Dat is een tientje voor 100 kmquote:Op maandag 13 november 2006 23:46 schreef raptorix het volgende:
mmm, ik ben bereid een sponsorloop te doen, 100 kilometer, voor 10 center per kilometer
No joke, als er 25 mensen bereid zijn me te sponsoren doe ik het.
Toppie!quote:Op maandag 13 november 2006 23:49 schreef Phuturistixxx het volgende:
Zoals beloofd gaat mijn 52 euro van de Nuon ook naar het goede doel.
*mailtje stuurt*
Welk forum is dat? Open ik daar een topique.quote:Op maandag 13 november 2006 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is een tientje voor 100 km
Nou, mij heb je hoor! Wel voor 0,20 ook. Open een topic in LEF; wordt geheid een hit!
Nagekomen bericht: ik heb telepatisch contact gelegd met mijn moeder (kan ik nu niet bellen, want ze slaapt al), maar die doet het ook. Weet je wat; mijn broer doet ook mee en een mijn betere helft ook;
* ik 2 x
* mamma-ElisaB 1x
* broer ElisaB 1x
* betere helft ElisaB 1x
Mooi, de eerste 5 heb je. Nog 20 te gaan!
Ludieke Experimenten en Exercitiesquote:Op maandag 13 november 2006 23:51 schreef raptorix het volgende:
Welk forum is dat? Open ik daar een topique.
quote:Op maandag 13 november 2006 23:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Welk forum is dat? Open ik daar een topique.
Je mag kiezen; wat voor jou het handigst is!quote:Op maandag 13 november 2006 23:51 schreef Foeske het volgende:
Ik ga mailen!![]()
Ik begrijp dat je naar bank of giro kunt sturen? Maakt dat dan nog uit naar welk rekeningnummer ik het stuur?
100 kilometer run voor het goede doel.quote:Op maandag 13 november 2006 23:54 schreef Roönaän het volgende:
[..]Ludieke Experimenten en Exercities
Top, top, helemaal topquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:00 schreef raptorix het volgende:
100 kilometer run voor het goede doel.
quote:Op maandag 13 november 2006 17:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb de hele administratie uiteraard nog wel, maar dan zou ik het per dag moeten gaan optellen. Weet niet of ik dat wel wil. Bovendien wil ik eigenlijk niet te veel vergelijken. Niet in geld in elk geval.
Owkee, en nu ga ik even eten, anders word ik weer sentimenteel en zo![]()
Zo niet, dan wil ik wel als tussenpersoon dienen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:59 schreef Vampier het volgende:
is er ook paypall?
mail me maar op vampiermsx apending gmail punt comquote:Op dinsdag 14 november 2006 05:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zo niet, dan wil ik wel als tussenpersoon dienen.
Stort jij het op mijn paypal en schrijf ik het via de bank over naar ElizaB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |