abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43796110
Dat wordt dus zaterdagochtend kamperen voor de ticketservice.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_43851734
Ik ga zaterdagochtend kaartjes kopen, mijn budget laat momenteel 4 kaartjes toe, maar ik hoef er eigenlijk maar 2. Zijn er hier mensen waar ik er 2 voor moet/zal meenemen?

TEGEN KOSTPRIJS!
pi_43851795
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:59 schreef Pantheon het volgende:
Ik ga zaterdagochtend kaartjes kopen, mijn budget laat momenteel 4 kaartjes toe, maar ik hoef er eigenlijk maar 2. Zijn er hier mensen waar ik er 2 voor moet/zal meenemen?

TEGEN KOSTPRIJS!
Wat een lieverd ben jij, ik zou het zeker accepteren als ik morgen zelf niet zou gaan ook naar het postkantoor of VVV.
pi_43852242
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:01 schreef Blivox het volgende:

[..]

Wat een lieverd ben jij, ik zou het zeker accepteren als ik morgen zelf niet zou gaan ook naar het postkantoor of VVV.
Ik schrijf het op. Als je het niet hebt gered, of ze zijn uitverkocht, laat maar weten
pi_43852355
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:14 schreef Pantheon het volgende:

[..]

Ik schrijf het op. Als je het niet hebt gered, of ze zijn uitverkocht, laat maar weten

Blivox + 1 that is dan, ik laat het dezelfde dag nog weten okay?
pi_43857829
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:01 schreef Blivox het volgende:

[..]

Bij het VVV koop je geen concertkaarten. Tenzij ut een lokale band is.
pi_43858137
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 18:12 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Bij het VVV koop je geen concertkaarten. Tenzij ut een lokale band is.
Postkantoor it is dan, thanks.
pi_43859278
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hm je hebt gelijk, ben ooit 1 keer in 013 geweest en in m'n herinnering was het aardig groot, maar er blijkt maar 2200 man in te kunnen zag ik net. Wordt dus toch nog stressen zaterdag (was sowieso wel van plan weer vroeg te gaan)
2200 is natuurlijk gigantisch voor een club
  vrijdag 24 november 2006 @ 20:09:02 #109
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43861154
Kan de kaartjes toch ook wel telefonisch bij ticketservice bestellen? Of online... want ik kan helemaal niet naar het postkantoor morgenochtend, .
quote:

TEGEN KOSTPRIJS!
Pantheon, kun je er voor mij anders ook eentje meenemen? !
power to the people
pi_43861222
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 20:09 schreef beestjuh het volgende:
Kan de kaartjes toch ook wel telefonisch bij ticketservice bestellen? Of online... want ik kan helemaal niet naar het postkantoor morgenochtend, .
[..]

Pantheon, kun je er voor mij anders ook eentje meenemen? !
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=187267&l=NL&C=
  vrijdag 24 november 2006 @ 20:55:54 #111
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43862513
10u, . Ik had gehoopt op 9u of half 10, ik kan om 10u echt geen kant op. Niet eens bellen.
power to the people
pi_43862857
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 20:55 schreef beestjuh het volgende:
10u, . Ik had gehoopt op 9u of half 10, ik kan om 10u echt geen kant op. Niet eens bellen.
Ik hoop voor je dat ik morgen gewoon kaartjes kan krijgen, dan heeft Pantheon er 2 over. En in all fairness, het lijkt mij dat je op nummer 2 op de lijst staat dan.
pi_43873952
Zo dat was fijn, Genesis ging ook in de voorverkoop M'n vriend is weer kaarten gaan halen, dat heeft me heel wat stress bespaard.. hele FRS stond vol Maar het is gelukt in ieder geval Hier iedereen ook kaarten?
pi_43874140
Kaarten via internet bestellen is top zeker met dit weer
pi_43874181
Ik keek net even en nu ging het redelijk makkelijk, maar 2 weken geleden had je het echt niet moeten proberen, voordat je er eindelijk bij kon was het al uitverkocht Mooi dat je ze hebt
pi_43874183
Ticketmaster ligt nagenoeg vlak.
pi_43875671
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 10:37 schreef Mathijz het volgende:
Ticketmaster ligt nagenoeg vlak.
Ik kom er in één keer door, en er zijn nog kaarten! Aardige verwarring bij de lokale FRS. Ik was me al aan het verbazen over het oude publiek van NIN, maar gelukkig viel dat mee. Was ik dus toch nog de enige, en om 10:03 aan de beurt.
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:13:39 #118
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43875701
8 minuten in de wacht gehangen, maar missie is geslaagd!

Nu hoop ik bijna dat je er niet in geslaagd bent een vierde kaart mee te nemen, Pantheon.
power to the people
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:15:33 #119
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43875747
Dit was trouwens ook zo met TOOL, de eerste concerten (Pinkpop en HMH) waren uitverkocht, vooral HMH in een paar minuten, een maand of wat later wordt bekend dat ze nog eens komen en raakt het niet eens uitverkocht (ahoy).

Beter dus, betekent imho dat alle fans aan bod zijn gekomen.
power to the people
pi_43876207
Iemand nog last gehad van Genesisfans?
pi_43877528
zo... via ticketservice 4 kaartjes besteld voor het concert in de 013.
Als het net zo goed wordt als in '99 is het het geld dubbel en dwars waard
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_43877635
Huh? Ik kan nog gewoon kaartjes bestellen via ticketservice. Issie niet binnen 3 minuten uitverkocht vanmorgen? Dat maakt het wel heel verleidelijk om gewoon alsnog te gaan
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:00:08 #123
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43877696
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Huh? Ik kan nog gewoon kaartjes bestellen via ticketservice. Issie niet binnen 3 minuten uitverkocht vanmorgen? Dat maakt het wel heel verleidelijk om gewoon alsnog te gaan

power to the people
pi_43877715
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb ze net een kwartier geleden besteld, had ook eerst gekeken en toen ze nog beschikbaar waren toch maar besteld voordat ik spijt kreeg
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_43881608
Twee kaartjes zijn hier ook binnen! Gelukkig . En bedankt voor je aanbod Pantheon, ik heb ze alleen niet meer nodig. Succes ermee.
pi_43881655
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Iemand nog last gehad van Genesisfans?
Ja, ik. Ik stond met een vriend in de rij om de kaarten te bestellen bij Postkantoor Rotterdam. We stonden rustig onze beurt af te wachten, toen een of andere ouwe vent begon te duwen "er staan er meer in de rij hoor!". Neurotisch mannetje, vast een Genesis-liefhebber, hij ging in ieder geval niet naar NIN .

Ook erg veel altopubliek, en ik was bang dat het allemaal voor NIN was. Blijkbaar stonden er ook enorm veel in de rij voor een of ander Incubus concert .
pi_43889287
Goeie genade! ik kwam er bij puur toeval NET PAS achter dat NIN nog een concert geeft, maar kon om 21.00 uur nog wel gewoon kaartjes bestellen bij ticketservice!

Had ik niet verwacht, want voor Paradiso, ...nou ja, t bekende verhaal!
pi_43889367
Volgens mij is er niet zo goed reclame gemaakt
pi_43889378
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:15 schreef beestjuh het volgende:
Dit was trouwens ook zo met TOOL, de eerste concerten (Pinkpop en HMH) waren uitverkocht, vooral HMH in een paar minuten, een maand of wat later wordt bekend dat ze nog eens komen en raakt het niet eens uitverkocht (ahoy).

Beter dus, betekent imho dat alle fans aan bod zijn gekomen.
pi_43889464

[ Bericht 100% gewijzigd door MissLunatic op 25-11-2006 22:31:32 ]
  zondag 26 november 2006 @ 20:31:43 #131
55350 Reena
Angelcrusher
pi_43914544
Ah zo te zien heeft iedereen die kaarten wilde voor 013 wel kaarten weten te bemachtigen? Dat is vet! Zit nu in Londen voor Tool en andere concerten...heb gelukkig via de Spiral kaarten kunnen kopen voor 013 en Londen...ik moet zeggen, EINDELIJK begint die fanclub haar vruchten af te werpen!!!
pi_43924923
Het is nu uitverkocht!

Veel plezier Reena
pi_43925568
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:13 schreef beestjuh het volgende:
8 minuten in de wacht gehangen, maar missie is geslaagd!

Nu hoop ik bijna dat je er niet in geslaagd bent een vierde kaart mee te nemen, Pantheon.
Is dus wel gelukt Maar die raak ik wel kwijt, eens kijken of iemand 'm hier ruilen wil (ik kan me voorstellen dat iemand liever naar 013 dan naar Paradiso gaat) of iemand uit mijn vriendenkring neemt 'm wel over. Pas de problem.
  maandag 27 november 2006 @ 12:59:48 #134
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43926320
Ooh, dat is op zich, nou ja, jammer. Ik heb nog niet betaald want als je telefonisch reserveert heb je 5 dagen om te betalen, als je denkt dat het niet gaat lukken je kaartje te slijten aan iemand anders kan ik de bestelling bij ticketservice nog laten vervallen...

maar als het inderdaad uitverkocht is kun je er nog wat aan verdienen ook
power to the people
pi_43964436
Laat maar weten wat je wilt, je hebt m'n e-mail
Ik heb 'm echter ook hiero al aangeboden, maar wil 'm best nog even voor je apart houden.
pi_43964638
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het is nu uitverkocht!

Veel plezier Reena
Wie de ticket niet komt ophalen, maakt nog kans. Dan gaat het weer in de verkoop. Hoe lang, je ne sais pas.
pi_43971826
zo, ik ga naar 013, jammer dat de genesis voorverkoop voor enige vertraging zorgde, maar ik heb mijn kaartje.....
  dinsdag 28 november 2006 @ 20:50:49 #138
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43973316
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:20 schreef Pantheon het volgende:
Laat maar weten wat je wilt, je hebt m'n e-mail
Ik heb 'm echter ook hiero al aangeboden, maar wil 'm best nog even voor je apart houden.
Wheh, doe 'm maar verkopen als iemand 'm wil hoor. Ik heb mijn kaartje toch maar betaald, ondanks diepgaande rode cijfers, om vlak na het verzenden van de betaalopdracht te horen te krijgen dat ik wellicht zomaar op de guestlist mag. Mensen die te laat komen met zulk goed nieuws...
power to the people
pi_43977119
013 is nog niet uitverkocht. Ik heb via ticketmaster zojuist een kaart besteld!
pi_43978745
Ik ben 'm kwijt, beestjuh
pi_43992151
Ik heb toch nog maar een kaartje erbij gekocht voor 013 naast mijn kaartje voor paradiso (2e dag). Eventueel om dan nog te ruilen voor paradiso (eerste dag) of anders gewoon om zelf heen te gaan natuurlijk!
Now Im Nothing
pi_44072483
heb 2 kaarten paradiso 1e dag, wie wil ruilen voor 2 kaarten 013? (stuk dichterbij voor mij) mail op djmvt at mvtproductions punt nl
pi_44072937
Ik wil wel een 013 kaartje ruilen voor een paradiso (eerste dag) kaartje.
Now Im Nothing
pi_44075655
You've got mail.
pi_44099903
@ collaborator:
stuur me ff een mailtje zodat we kunnen kijken hoe we dit gaan doen, ben zeker geinteresseerd...

@ pantheon:
thanks voor t aanbod, we zullen even afspreken hoe we dit gaan doen.
pi_44252852
DVD UPDATE!!!

Big Come Down
2006 Summer Tour

Komend voorjaar:
pi_44253429
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:33:31 #148
55350 Reena
Angelcrusher
pi_44255297
Die teaser ziet er ook zo vet uit...waarom moeten we nou zo lang wachten...wil het NU

Wel cool dat ze bij Eraser, Right Where It Belongs en Beside You In Time alternate angles hebben, was dat niet het deel waar het gordijn naar beneden kwam en er allerlei beelden op geprojecteerd werden?
pi_44272278
Ik vind de voorkant niet zo mooi, eigenlijk.
pi_44272880
Ik vind het een geweldige cover! Wat moet je nogmeer wzien? Trent is baddass + huisstijl van WT era = mooie cover.
Now Im Nothing
pi_44273185
Die teaser is wss van een hogere kwaliteit dan die van de DVD, denk meer dat dit van een blu-ray of HD-DVD komt.
pi_44273273
Ik vind die cover ook best wel ernstig lelijk

Maar ik vind het artwork van NIN sowieso meestal best wel erg lelijk
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_44442671
En.... nog meer updates:
quote:
Op woensdag 13 december 2006 schreef Trent Reznor het volgende:

Is it possible I am actually finished writing and recording a new nine inch nails record? Apparently so. We begin mixing in January!

Juggling fifteen all-new tracks around. Testing sequences. No leftovers from "with teeth". Highly conceptual. Quite noisy. Fucking cool.
*Fluit een zeker deuntje van the Pointer Sisters*
pi_44443017
quote:
Op donderdag 14 december 2006 23:16 schreef Kimsomnia het volgende:
En.... nog meer updates:
[..]

*Fluit een zeker deuntje van the Pointer Sisters*
Blij dat er geen leftovers van With_Teeth zijn... waardeloos album.
Hoop dat ie de kwalität van Downward Spiral of The Fragile haalt (liever de eerste dan de laatste) en dat ie z'n draai weer heeft gevonden.
Live stond het als een huis op Rockin' Park maar de laatste cd is slaapverwekkend.

(neemt niet weg dat ik hem wel heb staan incl de singles... completionist dat ik ben)
pi_44448274
With_Teeth was niet per sé slecht, het was alleen een stuk meer poppier en gladjes dan de rest van zijn werk.
pi_44449751
Ik heb twee kaartjes voor het optreden van 21-03 in Paradiso te koop, uiteraard tegen kostprijs!

Ik merk het wel als er mensen geïnteresserd zijn.
pi_44449804
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 09:30 schreef Blivox het volgende:
With_Teeth was niet per sé slecht, het was alleen een stuk meer poppier en gladjes dan de rest van zijn werk.
'slecht' is misschien overdreven, maar ik vind de cd als los zand aan elkaar hangen. De nieuwe manier van 'zingen' van Trent vind ik totaal niet passen (dat gepraat). Er staan meer tracks op die ik skip dan die ik daadwerkelijk luister van de cd.
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:54:14 #158
55350 Reena
Angelcrusher
pi_44456063
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

'slecht' is misschien overdreven, maar ik vind de cd als los zand aan elkaar hangen.
Dat is een hele goede omschrijving. NIN cd´s zijn over het algemeen samenhangend, maar dit was een soort van bijelkaar geraapt zooitje, snel opgenomen en uitgebracht...zo kwam het bij mij over. Maar er staan wel een paar goede nummers op.

Ben erg benieuwd naar de nieuwe CD...het wordt in ieder geval "harder" aangezien TR dat al een aantal keer heeft aangegeven...maar ja...wat is "harder"? Denk dat je wel kan zeggen dat het beter zal worden dan With Teeth...zo moeilijk moet dat niet zijn
pi_44456204
als ie zegt 'Harder' hoop ik in eerste instantie richting de Broken E.P. eigenlijk
  vrijdag 15 december 2006 @ 14:44:17 #160
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_44457489
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:58 schreef Ceased2Be het volgende:
als ie zegt 'Harder' hoop ik in eerste instantie richting de Broken E.P. eigenlijk
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:37:22 #161
163246 neusvleugel
vleugel des neus
pi_44462953
Dan hoop ik op een mengeling van 60% Downward Spiral en 40% Fragile ;-)

En wat betreft With Teeth: Er staan enkele matige nummers op imho (the collector, getting smaller, love is not enough -ik kan er niet zo heel vele mee-) maar ook een paar die zeker de moeite waard zijn (all the love in the world, right where it belongs, only, you know what you are). Maar van de grote releases vind ik dit wel de CD met de meeste minder goede nummers, en ik miste het epische karakter van The Fragile en the Downward Spiral (inderdaad, los zand). Hopelijk komt dat weer meer terug op de volgende plaat!

Desondanks verheug ik me erg op het optreden in maart (013)!
pi_44490388
Zeg, die tour in Maart he, zou dat veel van de nieuwe CD bevatten of is die dan nog niet uit?
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:53:31 #163
55350 Reena
Angelcrusher
pi_44491385
die is dan wel af, maar nog niet uit....het wordt een soort van opwarm tour zeg maar....
pi_44492204
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:22 schreef Blivox het volgende:
Zeg, die tour in Maart he, zou dat veel van de nieuwe CD bevatten of is die dan nog niet uit?
Dat mag je toch wel verwachten. Voorafgaand aan de release van With Teeth werden ook diverse nummers al live gespeeld.
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
pi_44762866
De 'official' Closure DVD is beschikbaar op een torrentsite inclusief de menu's, extra beeldmateriaal, foto's en natuurlijk het haarscherpe beeld.

Het uur extra beeldmateriaal was wel bijzonder. Eindelijk Now Im Nothing als goede geluidskwaliteit, de gang van Marilyn Manson die Get Down Make Love komt verstieren tijdens een live optreden, diverse interviews uit de 1991 era, een nummer van het eerste optreden van NIN in 1989, eindelijk kom ik erachter hoe ze aan de tekst komen van Memoribilia, een heel fout optreden op een American Dance Show en een nog foutere March of The Pigs niet uitgebrachte video.

Ik vraag me af wie de DVD online heeft gegooid. Zal me niets verbazen als het een bekende is uit het NIN-camp

Sanctified
http://www.youtube.com/watch?v=TLjdDXF1Fkc

Now I'm Nothing + Terrible Lie (From the BF)
http://www.youtube.com/watch?v=w28-px0ZSUA

Behind the scenes of the unused Hurt vid.
http://www.youtube.com/watch?v=BAksipe1zpg

[ Bericht 14% gewijzigd door Devlinsect op 27-12-2006 09:36:25 ]
pi_44763941
Bedankt voor de tip, hij staat al te loeien
pi_44764229
*downloadt*

Maar memorabilia is toch een cover van het gelijknamige nummer van Soft Cell? Of was ik de enige die dat al wist?
pi_44765041
Note: eerder is de video versie van Closure omgezet naar DVD formaat met de titel Rated R. Nu gaat het om een hele nieuwe versie zoals die uitgebracht zou moeten worden! Het gaat om twee files van 7 Gig groot. Er is ook een Divx van te vinden. (hint: piratebay). Dus download niet de verkeerde

Memoribilia bevat wat stemmen die de Softcell versie niet heeft.

Twee dingen waar ik me aan zat te ergeren bij de extra footage:

- making of onuitgebrachte Hurt clip. Goed dat ie ook niet is uitgebracht
- de live uitvoering van NIN van Sex Dwarf van Soft Cell. De titel alleen al
  woensdag 27 december 2006 @ 17:19:30 #169
55350 Reena
Angelcrusher
pi_44767978
quote:
Op woensdag 27 december 2006 09:05 schreef Devlinsect het volgende:

Ik vraag me af wie de DVD online heeft gegooid. Zal me niets verbazen als het een bekende is uit het NIN-camp
Yup, Mr. Reznor himself...hij noemde het een "guilt-free download"...
Het downloaden gaat bij mij trouwens super langzaam...misschien dat ik het over een week binnen heb
pi_44769636
Heb de divx binnen, die Dance Show Dat stel dat daar staat te dansen
pi_44778648
quote:
Op woensdag 27 december 2006 17:19 schreef Reena het volgende:

[..]

Yup, Mr. Reznor himself...hij noemde het een "guilt-free download"...
Het downloaden gaat bij mij trouwens super langzaam...misschien dat ik het over een week binnen heb
Heb je een bron? (spajral?)

@Zwarte Magika: ik moest ook lachen om het stel dat uiterst recht danst.
pi_44778765
Ja precies, dat stel rechts Check ook die poedel links
  woensdag 27 december 2006 @ 22:51:45 #173
55350 Reena
Angelcrusher
pi_44779492
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:28 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Heb je een bron? (spajral?)
Yup, hij "blogt" daar tegenwoordig zo af en toe...met foto's van zijn studiootje (in zijn huis gok ik) en de mensen die meewerken aan het album...
quote:
12/21/06 : Happy Holidays!
This one is a guilt-free download.
(shhhh - I didn't say that out loud).
If you know what I'm talking about, cool.
  woensdag 27 december 2006 @ 23:29:41 #174
163246 neusvleugel
vleugel des neus
pi_44780875
Heb je een linkje naar dat log? Ben wel benieuwd
  woensdag 27 december 2006 @ 23:44:54 #175
55350 Reena
Angelcrusher
pi_44781421
Als je lid bent van the Spiral, zie je op de homepage een link naar zijn blogs...en op nin.com schrijft hij ook nog het een en ander. Dingen die ook buiten the Spiral gezegd mogen worden, komen altijd terecht op the NIN hotline, sowieso een goede site voor NIN info (en ook Tool). Maar waarschijnlijk wist je dat al...
  donderdag 28 december 2006 @ 00:11:33 #176
163246 neusvleugel
vleugel des neus
pi_44782199
Ah thanks, ik ga even kijken. Hotline was ik ook wel eens tegengekomen idd, maar ik zal me eens verdiepen in de spiraal
pi_44853104
Zo, hier is ie na 3 dagen non-stop pompen eindelijk binnen. Straks maar eens lege dvdtjes gaan halen.

heb al meer dan een jaar zo'n dual-layer brander, heb 'm nog nooit gebruikt
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:05:37 #178
78500 Strijkplank
Houd je vuurwerk in de hand!
pi_44859091
Nine inch nails - Closer (John B remix)
Maar dat terzijde..
Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
pi_44976542
De eerste DVD is binnen, en inmiddels onder het genot van een aantal borrels tijdens oudejaarsavond gekeken. Eerste indruk is "wow", maar ik had dan ook geen idee van wat ik verwachten moest van NIN anno 1994. Alles kan kapot, en alles moet - elke avond opnieuw - kapot en dat maakt natuurlijk interessante televisie. De bonus clipjes zijn ook leuk, maar vooral leuk zijn de live versies van SICNH, dat is toch een enorm goed lied.

DVD2 is aan het binnendruppen, maar gaat verdacht traag...

Ik las op The NIN hotline dat er zich een vergelijkbare situatie heeft voorgedaan, voor diegenen die het willen horen. Nu met een ander stuk beeldmateriaal.

En nog meer on-topic: degene die 2 kaartjes voor 013 zou overnemen, gaat dat uiteindelijk toch niet doen, dus ik heb 2 kaartjes, iemand die ze hier wil hebben voordat ik ze via V&A in de verkoop zet? Zie dat dan maar als mijn persoonlijke Spiral.
pi_44976761
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:38 schreef Pantheon het volgende:
De eerste DVD is binnen, en inmiddels onder het genot van een aantal borrels tijdens oudejaarsavond gekeken. Eerste indruk is "wow", maar ik had dan ook geen idee van wat ik verwachten moest van NIN anno 1994. Alles kan kapot, en alles moet - elke avond opnieuw - kapot en dat maakt natuurlijk interessante televisie. De bonus clipjes zijn ook leuk, maar vooral leuk zijn de live versies van SICNH, dat is toch een enorm goed lied.

DVD2 is aan het binnendruppen, maar gaat verdacht traag...

Ik las op The NIN hotline dat er zich een vergelijkbare situatie heeft voorgedaan, voor diegenen die het willen horen. Nu met een ander stuk beeldmateriaal.

En nog meer on-topic: degene die 2 kaartjes voor 013 zou overnemen, gaat dat uiteindelijk toch niet doen, dus ik heb 2 kaartjes, iemand die ze hier wil hebben voordat ik ze via V&A in de verkoop zet? Zie dat dan maar als mijn persoonlijke Spiral.
eventueel ruilen voor 2 kaartjes 21-03 in paradiso?
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:21:41 #181
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_44977978
Ik heb dan misschien wel weer intresse in de paradiso kaartjes...
pi_44978889
Je kunt er sowieso 2 kopen tegen kostprijs, heb er namelijk 2 teveel gekocht.
Daarnaast zou ik 2 paradisokaartjes willen ruilen tegen die 013-kaartjes.
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:32:46 #183
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_44980181
Oke tof! Hou ze even voor me vast als je wil. Zal het dit weekend proberen te regelen.
pi_44980801
Ik niet.. ga ook al één avond naar Paradiso, dus dat wordt wel heel veel van het goede. Ook ik moet werken..
pi_44981420
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:52 schreef Pantheon het volgende:
Ik niet.. ga ook al één avond naar Paradiso, dus dat wordt wel heel veel van het goede. Ook ik moet werken..
ok, begrijpelijk!
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:32 schreef ralfseltje het volgende:
Oke tof! Hou ze even voor me vast als je wil. Zal het dit weekend proberen te regelen.
ok, geen probleem.
pi_45015184
quote:
NINE INCH NAILS

A new NIN album already? Oh go on then...

Your last album took six years. We've only had to wait 18 months for this one.
Trent Reznor (vocals): "It's been pretty interesting, I'm probably as surprised as some fans are (laughs). But really it's just a matter of discipline. When i was on the last tour, to keep myself busy i was just really hunkered down and was working on music the whole time, so this kept me in a creative mode and when i finished the tour i felt like i wasn't tired and wanted to keep at it."

Is there anyone else playing on the album?
"It's all me, mostly recorded in hotel rooms around the world on laptops. There maybe some surprise vocalists that pop up here and there - although i don't want to say who since the final mix hasn't been determined yet, and Josh Freese is playing the drums on one song, but it's not like a big guest star-type record. It feels a bit more focused in a certain direction than 'With Teeth' did,"

What's the concept?
"I'm trying to avoid getting too detailed about this but i will tell you that this is a concept record, and it's part of a bigger picture of a number of thing's I'm working on. Essentially i wrote the soundtrack to a movie that doesn't exist. This album is a bit more electronic and I'd say rhyme plays a bigger element in it than in the past and it's veering away from concern about song structure and getting played on the radio."

Are you talking about some kind of multimedia event?
"My goal is that the music can be interpreted with the richest context. So what I'm immersed in is a way to achieve that. Now that albums have gone from 12 inches of real estate with artwork and a whole aesthetic, to CDs, which are ugly and disposable, to nowadays just being a file on a computer, it's led me to putting a lot of thought in to ways to present music that still makes it feel important and that has depth and purpose."

Will it be a heavy album?
"It's not heavy in any kind of metal tyoe sense, I'd say a big inspiration sonically would be early Public Enemy records, a collage of sound type of thing, not heavy in a metal guitar kind of way."

On 'The Downward Spiral' and 'The Fragile' you blended together an extreme amount of disparate sounds and layers - is this moving further in that direction?
"Well Alan Moulder (long-time collaborator) was stunned when he first heard it. Normally a Pro-Tools session has alot of tracks and this time he was like 'You're kidding me, it's only this much stuff?'. The end result has a bit of racket to it, it's much more improvisational, less refined. With this record i feel alot less concerned about what people think about it - espcially the dying record industry. I couldn't care less about that right now."
Van ETS, die het op hun beurt weer uit de Kerrang! danwel the Spiral hebben.
pi_45015740
Dat soort interviews zijn altijd zo vervelend als je de muziek nog niet hebt gehoord..
pi_45020966
aantal dingen klinken goed in ieder geval.
En die nummers die hij samen met Peter Murphy (bauhaus) op de radio speelde klonken al een stuk beter dan 'With Teeth' heb toch weer wat meer hoop voor het nieuw album.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:43:39 #189
55350 Reena
Angelcrusher
pi_45042025
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:15 schreef Ceased2Be het volgende:
aantal dingen klinken goed in ieder geval.
En die nummers die hij samen met Peter Murphy (bauhaus) op de radio speelde klonken al een stuk beter dan 'With Teeth' heb toch weer wat meer hoop voor het nieuw album.
Volgens mij waren die nummers die ze samen speelden Bauhaus, NIN en TV On The Radio nummers, toch? En covers van andere bands...maar geen nieuwe NIN nummers...maar misschien heb ik het mis, ik heb ze niet allemaal gehoord.
pi_45042129
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:43 schreef Reena het volgende:

[..]

Volgens mij waren die nummers die ze samen speelden Bauhaus, NIN en TV On The Radio nummers, toch? En covers van andere bands...maar geen nieuwe NIN nummers...maar misschien heb ik het mis, ik heb ze niet allemaal gehoord.
Waren idd covers, maar de herbewerking daarvan klonk wel goed. Bijv. de cover van 'Warm Leatherette' is weer heerlijke electronische herrie richting 'Broken'.
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:47:23 #191
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_45210252
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:12 schreef ruud.nl het volgende:

ok, geen probleem.
Kan ik er ook 1 overkopen? Ik kan echt niemand vinden die meewil hier
pi_45211596
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:47 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Kan ik er ook 1 overkopen? Ik kan echt niemand vinden die meewil hier
Hier moet ik even over denken, ik verkoop ze het liefst samen. Ik laat het je weten als ik een besluit heb genomen.
  donderdag 11 januari 2007 @ 00:19:37 #193
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_45234878
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:52 schreef ruud.nl het volgende:
Je kunt er sowieso 2 kopen tegen kostprijs, heb er namelijk 2 teveel gekocht.
Daarnaast zou ik 2 paradisokaartjes willen ruilen tegen die 013-kaartjes.
Ik heb 2 013-kaartjes! Ruilen?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_45237638
En de titel van het nieuwe album is (op dit moment ):

*drumrolll*......... 'YEAR ZERO' !!!
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 schreef Trent Reznor het volgende:
It could be about the end of the world.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kimsomnia op 11-01-2007 03:05:41 ]
pi_45238867
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:19 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik heb 2 013-kaartjes! Ruilen?
Is goed!
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:44:45 #196
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_45246801
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 08:38 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Is goed!
Cool! Uhm, kan je me mailen op leonie_82apenstaartjehotmailpuntcom?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_45247773
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:44 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Cool! Uhm, kan je me mailen op leonie_82apenstaartjehotmailpuntcom?
Gebeurd!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:25:52 #198
55350 Reena
Angelcrusher
pi_45278748
Nieuws van the NIN hotline:
quote:
we received a number of emails about Trent's blog on the Spiral - the new NIN album, due out in April, will be called "Year Zero."
UPDATE: According to the latest post on Trent's blog at The Spiral, Year Zero will not feature Flavor Flav. Thanks
OK...Year Zero...en het is geen rap album...dat heeft hij in de genoemde blog nog even onderstreept. Er waren schijnbaar mensen die erg bang waren dat het een rap album zou worden, nadat hij had aangegeven welke kant dit album op ging...
pi_45279420
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:25 schreef Reena het volgende:
Nieuws van the NIN hotline:
[..]

OK...Year Zero...en het is geen rap album...dat heeft hij in de genoemde blog nog even onderstreept. Er waren schijnbaar mensen die erg bang waren dat het een rap album zou worden, nadat hij had aangegeven welke kant dit album op ging...
Wel een album wat niet zo verschillende lagen heeft als TDS of Fragile. Moulder (een vaste producer van NIN) was verbaast bij het horen van de tracks dat het zo weinig lagen bevat.

vrijdag 12 januari 2007 @ 11:50:49 #200
55350 Reena
Angelcrusher
pi_45279478
Haha ja, maar hij houdt vol dat het wel "harder" is dan zijn vorige werk...maar dan niet harder als in metal en veel gitaren...maar....ik weet eigenlijk niet wat...dat stond dan in dat interviewtje dat iemand hier had gepost...We zullen het wel zien. Ik ben wel erg benieuwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')