abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43555909
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:46 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik heb maat 40 genomen, omdat ik had begrepen dat ze klein vallen. Normaal heb ik maat 38
Ff een vraagje
ik heb ook de zwarte trench in de online shop besteld, in maat 42. Ben alleen wel bang datie misschien toch te groot zal zijn, heb normaal maat 40 / L van jas en heb een smalle taille. Mn heupen zijn dan weer wel breed, heb broekmaat 42.

Dus je begrijpt mn vraag al. Stel, mijn 42 is te groot, en jij vindt de jas toch niet leuk of de maat is niet goed... kan ik jouw 40 dan overnemen??
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_43557223
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb nu al heel veel op mijn verlanglijst!
nu wachten op de nieuwe kortings code
81 euro
Deze staat in de OP.
7236, welkomstaanbieding van 25% korting op een artikel naar keuze in de online shop, geldig tot 26-12-2006.
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:29:04 #153
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43557407
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:51 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ff een vraagje
ik heb ook de zwarte trench in de online shop besteld, in maat 42. Ben alleen wel bang datie misschien toch te groot zal zijn, heb normaal maat 40 / L van jas en heb een smalle taille. Mn heupen zijn dan weer wel breed, heb broekmaat 42.

Dus je begrijpt mn vraag al. Stel, mijn 42 is te groot, en jij vindt de jas toch niet leuk of de maat is niet goed... kan ik jouw 40 dan overnemen??
Shining Star staat al in de rij, achteraan aanschuiven
pi_43557695
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:30 schreef parselmouth het volgende:
Ik dacht dat ze die trouwjurken helemaal niet online zouden gaan verkopen?
Volgens mij wel, hij stond in de shop. Het framboosroze jurkje van zijde bijvoorbeeld stond er niet bij, evenals de sjaal. Die kon je dus sowieso niet kopen.
pi_43557808
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:25 schreef nieky het volgende:

[..]

Deze staat in de OP.
7236, welkomstaanbieding van 25% korting op een artikel naar keuze in de online shop, geldig tot 26-12-2006.
is dat niet eenmalig
Voices tell me I'm the shit.
pi_43560673
Nee joh... absoluut niet! Gebruik em al tijden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43560832
Ik kreeg net een hartverzakking. Er stond op mijn pagina niks meer bij:
'Nog niet geleverde artikelen'!
Gelukkig staat het nu bij: 'Geleverde artikelen / Retouren' ook al is er nog niets geleverd...phew...
pi_43562530
de kassa en persoonlijke pagina liggen er tot 23:50 uit
pi_43563636
Dit meen je niet!
Heel mijn verlanglijstje leeg!!!!!!!!!!!!
pi_43564086
poe poe, mijn bestelling gedaan!
Maar hoe Het is nu gelukkig wel een stuk minder
  woensdag 15 november 2006 @ 00:34:06 #162
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_43564873
nope nog niks verzonden, alles nog in behandeling. Maar bij track & trace is ie onbekend
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_43565468
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:34 schreef Roeji het volgende:
nope nog niks verzonden, alles nog in behandeling. Maar bij track & trace is ie onbekend
Bestelling is dus nog niet voorgemeld bij TPG/TNT
pi_43565531
in behandeling = wordt verzameld en ingepakt
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43566765
Kuuut Had ik een broek minstens een maand geleden besteld, zou eind november geleverd worden, en vandaag toch maar geannuleerd (waarom, waarom), wil ik 'm opnieuw bestellen is de levertijd eind februari En ik wilde 'm voor de Kerst hebben
pi_43569816
Bestelling is onderweg

Dat is sneller dan ik had verwacht
  Moderator woensdag 15 november 2006 @ 10:12:47 #167
155227 crew  Guppy
dus
pi_43570260
nog geen foto's van mensen in hun V&R?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_43570755
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:12 schreef Guppyfriend het volgende:
nee, viel mij ook op
  woensdag 15 november 2006 @ 10:38:22 #169
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_43570858
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Daar dacht ik vanochtend ook al aan. Zal nog wel komen (hoop ik).
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_43570950
M'n pakketje is inmiddels electronisch voorgemeld
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  Moderator woensdag 15 november 2006 @ 10:56:00 #171
155227 crew  Guppy
dus
pi_43571274
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:34 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

nee, viel mij ook op
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:38 schreef Everett het volgende:

[..]

Daar dacht ik vanochtend ook al aan. Zal nog wel komen (hoop ik).
hahaha, ik spreek gedachten uit! en ik was nog wel zo benieuwd!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_43572765
Ik weet dat deze post zoiets is als tegen Saddam Hoessein zeggen dat mensen uitmoorden niet zo netjes is, maar ik ga het toch proberen: als er iemand is die van zijn Viktor en Rolf herentrenchcoat af wilt (maatje 50, denk ik), hou ik me graag aanbevolen.

pi_43573688
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:55 schreef MadGuy het volgende:
Ik weet dat deze post zoiets is als tegen Saddam Hoessein zeggen dat mensen uitmoorden niet zo netjes is, maar ik ga het toch proberen: als er iemand is die van zijn Viktor en Rolf herentrenchcoat af wilt (maatje 50, denk ik), hou ik me graag aanbevolen.

Ik quote je nog eens en wens je succes
pi_43574852
Op Marktplaats staan inmiddels zelfs al advertenties met "Ik heb de kleren online gekocht en ik heb ze nog niet binnen maar ik wil ze wel al doorverkopen!"
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43579861
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:24 schreef imago het volgende:
Op Marktplaats staan inmiddels zelfs al advertenties met "Ik heb de kleren online gekocht en ik heb ze nog niet binnen maar ik wil ze wel al doorverkopen!"
Te triest.
pi_43581188
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:24 schreef imago het volgende:
Hoe gierig kun je zijn Zoveel mensen die de kleding gewoon voor eigen gebruik wilden hebben en dan jatten deze kanslosers het even voor hun neus weg om het vervolgens met veel winst weer door te verkopen. Onvoorstelbaar en schaamteloos dit. Zulk soort praktijken zouden gewoon verboden moeten worden
  woensdag 15 november 2006 @ 18:46:00 #177
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_43583423
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:50 schreef poohy het volgende:

[..]

Ow, okee

Ik heb zo vaak in mijn bestelling zitten te rommelen, dat de levertijd ineens is verplaatst naar eind november in plaats van half november Er staat in ene bij helaas te laat.

Nah ja, dat zal mijn eigen schuld wel zijn
voor wat het waard is: ik heb met klantenservice gebeld Mijn bestelling stond praktisch klaar, maar doordat ik dingen toegevoegd heb, kwam mijn bestelling weer achter in de rij te staan. Dus vandaar
pi_43585332
Maar 1 klein rekje in de kalvertoren met viktor & rolf H&M kleding . 2 Herenelementen waaronder een coat maatje 48, de rest allemaal voor vrouw.

Voor de rest denk ik dat iedereen wacht met het dragen van hun kleding . Alleen 1 meisje zag ik tijdens een werkcollege binnenstappen met een trenchcoat. Het zag er wel een maatje te groot uit, maar voor de rest wel goed.
pi_43585384
Mensen, ik heb even een vraagje (ik ga er ook morgen voor bellen met H&M maar ben even benieuwd)

Ik had post van de h&m, open het en zie een acceptgiro. Echter staat er bij op de 'factuur' dat ik geld tegoed krijg van h&m. Dit staat er:
quote:
Je hebt geld bij ons tegoed!
Bovendien heb je een ongebruikte bestedingsruimte van xx,xx EUR.
Je kunt de acceptgiro negeren
en dit:
quote:
Mededeling:
Zolang je een tegoed hebt bij H&M, ontvang je alleen dit afschrift. Als je het geld dat je tegoed hebt uitbetaald wilt krijgen, kun je dit telefonisch aan ons doorgeven.
Op de acceptgiro staat ook geen bedrag, en ik heb geen schuld bij H&M.
Iemand die dit eerder heeft gehad? Ik ga morgen wel even bellen, maar zal wel teleurgesteld worden. En anders is het fucking mooi meegenomen .
pi_43585837
Dat soort dingen heb ik dus nooit .
pi_43586812
Gisteren hing er in de H&M in Berlijn nog Viktor en Rolf in overvloed
amokaapjeeh O+
pi_43587936
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:36 schreef XiChico het volgende:
Mensen, ik heb even een vraagje (ik ga er ook morgen voor bellen met H&M maar ben even benieuwd)

Ik had post van de h&m, open het en zie een acceptgiro. Echter staat er bij op de 'factuur' dat ik geld tegoed krijg van h&m. Dit staat er:
[..]

en dit:
[..]

Op de acceptgiro staat ook geen bedrag, en ik heb geen schuld bij H&M.
Iemand die dit eerder heeft gehad? Ik ga morgen wel even bellen, maar zal wel teleurgesteld worden. En anders is het fucking mooi meegenomen .
Ik en m'n zus hebben het ook gehad... Snap er vrij weinig van eerlijk gezegd
pi_43588366
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:44 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ik en m'n zus hebben het ook gehad... Snap er vrij weinig van eerlijk gezegd
Vreemd, dan gaat er iets fout daar. Het geld krijgen we dan dus ook niet . Jullie wel al gebeld?
pi_43588845
Nope, maar het klinkt idd wel heel raar... Want ik heb volgens die brief een flink bedrag tegoed
  woensdag 15 november 2006 @ 21:13:42 #185
63411 Roeji
pi_43589278
Als er bij track en trace staat dat ie geaccepteerd en gesorteerd is door tnt post. Houdt dat dan in dat ze morgen voor de deur staan? Of kan dat toch nog een paar dagen duren?
Ik ben zo blij, zo blij
pi_43589414
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:15 schreef Coconut het volgende:
Gisteren hing er in de H&M in Berlijn nog Viktor en Rolf in overvloed
In Nederland is de lijn overigens als best verkocht (van de heule wereld he!)
Bij ons kwam vandaag de grijze trui met hart terug, gelijk ingepikt door een van m'n collega's natuurlijk . En dat mooie roze-rode zijden jurkje en ook hangen er nog drie herenjassen (niet de trench).
pi_43589526
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:13 schreef Roeji het volgende:
Als er bij track en trace staat dat ie geaccepteerd en gesorteerd is door tnt post. Houdt dat dan in dat ze morgen voor de deur staan? Of kan dat toch nog een paar dagen duren?
Ik denk wel dat je je pakketje morgen hebt ja, of anders overmorgen
pi_43589611
Bij mij staat dit...
Voorgemelde zending niet aangetroffen, manco 15-11-2006 Zwolle , intern transport pakketten

(Voorgemelde zending niet aangetroffen, manco
De zending is elektronisch voorgemeld aan TPG Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TPG Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.)

Iemand enig idee hoe lang het dan nog gaat duren?
pi_43590164
Gezien mijn bestelhistorie duurt het gemiddeld een dag of 3, 4 schat ik. Wordt óf zaterdag of maandag dan.
  woensdag 15 november 2006 @ 21:50:14 #191
63411 Roeji
pi_43591043
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:20 schreef parselmouth het volgende:
Bij mij staat dit...
Voorgemelde zending niet aangetroffen, manco 15-11-2006 Zwolle , intern transport pakketten

De zending is elektronisch voorgemeld aan TPG Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TPG Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.)

Vanmorgen stond dat er ook nog bij mij, nu vanavond dus dat ie geaccepteerd was door tnt en ook in het verzendingsproces (oid).
Ik ben zo blij, zo blij
  woensdag 15 november 2006 @ 21:52:15 #192
63411 Roeji
pi_43591124
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:18 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ik denk wel dat je je pakketje morgen hebt ja, of anders overmorgen
Oh joepie!!! Kan niet wachten. Nu hoop ik maar dat ze komen als ik er ben. Zul je net zien dat ik boodschappen ben aan het doen
Ik denk dat ik even bij de buren vraag of ze als backup willen dienen, voor het geval dat Is toch het postkantoor, dus dat moet wel lukken.

Moet je overigens tekenen voor ontvangst? Want dan zullen ze het dus niet bij de buren droppen denk ik zo.

[ Bericht 8% gewijzigd door Roeji op 15-11-2006 21:57:23 ]
Ik ben zo blij, zo blij
pi_43591332
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:50 schreef Roeji het volgende:

[..]

Vanmorgen stond dat er ook nog bij mij, nu vanavond dus dat ie geaccepteerd was door tnt en ook in het verzendingsproces (oid).
Bij mij exact hetzelfde, hopelijk ook morgen in de bus (nouja, aan de deurbel dan, t zal wel niet passen)
I had a signature once. It was awful.
pi_43591436
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:20 schreef parselmouth het volgende:
Bij mij staat dit...

heb ik ook staan... ben benieuwd
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  woensdag 15 november 2006 @ 22:00:02 #195
63411 Roeji
pi_43591480
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Bij mij exact hetzelfde, hopelijk ook morgen in de bus (nouja, aan de deurbel dan, t zal wel niet passen)
Lol, nee dat gaat bij mij niet echt passen door de brievenbus
Wist ik maar hoe laat ze komen, de gewone post komt meestal 's middags. En natuurlijk moet ik net morgen middag weg. Ik probeer het toch maar met een briefje, zodat ze t toch bij de buren droppen als ik er niet ben.

Jeetje, wat een spanning. Net kerstochtend
Ik ben zo blij, zo blij
pi_43591504
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:29 schreef Aventura het volgende:

[..]

Shining Star staat al in de rij, achteraan aanschuiven
Ok hihihihi, maar hoop dat het niet nodig is en de mijne helemaal perfect zit
pi_43591590
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik heb dat ook (geen V&R spulletjes uiteraard, maar allemaal leuke truitjes ). Denk ook dat het er morgen is, maar ik ben de hele dag niet thuis dus het zal wel bij de buren gedropt worden.
pi_43592072
quote:
Op woensdag 15 november 2006 22:00 schreef Roeji het volgende:

[..]

Lol, nee dat gaat bij mij niet echt passen door de brievenbus
Wist ik maar hoe laat ze komen, de gewone post komt meestal 's middags. En natuurlijk moet ik net morgen middag weg. Ik probeer het toch maar met een briefje, zodat ze t toch bij de buren droppen als ik er niet ben.

Jeetje, wat een spanning. Net kerstochtend
Dat heb ik ook altijd met pakketjes. Net alsof je er niet voor hoeft te betalen of hebt hoeven betalen, het is gewoon zo fijn als er iemand aanbelt en je dat pakket in je handen drukt en je het vervolgens uit mag gaan pakken
  woensdag 15 november 2006 @ 22:16:32 #199
63411 Roeji
pi_43592245
quote:
Op woensdag 15 november 2006 22:12 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Dat heb ik ook altijd met pakketjes. Net alsof je er niet voor hoeft te betalen of hebt hoeven betalen, het is gewoon zo fijn als er iemand aanbelt en je dat pakket in je handen drukt en je het vervolgens uit mag gaan pakken
Ja, alleen als ik de rekening zie, vergaat me het lachen
Nu moet ik zeggen dat voor 111 euro, ik het met 11 artikelen niet slecht heb gedaan Maar toch gaat ie pijn doen als ik m moet betalen.

Voor tzelfde geld past 3kwart niet.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_43592311
Meestal komen ze hier tussen 12 en 1. En dan ben ik wel thuis, want ik heb morgen waarschijnlijk m'n zwaarste menstruatiedag dus dan heb ik gelijk iets leuks om naar uit te kijken, nóg beter dan chocola
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')