Ja, dat zie ik ook nog wel gebeuren, bummerquote:Op woensdag 15 november 2006 22:16 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ja, alleen als ik de rekening zie, vergaat me het lachen![]()
Nu moet ik zeggen dat voor 111 euro, ik het met 11 artikelen niet slecht heb gedaanMaar toch gaat ie pijn doen als ik m moet betalen.
Voor tzelfde geld past 3kwart niet.
Als de V&R maar pastquote:Op donderdag 16 november 2006 10:28 schreef Roeji het volgende:
nou, lang niet alles past. De v&r spullen wel, maar jeetje wat is dat linten t-shirt van een slechte kwaliteit, helemaal scheef, dus na een paar keer wassen zitten de naden op je rug. Moet me daar nog even goed over bedenken of t dat wel waard is.
foto's komen nog, ik heb geen digicam. Effekes wachten tot ik die van mn ouders kan lenen.
Ik vind die eerste helemaal goed hoor!quote:Op donderdag 16 november 2006 13:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Zo, foto's!
Eerst dit topje. Hier twijfel ik dus over... Ik vind hem onder de V-hals trui (die niet van de h&m is) wel leuk staan, die trui heb ik ook in het zwart, maar ik weet t nog niet... wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]
[afbeelding]
Tweede topje, vind ik zelf wel onwijs leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
Eenvoudig T-shirtje, zit erg mooi
[afbeelding]
En nog een koltrui, zit ook wel ok, misschien dattie in m'n rug een beetje open staat (heb nu eenmaal een holle rug), maar aan de andere kant is dat bij zo'n trui niet zo erg, ik vind de kleuren ook erg mooi...
[afbeelding]
[afbeelding]
Acceptgiro dacht ik toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 17:32 schreef Roeji het volgende:
hoe werkt t eigenlijk met die maandfactuur als ik wat terug stuur? Kan ik dat dan zelf van het totaalbedrag afhalen? Er staat wel dat dat verrekend wordt met volgende maand, maar ik ben niet van plan om te moeten betalen voor iets wat ik niet heb om vervolgens een maand later het geld pas weer terug te krijgen.
Oh en die maandfactuur moet ik dat zelf overboeken of sturen ze een machtiging oid?
Dan moet je niet kiezen voor betalen per maandfactuur maar voor een acceptgiro bij een bestelling zodat je pas hoeft te betalen als je alles hebt ontvangen.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:32 schreef Roeji het volgende:
hoe werkt t eigenlijk met die maandfactuur als ik wat terug stuur? Kan ik dat dan zelf van het totaalbedrag afhalen? Er staat wel dat dat verrekend wordt met volgende maand, maar ik ben niet van plan om te moeten betalen voor iets wat ik niet heb om vervolgens een maand later het geld pas weer terug te krijgen.
Helemaal niet bij stil gestaanquote:Op donderdag 16 november 2006 17:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan moet je niet kiezen voor betalen per maandfactuur maar voor een acceptgiro bij een bestelling zodat je pas hoeft te betalen als je alles hebt ontvangen.
Ah oke. Maar nu moet ik dus alles betalen en krijg ik het geld pas een maand later terug? Of ik moet natuurlijk alles naar de winkel terugbrengen, dan heb ik mn geld tenminste meteen al terug.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan moet je niet kiezen voor betalen per maandfactuur maar voor een acceptgiro bij een bestelling zodat je pas hoeft te betalen als je alles hebt ontvangen.
Ik zie nu dat ik jouw poster verkeerd hebt gelezenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:10 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ah oke. Maar nu moet ik dus alles betalen en krijg ik het geld pas een maand later terug? Of ik moet natuurlijk alles naar de winkel terugbrengen, dan heb ik mn geld tenminste meteen al terug.
Oh gelukkigquote:Op donderdag 16 november 2006 18:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik jouw poster verkeerd hebt gelezen![]()
.
Wat je terugstuurt kun je zelf van het totaalbedrag aftrekken ja. Wel een euro betalen voor het retour doen.
Oh gelukkig, dat scheelt toch alweer een hoop gedoe. Kan het geld zo met de feestdagen toch beter zelf benuttenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik jouw poster verkeerd hebt gelezen![]()
.
Wat je terugstuurt kun je zelf van het totaalbedrag aftrekken ja. Wel een euro betalen voor het retour doen.
Een postbode moet officieel een briefje bij jou in de bus doen als hij het pakket ergens anders heeft afgegeven. Zo heb jij altijd een bewijs dat het pakket van jou is.quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:31 schreef imago het volgende:
Ik ben vandaag niet thuis, maar verwacht vandaag (of morgen) wel m'n pakketje. Ben eigenlijk een beetje bang dat ze het dan bij een onbetrouwbare buurman of een hebberige buurvrouw afgeven
Spannendquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:56 schreef parselmouth het volgende:
Zending in distributieroute 17-11-2006 Hellevoetsluis , pakkettendistributie![]()
Als die al in behandeling/verzonden is niet... Maar anders welquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:15 schreef Maxxieh het volgende:
Kan je je bestelling eigenlijk nog wijzigen, ik bedoel nog items erbij voegen?
Dat kan inderdaad, maar kijk uit als je verzending bijna wordt verzonden (voor zover je dat kan weten). Ik had namelijk iets bijgevoegd op mijn lijstje en daardoor werd mijn zending van half november naar eind november verplaatst.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:15 schreef Maxxieh het volgende:
Kan je je bestelling eigenlijk nog wijzigen, ik bedoel nog items erbij voegen?
Gewoon een nieuwe bestelling doen. Het wordt dan automatisch toegevoegd aan je al lopende bestelling. (je betaald dus ook maar 1 keer verzendkosten)quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:43 schreef Maxxieh het volgende:
Hoe kan dat dan? Ik heb gisteren besteld, dus het zal nog wel niet in behandeling zijn.
quote:Ik heb op het nippertje 2 zwarte trenchcoats weten te bemachtigen op internet
1 is er al verkocht voor een goede prijs
de tweede hou ik zelf tenzij er een iemand 500 voor bied
voor die prijs doe ik m weg
hij komt over anderhalve week binnen
heb je dat ervoor over dan is hij van jou
het is wel 1 van de 500 jassen in heel europa
groeten mandy
p.s ik wil wel graag een aanbetaling
bewijs van bestelling is aanwezig
inc aanbetalingquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:01 schreef imago het volgende:
Van Marktplaats...
[..]
![]()
![]()
![]()
Als je dat ervoor betaalt ben je echt gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |