zeer verschillend vind ik.. Veel mensen klagen dat alles na 3x wassen uit elkaar ligt, maar daar heb ik neit meegemaakt oid. Alleen de shirtjes van ¤6,90 ed zijn niet echt van geweldige kwaliteit, maar da's dan ook niet zo vreemdquote:Op maandag 13 november 2006 00:38 schreef cultheld het volgende:
Hoe is de kwaliteit van H&M kleding trouwens? Die sweaters zijn de eerste H&M aankopen in mijn leven.
Heel erg wisselend, ik heb 2 vesten en die zijn werkelijk perfect, maar sommige shirts zijn binnen een maand gescheurd op de nadenquote:Op maandag 13 november 2006 00:38 schreef cultheld het volgende:
Hoe is de kwaliteit van H&M kleding trouwens? Die sweaters zijn de eerste H&M aankopen in mijn leven.
De stiksels gaan gauw los, da's wel zo ja. Maar over het algemeen krijg je wel redelijk goede kwaliteit voor die prijs moet ik zeggenquote:Op maandag 13 november 2006 00:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
zeer verschillend vind ik.. Veel mensen klagen dat alles na 3x wassen uit elkaar ligt, maar daar heb ik neit meegemaakt oid. Alleen de shirtjes van ¤6,90 ed zijn niet echt van geweldige kwaliteit, maar da's dan ook niet zo vreemd
Ja, die vesten zijn geweldigquote:Op maandag 13 november 2006 00:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Heel erg wisselend, ik heb 2 vesten en die zijn werkelijk perfect, maar sommige shirts zijn binnen een maand gescheurd op de naden
Ja, ik heb nog zo gezegd eerder op de avond, het is wel zo slim om eerst een account aan te maken i.v.m. drukte.quote:Op maandag 13 november 2006 00:45 schreef lienelien het volgende:
Ik had nog nooit eerder iets online gekocht, dus moest me eerst registreren nog (ja dom) en nu ik klaar ben is dat zalmroze topje met die grote strik toch uitverkocht![]()
inderdaad. Maar ik zou eigenlijk allang slapen nu, en was niet van plan om nu nog achter m'n comp te zitten (quote:Op maandag 13 november 2006 00:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog zo gezegd eerder op de avond, het is wel zo slim om eerst een account aan te maken i.v.m. drukte.
ja, omdat er toch niets meer te koop isquote:Op maandag 13 november 2006 00:49 schreef manou het volgende:
site is nu best goed bereikbaar
nou ik heb dus net nog ff een top en jeans er achter aan besteld....dus er is nog zeker spul te koopquote:Op maandag 13 november 2006 00:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, omdat er toch niets meer te koop is
ik vrees ervoor, hang nu al 10 minuten tussen shoppingbag en Kassa.quote:Op maandag 13 november 2006 00:43 schreef Roeji het volgende:
nou ben bezig met poging 2. Om dat heren t-shirt te bestellen. Sta nu weer in de rij voor de kassa![]()
Welke bedoel je, die van 39,95?quote:Op maandag 13 november 2006 00:44 schreef Andoire het volgende:
Ik word er steeds uitgeflikkerd AAAARGH!
wil zo graag die zwarte vleermuistop hebben![]()
Ja die indd, in XS. 15 min geleden was ie er nog. Maar nu ik toch ergens in het midden hang (en mn pin kwijt benquote:
Toch nog gelukt!!!quote:Op maandag 13 november 2006 00:50 schreef Roeji het volgende:
[..]
ik vrees ervoor, hang nu al 10 minuten tussen shoppingbag en Kassa.
Ik gok dat t uitverkocht is voor ik eindelijk bij de kassa ben![]()
Gewoon opnieuw bestellen, alles wordt op 't eind samengevoegd en zoveel mogelijk in 1 zending opgestuurd. Je betaalt maar 1x verzendkosten.quote:Op maandag 13 november 2006 00:57 schreef imago het volgende:
Hoe kun je artikelen toevoegen aan je al gedane bestelling? Of moet je echt een nieuwe bestelling doen (met weer verzendkosten dus)?
VAlt ook wel mee, die trench is er bijv alleen nog in maatje 52 :/quote:Op maandag 13 november 2006 00:52 schreef Originele_Naam het volgende:
mannen is nog veel over
Nee hoor. Je kan artikelen aan je bestelling toevoegen zolang die nog niet is verzonden. Gewoon opnieuw in het kassamandje droppen en het bestelproces doorlopen.quote:Op maandag 13 november 2006 00:57 schreef imago het volgende:
Hoe kun je artikelen toevoegen aan je al gedane bestelling? Of moet je echt een nieuwe bestelling doen (met weer verzendkosten dus)?
Uitverkocht nu net...quote:Op maandag 13 november 2006 00:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat klopt, ik kan 'm zo voor andoire bestellen als ze wil...moet ze wel snel zijn
Jaquote:
Ik zie m wel op marktplaats voor 50 euroquote:Op maandag 13 november 2006 01:03 schreef MissJ het volgende:
herkenbaar andoire.. had ik ook, alles leek gelukt en op het laatst: uitverkocht. GRRRR. Gelukkig heb ik een vriendin bij wie het wel gelukt is.
Bedankt voor t proberenquote:Op maandag 13 november 2006 01:05 schreef Aventura het volgende:
Jammer A., ik heb 't geprobeerd, 1 XS-je en een M.
Helaas, op 't laatste moment uitverkocht.
net voor de kassa dusquote:Op maandag 13 november 2006 01:11 schreef Originele_Naam het volgende:
waar moet je die code aan de kassa invullen :S
Ik heb hem in S maar weet vrijwel zeker dat ik hem niet pas, heb nl. maar 38/40 plus ze vallen klein!. Van mij mag je hem overnemen als ik hem ook daadwerkelijk niet blijk te passen.quote:Op maandag 13 november 2006 01:03 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zag die hele post van Aventura niet omdat ik de hele tijd zat te stressen vanwege die kassa.
t is me niet gegund.![]()
Vet!quote:Op maandag 13 november 2006 01:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb hem in S maar weet vrijwel zeker dat ik hem niet pas, heb nl. maar 38/40 plus ze vallen klein!. Van mij mag je hem overnemen als ik hem ook daadwerkelijk niet blijk te passen.
Ja die broeken zijn ook niet zo mooi imo.quote:Op maandag 13 november 2006 01:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Die blouson met die rode mouwen, onder de trouwjurk, is trouwens zoooooow lelijk! En deze is zo te zien ook helemaal niet te koop geweest op de webshop.
Die kimono was inderdaad supermooi! Heel soepelvallend ook enzo, dat moet echt heel mooi staan wanneer je slank bent en er mooie hoge schoentjes onder doet.quote:Op maandag 13 november 2006 01:37 schreef wizarddragon het volgende:
Als ik een vrouw had, zou ik zo'n kimono voor haar kopen. Echt stijlvol
. De rest is een beetje truttig
Thanx!quote:Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Die kimono was inderdaad supermooi! Heel soepelvallend ook enzo, dat moet echt heel mooi staan wanneer je slank bent en er mooie hoge schoentjes onder doet.
En Roeji:
Wanneer door toedoen van H&M zelf 1 artikel van je bestelling pas later verzonden kan worden, betaal je voor dat artikel dat later komt verder geen verzendkosten.
Denk dus dat het met die optie die je aan kunt vinken niet anders zal zijn (maar nee, ik weet het helaas niet zeker!)
Jammer dat het niet is geluktquote:Op maandag 13 november 2006 10:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Baal nog steeds onwijs dat ik 'm niet heb.
Bedankt, goede tip. Ik had overigens al naar de servicelijn gebeld om te vragen of ik alsnog de korting kon krijgen. Deden ze niet echt moeilijk over, dus dat scheelde zomaar 50 euro.quote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef Aventura het volgende:
Tip voor degenen die de kortingscode vergaten in te voeren: bestel nu nog iets voor 2 of 3 euro (flesje nagellak ofzo), dan haalt-ie alsnog de kortingen eraf.
Zolang het nog niet verstuurd is, kun je nog vanalles wijzigen
Ja, of die gezichtsmaskers van ¤ 1,50quote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef Aventura het volgende:
Tip voor degenen die de kortingscode vergaten in te voeren: bestel nu nog iets voor 2 of 3 euro (flesje nagellak ofzo), dan haalt-ie alsnog de kortingen eraf.
Zolang het nog niet verstuurd is, kun je nog vanalles wijzigen
Nu niet meer. Alles is uitverkocht.quote:Op maandag 13 november 2006 17:29 schreef poohy het volgende:
Ik zie trouwens dat bij de dames nog een aantal V&R broeken beschikbaar zijn![]()
Ow, okeequote:Op maandag 13 november 2006 17:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Nu niet meer. Alles is uitverkocht.
bronquote:Website H&M plat door Victor & Rolf-actie
AMSTERDAM - Vanaf 00.00 uur afgelopen nacht konden klanten van Hennes en Mauritz in Nederland en Scandinavië online de collectie van ontwerpers Victor & Rolf bestellen. De website hm.com/nl bleek niet berekend op het grote aantal bezoekers. Het eerste half uur was de site vrijwel onbereikbaar.
Dit blijkt uit metingen die Keynote uitvoerde op de website. Tot 00:30 duurde het meer dan vier minuten voordat de pagina’s waren geladen. Later in de nacht, om 04.55 uur, verscheen op de pagina een foutmelding waardoor er tot 06.00 uur helemaal geen aankopen meer gedaan konden worden. Desondanks was de collectie, op een broek maatje 34 na, in een mum van tijd uitverkocht.
welke achterlijk slechte krant was dat dan? Mag hopen De Telegraaf?quote:Op maandag 13 november 2006 19:34 schreef parselmouth het volgende:
Victor en RolfNederlandse ontwerpers, Nederlandse namen en nog schrijft een Nederlandse krant het verkeerd
De Belgen hebben het nieuwsbericht van de Telegraaf overgenomen en hebben het wel goed gespeld.quote:Op maandag 13 november 2006 19:34 schreef parselmouth het volgende:
Victor en RolfNederlandse ontwerpers, Nederlandse namen en nog schrijft een Nederlandse krant het verkeerd
Dat ga ik ook zeker doen. Maar in principe kan je toch elke keer bij bestellen, ondanks dat je al items hebt staan op de bestellijst?quote:Op maandag 13 november 2006 18:10 schreef schatje het volgende:
Anders moet je even bellen naar de klantenservice. Die maken het wel even in orde voor je.
Ja, zolang de bestelling nog niet is verzonden kun je artikelen toevoegen en verwijderen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:36 schreef poohy het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen. Maar in principe kan je toch elke keer bij bestellen, ondanks dat je al items hebt staan op de bestellijst?
Trucje ook maar toegepastquote:Op maandag 13 november 2006 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb net, op aanraden van een vriendin, een nagelvijltje besteld... dat ding is niet leverbaar tot eind januari... nu kan ik mooi tot eind januari bij bestellen zonder extra vrachtkosten
Dus als je niks wil houden moet je gewoon 1 euro invullen en dat opsturen?quote:Op maandag 13 november 2006 16:01 schreef Aventura het volgende:
Nee, je kunt de prijs van die artikelen zelf van je factuur aftrekken.
Wel die ene euro erbij optellen.
Ja! Allemaal kerstmis spulletjes...quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:13 schreef parselmouth het volgende:
Er is nieuwe kleding binnengekomen bij de shop!
Hij is sowieso alleen mooi als je slank en niet te klein bent. En een smalle taille hebt. Denk ik.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:22 schreef Little_Angel het volgende:
Haar staat het iig ontzettend mooi vind ik <3
Vooral die Louboutins.
[afbeelding]
Als ik dit zo zie wil ik de trench ook.
Ja, dat denk ik ook ja!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hij is sowieso alleen mooi als je slank en niet te klein bent. En een smalle taille hebt. Denk ik.
Ohh, hij had me echt geweldig gestaan.. *zucht*quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:22 schreef Little_Angel het volgende:
Haar staat het iig ontzettend mooi vind ik <3
Vooral die Louboutins.
[afbeelding]
Als ik dit zo zie wil ik de trench ook.
welke maatquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:32 schreef Aventura het volgende:
Ik ben niet dik, maar ook niet heel slank, heb wel een heel dun middel. Maar ben ook weer niet zo lang
Ach, ik kijk wel, als-ie me niet staat (want ik heb 'm besteld), dan breng ik hem gewoon terug.
ja das idd erg liefquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:01 schreef schatje het volgende:
Die kinderkleding is echt super lief.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb maat 40 genomen, omdat ik had begrepen dat ze klein vallen. Normaal heb ik maat 38
Had ik ook net ja, dacht echt dat m'n bestelling verdwenen wasquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:01 schreef imago het volgende:
Ik krijg echt telkens een hartverzakking van die stomme site. Kijk ik bij "nog niet geleverde artikelen" ofzo, staat er niets. Dan denk ik elke keer dat er iets mis is gegaan en dat ik alles kwijt ben, terwijl het dan bij "verstuurde en geleverde artikelen" ofzo staat. En dat terwijl het alleen nog maar "in behandeling" is. Schrik me rot telkens!
Haha, ik weet niet welke maat je hebt maar je zou hem aan shiNinG_staR kunnen verkopenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:32 schreef Aventura het volgende:
Ik ben niet dik, maar ook niet heel slank, heb wel een heel dun middel. Maar ben ook weer niet zo lang
Ach, ik kijk wel, als-ie me niet staat (want ik heb 'm besteld), dan breng ik hem gewoon terug.
Hier nog eenquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Had ik ook net ja, dacht echt dat m'n bestelling verdwenen was
Dat had Aventura geloof ik al aangeboden, zou wel heel tof zijn als ik 'm kan overkopen als 'ie niet blijkt te passen, maar snap het ook goed hoor als ze hem liever aan een vriendin ofzo geeftquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:45 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet welke maat je hebt maar je zou hem aan shiNinG_staR kunnen verkopen
Ms een ideetje hoor, that's all.
Dat jurkje staat volgens mij bij de nieuwe collectie in de online shop en dan bij dividedquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:44 schreef Loesje29 het volgende:
Er staat onder 'Inspiration' op de site een Top 5 met jurken.
Een ervan is een zwarte met strik, die een vriendinnetje wel wil hebben.
Er staat wel een prijs bij, maar je kunt hem niet bestellen
(Heb even met de Klantenservice gebeld, wat een muts zeg... Ze zei 'er staat geen artikelnr bij, dus hij is (nog) niet te koop! Dus ik: 'Euh, er staat een PRIJS bij, dus dat gaf mij de indruk dat hij wel te koop is?'. Ze wist ook niet wanneer het eventueel wel zou komen... pfffffffff).
Kloptquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat had Aventura geloof ik al aangeboden, zou wel heel tof zijn als ik 'm kan overkopen als 'ie niet blijkt te passen, maar snap het ook goed hoor als ze hem liever aan een vriendin ofzo geeft.
Haha nou dat is inderdaad nog maar afwachten, en wie weetquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Klopt
Ik heb geen vriendinnen die mijn maat hebben, ja eentje maar die wil 'm niet hebben: dat weet ik zeker.
Maar eerst maar 's afwachten oftie wel geleverd wordt, ik geloof het pas als ik alles in handen heb.
Same here! Ik heb hem donderdag al in de winkel kunnen bemachtigen dus heb hem al kunnen proberen met allerlei kledingcombinatiesquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:32 schreef Aventura het volgende:
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:55 schreef Flowerbomb het volgende:
[..]
Dat jurkje staat volgens mij bij de nieuwe collectie in de online shop en dan bij divided
Dat is denk ik fake, de dag erop was dat verdwenen, nu wordt er rond de 500 geboden. Dat kan echter nog wel oplopen natuurlijk. Vandaar dat ik zondagnacht met mijn vinger op de knop zat voor de bruidsjurk, maar 1:01:01 (de verkoop begon 0:01) waren ze alweer uitverkochtquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo maar wat een prijzen er worden geboden op eBay is echt niet normaal meer! Ik hoorde dat er een bod van 1200 euro was op die bruidsjurk! Steek je mooi ff 900 e in je zak! Damn!
Ik ga volgende keer ook inkopen doen daar!
Ff een vraagjequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb maat 40 genomen, omdat ik had begrepen dat ze klein vallen. Normaal heb ik maat 38
Deze staat in de OP.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb nu al heel veel op mijn verlanglijst!
nu wachten op de nieuwe kortings code
81 euro
Shining Star staat al in de rij, achteraan aanschuivenquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ff een vraagje![]()
ik heb ook de zwarte trench in de online shop besteld, in maat 42. Ben alleen wel bang datie misschien toch te groot zal zijn, heb normaal maat 40 / L van jas en heb een smalle taille. Mn heupen zijn dan weer wel breed, heb broekmaat 42.
Dus je begrijpt mn vraag al. Stel, mijn 42 is te groot, en jij vindt de jas toch niet leuk of de maat is niet goed... kan ik jouw 40 dan overnemen??![]()
Volgens mij wel, hij stond in de shop. Het framboosroze jurkje van zijde bijvoorbeeld stond er niet bij, evenals de sjaal. Die kon je dus sowieso niet kopen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:30 schreef parselmouth het volgende:
Ik dacht dat ze die trouwjurken helemaal niet online zouden gaan verkopen?
is dat niet eenmaligquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:25 schreef nieky het volgende:
[..]
Deze staat in de OP.
7236, welkomstaanbieding van 25% korting op een artikel naar keuze in de online shop, geldig tot 26-12-2006.
Bestelling is dus nog niet voorgemeld bij TPG/TNTquote:Op woensdag 15 november 2006 00:34 schreef Roeji het volgende:
nope nog niks verzonden, alles nog in behandeling. Maar bij track & trace is ie onbekend![]()
nee, viel mij ook opquote:Op woensdag 15 november 2006 10:12 schreef Guppyfriend het volgende:
nog geen foto's van mensen in hun V&R?
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:12 schreef Guppyfriend het volgende:
nog geen foto's van mensen in hun V&R?
quote:
hahaha, ik spreek gedachten uit! en ik was nog wel zo benieuwd!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:38 schreef Everett het volgende:
[..]
Daar dacht ik vanochtend ook al aan. Zal nog wel komen (hoop ik).
Ik quote je nog eens en wens je succesquote:Op woensdag 15 november 2006 11:55 schreef MadGuy het volgende:
Ik weet dat deze post zoiets is als tegen Saddam Hoessein zeggen dat mensen uitmoorden niet zo netjes is, maar ik ga het toch proberen: als er iemand is die van zijn Viktor en Rolf herentrenchcoat af wilt (maatje 50, denk ik), hou ik me graag aanbevolen.
Te triest.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:24 schreef imago het volgende:
Op Marktplaats staan inmiddels zelfs al advertenties met "Ik heb de kleren online gekocht en ik heb ze nog niet binnen maar ik wil ze wel al doorverkopen!"
Hoe gierig kun je zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 13:24 schreef imago het volgende:
Op Marktplaats staan inmiddels zelfs al advertenties met "Ik heb de kleren online gekocht en ik heb ze nog niet binnen maar ik wil ze wel al doorverkopen!"
voor wat het waard is: ik heb met klantenservice gebeldquote:Op maandag 13 november 2006 17:50 schreef poohy het volgende:
[..]
Ow, okee![]()
Ik heb zo vaak in mijn bestelling zitten te rommelen, dat de levertijd ineens is verplaatst naar eind november in plaats van half novemberEr staat in ene bij helaas te laat.
Nah ja, dat zal mijn eigen schuld wel zijn![]()
en dit:quote:Je hebt geld bij ons tegoed!
Bovendien heb je een ongebruikte bestedingsruimte van xx,xx EUR.
Je kunt de acceptgiro negeren
Op de acceptgiro staat ook geen bedrag, en ik heb geen schuld bij H&M.quote:Mededeling:
Zolang je een tegoed hebt bij H&M, ontvang je alleen dit afschrift. Als je het geld dat je tegoed hebt uitbetaald wilt krijgen, kun je dit telefonisch aan ons doorgeven.
Ik en m'n zus hebben het ook gehad... Snap er vrij weinig van eerlijk gezegdquote:Op woensdag 15 november 2006 19:36 schreef XiChico het volgende:
Mensen, ik heb even een vraagje (ik ga er ook morgen voor bellen met H&M maar ben even benieuwd)
Ik had post van de h&m, open het en zie een acceptgiro. Echter staat er bij op de 'factuur' dat ik geld tegoed krijg van h&m. Dit staat er:
[..]
en dit:
[..]
Op de acceptgiro staat ook geen bedrag, en ik heb geen schuld bij H&M.
Iemand die dit eerder heeft gehad? Ik ga morgen wel even bellen, maar zal wel teleurgesteld worden. En anders is het fucking mooi meegenomen.
Vreemd, dan gaat er iets fout daar. Het geld krijgen we dan dus ook nietquote:Op woensdag 15 november 2006 20:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik en m'n zus hebben het ook gehad... Snap er vrij weinig van eerlijk gezegd
In Nederland is de lijn overigens als best verkocht (van de heule wereld he!)quote:Op woensdag 15 november 2006 20:15 schreef Coconut het volgende:
Gisteren hing er in de H&M in Berlijn nog Viktor en Rolf in overvloed![]()
Ik denk wel dat je je pakketje morgen hebt ja, of anders overmorgenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:13 schreef Roeji het volgende:
Als er bij track en trace staat dat ie geaccepteerd en gesorteerd is door tnt post. Houdt dat dan in dat ze morgen voor de deur staan? Of kan dat toch nog een paar dagen duren?
Vanmorgen stond dat er ook nog bij mij, nu vanavond dus dat ie geaccepteerd was door tnt en ook in het verzendingsproces (oid).quote:Op woensdag 15 november 2006 21:20 schreef parselmouth het volgende:
Bij mij staat dit...
Voorgemelde zending niet aangetroffen, manco 15-11-2006 Zwolle , intern transport pakketten
(Voorgemelde zending niet aangetroffen, manco
De zending is elektronisch voorgemeld aan TPG Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TPG Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.)
Iemand enig idee hoe lang het dan nog gaat duren?
Oh joepie!!! Kan niet wachten. Nu hoop ik maar dat ze komen als ik er ben. Zul je net zien dat ik boodschappen ben aan het doenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:18 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je je pakketje morgen hebt ja, of anders overmorgen
Bij mij exact hetzelfde, hopelijk ook morgen in de bus (nouja, aan de deurbel dan, t zal wel niet passen)quote:Op woensdag 15 november 2006 21:50 schreef Roeji het volgende:
[..]
Vanmorgen stond dat er ook nog bij mij, nu vanavond dus dat ie geaccepteerd was door tnt en ook in het verzendingsproces (oid).
heb ik ook staan... ben benieuwdquote:Op woensdag 15 november 2006 21:20 schreef parselmouth het volgende:
Bij mij staat dit...
Voorgemelde zending niet aangetroffen, manco 15-11-2006 Zwolle , intern transport pakketten
(Voorgemelde zending niet aangetroffen, manco
De zending is elektronisch voorgemeld aan TPG Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TPG Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.)
Iemand enig idee hoe lang het dan nog gaat duren?
Lol, nee dat gaat bij mij niet echt passen door de brievenbusquote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Bij mij exact hetzelfde, hopelijk ook morgen in de bus (nouja, aan de deurbel dan, t zal wel niet passen)![]()
Ok hihihihi, maar hoop dat het niet nodig is en de mijne helemaal perfect zitquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Shining Star staat al in de rij, achteraan aanschuiven
Ik heb dat ook (geen V&R spulletjes uiteraard, maar allemaal leuke truitjesquote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Bij mij exact hetzelfde, hopelijk ook morgen in de bus (nouja, aan de deurbel dan, t zal wel niet passen)![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:00 schreef Roeji het volgende:
[..]
Lol, nee dat gaat bij mij niet echt passen door de brievenbus![]()
Wist ik maar hoe laat ze komen, de gewone post komt meestal 's middags. En natuurlijk moet ik net morgen middag weg. Ik probeer het toch maar met een briefje, zodat ze t toch bij de buren droppen als ik er niet ben.
Jeetje, wat een spanning. Net kerstochtend![]()
Ja, alleen als ik de rekening zie, vergaat me het lachenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:12 schreef parselmouth het volgende:
[..]Dat heb ik ook altijd met pakketjes. Net alsof je er niet voor hoeft te betalen of hebt hoeven betalen, het is gewoon zo fijn als er iemand aanbelt en je dat pakket in je handen drukt en je het vervolgens uit mag gaan pakken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |