Ga jij 7x naar NINquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:50 schreef Reena het volgende:
Haha ja, maar hij houdt vol dat het wel "harder" is dan zijn vorige werk...maar dan niet harder als in metal en veel gitaren...maar....ik weet eigenlijk niet wat...dat stond dan in dat interviewtje dat iemand hier had gepost...We zullen het wel zien. Ik ben wel erg benieuwd.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef Ceased2Be het volgende:
het solo-werk van ohGr
Ik wil ze toch wel allebeiquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:31 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hier moet ik even over denken, ik verkoop ze het liefst samen. Ik laat het je weten als ik een besluit heb genomen.![]()
ok! pm je e-mailadres maar.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik wil ze toch wel allebeiAls dat nog kan.
Ik ookquote:
quote:
Ja, ben erg benieuwd hoe dat zal zijn...quote:
Zijn bij jou de kaartjes ook binnen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Cool! Uhm, kan je me mailen op leonie_82apenstaartjehotmailpuntcom?
Weet ik nog niet want ik zit in Amsterdam en niet in Zwijndrechtquote:Op zondag 14 januari 2007 10:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zijn bij jou de kaartjes ook binnen?![]()
Oh mén, Joshquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:41 schreef Devlinsect het volgende:
trailers
Hij bedenkt zich nog wel, toch?quote:He (Trent) also said that NIN will probably not be playing new songs on the upcoming European tour becuase he does not want people to experience his new music through crappy speakers on youtube.
TR heeft daarin wel een punt. Afwachten dus of we nieuw materiaal horen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:15 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Oh mén, Josh!
Volgens een ETS-user in de Metal Hammer van deze maand:
[..]
Hij bedenkt zich nog wel, toch?![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |