Wat een lieverd ben jij, ik zou het zeker accepteren als ik morgen zelf niet zou gaan ook naar het postkantoor of VVV.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:59 schreef Pantheon het volgende:
Ik ga zaterdagochtend kaartjes kopen, mijn budget laat momenteel 4 kaartjes toe, maar ik hoef er eigenlijk maar 2. Zijn er hier mensen waar ik er 2 voor moet/zal meenemen?
TEGEN KOSTPRIJS!
Ik schrijf het op. Als je het niet hebt gered, of ze zijn uitverkocht, laat maar wetenquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:01 schreef Blivox het volgende:
[..]
Wat een lieverd ben jij, ik zou het zeker accepteren als ik morgen zelf niet zou gaan ook naar het postkantoor of VVV.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:14 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Ik schrijf het op. Als je het niet hebt gered, of ze zijn uitverkocht, laat maar weten![]()
Bij het VVV koop je geen concertkaarten. Tenzij ut een lokale band is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:01 schreef Blivox het volgende:
[..]
Wat een lieverd ben jij, ik zou het zeker accepteren als ik morgen zelf niet zou gaan ook naar het postkantoor of VVV.
Postkantoor it is dan, thanks.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bij het VVV koop je geen concertkaarten. Tenzij ut een lokale band is.
2200 is natuurlijk gigantisch voor een clubquote:Op woensdag 22 november 2006 20:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hm je hebt gelijk, ben ooit 1 keer in 013 geweest en in m'n herinnering was het aardig groot, maar er blijkt maar 2200 man in te kunnen zag ik net. Wordt dus toch nog stressen zaterdag (was sowieso wel van plan weer vroeg te gaan)![]()
Pantheon, kun je er voor mij anders ook eentje meenemen?quote:Ik ga zaterdagochtend kaartjes kopen, mijn budget laat momenteel 4 kaartjes toe, maar ik hoef er eigenlijk maar 2. Zijn er hier mensen waar ik er 2 voor moet/zal meenemen?
TEGEN KOSTPRIJS!
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=187267&l=NL&C=quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:09 schreef beestjuh het volgende:
Kan de kaartjes toch ook wel telefonisch bij ticketservice bestellen? Of online... want ik kan helemaal niet naar het postkantoor morgenochtend,.
[..]
Pantheon, kun je er voor mij anders ook eentje meenemen?!
Ik hoop voor je dat ik morgen gewoon kaartjes kan krijgen, dan heeft Pantheon er 2 over. En in all fairness, het lijkt mij dat je op nummer 2 op de lijst staat dan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:55 schreef beestjuh het volgende:
10u,. Ik had gehoopt op 9u of half 10, ik kan om 10u echt geen kant op. Niet eens bellen.
Ik kom er in één keer door, en er zijn nog kaarten! Aardige verwarring bij de lokale FRS. Ik was me al aan het verbazen over het oude publiek van NIN, maar gelukkig viel dat mee. Was ik dus toch nog de enige, en om 10:03 aan de beurt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:37 schreef Mathijz het volgende:
Ticketmaster ligt nagenoeg vlak.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Huh? Ik kan nog gewoon kaartjes bestellen via ticketservice. Issie niet binnen 3 minuten uitverkocht vanmorgen? Dat maakt het wel heel verleidelijk om gewoon alsnog te gaan![]()
Ik heb ze net een kwartier geleden besteld, had ook eerst gekeken en toen ze nog beschikbaar waren toch maar besteld voordat ik spijt kreegquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Huh? Ik kan nog gewoon kaartjes bestellen via ticketservice. Issie niet binnen 3 minuten uitverkocht vanmorgen? Dat maakt het wel heel verleidelijk om gewoon alsnog te gaan![]()
Ja, ik. Ik stond met een vriend in de rij om de kaarten te bestellen bij Postkantoor Rotterdam. We stonden rustig onze beurt af te wachten, toen een of andere ouwe vent begon te duwen "er staan er meer in de rij hoor!". Neurotisch mannetje, vast een Genesis-liefhebber, hij ging in ieder geval niet naar NINquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Iemand nog last gehad van Genesisfans?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:15 schreef beestjuh het volgende:
Dit was trouwens ook zo met TOOL, de eerste concerten (Pinkpop en HMH) waren uitverkocht, vooral HMH in een paar minuten, een maand of wat later wordt bekend dat ze nog eens komen en raakt het niet eens uitverkocht (ahoy).
Beter dus, betekent imho dat alle fans aan bod zijn gekomen.
Is dus wel geluktquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:13 schreef beestjuh het volgende:
8 minuten in de wacht gehangen, maar missie is geslaagd!![]()
Nu hoop ik bijna dat je er niet in geslaagd bent een vierde kaart mee te nemen, Pantheon.
Wie de ticket niet komt ophalen, maakt nog kans. Dan gaat het weer in de verkoop. Hoe lang, je ne sais pas.quote:Op maandag 27 november 2006 12:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het is nu uitverkocht!
Veel plezier Reena![]()
Wheh, doe 'm maar verkopen als iemand 'm wil hoor. Ik heb mijn kaartje toch maar betaald, ondanks diepgaande rode cijfers, om vlak na het verzenden van de betaalopdracht te horen te krijgen dat ik wellicht zomaar op de guestlist mag.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:20 schreef Pantheon het volgende:
Laat maar weten wat je wilt, je hebt m'n e-mail
Ik heb 'm echter ook hiero al aangeboden, maar wil 'm best nog even voor je apart houden.
*Fluit een zeker deuntje van the Pointer Sisters*quote:Op woensdag 13 december 2006 schreef Trent Reznor het volgende:
Is it possible I am actually finished writing and recording a new nine inch nails record? Apparently so. We begin mixing in January!
Juggling fifteen all-new tracks around. Testing sequences. No leftovers from "with teeth". Highly conceptual. Quite noisy. Fucking cool.
Blij dat er geen leftovers van With_Teeth zijn... waardeloos album.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:16 schreef Kimsomnia het volgende:
En.... nog meer updates:
[..]
*Fluit een zeker deuntje van the Pointer Sisters*
'slecht' is misschien overdreven, maar ik vind de cd als los zand aan elkaar hangen. De nieuwe manier van 'zingen' van Trent vind ik totaal niet passen (dat gepraat). Er staan meer tracks op die ik skip dan die ik daadwerkelijk luister van de cd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:30 schreef Blivox het volgende:
With_Teeth was niet per sé slecht, het was alleen een stuk meer poppier en gladjes dan de rest van zijn werk.
Dat is een hele goede omschrijving. NIN cd´s zijn over het algemeen samenhangend, maar dit was een soort van bijelkaar geraapt zooitje, snel opgenomen en uitgebracht...zo kwam het bij mij over. Maar er staan wel een paar goede nummers op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'slecht' is misschien overdreven, maar ik vind de cd als los zand aan elkaar hangen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:58 schreef Ceased2Be het volgende:
als ie zegt 'Harder' hoop ik in eerste instantie richting de Broken E.P. eigenlijk
Dat mag je toch wel verwachten. Voorafgaand aan de release van With Teeth werden ook diverse nummers al live gespeeld.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:22 schreef Blivox het volgende:
Zeg, die tour in Maart he, zou dat veel van de nieuwe CD bevatten of is die dan nog niet uit?
Yup, Mr. Reznor himself...hij noemde het een "guilt-free download"...quote:Op woensdag 27 december 2006 09:05 schreef Devlinsect het volgende:
Ik vraag me af wie de DVD online heeft gegooid. Zal me niets verbazen als het een bekende is uit het NIN-camp![]()
Heb je een bron? (spajral?)quote:Op woensdag 27 december 2006 17:19 schreef Reena het volgende:
[..]
Yup, Mr. Reznor himself...hij noemde het een "guilt-free download"...
Het downloaden gaat bij mij trouwens super langzaam...misschien dat ik het over een week binnen heb![]()
Yup, hij "blogt" daar tegenwoordig zo af en toe...met foto's van zijn studiootje (in zijn huis gok ik) en de mensen die meewerken aan het album...quote:
quote:12/21/06 : Happy Holidays!
This one is a guilt-free download.
(shhhh - I didn't say that out loud).
If you know what I'm talking about, cool.
eventueel ruilen voor 2 kaartjes 21-03 in paradiso?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:38 schreef Pantheon het volgende:
De eerste DVD is binnen, en inmiddels onder het genot van een aantal borrels tijdens oudejaarsavond gekeken. Eerste indruk is "wow", maar ik had dan ook geen idee van wat ik verwachten moest van NIN anno 1994. Alles kan kapot, en alles moet - elke avond opnieuw - kapot en dat maakt natuurlijk interessante televisie. De bonus clipjes zijn ook leuk, maar vooral leuk zijn de live versies van SICNH, dat is toch een enorm goed lied.
DVD2 is aan het binnendruppen, maar gaat verdacht traag...
Ik las op The NIN hotline dat er zich een vergelijkbare situatie heeft voorgedaan, voor diegenen die het willen horen. Nu met een ander stuk beeldmateriaal.![]()
En nog meer on-topic: degene die 2 kaartjes voor 013 zou overnemen, gaat dat uiteindelijk toch niet doen, dus ik heb 2 kaartjes, iemand die ze hier wil hebben voordat ik ze via V&A in de verkoop zet? Zie dat dan maar als mijn persoonlijke Spiral.![]()
ok, begrijpelijk!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:52 schreef Pantheon het volgende:
Ik niet.. ga ook al één avond naar Paradiso, dus dat wordt wel heel veel van het goede. Ook ik moet werken..
ok, geen probleem.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:32 schreef ralfseltje het volgende:
Oke tof! Hou ze even voor me vast als je wil. Zal het dit weekend proberen te regelen.
Van ETS, die het op hun beurt weer uit de Kerrang! danwel the Spiral hebben.quote:NINE INCH NAILS
A new NIN album already? Oh go on then...
Your last album took six years. We've only had to wait 18 months for this one.
Trent Reznor (vocals): "It's been pretty interesting, I'm probably as surprised as some fans are (laughs). But really it's just a matter of discipline. When i was on the last tour, to keep myself busy i was just really hunkered down and was working on music the whole time, so this kept me in a creative mode and when i finished the tour i felt like i wasn't tired and wanted to keep at it."
Is there anyone else playing on the album?
"It's all me, mostly recorded in hotel rooms around the world on laptops. There maybe some surprise vocalists that pop up here and there - although i don't want to say who since the final mix hasn't been determined yet, and Josh Freese is playing the drums on one song, but it's not like a big guest star-type record. It feels a bit more focused in a certain direction than 'With Teeth' did,"
What's the concept?
"I'm trying to avoid getting too detailed about this but i will tell you that this is a concept record, and it's part of a bigger picture of a number of thing's I'm working on. Essentially i wrote the soundtrack to a movie that doesn't exist. This album is a bit more electronic and I'd say rhyme plays a bigger element in it than in the past and it's veering away from concern about song structure and getting played on the radio."
Are you talking about some kind of multimedia event?
"My goal is that the music can be interpreted with the richest context. So what I'm immersed in is a way to achieve that. Now that albums have gone from 12 inches of real estate with artwork and a whole aesthetic, to CDs, which are ugly and disposable, to nowadays just being a file on a computer, it's led me to putting a lot of thought in to ways to present music that still makes it feel important and that has depth and purpose."
Will it be a heavy album?
"It's not heavy in any kind of metal tyoe sense, I'd say a big inspiration sonically would be early Public Enemy records, a collage of sound type of thing, not heavy in a metal guitar kind of way."
On 'The Downward Spiral' and 'The Fragile' you blended together an extreme amount of disparate sounds and layers - is this moving further in that direction?
"Well Alan Moulder (long-time collaborator) was stunned when he first heard it. Normally a Pro-Tools session has alot of tracks and this time he was like 'You're kidding me, it's only this much stuff?'. The end result has a bit of racket to it, it's much more improvisational, less refined. With this record i feel alot less concerned about what people think about it - espcially the dying record industry. I couldn't care less about that right now."
Volgens mij waren die nummers die ze samen speelden Bauhaus, NIN en TV On The Radio nummers, toch? En covers van andere bands...maar geen nieuwe NIN nummers...maar misschien heb ik het mis, ik heb ze niet allemaal gehoord.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:15 schreef Ceased2Be het volgende:
aantal dingen klinken goed in ieder geval.
En die nummers die hij samen met Peter Murphy (bauhaus) op de radio speelde klonken al een stuk beter dan 'With Teeth' heb toch weer wat meer hoop voor het nieuw album.
Waren idd covers, maar de herbewerking daarvan klonk wel goed. Bijv. de cover van 'Warm Leatherette' is weer heerlijke electronische herrie richting 'Broken'.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:43 schreef Reena het volgende:
[..]
Volgens mij waren die nummers die ze samen speelden Bauhaus, NIN en TV On The Radio nummers, toch? En covers van andere bands...maar geen nieuwe NIN nummers...maar misschien heb ik het mis, ik heb ze niet allemaal gehoord.
Hier moet ik even over denken, ik verkoop ze het liefst samen. Ik laat het je weten als ik een besluit heb genomen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:47 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Kan ik er ook 1 overkopen? Ik kan echt niemand vinden die meewil hier![]()
Ik heb 2 013-kaartjes! Ruilen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:52 schreef ruud.nl het volgende:
Je kunt er sowieso 2 kopen tegen kostprijs, heb er namelijk 2 teveel gekocht.
Daarnaast zou ik 2 paradisokaartjes willen ruilen tegen die 013-kaartjes.![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 schreef Trent Reznor het volgende:
It could be about the end of the world.
Is goed!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb 2 013-kaartjes! Ruilen?
Cool! Uhm, kan je me mailen op leonie_82apenstaartjehotmailpuntcom?quote:
Gebeurd!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Cool! Uhm, kan je me mailen op leonie_82apenstaartjehotmailpuntcom?
OK...Year Zero...en het is geen rap album...dat heeft hij in de genoemde blog nog even onderstreept. Er waren schijnbaar mensen die erg bang waren dat het een rap album zou worden, nadat hij had aangegeven welke kant dit album op ging...quote:we received a number of emails about Trent's blog on the Spiral - the new NIN album, due out in April, will be called "Year Zero."
UPDATE: According to the latest post on Trent's blog at The Spiral, Year Zero will not feature Flavor Flav. Thanks
Wel een album wat niet zo verschillende lagen heeft als TDS of Fragile. Moulder (een vaste producer van NIN) was verbaast bij het horen van de tracks dat het zo weinig lagen bevat.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:25 schreef Reena het volgende:
Nieuws van the NIN hotline:
[..]
OK...Year Zero...en het is geen rap album...dat heeft hij in de genoemde blog nog even onderstreept. Er waren schijnbaar mensen die erg bang waren dat het een rap album zou worden, nadat hij had aangegeven welke kant dit album op ging...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |