Ga jij 7x naar NINquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:50 schreef Reena het volgende:
Haha ja, maar hij houdt vol dat het wel "harder" is dan zijn vorige werk...maar dan niet harder als in metal en veel gitaren...maar....ik weet eigenlijk niet wat...dat stond dan in dat interviewtje dat iemand hier had gepost...We zullen het wel zien. Ik ben wel erg benieuwd.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef Ceased2Be het volgende:
het solo-werk van ohGr
Ik wil ze toch wel allebeiquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:31 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hier moet ik even over denken, ik verkoop ze het liefst samen. Ik laat het je weten als ik een besluit heb genomen.![]()
ok! pm je e-mailadres maar.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik wil ze toch wel allebeiAls dat nog kan.
Ik ookquote:
quote:
Ja, ben erg benieuwd hoe dat zal zijn...quote:
Zijn bij jou de kaartjes ook binnen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Cool! Uhm, kan je me mailen op leonie_82apenstaartjehotmailpuntcom?
Weet ik nog niet want ik zit in Amsterdam en niet in Zwijndrechtquote:Op zondag 14 januari 2007 10:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zijn bij jou de kaartjes ook binnen?![]()
Oh mén, Joshquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:41 schreef Devlinsect het volgende:
trailers
Hij bedenkt zich nog wel, toch?quote:He (Trent) also said that NIN will probably not be playing new songs on the upcoming European tour becuase he does not want people to experience his new music through crappy speakers on youtube.
TR heeft daarin wel een punt. Afwachten dus of we nieuw materiaal horen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:15 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Oh mén, Josh!
Volgens een ETS-user in de Metal Hammer van deze maand:
[..]
Hij bedenkt zich nog wel, toch?![]()
quote:
Popo (betekent dit nu kakje in het engels? wheheh) zit inderdaad op het label van Buddyhead.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:05 schreef Reena het volgende:
Zit the Popo (die ook een deel van de tour opent) op dat label van Aaron North (Buddyhead Records)?
Ik ken Ladytron niet, zal het eens checken...
Komt de DVD wereldwijd uit in februari? Of alleen in Amerika (wat ik ergens een tijdje geleden gelezen had) en denken jullie dat de Amerikaanse versie een bepaalde regiocode zal hebben?
Wow dat zijn veel vragen![]()
Yayquote:
Buddyhead is een label van Aaron Northquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:03 schreef Reena het volgende:
[..]
Yay
Zag net een berichtje van Buddyhead (op myspace)...leuk dat Trent een band van dat label meeneemt...
Uhm...ja...dat weet ik, maar Reznor kiest zelf zijn voorprogramma's uit. Als hij de muziek niet leuk vindt, mogen ze ook niet mee op tour. Ik kan me voorstellen dat ze inderdaad zijn voorgedragen door Aaron North, maar dat ze meegaan zullen ze te danken hebben aan het feit dat hun muziek in de smaak valt en niet door wie hun platenbaas is...quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:23 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Buddyhead is een label van Aaron North![]()
Nee, maar ik geloof niet dat ik ze 3x in een week ga trekkenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:40 schreef Blivox het volgende:
Niets mis met Ladytron hoor.
Dan skip je de supportact twee keer. Je kan niet zeggen dat Reznor een slechte smaak heeft omdat hij Ladytron kiest SA. Leuke muziek, heel anders dan NIN, maar toch érg catchyquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof niet dat ik ze 3x in een week ga trekken [afbeelding]
Ik denk dat mijn metgezelle het niet op prijs stelt als ik ze 2x skip, die wil waarschijnlijk op de 1ste rij anderhalf uur lang naar Trent kwijlen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:43 schreef Blivox het volgende:
[..]
Dan skip je de supportact twee keer. Je kan niet zeggen dat Reznor een slechte smaak heeft omdat hij Ladytron kiest SA. Leuke muziek, heel anders dan NIN, maar toch érg catchy.
Mwah, hoe groot is 013 of Paradiso nou helemaal? Helemaal achterin is het nog perfect zicht op het podiumquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn metgezelle het niet op prijs stelt als ik ze 2x skip, die wil waarschijnlijk op de 1ste rij anderhalf uur lang naar Trent kwijlen.
Maar goed, Ladytron is best oke
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:13 schreef Ceased2Be het volgende:
Liever Ladytron dan Atari Teenage Riot zoals de vorige keer in de 013 dat was echt het meest waardeloze voorprogramma ever.
O jij was die ene in de zaal die het wel leuk vond? Lang geleden dat ik publiek zo stil heb zien staan bij een band. De toetseniste die strontbezopen bij d'r keyboard lag en Alec Empire die van het podium afsprong om bij een punker in z'n oor te gaan schreeuwen zijn me dan nog het beste bijgebleven.quote:
Ik was d'r niet bij destijds, dus misschien was het inderdaad wel kut (quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O jij was die ene in de zaal die het wel leuk vond? Lang geleden dat ik publiek zo stil heb zien staan bij een band. De toetseniste die strontbezopen bij d'r keyboard lag en Alec Empire die van het podium afsprong om bij een punker in z'n oor te gaan schreeuwen zijn me dan nog het beste bijgebleven.
Jep, en die punker bleef staan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O jij was die ene in de zaal die het wel leuk vond? Lang geleden dat ik publiek zo stil heb zien staan bij een band. De toetseniste die strontbezopen bij d'r keyboard lag en Alec Empire die van het podium afsprong om bij een punker in z'n oor te gaan schreeuwen zijn me dan nog het beste bijgebleven.
Als ik eraan terug denk was het best leukquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:00 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jep, en die punker bleef staan.![]()
Prachtig ook hoe dat andere wijf zat te kotsen. En dat Empire op de dranghekken ging staan en er af lazerde door een stuk kauwgom (mijn aandeel).![]()
Iedereen om Alec heen staan. Hij een beetje schreeuwen voor de nauwelijks 100 man die er op dat moment waren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als ik eraan terug denk was het best leuk
Prachtig hoe het publiek naar achteren week toen Alec het publiek in liep en die punker die met een strak gezicht bleef kijken ondanks alles.
Kotsende vrouwen
![]()
Hij doet het niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:12 schreef Devlinsect het volgende:
Tjek tjek:
http://intranet/default.aspx
Was vooral slecht omdat geluid veel te zacht stond. Alec heeft me daar trouwens nog ondersteboven gegooid, ik stond even nietsvermoedend met mijn biertje met iemand te praten en het volgende moment lag ik op de grond.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:13 schreef Ceased2Be het volgende:
Liever Ladytron dan Atari Teenage Riot zoals de vorige keer in de 013 dat was echt het meest waardeloze voorprogramma ever.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:12 schreef toolhead het volgende:
NIN was die keer in 013 een van de vetste concerten ooit
Dat kan ik ook nog heugenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:12 schreef toolhead het volgende:
[..]
Was vooral slecht omdat geluid veel te zacht stond. Alec heeft me daar trouwens nog ondersteboven gegooid, ik stond even nietsvermoedend met mijn biertje met iemand te praten en het volgende moment lag ik op de grond.
(NIN was die keer in 013 een van de vetste concerten ooit en Atari gaf wel een van de beste optredens op Lowlands eerder dat jaar, maar dat terzijde.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het album werd een week geleden gemastered en is klaar!(blog van TR @ the Spiral)quote:02/05/07 : AND THAT IS THAT.
I am sitting at mastering, which means "year zero" is finished!
Current Mood: Happy
[ Bericht 0% gewijzigd door Reena op 12-02-2007 16:21:12 ]
Verwante websites:quote:A group known as '42 Entertainment' was hired by Reznor to do some marketing things. These are the guys responsible for many huge, innovative alternate reality games, or ARGs, such as the infamous ilovebees.com. This is all very similar.
On the back of a new NIN tour shirt, some letters are highlighted. These highlighted letters all come together to form the clause "I AM TRYING TO BELIEVE." This directly leads in with the Year Zero concept, as iamtryingtobelieve.com is an actual site focusing on the themes or possibly the history behind the new album. This website and many others popping up with the same theme depict a very tortured, dystopic world.
___quote:HYPERPOWER! will destroy all of your little minds with it's sheer destructive energy.
Now prepare to die.
Teitan is Trent. Das allang weer achterhaaldquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:26 schreef Collaborator het volgende:
Last.. We're in this together..Ruiner..The Fragile ..Get Down Make Love .. Down in it.. Mr Self Destruct.. Eindelijk heeft hij door wat iedereen wil horen. Hij moet ook wel nu hij voorlopig nog geen nieuwe tracks gaat spelen live.
de posts op ETS van 'teitan' (Trent dus) zijn vaak erg erg lam (ongeveer het niveau van het forum) en zijn zelden serieus, wel altijd erg geinig. Die over de titel hyperpower! was omdat het hele forum daarover zat te zeiken al 20 pagina's.
Dat zeg ik toch ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Teitan is Trent. Das allang weer achterhaald![]()
Een watte?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:16 schreef Devlinsect het volgende:
De ruis op het eind van de nieuwe song is een plaatje van een hand. Erg koel gedaan![]()
Aphex Twin & Venetian Snares deden dit ook al.![]()
Gooi het in een audiospectograaf en je krijgt een plaatje te zien van de hand van God die de mensen neerhoudt. Zoals besproken in The Wretchedquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Een watte?
Vind het echt een naar klotegeluid
quote:The clouds will part and the sky cracks open
And God himself will reach his fucking arm through
Just to push you down
Just to hold you down
Stuck in this hole with the shit and the piss
And its hard to believe it could come down to this
Back at the beginning
Er wordt een suggestie gewekt. Of het God is? ...quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:25 schreef Blivox het volgende:
[..]
Gooi het in een audiospectograaf en je krijgt een plaatje te zien van de hand van God die de mensen neerhoudt. Zoals besproken in The Wretched
[..]
Persoonlijk denk ik dat God volgens Trent een metafoor is voor The Man. Bush dusquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:26 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Er wordt een suggestie gewekt. Of het God is? ...
Kan ook de Hand That Feeds zijn.![]()
Bush was geen president toen The Wretched op CD uitkwam. Laat staan dat het geschreven is n.a.v. hem.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:29 schreef Blivox het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat God volgens Trent een metafoor is voor The Man. Bush dus.
Lijkt me te gek voor woorden ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:03 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bush was geen president toen The Wretched op CD uitkwam. Laat staan dat het geschreven is n.a.v. hem.
Sja, wat ik meer bedoelde was dat Trent op een creatieve manier zijn nieuwere werk met zijn oude werk lijkt te linken, en niet dat het vroeger ook al onderdeel was van een marketingplan voor Year Zero. Maar het lijkt me vrij duidelijk dat hij een statement aan het maken is tegenover de Amerikaanse politiekquote:Tijdens een optreden op MTV Music Awards zou NIN The Hand That Feeds performen. Met een screen van Bush op de achtergrond. Dit werd geweigerd door MTV en ze traden niet op.
Dus The Hand That Feeds zou op Bush kunnen slaan jah![]()
Love is not Enough, The Collector, Line Begins 2 Blur. Zijn wel erg vette nummers. De drums en synths...quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:17 schreef Blivox het volgende:
Ik luister nu weer naar With Teeth, het blijft een kutalbum. Alleen Right Where it Belongs en Beside You in Time zijn tof.
Jep, gisteravond al gehoord. Er zijn snippets van Survivalism te horen. De tekst is ook op je link van echoingthesound te vinden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:46 schreef Reena het volgende:
Er wordt ook gerefereerd naar Somewhat Damaged volgens mij. Degene die My Violent Heart had "gevonden" zei dat er ook wat plaatjes bij zaten...inderdaad de arm met de tekst "Where the fuck were you"
Ik denk dat het wel degelijk met de Amerikaanse politiek te maken heeft. Er wordt inderdaad ook gelinkt naar ouder werk, maar dat betekent niet dat het helemaal niets met Bush te maken kan hebben....weet niet of het alleen Bush is of politiek in het algemeen...
Er is trouwens een nieuwe code gebroken...nog 1 van een tour t-shirt, dat bleek een telefoonnummer te zijn. Hier kan je horen wat er op de voicemail te horen is:
http://www.megaupload.com/?d=DNN98OYL
Blijkbaar is het niet alleen een promotie volgens TR:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:49 schreef nipeng het volgende:
Wat een gedoe allemaal om het nieuwe album te promoten.
Leuk voor de puzzelaar.
bron: the NIN hotlinequote:What you are now starting to experience IS 'year zero'. It's not some kind of gimmick to get you to buy a record - it IS the art form... and we're just getting started. Hope you enjoy the ride.
Alstie maar genoeg oude nummer speelt, want de nieuwe NIN-stijl is echt schijtjekut.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:07 schreef Aneurism het volgende:
Achja, en dat puzzelen is ook niet nieuw... Marilyn Manson schijnt het ook te doen op zijn website of heeft het gedaan... Maar ik ga toch naar Paradiso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |