abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43504419
Typo in de OP, er staat relatie ipv relatief.
Ook staat er in een van de eerste zinnen vor ipv voor
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 12:47:46 #52
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43504466
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:46 schreef Lucille het volgende:
Typo in de OP, er staat relatie ipv relatief.
Ook staat er in een van de eerste zinnen vor ipv voor
Smartass
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 12:50:40 #53
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_43504551
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:20 schreef gateway het volgende:

[..]

whehe das inderdaad vervelend!

En dat moet inderdaad niet. Kijk, als je bij een IT bedrijf werkt en je zou nieuwe hardware krijgen, en de oude zou evt wat voor deze actie wezen, dan kan je je baas het uitleggen hoe en wat, en in overleg met ElisaB (en de stichting) natuurlijk wat voor elkaar betekenen; Je baas hoeft het oude niet af te voeren, en de Stichting Fok is er blij mee!

maar, eerst maar eens afwachten of men dat wel wil, zou me zo voor kunnen stellen dat men liever dezelfde pc / laptops heeft, ivm installatie en images etc....

We wachten maar af op een antwoord van de stichting..........
Maar niks staat iemand in de weg om de hardware in V&A te verkopen en de opbrengst aan Fok4Fok te schenken.
  maandag 13 november 2006 @ 12:51:01 #54
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_43504559
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:37 schreef Troel het volgende:
We verwachten wel elk uur een update van je hoor ElisaB

Super dat je het weer doet en ik hoop dat het net zo'n succes wordt als vorig jaar!
Owja, F5-en op de bank en giro

Elke avond rond 20:00 zal ik de tussenstand geven
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 13 november 2006 @ 12:51:20 #55
33954 ElisaB
pi_43504572
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:50 schreef NorthernStar het volgende:
Maar niks staat iemand in de weg om de hardware in V&A te verkopen en de opbrengst aan Fok4Fok te schenken.
Nope
  maandag 13 november 2006 @ 12:55:57 #56
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43504727
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

We hebben nog geen eind datum vast gesteld, maar ik zou denken tot ergens vlak voor kerst? Of half december of zo.

Over die hardware... Buzzer? Zou jij dat kunnen vragen per mail?
Het moet dan idd niet echt hele ouwe meuk zijn. Het moet wel werken.
ik zal even een mailtje sturen !
Als het goedwerkend materiaal is lijkt me dat wel aardig, maar dan graag via mij, zodat het wel gecoördineerd verloopt. (hier kom ik straks achter de schermen nog even op terug)
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 13 november 2006 @ 13:00:19 #57
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43504867
Typo's verwijderd uit de OP. Tnx Lucille

ZO de kogel is door de kerk: ik heb zojuist alle collega's bij mij op de lokatie het volgende mailtje verstuurd:
quote:
Beste Collega’s

Dit mailtje stuur ik op persoonlijke titel, en heeft verder ook niets met het Nova College van doen.

Wat ik voor wil leggen:

Ik ben actief op een groot internetforum als beheerder. Vanuit dit forum organiseren wij in november/december altijd een grote inzamelingsactie voor een goed doel. Dit jaar is de keuze gevallen op de stichting FOK http://www.Stichtingfok.nl De naam van de actie is: Fok! Voor Fok

Ik heb persoonlijk contact gezocht met deze stichting, en ze zijn zeer blij met deze actie, vooral omdat het een vrij onbekende ziekte betreft, die het werven van fondsen niet eenvoudig maakt. De stichting draait volledig op vrijwilligers.

Deze stichting zet zich in voor kinderen met Cystic Fibrosis ook wel bekend als taaislijmziekte. Voorheen organiseerde de stichting vakantiekampen voor deze kinderen, maar het opduiken van een gevaarlijke overdraagbare bacterie heeft hier een streep doorheen gezet. De doelstelling van de stichting moest daardoor aangepast worden. Momenteel organiseren zij dagjes uit voor individuele patiënten, en werken zij aan lotgenotencontact, door de kinderen in het ziekenhuis (waar zij vaak vele weken per jaar verblijven) een internetaansluiting aan te bieden, dmv netwerkfaciliteiten en laptops in bruikleen.

Omdat ik mezelf zijdelings erg betrokken voel bij de doelstellingen van de stichting, heb ik besloten om zelf ook de boer op te gaan om geld in te zamelen voor deze stichting, om tot een mooi eindbedrag te komen. Daartoe heb ik een potje op mijn bureau staan waar in je eventueel een donatie kan doen. (Roosterbureau kamer B018b) Ik zorg er dan voor dat het geld op de rekening terecht komt die speciaal voor deze actie beschikbaar

Hieronder het stuk dat de voorzitster van de stichting voor de actie geschreven heeft ter verduidelijking:

Beste mensen,

Graag informeer ik jullie over de doelstelling van de stichting Fibrosekinderen Op Kamp, kortom stichting FOK. Geweldig dat jullie je in gaan zetten voor onze stichting, zodat we weer veel mensen met Cystic Fibrosis blij kunnen maken!

Wat is Cystic Fibrosis?

Cystic Fibrosis is een ongeneeslijke, aangeboren aandoening, die bij één op de 3600 baby’s voorkomt. Jaarlijks worden er ongeveer 50 baby’s met Cystic Fibrosis geboren. Patiënten maken te taai slijm in hun hele lichaam, wat voornamelijk problemen geeft in de luchtwegen, de darmen, alvleesklier en lever. Ze kampen met klachten die steeds ernstiger worden en overlijden vrijwel zonder uitzondering op jonge leeftijd. De gemiddelde levensverwachting van een Cystic Fibrosis patiënt bedraagt 30 jaar. Dankzij intensieve medische zorg is de kwaliteit van leven van de Cystic Fibrosis patiënt tegenwoordig gelukkig veel beter dan in het verleden.

Cystic Fibrosis is een erfelijke ziekte. In Nederland is één op de dertig personen (ofwel een half miljoen mensen) drager van de erfelijke eigenschap die CF bepaald, het CF-gen.

Alléén wanneer beide ouders drager zijn van het gen, bestaat de kans dat hun kind de ziekte heeft. Die kans bedraagt 25 procent.

In de afgelopen 30 jaar organiseerde de stichting FOK vakantiekampen voor kinderen met CF, ook als er intensieve medische zorg nodig was. Daardoor hadden de CF-ers onderling plezier en konden ze ervaringen en verdriet delen. Tevens waren de ouders eens een week ‘vrij’ van de intensieve zorg.

Helaas is er echter nieuw medisch inzicht gekomen waardoor kinderen (maar ook oudere patiënten) in de toekomst van elkaar afgezonderd moeten worden. Dit houdt in dat kampen, maar ook andere gelegenheden waarbij veel CF patiënten bij elkaar komen, niet meer gehouden kunnen worden. Dat is voor heel veel patiënten echt een ramp, ze hadden veel aan het lotgenoten contact.

Omdat de ervaring van de kampen zo positief was heeft het bestuur van de stichting FOK besloten om door te gaan met het organiseren van activiteiten voor CF-ers.

We zijn bezig met twee verschillende projecten:

Verschaffen van toegang tot internet(primair in – kinder – ziekenhuizen) en daarmee onderlinge contacten mogelijk maken
Het organiseren van uitjes voor kinderen met broertjes of zusjes, vrienden en/of andere gezinsleden.

Hier volgt een korte toelichting op deze projecten:

Ad 1 :

Het verstrekken van apparatuur om middels tekst maar mogelijk ook met geluid en beeld met elkaar in contact te kunnen komen. Hoe dit precies vorm zal krijgen is nog niet duidelijk, maar gedacht kan worden aan het verstrekken van:

o hardware (PC’s en webcams),

o software (om met elkaar te kunnen spreken en elkaar te kunnen zien binnen een ‘veilige’ groep)

o zg. ‘breedband’ verbindingen.

Ad 2 :

We organiseren uitjes voor kinderen en jongeren met de juiste zorg. Dit met de hulp van een bestand van vrijwilligers, waarvan de meesten ervaren CF begeleiders.

Dit jaar hebben er acht uitjes plaatsgevonden. Tevens hebben we een kinderziekenhuis van laptops kunnen voorzien, waardoor de kinderen vanuit hun bed contact kunnen hebben met lotgenoten.

We zijn nu één jaar bezig met onze nieuwe projecten. Het is heel iets anders dan het organiseren van kampen, maar we zijn ervan overtuigd ook op deze manier veel mensen met CF blij te maken!

Heel, heel hartelijk bedankt voor jullie aktie.

Ontzettend veel succes en plezier!

Met vriendelijke groeten namens de stichting FOK,

Willeke Rasenberg

voorzitter

Ik hoop dat ik op jullie steun kan rekenen.

Vriendelijke groet,

Peter ******
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 13 november 2006 @ 13:02:16 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43504930
Supermail!

Buzzer, kijk even in het topic in FOK!
  maandag 13 november 2006 @ 13:06:46 #60
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43505065
Ik heb gemaild, en de eerste collega heeft zojuist 10 euro gestort
pi_43505108
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:06 schreef buzzer het volgende:
Ik heb gemaild, en de eerste collega heeft zojuist 10 euro gestort
Zo schiet het wel op

Ik ben overigens bang dat ik geen 10 euro kan missen Moet zelf ook nogal opletten wat ik met het geld doe elke maand Maar een bescheiden storting komt er en ik zal iig mensen erop wijzen!
  maandag 13 november 2006 @ 13:08:24 #62
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43505115
Is het trouwens al op de FP geweest en op de Weblog?

Vorig jaar wel toch?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 13 november 2006 @ 13:18:28 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43505391
Komt er aan sanger! Iedereen is hard bezig!

We hebben nog even wat gebrainstormd achter de schermen en mss is het wel leuk om iets aan de bedragen te verbinden.
Was gisteren ook al ergens langs gekomen als ik het goed heb.

Het is een schatting, maar om een beetje een idee te geven van wat er met het geld gedaan
kan worden:

2,50 voor 1 week internetten
5 euro voor 2 weken
10 euro voor een maand
50 euro is een onvergetelijk dagje uit voor één kind

Duidelijk dus dat ook kleine bedragen prima welkom zijn!
  maandag 13 november 2006 @ 13:21:31 #64
33954 ElisaB
pi_43505481
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:08 schreef Erik_84 het volgende:
Zo schiet het wel op

Ik ben overigens bang dat ik geen 10 euro kan missen Moet zelf ook nogal opletten wat ik met het geld doe elke maand Maar een bescheiden storting komt er en ik zal iig mensen erop wijzen!
Geeft niets Het komt uit een goed hart en elke euro is er één
  maandag 13 november 2006 @ 13:22:24 #65
65960 sanger
pi_43505514
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:18 schreef Brighteyes het volgende:
Komt er aan sanger! Iedereen is hard bezig!
Mooi! Ben benieuwd! Vind het wel jammer dat ik daar nooit aan mee kan helpen
quote:
We hebben nog even wat gebrainstormd achter de schermen en mss is het wel leuk om iets aan de bedragen te verbinden.
Was gisteren ook al ergens langs gekomen als ik het goed heb.

Het is een schatting, maar om een beetje een idee te geven van wat er met het geld gedaan
kan worden:

2,50 voor 1 week internetten
5 euro voor 2 weken
10 euro voor een maand
50 euro is een onvergetelijk dagje uit voor één kind

Duidelijk dus dat ook kleine bedragen prima welkom zijn!
Ik meen dat er vorig jaar besproken was dat niet bekend zou worden gemaakt wat iedereen doneerde, juist omdat iedere bijdrage welkom is/was. Als je vaste bedragen hanteert dan loop je het risico dat de drempel iets hoger wordt.
  maandag 13 november 2006 @ 13:24:58 #66
33954 ElisaB
pi_43505588
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:22 schreef sanger het volgende:

[..]

[..]

Ik meen dat er vorig jaar besproken was dat niet bekend zou worden gemaakt wat iedereen doneerde, juist om geen discussies enzo te krijgen. Of bedoel je dat dit de vaste bedragen zijn?
We maken niets bekend, alleen het totaalbedrag. Vorig jaar werd 'ik heb x-paar sokken gedoneerd' een heel gangbare post in de topics. Tastbaar, direct en je voelt er gelijk iets bij. En dat is dit nu dus ook: je hoeft niets, alles mag, maar voor elke ¤ 2,50 die we ophalen, heeft één kindje met CF één week toegang tot internet!
pi_43505592
ik ga binnenkort ook geld storten
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_43505602
Leuk! Ik doe mee, zal zo snel mogelijk geld storten
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 13 november 2006 @ 13:25:55 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43505612
ElisaB kan dat veeeeeeeel beter zeggen dan ik!
  maandag 13 november 2006 @ 13:28:02 #70
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43505676
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:22 schreef sanger het volgende:

[..]

[..]

Ik meen dat er vorig jaar besproken was dat niet bekend zou worden gemaakt wat iedereen doneerde, juist omdat iedere bijdrage welkom is/was. Als je vaste bedragen hanteert dan loop je het risico dat de drempel iets hoger wordt.
maar dit is toch gewoon een indicatie van wat er met het geld gedaan kan worden?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 13 november 2006 @ 13:28:44 #71
65960 sanger
pi_43505697
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:24 schreef ElisaB het volgende:

[..]

We maken niets bekend, alleen het totaalbedrag. Vorig jaar werd 'ik heb x-paar sokken gedoneerd' een heel gangbare post in de topics. Tastbaar, direct en je voelt er gelijk iets bij. En dat is dit nu dus ook: je hoeft niets, alles mag, maar voor elke ¤ 2,50 die we ophalen, heeft één kindje met CF één week toegang tot internet!
Oke, dus puur zodat het voor de donateurs tastbaar is wat ze doneren

Mooi want van mij hoeft namelijk niet iedereen te weten wat ik doneer, juist om reacties als patser, uitslover of sloeber te voorkomen.
  maandag 13 november 2006 @ 13:32:19 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_43505794
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:28 schreef sanger het volgende:

[..]

Mooi want van mij hoeft namelijk niet iedereen te weten wat ik doneer, juist om reacties als patser, uitslover of sloeber te voorkomen.
jamaar, je bent toch een uitsloverige patser die zich inlaat met sloebers
Sommige mensen hebben er behoefte aan om wel te melden wat ze geven, anderen hebben dat niet. Het is wel leuk om te weten dat als je een x bedrag schenkt, dat daar dan zoveel mee gedaan kan worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 13 november 2006 @ 13:33:00 #73
33954 ElisaB
pi_43505809
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
ElisaB kan dat veeeeeeeel beter zeggen dan ik!
ElisaB lult meestal ook maar wat hoor
pi_43505829
Ik heb mijn bijdrage zojuist overgemaakt!

Super actie, hulde aan iedereen die het organiseert en schenkt!
  maandag 13 november 2006 @ 13:33:50 #75
33954 ElisaB
pi_43505834
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:28 schreef sanger het volgende:
Psies; je snapt 'm
  maandag 13 november 2006 @ 13:35:47 #76
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43505897
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:33 schreef ElisaB het volgende:

[..]

ElisaB lult meestal ook maar wat hoor
Ach, als iedereen zo lulde zag de wereld er toch wel een stukje rooskleuriger uit

Nog even ten overvloede: de bedragen die genoemd worden zeggen niets over wat je mag storten. Daar ben je natuurlijk helemaal vrij in. Iedere euro is er een !
Het is gewoon een indicatie wat ze met de geld kunnen doen
  maandag 13 november 2006 @ 13:46:21 #77
65960 sanger
pi_43506236
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:32 schreef Troel het volgende:

[..]

jamaar, je bent toch een uitsloverige patser die zich inlaat met sloebers
Ja maar dan zou ik het mensen te moeilijk maken wat ze nou moesten kiezen.
  maandag 13 november 2006 @ 13:53:03 #78
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43506391
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:35 schreef buzzer het volgende:

[..]

Ach, als iedereen zo lulde zag de wereld er toch wel een stukje rooskleuriger uit

Nog even ten overvloede: de bedragen die genoemd worden zeggen niets over wat je mag storten. Daar ben je natuurlijk helemaal vrij in. Iedere euro is er een !
Het is gewoon een indicatie wat ze met de geld kunnen doen
dat zei ik toch al? jullie lezen over me heen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 13 november 2006 @ 13:58:31 #79
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43506538
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:53 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

dat zei ik toch al? jullie lezen over me heen
je zei het inderdaad al, maar het gaat meer om anderen die er overheen lezen, vandaar dat ik het nog even dikgedrukt herhaal
pi_43506601
Ik heb gestort, tis minder dan die 52 euro van Sanger, maar het is zoveel ik kan missen. .

Echt een heel mooi doel .
Whatever I want.
pi_43506658
Hmm ik moet mischien ook maar wat doneren, mijn zus heeft namelijk ook CF!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 13 november 2006 @ 14:04:12 #82
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_43506709
Blogje staat er!
Vanavond eens met Knut overleggen wat wij gaan storten.
  maandag 13 november 2006 @ 14:04:31 #83
65960 sanger
pi_43506721
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:00 schreef PeRi het volgende:
Ik heb gestort, tis minder dan die 52 euro van Sanger, maar het is zoveel ik kan missen. .

Echt een heel mooi doel .
¤ 52 euro?

Ik heb geen bedrag bekend gemaakt hoor
  maandag 13 november 2006 @ 14:06:20 #84
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43506786
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:04 schreef Silmarwen het volgende:
Blogje staat er!
Vanavond eens met Knut overleggen wat wij gaan storten.
mooie blog, dank je wel
pi_43506793
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:04 schreef sanger het volgende:

[..]

¤ 52 euro?

Dit ben jij toch? .
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:12 schreef sanger het volgende:
En ik ben ook dit jaar weer van de partij

Ik stort de ¤ 52 van de Nuon door
Whatever I want.
pi_43506799
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:04 schreef sanger het volgende:

[..]

¤ 52 euro?

was een stille hint
  maandag 13 november 2006 @ 14:09:42 #87
65960 sanger
pi_43506891
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:06 schreef PeRi het volgende:

[..]

Dit ben jij toch? .
[..]
Shit, busted

Op moment van typen bedacht ik me dat ik dat had gezegd indd.

Neemt niet weg dat ik dat ook gewoon doe trouwens. Alleen voor mij hoeft het bedrag niet zo bekend gemaakt te worden.
pi_43507033
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:09 schreef sanger het volgende:

[..]

Shit, busted

Op moment van typen bedacht ik me dat ik dat had gezegd indd.

Neemt niet weg dat ik dat ook gewoon doe trouwens. Alleen voor mij hoeft het bedrag niet zo bekend gemaakt te worden.
Het gaat ook idd niet om welk bedrag er gestort wordt, of je het doet of niet. .
Whatever I want.
pi_43507260
Schaamteloze terugvindpost zodat ik er vanavond nog een keer aan denk.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 13 november 2006 @ 14:25:22 #90
65960 sanger
pi_43507406
Snelle mail terug ElisaB

Het staat op je giro als het goed is.....

[ Bericht 22% gewijzigd door sanger op 13-11-2006 14:47:40 ]
pi_43507453
tvp
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 13 november 2006 @ 14:43:27 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43507996
Betaling staat klaar voor as dinsdag.
pi_43508663
geld is overgemaakt
  maandag 13 november 2006 @ 15:20:24 #94
33954 ElisaB
pi_43509117
cool
  maandag 13 november 2006 @ 15:21:58 #95
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43509169
pi_43509262
als mn bankrekening ontrood is zal ik kijken als ik wat kan missen
pi_43509286
Zodra ik weer geld op mijn rekening heb, zal ik ook wat inleggen!

Mooie compensatie voor het ongemak dat we ze tijdens de grote downtime bezorgd hebben door hun gastenboek vol te spammen. (ja dat was mijn idee! )
  maandag 13 november 2006 @ 15:26:46 #98
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_43509355
Ik kan (en wil) natuurlijk niet de cheapass uit gaan hangen als ik (zieke) kinderen de geneugten van het internet kan laten ontdekken!
Maar er moeten wel doekoes voorradig zijn en die komen volgende week pas, is dat nog op tijd?
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
  maandag 13 november 2006 @ 15:28:50 #99
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43509430
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:24 schreef mcDavid het volgende:
Zodra ik weer geld op mijn rekening heb, zal ik ook wat inleggen!

Mooie compensatie voor het ongemak dat we ze tijdens de grote downtime bezorgd hebben door hun gastenboek vol te spammen. (ja dat was mijn idee! )
  maandag 13 november 2006 @ 15:29:23 #100
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43509448
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:26 schreef Maeksy het volgende:
Ik kan (en wil) natuurlijk niet de cheapass uit gaan hangen als ik (zieke) kinderen de geneugten van het internet kan laten ontdekken!
Maar er moeten wel doekoes voorradig zijn en die komen volgende week pas, is dat nog op tijd?
ja hoor, dat is prima op tijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')