PhoenixFR mag ook een week weg. En gezien zijn reacties mag hij de eer ook aan zichzelf houden en niet meer terugkomen als hij wilt, wie wil er tenslotte nog terugkomen op een kankerforum waar iedereen mag sterven.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop Trekt bij warm weer een poncho aan
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende: Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
vossie1975 spammed ondanks waarschuwingen zijn eigen toko. Mailen voor een allerlaatste kans mag, maar neem gerust een maand of twee de tijd om erover na te denken.
TrenTs, als je slecht internet hebt zal je FOK! ook wel even 48 kunnen missen
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende: Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
PiRANiA mag ergens anders plaatjes van olifanten gaan posten. 48 uur
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug? Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
Karrel_Laaglawaai mag na 48 uur eens mailen hoe hij op FOK! wil gaan posten en of hij zich aan de FAQ/Policy wil gaan houden.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug? Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.