Ja, zolang de bestelling nog niet is verzonden kun je artikelen toevoegen en verwijderen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:36 schreef poohy het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen. Maar in principe kan je toch elke keer bij bestellen, ondanks dat je al items hebt staan op de bestellijst?
Trucje ook maar toegepastquote:Op maandag 13 november 2006 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb net, op aanraden van een vriendin, een nagelvijltje besteld... dat ding is niet leverbaar tot eind januari... nu kan ik mooi tot eind januari bij bestellen zonder extra vrachtkosten
Dus als je niks wil houden moet je gewoon 1 euro invullen en dat opsturen?quote:Op maandag 13 november 2006 16:01 schreef Aventura het volgende:
Nee, je kunt de prijs van die artikelen zelf van je factuur aftrekken.
Wel die ene euro erbij optellen.
Ja! Allemaal kerstmis spulletjes...quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:13 schreef parselmouth het volgende:
Er is nieuwe kleding binnengekomen bij de shop!
Hij is sowieso alleen mooi als je slank en niet te klein bent. En een smalle taille hebt. Denk ik.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:22 schreef Little_Angel het volgende:
Haar staat het iig ontzettend mooi vind ik <3
Vooral die Louboutins.
[afbeelding]
Als ik dit zo zie wil ik de trench ook.
Ja, dat denk ik ook ja!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hij is sowieso alleen mooi als je slank en niet te klein bent. En een smalle taille hebt. Denk ik.
Ohh, hij had me echt geweldig gestaan.. *zucht*quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:22 schreef Little_Angel het volgende:
Haar staat het iig ontzettend mooi vind ik <3
Vooral die Louboutins.
[afbeelding]
Als ik dit zo zie wil ik de trench ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |