abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2006 @ 10:02:30 #1
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43500040
Na een aarzelend eerste topic dat 5 jaar open bleef, hebben toch meer Fokkers zich tot Nine Inch Nails bekeerd. Inmiddels dus al het vijfde deel over Trent Reznor en zijn band!

Voorgaande topics:

Nine Inch Nails
Nine Inch Nails (2)
Nine Inch Nails (3)
Nine Inch Nails (4)

Andere essentiele links:
www.nin.com
www.theninhotline.net
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_43503844
Ha, de man himself heeft weer de nieuwe geopend
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 13 november 2006 @ 13:15:08 #3
55350 Reena
Angelcrusher
pi_43505293
Ja, ja, ik dacht ik laat de eer aan iemand anders over
  maandag 13 november 2006 @ 13:17:22 #4
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43505358
Kan die OP er een beetje mee door?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_43505435
Mooi, deeltje 5 alweer.

En dat terwijl ik vandaag zo weinig mogelijk aan NIN probeer te denken om toch niet in de verleiding te komen om kaarten te kopen voor het 2e Paradiso concert.

Just hang on and suffer well...
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
pi_43505467
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:17 schreef Mark het volgende:
Kan die OP er een beetje mee door?
Niks mis mee hoor, mensen mogen best een beetje moeite te doen om te vinden wat ook de moeite waard is.
  maandag 13 november 2006 @ 15:23:31 #7
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_43509231
NIN is super! Kennen jullie als fans toevallig ook dat nummer dat T.R. heeft geschreven voor die film van David Lynch: Lost Highway??

Die goser kan alles!
  maandag 13 november 2006 @ 16:05:12 #8
55350 Reena
Angelcrusher
pi_43510654
The Perfect Drug staat op die soundtrack en ook een nummer dat Videodrones heet volgens mij...er staan sowieso wel goede nummers op die soundtrack.
  maandag 13 november 2006 @ 17:22:08 #9
55350 Reena
Angelcrusher
pi_43513448
Yay, heb ook kaarten voor de 22ste
pi_43513960
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:22 schreef Reena het volgende:
Yay, heb ook kaarten voor de 22ste
Shake handje, ik heb geen sterke wil maar wel een kaartje...
  maandag 13 november 2006 @ 18:19:14 #11
55350 Reena
Angelcrusher
pi_43515160
Hahahahaha, en je zou niet kopen...waarom wilde je eigenlijk niet?
Gefeliciteerd Gewoon niet tegen je credit card zeggen, anders smelt het spontaan
  maandag 13 november 2006 @ 19:02:30 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_43516713
Nu is het uitverkocht. Mijn huisgenoot heeft via de fanclub kaartjes geregeld voor de 21 én de 22e. Nu maar hopen dat ze niet, zoals Tool, twee keer exact dezelfde setlist spelen... .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 13 november 2006 @ 20:36:56 #13
55350 Reena
Angelcrusher
pi_43520267
Neuh dat doet NIN meestal niet...ze veranderen meestal wel iets (niet drastisch)....
pi_43520997
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:19 schreef Reena het volgende:
Hahahahaha, en je zou niet kopen...waarom wilde je eigenlijk niet?
In het kader van 'er is volgend jaar nog zoveel meer dat gekocht moet worden' wou ik een stukje zelfbeheersing tonen. Maar goed, dat was er dit jaar ook en heeft me er niet van kunnen weerhouden om Depeche Mode vijf keer te gaan zien. En ik wil straks niet voor 1000 euro spijt hebben dat ik een tweede formidabel concert heb gemist...
pi_43521793
hm, had me toch moeten afvragen waarom het NIN-topic telkens in MyAcT stond... kom er nl nu pas achter dat de band in Paradiso speelt.
pi_43524092
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:23 schreef EdPowers het volgende:
NIN is super! Kennen jullie als fans toevallig ook dat nummer dat T.R. heeft geschreven voor die film van David Lynch: Lost Highway??

Die goser kan alles!
Ik denk dat je "Driver Down" bedoeld? Dat staat ook op de tracklist als Trent Reznor ipv Nine Inch Nails. Briljant nummer, heerlijk gitaarnummer, dat echt naar een climax toewerkt. De vonken vliegen ervan af.
  maandag 13 november 2006 @ 22:42:32 #17
55350 Reena
Angelcrusher
pi_43525971
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:52 schreef Vinduppie het volgende:

[..]

In het kader van 'er is volgend jaar nog zoveel meer dat gekocht moet worden' wou ik een stukje zelfbeheersing tonen. Maar goed, dat was er dit jaar ook en heeft me er niet van kunnen weerhouden om Depeche Mode vijf keer te gaan zien. En ik wil straks niet voor 1000 euro spijt hebben dat ik een tweede formidabel concert heb gemist...
Oh ja dat ken ik. Ik ga ook naar Londen en nu blijken ze daar niet 2 maar 4 concerten te spelen...en ik sta voor het dilemma gaan of niet gaan, maar ja...ik ben er dan eenmaal, kan net zo goed 3 dagen ofzo langer blijven, toch? Maar ik weet niet of mijn credit card daar mee eens is....
pi_43536405
Ik ben zaterdagochtend danig teleurgesteld door Ticketmaster, dus ging nu even naar de officiele website om te kijken waar en wanneer de UK gigs waren, toen ik opeens zag dat ze nog speciale "spiral tickets" hadden voor Paradisio. Dus hoewel ik niet van de snelsten ben, heb ik nu toch maar mooi 2 tickets kunnen scoren - dat maakt de rest van de maand helemaal goed
pi_43536552
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:55 schreef rupicola het volgende:
Ik ben zaterdagochtend danig teleurgesteld door Ticketmaster, dus ging nu even naar de officiele website om te kijken waar en wanneer de UK gigs waren, toen ik opeens zag dat ze nog speciale "spiral tickets" hadden voor Paradisio. Dus hoewel ik niet van de snelsten ben, heb ik nu toch maar mooi 2 tickets kunnen scoren - dat maakt de rest van de maand helemaal goed
Waar heb je ze nu vandaan, officiele site?

Stom dat er op de site van ticketmaster niks gezegd wordt, ik mocht eerst even het 0900nummer bellen om te horen te krijgen dat het uitverkocht is.
some things you lose, and some things you just give away
pi_43536701
Wheh, ik wil geen 1100 km rijden voor een concert van anderhalf uur.

Tussen de 79 en 100 euro op speurders
some things you lose, and some things you just give away
pi_43538243
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hm, had me toch moeten afvragen waarom het NIN-topic telkens in MyAcT stond... kom er nl nu pas achter dat de band in Paradiso speelt.

das niet zo slim dan, om in die paar weken dat 't bekend was niet 1 keer op het topic te klikken
pi_43538937
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:01 schreef Ms.Poes het volgende:

[..]

Waar heb je ze nu vandaan, officiele site?
Yep: me eerst lid gemaakt (voor $25 + nog eens $10 om wat rotzooi te laten opsturen) en dan tickets gekocht voor iets van een $65/stuk. Je kan op de website zien voor welke optredens er nog "spiral" tickets beschikbaar zijn, misschien zitten er wel nog plaatsen tussen die dichterbij zijn dan 1100 km?
pi_43539318
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:11 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

das niet zo slim dan, om in die paar weken dat 't bekend was niet 1 keer op het topic te klikken
het was al weken bekend
pi_43571597
Tot hoeverre heeft 013 in Tilburg nog overeenkomsten met MOJO? Het gerucht gaat nog steeds dat NIN in 013 zal komen....
pi_43573121
Geen idee.. laten we het hopen
  woensdag 15 november 2006 @ 13:25:36 #27
55350 Reena
Angelcrusher
pi_43574874
Lijkt me onwaarschijnlijk als je naar het tourschema kijkt, maar er moeten nog een paar data bevestigd worden (waaronder 2 extra concerten in Londen), dus wie weet...er is nog een gat tussen keulen en brussel
pi_43575659
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:25 schreef Reena het volgende:
Lijkt me onwaarschijnlijk als je naar het tourschema kijkt, maar er moeten nog een paar data bevestigd worden (waaronder 2 extra concerten in Londen), dus wie weet...er is nog een gat tussen keulen en brussel
Mij lijkt het ook onwaarschijnlijk. Twee shows in dezelfde club en dan naar een andere in hetzelfde land om daar de boel op te zetten? Er zit niet voor niets enig tijdbestek tussen de landen.
pi_43576153
Tilburg ligt ergens tussen Brussel en Keulen... Misschien is de Rodahal in Kerkrade nog wel beter.. dat ligt precies op de route
  woensdag 15 november 2006 @ 14:14:47 #30
55350 Reena
Angelcrusher
pi_43576371
Haha ja dat dacht ik ook toen ik dat gat zag en dus mijn post editte op het eind...dat het op zich wel zou kunnen. Maar NL heeft al 2 shows en voor zo'n klein land is dat al best veel...ik zou eerder zeggen dat ze er eentje extra in Keulen doen, maar aangezien de shows in NL al uitverkocht zijn en die van Keulen (en andere Duitse steden) niet...wie weet Normaal gesproken zit het tourschema helemaal volgepland. Er zullen niet zomaar opeens veel dagen tussen zitten...dus er zal wel WAT gepland worden in dat gat...maar wat en waar....dat zullen we deze week wel horen...
pi_43577514
Hopelijk spelen ze niet keer op keer dezelfde setlist zoals in de fragile shows of WT american tour. Dat zou balen zijn als je NIN meerdere keren ziet in deze tour.

Mocht ik meer info hebben over 013, dan hoor je ut!
pi_43577932
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:49 schreef Devlinsect het volgende:
Hopelijk spelen ze niet keer op keer dezelfde setlist zoals in de fragile shows of WT american tour. Dat zou balen zijn als je NIN meerdere keren ziet in deze tour.
Maar daar vraag je dan toch een beetje om
pi_43578080
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:04 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Maar daar vraag je dan toch een beetje om
Ja, eigelijk wel. Meestal is het midden van de setlist en de afsluiters gelijk.

Ik hoop dat ze Mr. Selfdestruct en Big Come Down spelen. Die heb ik live nog niet gezien

Wat is bij jullie de favo setlist
  woensdag 15 november 2006 @ 15:41:45 #34
55350 Reena
Angelcrusher
pi_43579232
Volgens mij probeerden ze in Amerika wel de setlist een beetje te veranderen, maar ik heb eerlijk gezegd niet opgelet...ik weet wel dat TR in een chat zei dat ze het proberen af te wisselen omdat ze ook zien dat veel fans meerdere shows bezochten, plus het is natuurlijk ook wel leuk voor de band zelf....favo setlist...ga ik even over nadenken...in ieder geval the great below, sunspots en we're in this together...oh en the perfect drug (maar die laatste twee zullen waarschijnlijk nooit live gedaan worden, perfect drug zeker niet haha)
pi_43579951
Wish, The big come down, Just like you imagined, Somewhat damaged
pi_43580408
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:41 schreef Reena het volgende:
Volgens mij probeerden ze in Amerika wel de setlist een beetje te veranderen, maar ik heb eerlijk gezegd niet opgelet...ik weet wel dat TR in een chat zei dat ze het proberen af te wisselen omdat ze ook zien dat veel fans meerdere shows bezochten, plus het is natuurlijk ook wel leuk voor de band zelf....favo setlist...ga ik even over nadenken...in ieder geval the great below, sunspots en we're in this together...oh en the perfect drug (maar die laatste twee zullen waarschijnlijk nooit live gedaan worden, perfect drug zeker niet haha)
We're In This 2gether zal niet gespeeld worden, omdat Reznor die plaat kapot heeft geproduceerd. Ook de vele lagen gitaar en de pitch van de zang is daarbij een live probleem.

The Perfect Drug zal never nooit niet worden live gespeeld, omdat Reznor de lyrics vind zuigen en het een track was die hij maakte voor een film. Ook was hij op het moment van schrijven van de song in een 'state of mind' waar hij niet meer in wil zitten.

TR heeft deze live verzoeken zo vaak gehad en zelfs een keer op gereageerd. Bovenstaande was ongeveer het antwoord ;-)

Ik vond Somewhat Damaged live beter met The Fragility tour dan met de WT tour. De laatste is te vlak van geluid.

Nummers die ze NIET moeten spelen:
Hurt (te vaak gehoord, mede door Cash)
Only (niet mijn ding. De drumbeat te simpel)
The Hand That Feeds (erger me aan die synth solo).

Nummers die ze WEL moeten spelen:
Mr. Selfdestruct,
Wish,
Gave Up,
Help me Im In Hell,
Terrible Lie,
Sin,
Head Like A Hole,
Down In It,
Big Come Down,
The Frail,
Line Begins To Blur,
Something I cant Never Have,
Closer (incl. Only Time outro),
Eraser,
March of The Pigs,
Ruiner (moet terug op de setlist!)
Just Like You Imagined
Sunspots
Right Where It Belongs
Get Down Make Love

Als toegift:
Hapiness in Slavery (die moet ook terug op de setlist)

Dan ben ik tevreden
  woensdag 15 november 2006 @ 17:07:03 #37
55350 Reena
Angelcrusher
pi_43581021
Ja ik weet dat hij dat gezegd heeft en TOCH wil ik ze horen
pi_43581950
quote:
Op woensdag 15 november 2006 16:31 schreef Devlinsect het volgende:
The Perfect Drug zal never nooit niet worden live gespeeld, omdat Reznor de lyrics vind zuigen en het een track was die hij maakte voor een film. Ook was hij op het moment van schrijven van de song in een 'state of mind' waar hij niet meer in wil zitten.
Plus dat Josh zijn armen er dan afvallen...

Mag ik dan in de 'Nog nooit live gespeeld en ik snap heus wel waarom maar ik wil het gewoon!'-categorie:
Where is everybody?
  woensdag 15 november 2006 @ 18:09:17 #39
55350 Reena
Angelcrusher
pi_43582230
Ik denk dat Josh Freese nog wel een goede kandidaat zou zijn om het te laten proberen...anders zet ik mijn geld op Danny Carey van Tool

En we willen natuurlijk ook een paar goede nieuwe nummers horen tijdens de concerten in maart!
pi_43586250
NIN was ooit goed, maar tegenwoordig vind ik het niet om aan te horen. Wat een emo-zeikmuziek zeg, zonder ook maar een toontje agressie of lust zoals vroeger.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43596514
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:58 schreef StefanP het volgende:
NIN was ooit goed, maar tegenwoordig vind ik het niet om aan te horen. Wat een emo-zeikmuziek zeg, zonder ook maar een toontje agressie of lust zoals vroeger.
Emo.. ga je mond spoelen met bleek stakker..

NIN is beter dan ooit, dat jij niet verder kan kijken als wat noise (waar ik overigens zelf ook van houd) en platte tekst. Het is allemaal een stuk dieper geworden, vooral omdat TR nu eindelijk zichzelf weer is, en niet de fictionele persoon die hij heeft neergezet bij voor The Downward Spiral.

"YOU KNOW WHAT YOU (FUCKING) ARE" nog niet gehoord btw ? Neuh geen agressie
Now Im Nothing
pi_43596573
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:00 schreef Kimsomnia het volgende:

[..]

Plus dat Josh zijn armen er dan afvallen...

Mag ik dan in de 'Nog nooit live gespeeld en ik snap heus wel waarom maar ik wil het gewoon!'-categorie:
Where is everybody?
Ik begrijp niet helemaal wat het probleem moet zijn van The Perfect Drug.. zo moeilijk is het liedje niet (net als where is everybody.. trent is niet zo gek op zn eigen TF materiaal) En die drumsolo gaat makkelijk.. tis maar een heel kort stukje. Het hoeft ook niet 1:1 zoals het album. Daar staan live nin shows ook nooit om bekend. Een leuke interpretatie zie ik wel zitten.
Now Im Nothing
pi_43596731
O MIJN GOD. Ik lees nu pas over die concerten .
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_43602708
Toch knap dat NIN binnen 10 minuten uitverkoopt terwijl het eigenlijk nergens duidelijk wordt gepromoot Als je er echt naar op zoek gaat kom je overal berichten tegen op internet, maarja als je het niet verwacht..
Zonder dit topic had ik het ook niet eens op tijd geweten
pi_43603021
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:58 schreef StefanP het volgende:
Daar ben ik het voor 70% mee eens als je het laatste album luistert. Dat zwarte haar van hem kon echt niet meer. En het laatste album is meer synthpop emo whatever zonder één agressief nummer. You Know Who You are op het laatste album of hoe dat nummer ook heet, is niet agressief IMHO. Zeker niet door het woordje 'fucking' erin te roepen.

Over The Perfect Drug: dan vallen de armen van de drummer eraf ik wilde het erbij zetten in mijn vorige post.

Where is Everybody bevat zoveel zangstemmen achter elkaar, dat het niet haalbaar is om het live te spelen. Misschien met een meedraaiende DAT tape. Eén van mijn favo nummers op de Right CD van Fragile.

Trouwens, Starfuckers mogen ze van mij ook van de setlist schrappen. Altijd een kutnummer gevonden.
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
Toch knap dat NIN binnen 10 minuten uitverkoopt terwijl het eigenlijk nergens duidelijk wordt gepromoot Als je er echt naar op zoek gaat kom je overal berichten tegen op internet, maarja als je het niet verwacht..
Zonder dit topic had ik het ook niet eens op tijd geweten
www.nin.com uiteraard
www.echoingthesound.net

Als je die laatste volgt en het forum, ben je altijd op de hoogte. Het forum bevat nog wel is goede links naar zeldzaam materiaal
pi_43603201
Starfuckers is idd een flutnummer, snap niet dat ze die nog spelen..

Ik ben niet zo'n die hard fan die de NIN sites in de gaten houdt Heel af en toe kijk ik eens, maar niet op de goede momenten in ieder geval
pi_43603328
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Starfuckers is idd een flutnummer, snap niet dat ze die nog spelen..

Ik ben niet zo'n die hard fan die de NIN sites in de gaten houdt Heel af en toe kijk ik eens, maar niet op de goede momenten in ieder geval
dat je het met me eens bent.

Als je die NIN sites in de gaten houdt, kun je veel toffe dingen vinden. Ik luister en kijk nog met plezier NIN in Nijmegen
pi_43603511

Het enige leuke aan dat nummer is de herinnering aan Rockin Park (m'n vriend: 'wie is Doontje?' ) en de clip die ik toendertijd geweldig vond omdat MM erin zat, maar op de cd skip ik 'm altijd

Ja potverdrie ik heb die video ooit gedownload maar de kwaliteit was niet om aan te zien, toch es op zoek naar een betere versie dan..
pi_43604096
Ik hoop idd op nog een show, en dan in een iets grotere zaal.
pi_43604174
De term 'emo' wordt echt te pas en te onpas gebruikt Ik wil wel eens weten wat in dit geval de kenmerken zijn van de huidige NINsound die betrekking hebben op die term.
pi_43605405
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
(m'n vriend: 'wie is Doontje?)

Er is een betere video van NIN nijmegen. Althans, zelfde video beter geluid
pi_43605452
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De term 'emo' wordt echt te pas en te onpas gebruikt Ik wil wel eens weten wat in dit geval de kenmerken zijn van de huidige NINsound die betrekking hebben op die term.
Quazi - depressieve teksten, beetje gitaar, beetje synth. Voor de rest verwijs ik je naar wikipedia
pi_43605742
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:04 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Quazi - depressieve teksten, beetje gitaar, beetje synth. Voor de rest verwijs ik je naar wikipedia
Dan is Depeche Mode en Joy Division bijv. ook emo Even voor de duidelijkheid: emo is een term die binnen de hardcore/punk al jaren slaat op een wenerige variant van het genre. Nu het met bands als Panic at the Disco populair geworden is, is die term opeens een label geworden voor alle muziek waar een soort van emotionele lading aan kleeft? Ik denk het niet. Nine Inch Nails is nog gewoon Nine Inch Nails, maar nu minder agressief maar niet minder industrial. Het is juist opgewekter dan vroeger. Volgens jouw beschrijving zou Pretty Hate Machine ook emo moeten zijn want immers: depriteksten (Something I Can Never Have), beetje gitaar, beetje synths...

http://en.wikipedia.org/wiki/Emo_%28music%29
pi_43605883
Ik associeer emo meer met wannabe-punkers met zwarte nagellak en eyeliner die zingen over hoe moeilijk het is om een eenzame puber te zijn
pi_43605987
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dan is Depeche Mode en Joy Division bijv. ook emo Even voor de duidelijkheid: emo is een term die binnen de hardcore/punk al jaren slaat op een wenerige variant van het genre. Nu het met bands als Panic at the Disco populair geworden is, is die term opeens een label geworden voor alle muziek waar een soort van emotionele lading aan kleeft? Ik denk het niet. Nine Inch Nails is nog gewoon Nine Inch Nails, maar nu minder agressief maar niet minder industrial. Het is juist opgewekter dan vroeger. Volgens jouw beschrijving zou Pretty Hate Machine ook emo moeten zijn want immers: depriteksten (Something I Can Never Have), beetje gitaar, beetje synths...

http://en.wikipedia.org/wiki/Emo_%28music%29
Ff voor de duidelijkheid. Ik heb hekel aan termen als emo, industrial of wat dan ook. Het wordt over het algemeen genoemd door journalisten die een label willen plakken aan de band. En daar ga ik in mee. Een 40 jarige muzikant met een zwarte lok voor het hoofd die in een microfoon quazi depri teksten staat te zingen, is emo.

Industrial is Broken en TDS. Andere albums vind ik weer niet. Uitgaande dat Industrial Skinny Puppy, Ministry, Pig, Lard etc etc. rijtje zal zijn.
pi_43606099
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:22 schreef Devlinsect het volgende:

[..]
Industrial is Broken en TDS. Andere albums vind ik weer niet. Uitgaande dat Industrial Skinny Puppy, Ministry, Pig, Lard etc etc. rijtje zal zijn.
Er van uitgaande dat de term industrial ooit bedacht is voor bands als Throbbing Gristle en Cabaret Voltaire mag je al het werk van NIN toch wel industrial noemen
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_43606137
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Er vanuit gaande dat de term industrial ooit bedacht is voor bands als Throbbing Gristle en Cabaret Voltaire mag je al het werk van NIN toch wel industrial noemen
Throbbing Gristle en CV vind ik chaotischer, meer sample based, minder pop dan NIN. Ach, het is welk label je eraan wilt plakken
pi_43606385
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:04 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Oke, even terug naar het eerste NIN album (en de demo cd).
''Pretty Hate Machine'' weet je uberhoubt wat die term betekend? Das zon beetje de omschrijving van 'een emo' zoals een aantal mensen het hier omschrijven. Daarnaast was Pretty Hate Machine zo synthpoppy als het maar kan.. maar niet minder lekker erom. De echte industrial 'tag' kwam pas na broken en TDS.
Now Im Nothing
pi_43606732
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:35 schreef Collaborator het volgende:

[..]

Oke, even terug naar het eerste NIN album (en de demo cd).
''Pretty Hate Machine'' weet je uberhoubt wat die term betekend? Das zon beetje de omschrijving van 'een emo' zoals een aantal mensen het hier omschrijven. Daarnaast was Pretty Hate Machine zo synthpoppy als het maar kan.. maar niet minder lekker erom. De echte industrial 'tag' kwam pas na broken en TDS.
Misschien zeg ik het niet, ik bedoel het wel. Synthpop is PHM en WT. Industrial is Broken en TDS. TF is bijna psych muziek.
pi_43607870
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:46 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Misschien zeg ik het niet, ik bedoel het wel. Synthpop is PHM en WT. Industrial is Broken en TDS. TF is bijna psych muziek.
Oke dan ben ik het op dat gebied volledig met je eens
Now Im Nothing
pi_43621530
Als je "synthpop" zegt, moet ik toch echt aan andere dingen denken; Wolfsheim en dat soort electro-bandjes. Pet Shop Boys zelfs. Industrial is een term die in verschillende landen wordt gebruikt, in Europese landen is dat vaak voor industrial/noise als Converter en Winterkälte, de term die jullie hier gebruiken (no offense!) is voor US-industrial, waar dan weer namen als Godhead, Ministry etc etc aan valt te koppelen.

Maar goed, genres worden toch per persoon ingedeeld, ieder heeft daar z'n eigen meningen over, en in dat opzicht ben ik het dus niet met Devlinsect en Collaborator eens. Maar dat is dan weer mijn mening.
pi_43621998
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:30 schreef Pantheon het volgende:
Als je "synthpop" zegt, moet ik toch echt aan andere dingen denken; Wolfsheim en dat soort electro-bandjes. Pet Shop Boys zelfs. Industrial is een term die in verschillende landen wordt gebruikt, in Europese landen is dat vaak voor industrial/noise als Converter en Winterkälte, de term die jullie hier gebruiken (no offense!) is voor US-industrial, waar dan weer namen als Godhead, Ministry etc etc aan valt te koppelen.

Maar goed, genres worden toch per persoon ingedeeld, ieder heeft daar z'n eigen meningen over, en in dat opzicht ben ik het dus niet met Devlinsect en Collaborator eens. Maar dat is dan weer mijn mening.
Wie gebruikt de termen? De journalistiek en de CD boer zodat de CD's te categoriseren is en jij misschien ook Wumpscut aanschaft naast je NIN cd.
pi_43623661
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:56 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Wie gebruikt de termen? De journalistiek en de CD boer zodat de CD's te categoriseren is en jij misschien ook Wumpscut aanschaft naast je NIN cd.
Precies! En hoe je het ook wilt gaan zien, die mensen zullen er iets meer verstand van hebben dan de gemiddelde 12-jarige puber die emo ontdekt heeft - dit dus als reactie op een aardig aantal posts eerder. Wat ik bedoel te zeggen is dat die hele indeling vaak nergens op slaat (naja...) of in ieder geval met een bak zout moet worden genomen.

Maar goed. Genres. Daar kun je ieder topic in MUZ mee vullen.

Was het nu al "bevestigd" dat NIN eind 2007 terug zou komen?
pi_43632526
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:47 schreef Pantheon het volgende:

[..]
Was het nu al "bevestigd" dat NIN eind 2007 terug zou komen?
Nope.
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:12:36 #65
55350 Reena
Angelcrusher
pi_43636199
Er is niets bevestigd, behalve dan dat ze na de Europese tour wel verder zouden touren en dat Australië op het programma staat...ben benieuwd of ze nog terugkomen....Reznor kennende...
pi_43640773
quote:
Nine Inch Nails (NIN) in 013!
Dat lees je goed! Nine Inch Nails komt weer in 013 spelen en diegenen die er destijds bij waren weten wat je te wachten staat: een totaalshow die je niet snel vergeet. Of eigenlijk: die je nooit meer vergeet. De band rond Trent Reznor leverde vorig jaar een parel van een album, ’With Teeth’, af. Reznor is al druk bezig met een nieuw album dat begin 2007 uitkomt. Bovendien is hij zelf nauw betrokken bij ’The Spiral’ fanclub. Nine Inch Nails speelt op vrijdag 16 maart 2007 in onze Choice. Voorverkoop start zaterdag 25 november.
Uit de 013 nieuwsbrief
pi_43641274
Mooi nieuws dat NIN nu ook naar 013 komt, maareh heb dus al kaartjes voor t concert de 21e...

Mocht er iemand hier op t forum liever kaartjes hebben voor paradiso dan bied ik bij deze de mogelijkheid aan 2 kaarten te ruilen voor 013 kaarten.

pm me maar als je interesse hebt...

(woon namelijk dichter bij tilburg dan bij amsterdam)

greetzzz

Maurice
pi_43641389
moet ik bij zijn
  vrijdag 17 november 2006 @ 19:08:23 #69
55350 Reena
Angelcrusher
pi_43641427
Jeetje wat cool...maar ik twijfel of ik daar ook heen zal gaan of niet...
pi_43642494
GA IK HEENNNNNNNNNNNN
pi_43642656
Ok.. concert nummer 6 (niet allemaal NIN).. ik ga nu echt wat schrappen van m'n lijstje want ik raak blut zo

Oh maar ik klaag niet hoor
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:37:08 #72
55350 Reena
Angelcrusher
pi_43643750
denk dat ik toch maar wel moet gaan, ik weet al precies wat er gaat gebeuren als ik niet ga: ik ga BALEN!
Maart wordt een HELE dure maand...
pi_43644247
Herkansing!! 013 is qua zaal toch veel toffer. Afstand boeit niet; het is allebei een teringeind. Kamperen dus maar, volgende week vrijdag.
pi_43648475
Waar woon je? Het is voor mij ook een takkeind
pi_43651068
Als Paradiso al E50 kost, hoeveel zal 013 dan wel niet worden
pi_43651114
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 10:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Als Paradiso al E50 kost, hoeveel zal 013 dan wel niet worden
Grotere zaal, meer capaciteit, goedkopere kaart.
pi_43651146
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 10:26 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Grotere zaal, meer capaciteit, goedkopere kaart.
Grotere zalen zijn toch altijd juist duurder? Ik hoop dat je gelijk hebt, maart wordt voor mij ook een dure maand
pi_43651210
Zo goedkoop als in 1999 zal het niet meer zijn:

pi_43651310
Belachelijk inderdaad
pi_43651608
Als je gewoon even 013web.nl intoetst, zie je dat het ¤40, - gaat kosten. Plus nog ticketservice-afzetterij a ¤3,80. Maar geen lidmaatschap zoals in Paradiso.

Oftewel: alles is gewoon 2,2x zo duur geworden met de euro

Wel ¤5,50 goedkoper dan Paradiso trouwens.
pi_43651706
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als je gewoon even 013web.nl intoetst, zie je dat het ¤40, - gaat kosten. Plus nog ticketservice-afzetterij a ¤3,80. Maar geen lidmaatschap zoals in Paradiso.

Oftewel: alles is gewoon 2,2x zo duur geworden met de euro

Wel ¤5,50 goedkoper dan Paradiso trouwens.
Niet alles:
- DVD, CD, wasmachines, tv, LCD, computers, etc etc.
pi_43651824
Danku, wist niet dat het al op de site stond, gister stond er nog niks namelijk Valt nog mee dus, wel weer zo'n 100 gulden voor een kaartje maargoed
pi_43651911
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 02:16 schreef Mathijz het volgende:
Waar woon je? Het is voor mij ook een takkeind
Kilometertje of 25 van Enschede. Aan de Duitse kant.
pi_43652057
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
Danku, wist niet dat het al op de site stond, gister stond er nog niks namelijk Valt nog mee dus, wel weer zo'n 100 gulden voor een kaartje maargoed
Gister stond het er ook al
pi_43652071
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 10:34 schreef Devlinsect het volgende:
Zo goedkoop als in 1999 zal het niet meer zijn:

[afbeelding]
maar hopelijk wel net zo goed
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_43652100
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:30 schreef bartrid het volgende:

[..]

maar hopelijk wel net zo goed
Ik hoop op beter
pi_43652208
Wel weer een dilemma dit. Ik ga al 2x naar Paradiso. Maar 013 is natuurlijk wel een megagave zaal. Uhm, keuzes, keuzes, keuzes.....moeilijk, moeilijk.

Gelukkig weer salaris over een paar dagen
pi_43652384
Ik ga 1 keer naar Paradiso, als ik 2 keer zou gaan had ik er eentje verkocht en naar 013 gegaan
pi_43652467
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik ga 1 keer naar Paradiso, als ik 2 keer zou gaan had ik er eentje verkocht en naar 013 gegaan
Nee, geen goed idee, vind het wel een mooie aanleiding om een paar daagjes Amsterdam te doen. Hotelletje, beetje toeristen, beetje blowen, beetje Nin

Ik denk dat ik gewoon ook maar naar 013 ga. Hoewel ik mezelf dan wel een beetje een groupie bandhoer ga voelen
pi_43652528
Ik moet me hier al verdedigen waarom ik naar 2 concerten ga.. al die jaren dat ik ze nooit live heb gezien moet ik toch even inhalen
  zondag 19 november 2006 @ 00:34:32 #92
55350 Reena
Angelcrusher
pi_43674351
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik moet me hier al verdedigen waarom ik naar 2 concerten ga.. al die jaren dat ik ze nooit live heb gezien moet ik toch even inhalen
Ja ik moet me ook erg gaan verdedigen, iedereen verklaart me voor gek dat ik naar zoveel concerten van 1 band ga Ach maakt niet uit, ik ga gewoon, weet nu al dat het een show wordt die je niet wil missen...wel een pokke eind vanaf Amsterdam....oh well...niet zeuren Reena!
  woensdag 22 november 2006 @ 07:51:29 #93
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43772356
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een kaartje had bemachtigd voor 013, en toen ik wakker werd was ik zo teleurgesteld dat ik hem niet had, dat ik het mezelf niet aan kan doen niet te gaan....
power to the people
pi_43787743
En de kaarten voor 013 zijn ook gereserveerd!!!

Nu nog een paar maandjes wachten tot het NIN circus Nederland aandoet.
pi_43792090
quote:
Op woensdag 22 november 2006 17:08 schreef Vinduppie het volgende:
En de kaarten voor 013 zijn ook gereserveerd!!!

Nu nog een paar maandjes wachten tot het NIN circus Nederland aandoet.
Hoe flik je dat, de voorverkoop is niet eens gestart?
pi_43792188
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:15 schreef Blivox het volgende:

[..]

Hoe flik je dat, de voorverkoop is niet eens gestart?
http://www.nin-thespiral.com/

Ik ga trouwens toch maar niet naar 013

2x Paradiso vind ik toch wel genoeg
pi_43792286
Sja, ik wist niets van Paradiso af, dus ik ben ontzettend blij dat ze opeens ook naar 013 komen. Ik wil wik wil ik wil wik wiliwlwikwilkwik!

Ik neem aan dat niemand voor mij een kaartje of twee kan reserveren, want ik heb geen spiral abbo.
pi_43794274
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:20 schreef Blivox het volgende:
Sja, ik wist niets van Paradiso af, dus ik ben ontzettend blij dat ze opeens ook naar 013 komen. Ik wil wik wil ik wil wik wiliwlwikwilkwik!

Ik neem aan dat niemand voor mij een kaartje of twee kan reserveren, want ik heb geen spiral abbo.
Je kan die kaartjes alleen gebruiken als je meegaat met iemand die lid is, wordt een paar pagina's terug gezegd Maar ik denk dat het zo'n vaart niet zal lopen as. zaterdag.. of wel?
pi_43794968
quote:
Maar ik denk dat het zo'n vaart niet zal lopen as. zaterdag.. of wel?
Gezien het tempo waarin de kaarten voor Paradiso wegvlogen verwacht ik ook zaterdag wel weer een stormloop op de kaarten. 013 is natuurlijk niet eens zo gek veel groter dan Paradiso.

En dat Spiral membership is echt een hele grote aanrader als je ticketstress, of nog erger, scalperstress wilt voorkomen...
pi_43795226
Hm je hebt gelijk, ben ooit 1 keer in 013 geweest en in m'n herinnering was het aardig groot, maar er blijkt maar 2200 man in te kunnen zag ik net. Wordt dus toch nog stressen zaterdag (was sowieso wel van plan weer vroeg te gaan)
pi_43796110
Dat wordt dus zaterdagochtend kamperen voor de ticketservice.
pi_43851734
Ik ga zaterdagochtend kaartjes kopen, mijn budget laat momenteel 4 kaartjes toe, maar ik hoef er eigenlijk maar 2. Zijn er hier mensen waar ik er 2 voor moet/zal meenemen?

TEGEN KOSTPRIJS!
pi_43851795
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:59 schreef Pantheon het volgende:
Ik ga zaterdagochtend kaartjes kopen, mijn budget laat momenteel 4 kaartjes toe, maar ik hoef er eigenlijk maar 2. Zijn er hier mensen waar ik er 2 voor moet/zal meenemen?

TEGEN KOSTPRIJS!
Wat een lieverd ben jij, ik zou het zeker accepteren als ik morgen zelf niet zou gaan ook naar het postkantoor of VVV.
pi_43852242
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:01 schreef Blivox het volgende:

[..]

Wat een lieverd ben jij, ik zou het zeker accepteren als ik morgen zelf niet zou gaan ook naar het postkantoor of VVV.
Ik schrijf het op. Als je het niet hebt gered, of ze zijn uitverkocht, laat maar weten
pi_43852355
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:14 schreef Pantheon het volgende:

[..]

Ik schrijf het op. Als je het niet hebt gered, of ze zijn uitverkocht, laat maar weten

Blivox + 1 that is dan, ik laat het dezelfde dag nog weten okay?
pi_43857829
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:01 schreef Blivox het volgende:

[..]

Bij het VVV koop je geen concertkaarten. Tenzij ut een lokale band is.
pi_43858137
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 18:12 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Bij het VVV koop je geen concertkaarten. Tenzij ut een lokale band is.
Postkantoor it is dan, thanks.
pi_43859278
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hm je hebt gelijk, ben ooit 1 keer in 013 geweest en in m'n herinnering was het aardig groot, maar er blijkt maar 2200 man in te kunnen zag ik net. Wordt dus toch nog stressen zaterdag (was sowieso wel van plan weer vroeg te gaan)
2200 is natuurlijk gigantisch voor een club
  vrijdag 24 november 2006 @ 20:09:02 #109
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43861154
Kan de kaartjes toch ook wel telefonisch bij ticketservice bestellen? Of online... want ik kan helemaal niet naar het postkantoor morgenochtend, .
quote:

TEGEN KOSTPRIJS!
Pantheon, kun je er voor mij anders ook eentje meenemen? !
power to the people
pi_43861222
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 20:09 schreef beestjuh het volgende:
Kan de kaartjes toch ook wel telefonisch bij ticketservice bestellen? Of online... want ik kan helemaal niet naar het postkantoor morgenochtend, .
[..]

Pantheon, kun je er voor mij anders ook eentje meenemen? !
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=187267&l=NL&C=
  vrijdag 24 november 2006 @ 20:55:54 #111
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43862513
10u, . Ik had gehoopt op 9u of half 10, ik kan om 10u echt geen kant op. Niet eens bellen.
power to the people
pi_43862857
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 20:55 schreef beestjuh het volgende:
10u, . Ik had gehoopt op 9u of half 10, ik kan om 10u echt geen kant op. Niet eens bellen.
Ik hoop voor je dat ik morgen gewoon kaartjes kan krijgen, dan heeft Pantheon er 2 over. En in all fairness, het lijkt mij dat je op nummer 2 op de lijst staat dan.
pi_43873952
Zo dat was fijn, Genesis ging ook in de voorverkoop M'n vriend is weer kaarten gaan halen, dat heeft me heel wat stress bespaard.. hele FRS stond vol Maar het is gelukt in ieder geval Hier iedereen ook kaarten?
pi_43874140
Kaarten via internet bestellen is top zeker met dit weer
pi_43874181
Ik keek net even en nu ging het redelijk makkelijk, maar 2 weken geleden had je het echt niet moeten proberen, voordat je er eindelijk bij kon was het al uitverkocht Mooi dat je ze hebt
pi_43874183
Ticketmaster ligt nagenoeg vlak.
pi_43875671
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 10:37 schreef Mathijz het volgende:
Ticketmaster ligt nagenoeg vlak.
Ik kom er in één keer door, en er zijn nog kaarten! Aardige verwarring bij de lokale FRS. Ik was me al aan het verbazen over het oude publiek van NIN, maar gelukkig viel dat mee. Was ik dus toch nog de enige, en om 10:03 aan de beurt.
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:13:39 #118
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43875701
8 minuten in de wacht gehangen, maar missie is geslaagd!

Nu hoop ik bijna dat je er niet in geslaagd bent een vierde kaart mee te nemen, Pantheon.
power to the people
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:15:33 #119
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43875747
Dit was trouwens ook zo met TOOL, de eerste concerten (Pinkpop en HMH) waren uitverkocht, vooral HMH in een paar minuten, een maand of wat later wordt bekend dat ze nog eens komen en raakt het niet eens uitverkocht (ahoy).

Beter dus, betekent imho dat alle fans aan bod zijn gekomen.
power to the people
pi_43876207
Iemand nog last gehad van Genesisfans?
pi_43877528
zo... via ticketservice 4 kaartjes besteld voor het concert in de 013.
Als het net zo goed wordt als in '99 is het het geld dubbel en dwars waard
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_43877635
Huh? Ik kan nog gewoon kaartjes bestellen via ticketservice. Issie niet binnen 3 minuten uitverkocht vanmorgen? Dat maakt het wel heel verleidelijk om gewoon alsnog te gaan
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:00:08 #123
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43877696
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Huh? Ik kan nog gewoon kaartjes bestellen via ticketservice. Issie niet binnen 3 minuten uitverkocht vanmorgen? Dat maakt het wel heel verleidelijk om gewoon alsnog te gaan

power to the people
pi_43877715
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb ze net een kwartier geleden besteld, had ook eerst gekeken en toen ze nog beschikbaar waren toch maar besteld voordat ik spijt kreeg
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_43881608
Twee kaartjes zijn hier ook binnen! Gelukkig . En bedankt voor je aanbod Pantheon, ik heb ze alleen niet meer nodig. Succes ermee.
pi_43881655
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Iemand nog last gehad van Genesisfans?
Ja, ik. Ik stond met een vriend in de rij om de kaarten te bestellen bij Postkantoor Rotterdam. We stonden rustig onze beurt af te wachten, toen een of andere ouwe vent begon te duwen "er staan er meer in de rij hoor!". Neurotisch mannetje, vast een Genesis-liefhebber, hij ging in ieder geval niet naar NIN .

Ook erg veel altopubliek, en ik was bang dat het allemaal voor NIN was. Blijkbaar stonden er ook enorm veel in de rij voor een of ander Incubus concert .
pi_43889287
Goeie genade! ik kwam er bij puur toeval NET PAS achter dat NIN nog een concert geeft, maar kon om 21.00 uur nog wel gewoon kaartjes bestellen bij ticketservice!

Had ik niet verwacht, want voor Paradiso, ...nou ja, t bekende verhaal!
pi_43889367
Volgens mij is er niet zo goed reclame gemaakt
pi_43889378
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:15 schreef beestjuh het volgende:
Dit was trouwens ook zo met TOOL, de eerste concerten (Pinkpop en HMH) waren uitverkocht, vooral HMH in een paar minuten, een maand of wat later wordt bekend dat ze nog eens komen en raakt het niet eens uitverkocht (ahoy).

Beter dus, betekent imho dat alle fans aan bod zijn gekomen.
pi_43889464

[ Bericht 100% gewijzigd door MissLunatic op 25-11-2006 22:31:32 ]
  zondag 26 november 2006 @ 20:31:43 #131
55350 Reena
Angelcrusher
pi_43914544
Ah zo te zien heeft iedereen die kaarten wilde voor 013 wel kaarten weten te bemachtigen? Dat is vet! Zit nu in Londen voor Tool en andere concerten...heb gelukkig via de Spiral kaarten kunnen kopen voor 013 en Londen...ik moet zeggen, EINDELIJK begint die fanclub haar vruchten af te werpen!!!
pi_43924923
Het is nu uitverkocht!

Veel plezier Reena
pi_43925568
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:13 schreef beestjuh het volgende:
8 minuten in de wacht gehangen, maar missie is geslaagd!

Nu hoop ik bijna dat je er niet in geslaagd bent een vierde kaart mee te nemen, Pantheon.
Is dus wel gelukt Maar die raak ik wel kwijt, eens kijken of iemand 'm hier ruilen wil (ik kan me voorstellen dat iemand liever naar 013 dan naar Paradiso gaat) of iemand uit mijn vriendenkring neemt 'm wel over. Pas de problem.
  maandag 27 november 2006 @ 12:59:48 #134
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43926320
Ooh, dat is op zich, nou ja, jammer. Ik heb nog niet betaald want als je telefonisch reserveert heb je 5 dagen om te betalen, als je denkt dat het niet gaat lukken je kaartje te slijten aan iemand anders kan ik de bestelling bij ticketservice nog laten vervallen...

maar als het inderdaad uitverkocht is kun je er nog wat aan verdienen ook
power to the people
pi_43964436
Laat maar weten wat je wilt, je hebt m'n e-mail
Ik heb 'm echter ook hiero al aangeboden, maar wil 'm best nog even voor je apart houden.
pi_43964638
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het is nu uitverkocht!

Veel plezier Reena
Wie de ticket niet komt ophalen, maakt nog kans. Dan gaat het weer in de verkoop. Hoe lang, je ne sais pas.
pi_43971826
zo, ik ga naar 013, jammer dat de genesis voorverkoop voor enige vertraging zorgde, maar ik heb mijn kaartje.....
  dinsdag 28 november 2006 @ 20:50:49 #138
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43973316
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:20 schreef Pantheon het volgende:
Laat maar weten wat je wilt, je hebt m'n e-mail
Ik heb 'm echter ook hiero al aangeboden, maar wil 'm best nog even voor je apart houden.
Wheh, doe 'm maar verkopen als iemand 'm wil hoor. Ik heb mijn kaartje toch maar betaald, ondanks diepgaande rode cijfers, om vlak na het verzenden van de betaalopdracht te horen te krijgen dat ik wellicht zomaar op de guestlist mag. Mensen die te laat komen met zulk goed nieuws...
power to the people
pi_43977119
013 is nog niet uitverkocht. Ik heb via ticketmaster zojuist een kaart besteld!
pi_43978745
Ik ben 'm kwijt, beestjuh
pi_43992151
Ik heb toch nog maar een kaartje erbij gekocht voor 013 naast mijn kaartje voor paradiso (2e dag). Eventueel om dan nog te ruilen voor paradiso (eerste dag) of anders gewoon om zelf heen te gaan natuurlijk!
Now Im Nothing
pi_44072483
heb 2 kaarten paradiso 1e dag, wie wil ruilen voor 2 kaarten 013? (stuk dichterbij voor mij) mail op djmvt at mvtproductions punt nl
pi_44072937
Ik wil wel een 013 kaartje ruilen voor een paradiso (eerste dag) kaartje.
Now Im Nothing
pi_44075655
You've got mail.
pi_44099903
@ collaborator:
stuur me ff een mailtje zodat we kunnen kijken hoe we dit gaan doen, ben zeker geinteresseerd...

@ pantheon:
thanks voor t aanbod, we zullen even afspreken hoe we dit gaan doen.
pi_44252852
DVD UPDATE!!!

Big Come Down
2006 Summer Tour

Komend voorjaar:
pi_44253429
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:33:31 #148
55350 Reena
Angelcrusher
pi_44255297
Die teaser ziet er ook zo vet uit...waarom moeten we nou zo lang wachten...wil het NU

Wel cool dat ze bij Eraser, Right Where It Belongs en Beside You In Time alternate angles hebben, was dat niet het deel waar het gordijn naar beneden kwam en er allerlei beelden op geprojecteerd werden?
pi_44272278
Ik vind de voorkant niet zo mooi, eigenlijk.
pi_44272880
Ik vind het een geweldige cover! Wat moet je nogmeer wzien? Trent is baddass + huisstijl van WT era = mooie cover.
Now Im Nothing
pi_44273185
Die teaser is wss van een hogere kwaliteit dan die van de DVD, denk meer dat dit van een blu-ray of HD-DVD komt.
pi_44273273
Ik vind die cover ook best wel ernstig lelijk

Maar ik vind het artwork van NIN sowieso meestal best wel erg lelijk
pi_44442671
En.... nog meer updates:
quote:
Op woensdag 13 december 2006 schreef Trent Reznor het volgende:

Is it possible I am actually finished writing and recording a new nine inch nails record? Apparently so. We begin mixing in January!

Juggling fifteen all-new tracks around. Testing sequences. No leftovers from "with teeth". Highly conceptual. Quite noisy. Fucking cool.
*Fluit een zeker deuntje van the Pointer Sisters*
pi_44443017
quote:
Op donderdag 14 december 2006 23:16 schreef Kimsomnia het volgende:
En.... nog meer updates:
[..]

*Fluit een zeker deuntje van the Pointer Sisters*
Blij dat er geen leftovers van With_Teeth zijn... waardeloos album.
Hoop dat ie de kwalität van Downward Spiral of The Fragile haalt (liever de eerste dan de laatste) en dat ie z'n draai weer heeft gevonden.
Live stond het als een huis op Rockin' Park maar de laatste cd is slaapverwekkend.

(neemt niet weg dat ik hem wel heb staan incl de singles... completionist dat ik ben)
pi_44448274
With_Teeth was niet per sé slecht, het was alleen een stuk meer poppier en gladjes dan de rest van zijn werk.
pi_44449751
Ik heb twee kaartjes voor het optreden van 21-03 in Paradiso te koop, uiteraard tegen kostprijs!

Ik merk het wel als er mensen geïnteresserd zijn.
pi_44449804
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 09:30 schreef Blivox het volgende:
With_Teeth was niet per sé slecht, het was alleen een stuk meer poppier en gladjes dan de rest van zijn werk.
'slecht' is misschien overdreven, maar ik vind de cd als los zand aan elkaar hangen. De nieuwe manier van 'zingen' van Trent vind ik totaal niet passen (dat gepraat). Er staan meer tracks op die ik skip dan die ik daadwerkelijk luister van de cd.
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:54:14 #158
55350 Reena
Angelcrusher
pi_44456063
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

'slecht' is misschien overdreven, maar ik vind de cd als los zand aan elkaar hangen.
Dat is een hele goede omschrijving. NIN cd´s zijn over het algemeen samenhangend, maar dit was een soort van bijelkaar geraapt zooitje, snel opgenomen en uitgebracht...zo kwam het bij mij over. Maar er staan wel een paar goede nummers op.

Ben erg benieuwd naar de nieuwe CD...het wordt in ieder geval "harder" aangezien TR dat al een aantal keer heeft aangegeven...maar ja...wat is "harder"? Denk dat je wel kan zeggen dat het beter zal worden dan With Teeth...zo moeilijk moet dat niet zijn
pi_44456204
als ie zegt 'Harder' hoop ik in eerste instantie richting de Broken E.P. eigenlijk
  vrijdag 15 december 2006 @ 14:44:17 #160
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_44457489
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:58 schreef Ceased2Be het volgende:
als ie zegt 'Harder' hoop ik in eerste instantie richting de Broken E.P. eigenlijk
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:37:22 #161
163246 neusvleugel
vleugel des neus
pi_44462953
Dan hoop ik op een mengeling van 60% Downward Spiral en 40% Fragile ;-)

En wat betreft With Teeth: Er staan enkele matige nummers op imho (the collector, getting smaller, love is not enough -ik kan er niet zo heel vele mee-) maar ook een paar die zeker de moeite waard zijn (all the love in the world, right where it belongs, only, you know what you are). Maar van de grote releases vind ik dit wel de CD met de meeste minder goede nummers, en ik miste het epische karakter van The Fragile en the Downward Spiral (inderdaad, los zand). Hopelijk komt dat weer meer terug op de volgende plaat!

Desondanks verheug ik me erg op het optreden in maart (013)!
pi_44490388
Zeg, die tour in Maart he, zou dat veel van de nieuwe CD bevatten of is die dan nog niet uit?
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:53:31 #163
55350 Reena
Angelcrusher
pi_44491385
die is dan wel af, maar nog niet uit....het wordt een soort van opwarm tour zeg maar....
pi_44492204
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:22 schreef Blivox het volgende:
Zeg, die tour in Maart he, zou dat veel van de nieuwe CD bevatten of is die dan nog niet uit?
Dat mag je toch wel verwachten. Voorafgaand aan de release van With Teeth werden ook diverse nummers al live gespeeld.
pi_44762866
De 'official' Closure DVD is beschikbaar op een torrentsite inclusief de menu's, extra beeldmateriaal, foto's en natuurlijk het haarscherpe beeld.

Het uur extra beeldmateriaal was wel bijzonder. Eindelijk Now Im Nothing als goede geluidskwaliteit, de gang van Marilyn Manson die Get Down Make Love komt verstieren tijdens een live optreden, diverse interviews uit de 1991 era, een nummer van het eerste optreden van NIN in 1989, eindelijk kom ik erachter hoe ze aan de tekst komen van Memoribilia, een heel fout optreden op een American Dance Show en een nog foutere March of The Pigs niet uitgebrachte video.

Ik vraag me af wie de DVD online heeft gegooid. Zal me niets verbazen als het een bekende is uit het NIN-camp

Sanctified
http://www.youtube.com/watch?v=TLjdDXF1Fkc

Now I'm Nothing + Terrible Lie (From the BF)
http://www.youtube.com/watch?v=w28-px0ZSUA

Behind the scenes of the unused Hurt vid.
http://www.youtube.com/watch?v=BAksipe1zpg

[ Bericht 14% gewijzigd door Devlinsect op 27-12-2006 09:36:25 ]
pi_44763941
Bedankt voor de tip, hij staat al te loeien
pi_44764229
*downloadt*

Maar memorabilia is toch een cover van het gelijknamige nummer van Soft Cell? Of was ik de enige die dat al wist?
pi_44765041
Note: eerder is de video versie van Closure omgezet naar DVD formaat met de titel Rated R. Nu gaat het om een hele nieuwe versie zoals die uitgebracht zou moeten worden! Het gaat om twee files van 7 Gig groot. Er is ook een Divx van te vinden. (hint: piratebay). Dus download niet de verkeerde

Memoribilia bevat wat stemmen die de Softcell versie niet heeft.

Twee dingen waar ik me aan zat te ergeren bij de extra footage:

- making of onuitgebrachte Hurt clip. Goed dat ie ook niet is uitgebracht
- de live uitvoering van NIN van Sex Dwarf van Soft Cell. De titel alleen al
  woensdag 27 december 2006 @ 17:19:30 #169
55350 Reena
Angelcrusher
pi_44767978
quote:
Op woensdag 27 december 2006 09:05 schreef Devlinsect het volgende:

Ik vraag me af wie de DVD online heeft gegooid. Zal me niets verbazen als het een bekende is uit het NIN-camp
Yup, Mr. Reznor himself...hij noemde het een "guilt-free download"...
Het downloaden gaat bij mij trouwens super langzaam...misschien dat ik het over een week binnen heb
pi_44769636
Heb de divx binnen, die Dance Show Dat stel dat daar staat te dansen
pi_44778648
quote:
Op woensdag 27 december 2006 17:19 schreef Reena het volgende:

[..]

Yup, Mr. Reznor himself...hij noemde het een "guilt-free download"...
Het downloaden gaat bij mij trouwens super langzaam...misschien dat ik het over een week binnen heb
Heb je een bron? (spajral?)

@Zwarte Magika: ik moest ook lachen om het stel dat uiterst recht danst.
pi_44778765
Ja precies, dat stel rechts Check ook die poedel links
  woensdag 27 december 2006 @ 22:51:45 #173
55350 Reena
Angelcrusher
pi_44779492
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:28 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Heb je een bron? (spajral?)
Yup, hij "blogt" daar tegenwoordig zo af en toe...met foto's van zijn studiootje (in zijn huis gok ik) en de mensen die meewerken aan het album...
quote:
12/21/06 : Happy Holidays!
This one is a guilt-free download.
(shhhh - I didn't say that out loud).
If you know what I'm talking about, cool.
  woensdag 27 december 2006 @ 23:29:41 #174
163246 neusvleugel
vleugel des neus
pi_44780875
Heb je een linkje naar dat log? Ben wel benieuwd
  woensdag 27 december 2006 @ 23:44:54 #175
55350 Reena
Angelcrusher
pi_44781421
Als je lid bent van the Spiral, zie je op de homepage een link naar zijn blogs...en op nin.com schrijft hij ook nog het een en ander. Dingen die ook buiten the Spiral gezegd mogen worden, komen altijd terecht op the NIN hotline, sowieso een goede site voor NIN info (en ook Tool). Maar waarschijnlijk wist je dat al...
  donderdag 28 december 2006 @ 00:11:33 #176
163246 neusvleugel
vleugel des neus
pi_44782199
Ah thanks, ik ga even kijken. Hotline was ik ook wel eens tegengekomen idd, maar ik zal me eens verdiepen in de spiraal
pi_44853104
Zo, hier is ie na 3 dagen non-stop pompen eindelijk binnen. Straks maar eens lege dvdtjes gaan halen.

heb al meer dan een jaar zo'n dual-layer brander, heb 'm nog nooit gebruikt
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:05:37 #178
78500 Strijkplank
Houd je vuurwerk in de hand!
pi_44859091
Nine inch nails - Closer (John B remix)
Maar dat terzijde..
Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
pi_44976542
De eerste DVD is binnen, en inmiddels onder het genot van een aantal borrels tijdens oudejaarsavond gekeken. Eerste indruk is "wow", maar ik had dan ook geen idee van wat ik verwachten moest van NIN anno 1994. Alles kan kapot, en alles moet - elke avond opnieuw - kapot en dat maakt natuurlijk interessante televisie. De bonus clipjes zijn ook leuk, maar vooral leuk zijn de live versies van SICNH, dat is toch een enorm goed lied.

DVD2 is aan het binnendruppen, maar gaat verdacht traag...

Ik las op The NIN hotline dat er zich een vergelijkbare situatie heeft voorgedaan, voor diegenen die het willen horen. Nu met een ander stuk beeldmateriaal.

En nog meer on-topic: degene die 2 kaartjes voor 013 zou overnemen, gaat dat uiteindelijk toch niet doen, dus ik heb 2 kaartjes, iemand die ze hier wil hebben voordat ik ze via V&A in de verkoop zet? Zie dat dan maar als mijn persoonlijke Spiral.
pi_44976761
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:38 schreef Pantheon het volgende:
De eerste DVD is binnen, en inmiddels onder het genot van een aantal borrels tijdens oudejaarsavond gekeken. Eerste indruk is "wow", maar ik had dan ook geen idee van wat ik verwachten moest van NIN anno 1994. Alles kan kapot, en alles moet - elke avond opnieuw - kapot en dat maakt natuurlijk interessante televisie. De bonus clipjes zijn ook leuk, maar vooral leuk zijn de live versies van SICNH, dat is toch een enorm goed lied.

DVD2 is aan het binnendruppen, maar gaat verdacht traag...

Ik las op The NIN hotline dat er zich een vergelijkbare situatie heeft voorgedaan, voor diegenen die het willen horen. Nu met een ander stuk beeldmateriaal.

En nog meer on-topic: degene die 2 kaartjes voor 013 zou overnemen, gaat dat uiteindelijk toch niet doen, dus ik heb 2 kaartjes, iemand die ze hier wil hebben voordat ik ze via V&A in de verkoop zet? Zie dat dan maar als mijn persoonlijke Spiral.
eventueel ruilen voor 2 kaartjes 21-03 in paradiso?
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:21:41 #181
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_44977978
Ik heb dan misschien wel weer intresse in de paradiso kaartjes...
pi_44978889
Je kunt er sowieso 2 kopen tegen kostprijs, heb er namelijk 2 teveel gekocht.
Daarnaast zou ik 2 paradisokaartjes willen ruilen tegen die 013-kaartjes.
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:32:46 #183
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_44980181
Oke tof! Hou ze even voor me vast als je wil. Zal het dit weekend proberen te regelen.
pi_44980801
Ik niet.. ga ook al één avond naar Paradiso, dus dat wordt wel heel veel van het goede. Ook ik moet werken..
pi_44981420
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:52 schreef Pantheon het volgende:
Ik niet.. ga ook al één avond naar Paradiso, dus dat wordt wel heel veel van het goede. Ook ik moet werken..
ok, begrijpelijk!
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:32 schreef ralfseltje het volgende:
Oke tof! Hou ze even voor me vast als je wil. Zal het dit weekend proberen te regelen.
ok, geen probleem.
pi_45015184
quote:
NINE INCH NAILS

A new NIN album already? Oh go on then...

Your last album took six years. We've only had to wait 18 months for this one.
Trent Reznor (vocals): "It's been pretty interesting, I'm probably as surprised as some fans are (laughs). But really it's just a matter of discipline. When i was on the last tour, to keep myself busy i was just really hunkered down and was working on music the whole time, so this kept me in a creative mode and when i finished the tour i felt like i wasn't tired and wanted to keep at it."

Is there anyone else playing on the album?
"It's all me, mostly recorded in hotel rooms around the world on laptops. There maybe some surprise vocalists that pop up here and there - although i don't want to say who since the final mix hasn't been determined yet, and Josh Freese is playing the drums on one song, but it's not like a big guest star-type record. It feels a bit more focused in a certain direction than 'With Teeth' did,"

What's the concept?
"I'm trying to avoid getting too detailed about this but i will tell you that this is a concept record, and it's part of a bigger picture of a number of thing's I'm working on. Essentially i wrote the soundtrack to a movie that doesn't exist. This album is a bit more electronic and I'd say rhyme plays a bigger element in it than in the past and it's veering away from concern about song structure and getting played on the radio."

Are you talking about some kind of multimedia event?
"My goal is that the music can be interpreted with the richest context. So what I'm immersed in is a way to achieve that. Now that albums have gone from 12 inches of real estate with artwork and a whole aesthetic, to CDs, which are ugly and disposable, to nowadays just being a file on a computer, it's led me to putting a lot of thought in to ways to present music that still makes it feel important and that has depth and purpose."

Will it be a heavy album?
"It's not heavy in any kind of metal tyoe sense, I'd say a big inspiration sonically would be early Public Enemy records, a collage of sound type of thing, not heavy in a metal guitar kind of way."

On 'The Downward Spiral' and 'The Fragile' you blended together an extreme amount of disparate sounds and layers - is this moving further in that direction?
"Well Alan Moulder (long-time collaborator) was stunned when he first heard it. Normally a Pro-Tools session has alot of tracks and this time he was like 'You're kidding me, it's only this much stuff?'. The end result has a bit of racket to it, it's much more improvisational, less refined. With this record i feel alot less concerned about what people think about it - espcially the dying record industry. I couldn't care less about that right now."
Van ETS, die het op hun beurt weer uit de Kerrang! danwel the Spiral hebben.
pi_45015740
Dat soort interviews zijn altijd zo vervelend als je de muziek nog niet hebt gehoord..
pi_45020966
aantal dingen klinken goed in ieder geval.
En die nummers die hij samen met Peter Murphy (bauhaus) op de radio speelde klonken al een stuk beter dan 'With Teeth' heb toch weer wat meer hoop voor het nieuw album.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:43:39 #189
55350 Reena
Angelcrusher
pi_45042025
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:15 schreef Ceased2Be het volgende:
aantal dingen klinken goed in ieder geval.
En die nummers die hij samen met Peter Murphy (bauhaus) op de radio speelde klonken al een stuk beter dan 'With Teeth' heb toch weer wat meer hoop voor het nieuw album.
Volgens mij waren die nummers die ze samen speelden Bauhaus, NIN en TV On The Radio nummers, toch? En covers van andere bands...maar geen nieuwe NIN nummers...maar misschien heb ik het mis, ik heb ze niet allemaal gehoord.
pi_45042129
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:43 schreef Reena het volgende:

[..]

Volgens mij waren die nummers die ze samen speelden Bauhaus, NIN en TV On The Radio nummers, toch? En covers van andere bands...maar geen nieuwe NIN nummers...maar misschien heb ik het mis, ik heb ze niet allemaal gehoord.
Waren idd covers, maar de herbewerking daarvan klonk wel goed. Bijv. de cover van 'Warm Leatherette' is weer heerlijke electronische herrie richting 'Broken'.
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:47:23 #191
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_45210252
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:12 schreef ruud.nl het volgende:

ok, geen probleem.
Kan ik er ook 1 overkopen? Ik kan echt niemand vinden die meewil hier
pi_45211596
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:47 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Kan ik er ook 1 overkopen? Ik kan echt niemand vinden die meewil hier
Hier moet ik even over denken, ik verkoop ze het liefst samen. Ik laat het je weten als ik een besluit heb genomen.
  donderdag 11 januari 2007 @ 00:19:37 #193
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_45234878
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:52 schreef ruud.nl het volgende:
Je kunt er sowieso 2 kopen tegen kostprijs, heb er namelijk 2 teveel gekocht.
Daarnaast zou ik 2 paradisokaartjes willen ruilen tegen die 013-kaartjes.
Ik heb 2 013-kaartjes! Ruilen?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_45237638
En de titel van het nieuwe album is (op dit moment ):

*drumrolll*......... 'YEAR ZERO' !!!
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 schreef Trent Reznor het volgende:
It could be about the end of the world.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kimsomnia op 11-01-2007 03:05:41 ]
pi_45238867
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:19 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik heb 2 013-kaartjes! Ruilen?
Is goed!
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:44:45 #196
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_45246801
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 08:38 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Is goed!
Cool! Uhm, kan je me mailen op leonie_82apenstaartjehotmailpuntcom?
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_45247773
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:44 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Gebeurd!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:25:52 #198
55350 Reena
Angelcrusher
pi_45278748
Nieuws van the NIN hotline:
quote:
we received a number of emails about Trent's blog on the Spiral - the new NIN album, due out in April, will be called "Year Zero."
UPDATE: According to the latest post on Trent's blog at The Spiral, Year Zero will not feature Flavor Flav. Thanks
OK...Year Zero...en het is geen rap album...dat heeft hij in de genoemde blog nog even onderstreept. Er waren schijnbaar mensen die erg bang waren dat het een rap album zou worden, nadat hij had aangegeven welke kant dit album op ging...
pi_45279420
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:25 schreef Reena het volgende:
Nieuws van the NIN hotline:
[..]

OK...Year Zero...en het is geen rap album...dat heeft hij in de genoemde blog nog even onderstreept. Er waren schijnbaar mensen die erg bang waren dat het een rap album zou worden, nadat hij had aangegeven welke kant dit album op ging...
Wel een album wat niet zo verschillende lagen heeft als TDS of Fragile. Moulder (een vaste producer van NIN) was verbaast bij het horen van de tracks dat het zo weinig lagen bevat.

vrijdag 12 januari 2007 @ 11:50:49 #200
55350 Reena
Angelcrusher
pi_45279478
Haha ja, maar hij houdt vol dat het wel "harder" is dan zijn vorige werk...maar dan niet harder als in metal en veel gitaren...maar....ik weet eigenlijk niet wat...dat stond dan in dat interviewtje dat iemand hier had gepost...We zullen het wel zien. Ik ben wel erg benieuwd.
pi_45280489
Of hij gaat dezelfde richting in als Skinny Puppy met 'The Greater Wrong of the Right' (alhoewel dat nog best veel lagen bevat) of poppier zoals het solo-werk van ohGr
pi_45281076
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:50 schreef Reena het volgende:
Haha ja, maar hij houdt vol dat het wel "harder" is dan zijn vorige werk...maar dan niet harder als in metal en veel gitaren...maar....ik weet eigenlijk niet wat...dat stond dan in dat interviewtje dat iemand hier had gepost...We zullen het wel zien. Ik ben wel erg benieuwd.
Ga jij 7x naar NIN
pi_45281223
en naar Yann Tiersen
pi_45282264
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef Ceased2Be het volgende:
het solo-werk van ohGr
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:21:22 #206
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_45282421
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:31 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Hier moet ik even over denken, ik verkoop ze het liefst samen. Ik laat het je weten als ik een besluit heb genomen.
Ik wil ze toch wel allebei Als dat nog kan.
pi_45283445
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Ik wil ze toch wel allebei Als dat nog kan.
ok! pm je e-mailadres maar.
pi_45284527
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
en naar Yann Tiersen
Ik ook
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:50:08 #209
55350 Reena
Angelcrusher
pi_45285730
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:44 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ga jij 7x naar NIN

Ja...maar na naar die concerten ben ik volgens mij helemaal blut...hoop dat het het waard is
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
en naar Yann Tiersen
Ja, ben erg benieuwd hoe dat zal zijn...
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:25:13 #210
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_45311473
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:50 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

ok! pm je e-mailadres maar.
Gedaan
pi_45317966
Net nog een mooie 'Hurt' versie gedownload met zang van Pete Murphy.
pi_45336769
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:44 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Zijn bij jou de kaartjes ook binnen?
  zondag 14 januari 2007 @ 14:22:30 #213
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_45342114
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:47 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Zijn bij jou de kaartjes ook binnen?
Weet ik nog niet want ik zit in Amsterdam en niet in Zwijndrecht
Ik zal vanmiddag mn moeder even bellen.
Ziggy played guitar
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:16:27 #214
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_45410635
Euh late reactie
Maar de kaartjes zijn ook hier binnen ja
Ziggy played guitar
pi_45500208
nin.com update!

Nieuwe trailers van Beside You In Time DVD.
pi_45538631
Of ik zie iets verkeerd of er is slechts één nieuwe trailer ('You Know What you are') Wel een extreem coole! Josh Freese is echt een monster bij dit liedje!
Now Im Nothing
pi_45538753
D'r komt elke week tot aan de release een nieuwe trailer bij
pi_45582310
..zoals nu vanaf vandaag de Closer teaser!
Now Im Nothing
pi_45597543
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:41 schreef Devlinsect het volgende:
trailers
Oh mén, Josh !

Volgens een ETS-user in de Metal Hammer van deze maand:
quote:
He (Trent) also said that NIN will probably not be playing new songs on the upcoming European tour becuase he does not want people to experience his new music through crappy speakers on youtube.
Hij bedenkt zich nog wel, toch?
pi_45599452
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:15 schreef Kimsomnia het volgende:

[..]

Oh mén, Josh !

Volgens een ETS-user in de Metal Hammer van deze maand:
[..]

TR heeft daarin wel een punt. Afwachten dus of we nieuw materiaal horen.

8 april komt de eerste singel uit.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:29:41 #221
55350 Reena
Angelcrusher
pi_45600341
Zou wel gaar zijn als ze helemaal geen nieuwe nummers zouden spelen...maar we zullen wel zien.
pi_45603893
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:15 schreef Kimsomnia het volgende:
!
pi_45658085
Ik geloof dat dat interview niet helemaal kosjer was, en Trent staat er nogal bekend om zich erg erg vaak te bedenken
Now Im Nothing
pi_45722363
BYIT wallpapers (1920x1080):

[ Bericht 39% gewijzigd door Pantheon op 28-01-2007 23:25:59 ]
pi_45848408
Voorprogramma in 013 en Amsterdam:

Ladytron:
http://www.ladytron.com

Volledig overzicht van voorpgramma:
http://www.nin.com/tour/

Had liever iets anders gezien

En er is weer een nieuwe trailer van de DVD, the Big come Down:
http://halo22.nin.com/trailerclips.html

Erg vet
pi_45850544
Ladytron? Hm, vooruit dan maar.

Het Big come down-clipje valt ook hier bijzonder goed in de smaak. Ik hoop zo dat hij deze tour nog op de setlist staat! De montage ziet er weer goed uit, het moment waarop die crowsurfer gelanceerd wordt bijvoorbeeld. En die oerbrul aan het eind...

Is het al 27 februari?
Niet? 14 maart dan?
pi_45851195
Wat duurt dat wachten langgg...

Maar die clip ziet er goed uit idd
  woensdag 31 januari 2007 @ 13:05:40 #228
55350 Reena
Angelcrusher
pi_45853666
Zit the Popo (die ook een deel van de tour opent) op dat label van Aaron North (Buddyhead Records)?
Ik ken Ladytron niet, zal het eens checken...
Komt de DVD wereldwijd uit in februari? Of alleen in Amerika (wat ik ergens een tijdje geleden gelezen had) en denken jullie dat de Amerikaanse versie een bepaalde regiocode zal hebben?
Wow dat zijn veel vragen
pi_45854795
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:05 schreef Reena het volgende:
Zit the Popo (die ook een deel van de tour opent) op dat label van Aaron North (Buddyhead Records)?
Ik ken Ladytron niet, zal het eens checken...
Komt de DVD wereldwijd uit in februari? Of alleen in Amerika (wat ik ergens een tijdje geleden gelezen had) en denken jullie dat de Amerikaanse versie een bepaalde regiocode zal hebben?
Wow dat zijn veel vragen
Popo (betekent dit nu kakje in het engels? wheheh) zit inderdaad op het label van Buddyhead.
http://www.myspace.com/thepopomusic

De DVD komt niet wereldwijd uit in februari zover nog. Alleen nog in Amerika. De amerikaanse versie heeft inderdaad een bepaalde regio code.

Vragen opgelost

[ Bericht 6% gewijzigd door Devlinsect op 31-01-2007 14:02:15 ]
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:03:45 #230
55350 Reena
Angelcrusher
pi_45855219
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:48 schreef Devlinsect het volgende:

Vragen opgelost
Yay

Zag net een berichtje van Buddyhead (op myspace)...leuk dat Trent een band van dat label meeneemt...
pi_45855254
Volgens:

Bol.com --> (UK?) Import | Release: 26-02 | E29.99 (Tss! )
Proxis.nl --> Import? | Release 23-02 | E18.59
Amazon.de --> UK Import | Release 26-02 | E29.99 | Regio 2
Amazon.co.uk --> Release 26-02 | 12.74 | Regio 2

Het lijkt er dus op dat er eind februari toch ook een regio 2/UK-versie beschikbaar zal zijn. Van de standaard DVD iig. Hoe het met de HD en Blu-ray varianten zit...

[ Bericht 12% gewijzigd door Kimsomnia op 31-01-2007 14:07:46 (Iets te snel geklikt!) ]
pi_45855834
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:03 schreef Reena het volgende:

[..]

Yay

Zag net een berichtje van Buddyhead (op myspace)...leuk dat Trent een band van dat label meeneemt...
Buddyhead is een label van Aaron North
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:25:54 #233
55350 Reena
Angelcrusher
pi_45857264
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:23 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Buddyhead is een label van Aaron North
Uhm...ja...dat weet ik, maar Reznor kiest zelf zijn voorprogramma's uit. Als hij de muziek niet leuk vindt, mogen ze ook niet mee op tour. Ik kan me voorstellen dat ze inderdaad zijn voorgedragen door Aaron North, maar dat ze meegaan zullen ze te danken hebben aan het feit dat hun muziek in de smaak valt en niet door wie hun platenbaas is...

Ben benieuwd wanneer die andere versies van de DVD uitkomen. Ik was wel geïnteresseerd in de HD versie...
pi_45864552
Niets mis met Ladytron hoor.
pi_45864596
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:40 schreef Blivox het volgende:
Niets mis met Ladytron hoor.
Nee, maar ik geloof niet dat ik ze 3x in een week ga trekken
pi_45864672
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nee, maar ik geloof niet dat ik ze 3x in een week ga trekken [afbeelding]
Dan skip je de supportact twee keer. Je kan niet zeggen dat Reznor een slechte smaak heeft omdat hij Ladytron kiest SA. Leuke muziek, heel anders dan NIN, maar toch érg catchy .
pi_45864780
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:43 schreef Blivox het volgende:

[..]

Dan skip je de supportact twee keer. Je kan niet zeggen dat Reznor een slechte smaak heeft omdat hij Ladytron kiest SA. Leuke muziek, heel anders dan NIN, maar toch érg catchy .
Ik denk dat mijn metgezelle het niet op prijs stelt als ik ze 2x skip, die wil waarschijnlijk op de 1ste rij anderhalf uur lang naar Trent kwijlen.

Maar goed, Ladytron is best oke
pi_45864870
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn metgezelle het niet op prijs stelt als ik ze 2x skip, die wil waarschijnlijk op de 1ste rij anderhalf uur lang naar Trent kwijlen.

Maar goed, Ladytron is best oke
Mwah, hoe groot is 013 of Paradiso nou helemaal? Helemaal achterin is het nog perfect zicht op het podium .
pi_45865751
Noem me maar een mietje maar ik ga op veilige afstand van het podium staan, wil niet hetzelfde als op Rockin Park meemaken
  woensdag 31 januari 2007 @ 23:07:06 #240
55350 Reena
Angelcrusher
pi_45868140
Hahaha, ik wil op zijn minst 1 keer helemaal voorin staan...voor de rest zie ik het wel...maar ik ga niet urenlang in de rij staan om dat voor elkaar te krijgen....En ja...dat voorprogramma....na een paar keer kan het gaan vervelen, als je het niet leuk vindt natuurlijk...ik merk het wel...
pi_45870146
Liever Ladytron dan Atari Teenage Riot zoals de vorige keer in de 013 dat was echt het meest waardeloze voorprogramma ever.
pi_45870457
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:13 schreef Ceased2Be het volgende:
Liever Ladytron dan Atari Teenage Riot zoals de vorige keer in de 013 dat was echt het meest waardeloze voorprogramma ever.
pi_45870905
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

O jij was die ene in de zaal die het wel leuk vond? Lang geleden dat ik publiek zo stil heb zien staan bij een band. De toetseniste die strontbezopen bij d'r keyboard lag en Alec Empire die van het podium afsprong om bij een punker in z'n oor te gaan schreeuwen zijn me dan nog het beste bijgebleven.
pi_45871107
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

O jij was die ene in de zaal die het wel leuk vond? Lang geleden dat ik publiek zo stil heb zien staan bij een band. De toetseniste die strontbezopen bij d'r keyboard lag en Alec Empire die van het podium afsprong om bij een punker in z'n oor te gaan schreeuwen zijn me dan nog het beste bijgebleven.
Ik was d'r niet bij destijds, dus misschien was het inderdaad wel kut ( ), maar de keren dat ik ATR heb mogen zien waren ze
pi_45874352
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Jep, en die punker bleef staan.

Prachtig ook hoe dat andere wijf zat te kotsen. En dat Empire op de dranghekken ging staan en er af lazerde door een stuk kauwgom (mijn aandeel).
pi_45875547
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:00 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Jep, en die punker bleef staan.

Prachtig ook hoe dat andere wijf zat te kotsen. En dat Empire op de dranghekken ging staan en er af lazerde door een stuk kauwgom (mijn aandeel).
Als ik eraan terug denk was het best leuk
Prachtig hoe het publiek naar achteren week toen Alec het publiek in liep en die punker die met een strak gezicht bleef kijken ondanks alles.

Kotsende vrouwen
pi_45875803
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als ik eraan terug denk was het best leuk
Prachtig hoe het publiek naar achteren week toen Alec het publiek in liep en die punker die met een strak gezicht bleef kijken ondanks alles.

Kotsende vrouwen
Iedereen om Alec heen staan. Hij een beetje schreeuwen voor de nauwelijks 100 man die er op dat moment waren.

Ik was er ook bij in Dusseldorf. Deed die kotsende 'zangeres' precies hetzelfde. Ze bleek zwanger te zijn (of te veel big mac's en podiumangst).
pi_46034346
Erg vette nieuwe trailer van BYIT DVD: Eraser.

Tjek tjek:
http://intranet/default.aspx

En een nieuwe pagina voor het nieuwe album:
http://yearzero.nin.com/

Twee songtitels dus bekend
pi_46071474
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 11:12 schreef Devlinsect het volgende:
Tjek tjek:
http://intranet/default.aspx
Hij doet het niet.

http://halo22.nin.com/trailerclips.html
pi_46109280
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:13 schreef Ceased2Be het volgende:
Was vooral slecht omdat geluid veel te zacht stond. Alec heeft me daar trouwens nog ondersteboven gegooid, ik stond even nietsvermoedend met mijn biertje met iemand te praten en het volgende moment lag ik op de grond.

(NIN was die keer in 013 een van de vetste concerten ooit en Atari gaf wel een van de beste optredens op Lowlands eerder dat jaar, maar dat terzijde.)
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:20:43 #251
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_46109600
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:12 schreef toolhead het volgende:
NIN was die keer in 013 een van de vetste concerten ooit
de aanzet tot deze hele topic-reeks
Dommage arachide-fromage
pi_46110364
Ik ken iemand die toen dicht bij 013 is geweest...
pi_46111031
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:12 schreef toolhead het volgende:

[..]

Was vooral slecht omdat geluid veel te zacht stond. Alec heeft me daar trouwens nog ondersteboven gegooid, ik stond even nietsvermoedend met mijn biertje met iemand te praten en het volgende moment lag ik op de grond.

(NIN was die keer in 013 een van de vetste concerten ooit en Atari gaf wel een van de beste optredens op Lowlands eerder dat jaar, maar dat terzijde.)
Dat kan ik ook nog heugen

Kheb een bootleg van NIN in 013
pi_46121108
Zaterdag de eerste show van de Europese tour, in Lissabon. Kan niet wachten op de verhalen, foto's, filmpjes & berichten..
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:13:59 #255
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46124877
Ben erg benieuwd! Kan niet wachten....nog een maand....het duurt nog zo laaaaaang!
pi_46213749
Setlist van gisteren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 februari 2007 @ 13:30:38 #257
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46235462
Setlist van gisteren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het album werd een week geleden gemastered en is klaar!
quote:
02/05/07 : AND THAT IS THAT.
I am sitting at mastering, which means "year zero" is finished!

Current Mood: Happy
(blog van TR @ the Spiral)

[ Bericht 0% gewijzigd door Reena op 12-02-2007 16:21:12 ]
pi_46244272
We're in this together is erg cool.
pi_46244330
TDDWWWA is ook sexy trouwens !
pi_46261498
Voor de mensen die in kalmte op het nieuwe album wachten en niet dagelijks met het schuim in de mondhoeken al het NIN-nieuws lezen :

Enige tijd geleden gaf Trent aan dat het nieuwe album 'part of a bigger picture' zou zijn. Dat plaatje is zich momenteel in een razend tempo aan het ontvouwen. En echt, een seizoen Lost of donniedarko.com is er niets bij!

Heel kort:
quote:
A group known as '42 Entertainment' was hired by Reznor to do some marketing things. These are the guys responsible for many huge, innovative alternate reality games, or ARGs, such as the infamous ilovebees.com. This is all very similar.

On the back of a new NIN tour shirt, some letters are highlighted. These highlighted letters all come together to form the clause "I AM TRYING TO BELIEVE." This directly leads in with the Year Zero concept, as iamtryingtobelieve.com is an actual site focusing on the themes or possibly the history behind the new album. This website and many others popping up with the same theme depict a very tortured, dystopic world.
Verwante websites:
http://iamtryingtobelieve.com
http://anotherversionofthetruth.com
http://105thairbornecrusaders.com
http://churchofplano.com
http://deadcop-opal.com
www.consolidatedmailsystems.com

Audiofragmenten waarin Trent mogelijk te horen is, morsecodes, bijbelverwijzingen, waarschijnlijk nieuwe songteksten die in sommige sites verwerkt zijn, achtergrond images die (na enige bewerkingen) teksten herbergen. Het mag duidelijk zijn: NIN-land is compleet op tilt geslagen...

In de OP van dit topic op het ETS-forum is een uitgebreidere samenvatting te vinden die continu wordt bijgewerkt.

___
Oh, en wat de DVD betreft:

De HD- en Blu-ray-varianten worden alleen in de VS uitgebracht, die zul je dus moeten importeren. De standaard-DVD is volgens bol.com regiovrij (en kost inmiddels geen 30 euro meer, maar 20). Echter, alle DVD's maken gebruik van de NTSC-norm, dat terwijl in Europa PAL toch veelal de standaard is? Ik heb er geen verstand van, maar volgens ene meneer Sheridan zal dit in pc's sowieso geen problemen geven en zijn DVD-spelers van de laatste jaren ook geschikt voor NTSC.

___
Dan zijn gister ook alle 'Year zero'-titels onthuld. En het lijkt er op dat dat dat nog niet helemaal de bedoeling was. TR's online alter-ego beloofde iig:
quote:
HYPERPOWER! will destroy all of your little minds with it's sheer destructive energy.
Now prepare to die.
___
En de setlists van de afgelopen avonden? ...

[ Bericht 12% gewijzigd door Kimsomnia op 13-02-2007 16:57:17 (Ach, nu ik toch bezig ben.) ]
pi_46261550
Jemig, verveelt ie zich ofzo
pi_46271738
Last.. We're in this together..Ruiner..The Fragile ..Get Down Make Love .. Down in it.. Mr Self Destruct.. Eindelijk heeft hij door wat iedereen wil horen. Hij moet ook wel nu hij voorlopig nog geen nieuwe tracks gaat spelen live.

de posts op ETS van 'teitan' (Trent dus) zijn vaak erg erg lam (ongeveer het niveau van het forum) en zijn zelden serieus, wel altijd erg geinig. Die over de titel hyperpower! was omdat het hele forum daarover zat te zeiken al 20 pagina's.
Now Im Nothing
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:30:43 #263
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46275021
Ik wacht wel tot die mensen op ETS alles hebben uitgevogeld...Ben wel erg benieuwd wat hij allemaal van plan is...volgens mij heeft hij geen minuut stilgezeten na de vorige tour.
pi_46288241
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:26 schreef Collaborator het volgende:
Last.. We're in this together..Ruiner..The Fragile ..Get Down Make Love .. Down in it.. Mr Self Destruct.. Eindelijk heeft hij door wat iedereen wil horen. Hij moet ook wel nu hij voorlopig nog geen nieuwe tracks gaat spelen live.

de posts op ETS van 'teitan' (Trent dus) zijn vaak erg erg lam (ongeveer het niveau van het forum) en zijn zelden serieus, wel altijd erg geinig. Die over de titel hyperpower! was omdat het hele forum daarover zat te zeiken al 20 pagina's.
Teitan is Trent. Das allang weer achterhaald
  woensdag 14 februari 2007 @ 17:05:36 #265
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46300987
http://www.echoingthesound.org/phpbbx/viewtopic.php?t=20319

Met opzet gelekt? Per ongeluk? Deel van het spel? And the games continue....
pi_46301794
kan me niet voorstellen dat het per ongeluk is, maar het klinkt wel goed.
electronische teringherrie is per definitie okay en dit is een mooie kruising tussen het stemgebruik van with_teeth met het oudere electronische werk van NIN. ik heb weer meer hoop voor het nieuwe album.
pi_46314154
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 09:35 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Teitan is Trent. Das allang weer achterhaald
Dat zeg ik toch ook

"My Violent Heart" gelekt (vrijgegeven, incl nieuwe hint in de ID3 tag) op valentijnsdag.. coincidence? I think not. En dat is ook wel duidelijk. De nin fans hebben al best een boel van de raadsels opgelost dus het zal wel een cadeautje / beloning geweest zijn

*zet het liedje voor de 40e keer op vandaag

[ Bericht 18% gewijzigd door Collaborator op 14-02-2007 22:42:10 ]
Now Im Nothing
pi_46324531
Das nog es een lekkere bak herrie
pi_46326620
Het kan slechter, laten we het daar op houden.
pi_46326983
De ruis op het eind van de nieuwe song is een plaatje van een hand. Erg koel gedaan

Aphex Twin & Venetian Snares deden dit ook al.
pi_46327157
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:16 schreef Devlinsect het volgende:
De ruis op het eind van de nieuwe song is een plaatje van een hand. Erg koel gedaan

Aphex Twin & Venetian Snares deden dit ook al.
Een watte?

Vind het echt een naar klotegeluid
pi_46327260
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:22 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Een watte?

Vind het echt een naar klotegeluid
Gooi het in een audiospectograaf en je krijgt een plaatje te zien van de hand van God die de mensen neerhoudt. Zoals besproken in The Wretched
quote:
The clouds will part and the sky cracks open
And God himself will reach his fucking arm through

Just to push you down
Just to hold you down
Stuck in this hole with the shit and the piss
And its hard to believe it could come down to this
Back at the beginning
pi_46327302
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:25 schreef Blivox het volgende:

[..]

Gooi het in een audiospectograaf en je krijgt een plaatje te zien van de hand van God die de mensen neerhoudt. Zoals besproken in The Wretched
[..]
Er wordt een suggestie gewekt. Of het God is? ...

Kan ook de Hand That Feeds zijn.
pi_46327375
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:26 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Er wordt een suggestie gewekt. Of het God is? ...

Kan ook de Hand That Feeds zijn.
Persoonlijk denk ik dat God volgens Trent een metafoor is voor The Man. Bush dus .
pi_46328470
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:29 schreef Blivox het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat God volgens Trent een metafoor is voor The Man. Bush dus .
Bush was geen president toen The Wretched op CD uitkwam. Laat staan dat het geschreven is n.a.v. hem.

Tijdens een optreden op MTV Music Awards zou NIN The Hand That Feeds performen. Met een screen van Bush op de achtergrond. Dit werd geweigerd door MTV en ze traden niet op.

Dus The Hand That Feeds zou op Bush kunnen slaan jah
pi_46328775
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:03 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Bush was geen president toen The Wretched op CD uitkwam. Laat staan dat het geschreven is n.a.v. hem.
Lijkt me te gek voor woorden ja.
quote:
Tijdens een optreden op MTV Music Awards zou NIN The Hand That Feeds performen. Met een screen van Bush op de achtergrond. Dit werd geweigerd door MTV en ze traden niet op.

Dus The Hand That Feeds zou op Bush kunnen slaan jah
Sja, wat ik meer bedoelde was dat Trent op een creatieve manier zijn nieuwere werk met zijn oude werk lijkt te linken, en niet dat het vroeger ook al onderdeel was van een marketingplan voor Year Zero. Maar het lijkt me vrij duidelijk dat hij een statement aan het maken is tegenover de Amerikaanse politiek .
pi_46328960
Ik luister nu weer naar With Teeth, het blijft een kutalbum. Alleen Right Where it Belongs en Beside You in Time zijn tof .
pi_46329242
Ik heb The Fragile maar weer es opstaan, eigenlijk best geschikte muziek voor tijdens het stofzuigen
pi_46329413
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:17 schreef Blivox het volgende:
Ik luister nu weer naar With Teeth, het blijft een kutalbum. Alleen Right Where it Belongs en Beside You in Time zijn tof .
Love is not Enough, The Collector, Line Begins 2 Blur. Zijn wel erg vette nummers. De drums en synths...

Het nieuwe nummer is veel belovend
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:46:13 #280
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46329983
Er wordt ook gerefereerd naar Somewhat Damaged volgens mij. Degene die My Violent Heart had "gevonden" zei dat er ook wat plaatjes bij zaten...inderdaad de arm met de tekst "Where the fuck were you"

Ik denk dat het wel degelijk met de Amerikaanse politiek te maken heeft. Er wordt inderdaad ook gelinkt naar ouder werk, maar dat betekent niet dat het helemaal niets met Bush te maken kan hebben....weet niet of het alleen Bush is of politiek in het algemeen...

Er is trouwens een nieuwe code gebroken...nog 1 van een tour t-shirt, dat bleek een telefoonnummer te zijn. Hier kan je horen wat er op de voicemail te horen is:
http://www.megaupload.com/?d=DNN98OYL
pi_46330254
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:46 schreef Reena het volgende:
Er wordt ook gerefereerd naar Somewhat Damaged volgens mij. Degene die My Violent Heart had "gevonden" zei dat er ook wat plaatjes bij zaten...inderdaad de arm met de tekst "Where the fuck were you"

Ik denk dat het wel degelijk met de Amerikaanse politiek te maken heeft. Er wordt inderdaad ook gelinkt naar ouder werk, maar dat betekent niet dat het helemaal niets met Bush te maken kan hebben....weet niet of het alleen Bush is of politiek in het algemeen...

Er is trouwens een nieuwe code gebroken...nog 1 van een tour t-shirt, dat bleek een telefoonnummer te zijn. Hier kan je horen wat er op de voicemail te horen is:
http://www.megaupload.com/?d=DNN98OYL
Jep, gisteravond al gehoord. Er zijn snippets van Survivalism te horen. De tekst is ook op je link van echoingthesound te vinden.

Vergeet niet dat TR een reclamebureau heeft ingehuurd om de sites en deze dingen te laten maken.
pi_46392199
Survivalism, de nieuwe single
-modbreak- Dat ziet er niet helemaal toegestaan uit.-modbreak-

[ Bericht 39% gewijzigd door nipeng op 17-02-2007 10:42:54 ]
Now Im Nothing
  zaterdag 17 februari 2007 @ 10:49:07 #283
11502 nipeng
The last ride is free
pi_46392744
Wat een gedoe allemaal om het nieuwe album te promoten.
Leuk voor de puzzelaar.
pi_46393575
TVP !
  zaterdag 17 februari 2007 @ 11:36:32 #286
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46393642
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 10:49 schreef nipeng het volgende:
Wat een gedoe allemaal om het nieuwe album te promoten.
Leuk voor de puzzelaar.
Blijkbaar is het niet alleen een promotie volgens TR:
quote:
What you are now starting to experience IS 'year zero'. It's not some kind of gimmick to get you to buy a record - it IS the art form... and we're just getting started. Hope you enjoy the ride.
bron: the NIN hotline
pi_46394774
Mwah voor mij hoeft het allemaal niet zo..

Die single klinkt niet zo heel bijzonder trouwens, misschien effe wennen
pi_46399598
Dat "Survivalism" is inderdaad het brakste wat ik tot nog toe van Reznor gehoord heb. "My Violent Heart" is zeker niet verkeerd.
pi_46400311
Goh, laten we hoppen dat dit niet de toon zet voor het nieuwe album, wat een klotemuziek.
pi_46406496
Vind het tot nog toe best lekker klinken eigenlijk, maar doet me toch erg denken aan de richting die Skinny Puppy opgaat...
bijv:

http://www.youtube.com/watch?v=CwrHe38wtao
en
http://www.youtube.com/watch?v=NXT6KrX-PF4
pi_46414193
Ik vind zijn stem te vaak erin voor komen, eerst was het een perfecte harmonie. Tevens mis ik in Survivalism, net zoals in het vorige album With Teeth, de doordachte opmaak van de muziek. In zijn muziek zaten eerst lijnen van geluiden die allemaal bij elkaar leken te komen, allemaal opeens één geheel bleken te zijn. Uren kon ik luisteren naar die muziek en telkens weer wat nieuws horen, heb vaak genoeg cd's gewoon in een auto of expres met alleen koptelefoon geluisterd zodat sommige geluiden ineens hoorbaar werden. Het was een zoektocht.

Nu voelt het meer als een muur van geluid die op je afstormt tot op het einde, er lijkt geen diepte in te zitten en het enige wat het bij me doet is me pissed off maken..

Ik vind dat Trent weer aan de drugs moet..

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2007 00:01:24 ]
pi_46414304
drugs en nog een oma die overlijdt en wellicht nog een paar relaties op de klippen laten lopen. perfect recept voor goede NIN platen.

En wat z'n stem betreft dat viel me ook al op (in negatieve zin) zeker z'n nieuwe manier van zingen staat me wat tegen, maar wellicht dat het deze keer wel weer een plaat is die 1 geheel vormt itt 'with teeth'.
pi_46414444
Achja, en dat puzzelen is ook niet nieuw... Marilyn Manson schijnt het ook te doen op zijn website of heeft het gedaan... Maar ik ga toch naar Paradiso.
pi_46434768
quote:
Op zondag 18 februari 2007 00:07 schreef Aneurism het volgende:
Achja, en dat puzzelen is ook niet nieuw... Marilyn Manson schijnt het ook te doen op zijn website of heeft het gedaan... Maar ik ga toch naar Paradiso.
Alstie maar genoeg oude nummer speelt, want de nieuwe NIN-stijl is echt schijtjekut.
pi_46439813
Wat zijn jullie toch ook een stelletje zeikhomo's
Now Im Nothing
pi_46475377
Wow.... die nieuwe nummers zijn echt t o p !
pi_46481735
Weer een nummer gelekt: Me I'm Not.

Wat een track
pi_46483816
link?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:07:45 #299
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46484059
En Survivalism maakt een live debut, volgens de tourjournals op ETS en Spiral...staat volgens mij ook op de NIN hotline (daar kun je ook een link vinden naar het nieuwe gelekte liedje)...wie weet krijgen we toch wat nieuwe nummers te horen tijdens de show...
Weet nog niet zo goed wat ik van Me I'm Not moet denken. Had het gisteravond gehoord en vond het wel grappig; de muziek en de manier waarop het gezongen wordt...
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:25:06 #300
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_46487745
Deel 6 alweer: Nine Inch Nails (6)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:25:14 #301
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_46487753
En vol
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')