zo direct als het goed is..quote:
Yeps, niets aan veranderdquote:Op maandag 13 november 2006 21:33 schreef Quara het volgende:
Zelfde rekeningnummer als vorig jaar ElisaB?
Zijn adres was een gewoon adres. Als in 'een herkenbare naam' geloof ik....quote:Op maandag 13 november 2006 22:49 schreef Roönaän het volgende:
De user Bartman is dan al een tijdje niet ingelogd geweest. ( Bartman , echter niet bekend in het pm). Kan ook een user zijn die zich nooit inlogd. In zijn profiel staat echter wel een @yahoo email adres.
ja die maakt een nogal cheapo indruk he?quote:Op maandag 13 november 2006 23:06 schreef TheFrankey het volgende:
iemand zou ook de website onderhanden kunnen nemen...
als iemand dat graag wil doen voor het goede doel, wil ik dat met alle plezier meenemen bij het aanbieden. Als iemand zich geroepen voelt: mail me dan even, neem ik contact op met de stichting. buzzer.fok at gmail.comquote:Op maandag 13 november 2006 23:06 schreef TheFrankey het volgende:
iemand zou ook de website onderhanden kunnen nemen...
Ik wil daar ook best aan meehelpen. Zijn er meer mensen die zich voor een betere site willen verenigen? Ik zal je alsnog even mailen buzzer.quote:Op maandag 13 november 2006 23:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
als iemand dat graag wil doen voor het goede doel, wil ik dat met alle plezier meenemen bij het aanbieden. Als iemand zich geroepen voelt: mail me dan even, neem ik contact op met de stichting. buzzer.fok at gmail.com
is goed, dan verzamel ik alles, en dan komt het wel goedquote:Op maandag 13 november 2006 23:16 schreef leejow het volgende:
[..]
Ik wil daar ook best aan meehelpen. Zijn er meer mensen die zich voor een betere site willen verenigen? Ik zal je alsnog even mailen buzzer.
Ik lees net op de site dat er een "webdesignburo" achter de site zit (http://www.ds2.nl) misschien dat ze uit respect voor de inzet van deze of gene de website nog zullen behouden?
Gevonden; opgelostquote:Op maandag 13 november 2006 22:45 schreef ElisaB het volgende:
Oww.... ik had een mailtje van Bartman (denk ik) en dat was in de spambox terecht gekomen. En toen ik wilde antwoorden, drukte ik op de verkeerde knop en nu is ie helemaal weg.
Help, zoek Bartman
Graag gedaan en jij bedankt!quote:Op maandag 13 november 2006 23:30 schreef MaVeJuH het volgende:
En gestortthnQ voor het mailtje ElisaB
Omdat daar ook (bijvoorbeeld voor Postbankgebruikers) de naam en woonplaats bij moet. En ElisaB is dol op FOK!-kers, maar niet op allerlei gespuis dat het gezellig vindt dit soort gegevens van i-net te plukken en er iets geinigs mee te doen. Daarom niet dusquote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef Honky het volgende:
Waarom staat het rekeningnummer niet gewoon gepost?
Dat is een tientje voor 100 kmquote:Op maandag 13 november 2006 23:46 schreef raptorix het volgende:
mmm, ik ben bereid een sponsorloop te doen, 100 kilometer, voor 10 center per kilometer
No joke, als er 25 mensen bereid zijn me te sponsoren doe ik het.
Toppie!quote:Op maandag 13 november 2006 23:49 schreef Phuturistixxx het volgende:
Zoals beloofd gaat mijn 52 euro van de Nuon ook naar het goede doel.
*mailtje stuurt*
Welk forum is dat? Open ik daar een topique.quote:Op maandag 13 november 2006 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is een tientje voor 100 km
Nou, mij heb je hoor! Wel voor 0,20 ook. Open een topic in LEF; wordt geheid een hit!
Nagekomen bericht: ik heb telepatisch contact gelegd met mijn moeder (kan ik nu niet bellen, want ze slaapt al), maar die doet het ook. Weet je wat; mijn broer doet ook mee en een mijn betere helft ook;
* ik 2 x
* mamma-ElisaB 1x
* broer ElisaB 1x
* betere helft ElisaB 1x
Mooi, de eerste 5 heb je. Nog 20 te gaan!
Ludieke Experimenten en Exercitiesquote:Op maandag 13 november 2006 23:51 schreef raptorix het volgende:
Welk forum is dat? Open ik daar een topique.
quote:Op maandag 13 november 2006 23:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Welk forum is dat? Open ik daar een topique.
Je mag kiezen; wat voor jou het handigst is!quote:Op maandag 13 november 2006 23:51 schreef Foeske het volgende:
Ik ga mailen!![]()
Ik begrijp dat je naar bank of giro kunt sturen? Maakt dat dan nog uit naar welk rekeningnummer ik het stuur?
100 kilometer run voor het goede doel.quote:Op maandag 13 november 2006 23:54 schreef Roönaän het volgende:
[..]Ludieke Experimenten en Exercities
Top, top, helemaal topquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:00 schreef raptorix het volgende:
100 kilometer run voor het goede doel.
quote:Op maandag 13 november 2006 17:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb de hele administratie uiteraard nog wel, maar dan zou ik het per dag moeten gaan optellen. Weet niet of ik dat wel wil. Bovendien wil ik eigenlijk niet te veel vergelijken. Niet in geld in elk geval.
Owkee, en nu ga ik even eten, anders word ik weer sentimenteel en zo![]()
Zo niet, dan wil ik wel als tussenpersoon dienen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:59 schreef Vampier het volgende:
is er ook paypall?
mail me maar op vampiermsx apending gmail punt comquote:Op dinsdag 14 november 2006 05:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zo niet, dan wil ik wel als tussenpersoon dienen.
Stort jij het op mijn paypal en schrijf ik het via de bank over naar ElizaB.
Mocht dit niet op prijs gesteld worden, dan haal ik hem weer weg, maar leek me wel even handig..quote:fokvoorfok@gmail.com
nee, hardstkke goed zoquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:48 schreef Erik_84 het volgende:
Zo, ik heb ook een mail gestuurd
Wellicht handig voor degenen die op pagina 3 inklikken
Het mailadres dus nog een keer:
[..]
Mocht dit niet op prijs gesteld worden, dan haal ik hem weer weg, maar leek me wel even handig..
het is je vergevenquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, hardstkke goed zo
(en die edit: wijt het aan de vroegte, het was niet nodig)
ze heeft nachtdienst gehad, dus ze zal er niet zo vroeg zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:05 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
het is je vergeven
ElisaB kwam later vandaag toch? Wil de tussenstand weten
je bent er helemaal van verschotenquote:
ja ik zag het al, snap er alleen niets van.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
je bent er helemaal van verschoten
*Heimlich greep toepast
Jaja, daar ben ik weer. Ik heb geld overgemaakt maar met mijn stoffige hoofd heb ik daar mijn usernummer (35446) bijgezet en niet mijn usernaamquote:Op maandag 13 november 2006 22:45 schreef ElisaB het volgende:
Oww.... ik had een mailtje van Bartman (denk ik) en dat was in de spambox terecht gekomen. En toen ik wilde antwoorden, drukte ik op de verkeerde knop en nu is ie helemaal weg.
Help, zoek Bartman
quote:Op maandag 13 november 2006 22:49 schreef Roönaän het volgende:
De user Bartman is dan al een tijdje niet ingelogd geweest. ( Bartman , echter niet bekend in het pm). Kan ook een user zijn die zich nooit inlogd. In zijn profiel staat echter wel een @yahoo email adres.
Weetje:quote:Op maandag 13 november 2006 21:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mag ik vast even mn eigen linkje spammen, ik help daar graag aan mee en wil graag een kaartje uit naam van Fok! versturen dan! Als je er dan bij zet dat je donateur was bij deze actie..
RAOK #21: Send a postcard to someone you hardly know..
quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:53 schreef gateway het volgende:
[..]
weetje he, ik wil geen kerstkaartje van je, stort dat geld maar op ElisaB's rekening voor de actie Fok! voor FOK!
Dat mag zeker! Als er meer mensen dat willen mag dat natuurlijk ook, ik noteer 't even apart en stort ik dat tegen het einde van de Fok! voor FOK actie op Elisa's rekening. De postzegels en een paar cent per kaart, moet even kijken hoeveel ik die kaarten schat.quote:
leuke kerstkaarten zijn zeker 1,50 euroquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat mag zeker! Als er meer mensen dat willen mag dat natuurlijk ook, ik noteer 't even apart en stort ik dat tegen het einde van de Fok! voor FOK actie op Elisa's rekening. De postzegels en een paar cent per kaart, moet even kijken hoeveel ik die kaarten schat.
Zeg zeg zeg ik ben ook maar een arm studentjequote:Op dinsdag 14 november 2006 10:00 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
leuke kerstkaarten zijn zeker 1,50 euronee hoor
postzegel is 29 cent met kerst he? 11 cent voor het kaartje..... ik vondt het prima.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg ik ben ook maar een arm studentje. Iets van 50 cent per kaart ofzo?
was ook maar een grapjequote:Op dinsdag 14 november 2006 10:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg ik ben ook maar een arm studentje. Iets van 50 cent per kaart ofzo?
Zoiets jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:03 schreef gateway het volgende:
[..]
postzegel is 29 cent met kerst he? 11 cent voor het kaartje..... ik vondt het prima.
Zoals al eerder gezegd; Alle beetjes helpen!
Ik weet een goeie kandidaatquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:08 schreef Troel het volgende:
Ik wacht op de eerste topicopenbaggeraar die voor elk geopend topic een euro gaat storten
staat niets inquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet een goeie kandidaatKijk maar eens onder nieuwe topics
![]()
Goed werk!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:21 schreef buzzer het volgende:
Deel twee staat al klaar onderin de slotjeslijst.
Dat geeft mij even de gelegenheid om alle relevante zaken uit dit topic over te hevelen naar het volgende deel
Ik heb ook de (aangepaste) post van IJsmeis erin gezet met het logo'tje en de lijst met mensen die mee doen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:21 schreef buzzer het volgende:
Deel twee staat al klaar onderin de slotjeslijst.
Dat geeft mij even de gelegenheid om alle relevante zaken uit dit topic over te hevelen naar het volgende deel
zo schiet het wel op jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe, geen wonder dat die OP zo lang is!
Slim! Ook vast even gedaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:32 schreef Erik_84 het volgende:
ik heb trouwens mijn link naar het topic alweer aangepast
Ok.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
laat die meid lekker slapen stelletje ongedulden
Ik zal een aantal bekende users ook even mailen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:36 schreef gateway het volgende:
heb een aantal familieleden gemailtkijken of er reactie op komt, of ze ook meedoen
![]()
elk bedrag is welkom!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:41 schreef Svensational het volgende:
Goede actie, ga volgende week ook wat overmaken. 't zal alleen niet een heel groot bedrag zijn.
lol, dat stond even dubbelquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb ook de (aangepaste) post van IJsmeis erin gezet met het logo'tje en de lijst met mensen die mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |