Zoiets jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:03 schreef gateway het volgende:
[..]
postzegel is 29 cent met kerst he? 11 cent voor het kaartje..... ik vondt het prima.
Zoals al eerder gezegd; Alle beetjes helpen!
Ik weet een goeie kandidaatquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:08 schreef Troel het volgende:
Ik wacht op de eerste topicopenbaggeraar die voor elk geopend topic een euro gaat storten
staat niets inquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet een goeie kandidaatKijk maar eens onder nieuwe topics
![]()
Goed werk!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:21 schreef buzzer het volgende:
Deel twee staat al klaar onderin de slotjeslijst.
Dat geeft mij even de gelegenheid om alle relevante zaken uit dit topic over te hevelen naar het volgende deel
Ik heb ook de (aangepaste) post van IJsmeis erin gezet met het logo'tje en de lijst met mensen die mee doen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:21 schreef buzzer het volgende:
Deel twee staat al klaar onderin de slotjeslijst.
Dat geeft mij even de gelegenheid om alle relevante zaken uit dit topic over te hevelen naar het volgende deel
zo schiet het wel op jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe, geen wonder dat die OP zo lang is!
Slim! Ook vast even gedaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:32 schreef Erik_84 het volgende:
ik heb trouwens mijn link naar het topic alweer aangepast
Ok.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
laat die meid lekker slapen stelletje ongedulden
Ik zal een aantal bekende users ook even mailen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:36 schreef gateway het volgende:
heb een aantal familieleden gemailtkijken of er reactie op komt, of ze ook meedoen
![]()
elk bedrag is welkom!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:41 schreef Svensational het volgende:
Goede actie, ga volgende week ook wat overmaken. 't zal alleen niet een heel groot bedrag zijn.
lol, dat stond even dubbelquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb ook de (aangepaste) post van IJsmeis erin gezet met het logo'tje en de lijst met mensen die mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |