:17:07 #43
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_43503554
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:10 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nee, daar ging het niet om hoor

Met jullie bijdragen is niets verkeerds gebeurd, nog niet eens bijna! Het ging puur om een individuele actie van een user, buiten de organisatie om dus, maar wel onder de zelfde vlag
ow owkeej
  Hoofdredactie Fotografie maandag 13 november 2006 @ 12:19:56 #44
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43503640
Ik doe ook weer mee

Even wachten op m'n salaris alleen
  maandag 13 november 2006 @ 12:19:59 #45
33954 ElisaB
pi_43503644
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:15 schreef Erik_84 het volgende:
Oei, ja dat is een vervelende situatie..

Ik weet zeker dat het allemaal puur enthousiasme is, maar ow, ow, ow, wat kan dat gruwelijk de mist in lopen';)

Anywayzzzz, game on
  maandag 13 november 2006 @ 12:20:25 #46
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_43503659
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

De samenvatting: Een aantal user wilde op eigen houtje bedrijven benaderen voor een bijdrage. En ondanks dat een aantal mensen hun best deed dat te voorkomen, is dat in een geval toch niet gelukt. Het bedrijf stemde toe, stelde iets ter beschikking, user kwam afspraak voor het afhalen niet na, bedrijf bleef ermee zitten, bedrijf gepikeerd, bedrijf Goede Herder benaderd (wisten van nix), Goede Herder ElisaB benaderd (wist ook van nix), hoop gedoe, alles toch nog goedgekomen. Punt
whehe das inderdaad vervelend!

En dat moet inderdaad niet. Kijk, als je bij een IT bedrijf werkt en je zou nieuwe hardware krijgen, en de oude zou evt wat voor deze actie wezen, dan kan je je baas het uitleggen hoe en wat, en in overleg met ElisaB (en de stichting) natuurlijk wat voor elkaar betekenen; Je baas hoeft het oude niet af te voeren, en de Stichting Fok is er blij mee!

maar, eerst maar eens afwachten of men dat wel wil, zou me zo voor kunnen stellen dat men liever dezelfde pc / laptops heeft, ivm installatie en images etc....

We wachten maar af op een antwoord van de stichting..........
  maandag 13 november 2006 @ 12:25:39 #47
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_43503808
Mijn bijdrage is inmiddels gestort op je Girorekening ElisaB
World Wrestling Entertainment
  maandag 13 november 2006 @ 12:27:11 #48
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_43503862
Wat een leuke actie!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 13 november 2006 @ 12:28:02 #49
33954 ElisaB
pi_43503887
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:20 schreef gateway het volgende:
en in overleg met ElisaB (en de stichting)
Maak daar Buzzer van, en ik ben het helemaal met je eens
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:25 schreef MeneerMuis het volgende:
Mijn bijdrage is inmiddels gestort op je Girorekening ElisaB
  maandag 13 november 2006 @ 12:37:14 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_43504172
We verwachten wel elk uur een update van je hoor ElisaB

Super dat je het weer doet en ik hoop dat het net zo'n succes wordt als vorig jaar!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')