abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43592598
quote:
Op woensdag 15 november 2006 22:16 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ja, alleen als ik de rekening zie, vergaat me het lachen
Nu moet ik zeggen dat voor 111 euro, ik het met 11 artikelen niet slecht heb gedaan Maar toch gaat ie pijn doen als ik m moet betalen.

Voor tzelfde geld past 3kwart niet.
Ja, dat zie ik ook nog wel gebeuren, bummer

Oh en dit weekend gaan de H&M'ers Show je nieuwe kleding-topic overnemen?
pi_43593081
Nou, ik zit nog altijd te wachten tot mijn bestelling (sinds begin oktober geloof ik) eindelijk in behandeling gaat... Maar ik zit dan ook veel te veranderen
  donderdag 16 november 2006 @ 08:32:37 #203
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_43598707
Het 2de deel van mn bestelling is ook al onderweg/aangemeld.
Bij die wat al echt onderweg was staat nu weer een nieuwe melding bij track en trace:
Zending gesorteerd op sorteercentrum
De zending bevindt zich in het sorteerproces van TPG Post: dit betreft één van de TPG Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending de volgende dag zal plaatsvinden. Deze melding is niet zichtbaar als de zending niet over de sorteerband van het tweede centrum gaat. In sommige gevallen is het proces zo ingericht en dit heeft geen gevolgen voor de overkomstduur.

Dus morgen is het feest!!
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  donderdag 16 november 2006 @ 10:02:45 #204
63411 Roeji
pi_43600238
En ja hoor, sta ik onder de douche, gaat de bel! Kom beneden, niemand voor de deur. Wel nog de auto van een bezorgdienst, maar nog kletsnat in ochtendjas toch maar niet de straat op gerend.
Wil ik de deur weer dichtdoen staat ie alsnog voor mn neus met mn bestelling
Zometeen alles passen, ben eens benieuwd of alles past.

*helemaal happy is*
Ik ben zo blij, zo blij
pi_43600301
Boh, wel foto's maken hoor!

Die van mij is nog steeds niet aangetroffen (manco enzo)
  donderdag 16 november 2006 @ 10:28:23 #206
63411 Roeji
pi_43600808
nou, lang niet alles past. De v&r spullen wel, maar jeetje wat is dat linten t-shirt van een slechte kwaliteit, helemaal scheef, dus na een paar keer wassen zitten de naden op je rug. Moet me daar nog even goed over bedenken of t dat wel waard is.

foto's komen nog, ik heb geen digicam. Effekes wachten tot ik die van mn ouders kan lenen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roeji op 16-11-2006 10:33:40 ]
Ik ben zo blij, zo blij
pi_43601590
quote:
Op donderdag 16 november 2006 10:28 schreef Roeji het volgende:
nou, lang niet alles past. De v&r spullen wel, maar jeetje wat is dat linten t-shirt van een slechte kwaliteit, helemaal scheef, dus na een paar keer wassen zitten de naden op je rug. Moet me daar nog even goed over bedenken of t dat wel waard is.

foto's komen nog, ik heb geen digicam. Effekes wachten tot ik die van mn ouders kan lenen.
Als de V&R maar past
Wat had je allemaal besteld?
Что было, то прошло..
  donderdag 16 november 2006 @ 11:03:11 #208
63411 Roeji
pi_43601720
een hoop uit de outlet, een broek en 5 truien en 1 singlet en 1 shirtje. Maar helaas passen de broek, t singletje, t shirt en 2 truien niet. En over 1 trui twijfel ik nog of ik m leuk vind.
De v&r passen dus wel, maar dat truitje met dat hartvormige lint is dus benedenmaatse kwaliteit in mijn ogen (voor hetgeen wat t kost).
Ik ben zo blij, zo blij
pi_43601998
Ik dacht ik deel even mee dat de v&r dames broek nog in de online shop is.
Voices tell me I'm the shit.
pi_43602947
Mijn bestelling is ook binnen!! Alles past op zich wel, maar ik twijfel nog of ik 1 topje wel leuk genoeg vind. Hij staat namelijk erg leuk onder een trui met V-hals, maar ik heb maar 2 truien met V-hals en zonder trui staat hij een beetje raar....
Misschien dat ik dadelijk als ik gedoucht heb wel ff foto's maak, maar ik zit nu nog heel duf te wezen hier, ben net uit bed en heb het koud van die koude kleren passen
I had a signature once. It was awful.
pi_43605703
Zo, foto's!

Eerst dit topje. Hier twijfel ik dus over... Ik vind hem onder de V-hals trui (die niet van de h&m is) wel leuk staan, die trui heb ik ook in het zwart, maar ik weet t nog niet... wat vinden jullie ervan?

Tweede topje, vind ik zelf wel onwijs leuk

Eenvoudig T-shirtje, zit erg mooi

En nog een koltrui, zit ook wel ok, misschien dattie in m'n rug een beetje open staat (heb nu eenmaal een holle rug), maar aan de andere kant is dat bij zo'n trui niet zo erg, ik vind de kleuren ook erg mooi...

I had a signature once. It was awful.
pi_43607130
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Zo, foto's!

Eerst dit topje. Hier twijfel ik dus over... Ik vind hem onder de V-hals trui (die niet van de h&m is) wel leuk staan, die trui heb ik ook in het zwart, maar ik weet t nog niet... wat vinden jullie ervan?

[afbeelding]

[afbeelding]

Tweede topje, vind ik zelf wel onwijs leuk

[afbeelding]

[afbeelding]

Eenvoudig T-shirtje, zit erg mooi

[afbeelding]

En nog een koltrui, zit ook wel ok, misschien dattie in m'n rug een beetje open staat (heb nu eenmaal een holle rug), maar aan de andere kant is dat bij zo'n trui niet zo erg, ik vind de kleuren ook erg mooi...

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind die eerste helemaal goed hoor!
Zou m zonder die rode trui dragen met een spijkebroek (als t koud is kan die rode trui er wel bij ). Maar het zwart/witte truitje (btje tuttig) met een goede spijkerbroek (btje stoer) staat echt supervet!

Laatste trui zit indd een beetje los, maar niet heel storend of zo. Ik heb ook een enorm holle rug dus ken t probleem
Что было, то прошло..
pi_43610321
Hmm, dit is raar... Ik had dus al een tijd een bestelling staan, met de korting die tot begin november geldig was (7327 geloof ik) en die 25% op het duurste artikel gaf en 10% op de rest. Die werkte dus alleen op een sjaal van ¤9,90, 20% eraf Aan de ene kant is het wel begrijpelijk, want er zit 1 broek bij die al is afgeprijsd. En van dat gratis badlaken gaat natuurlijk geen korting af. Enfin, ik had eergisteren een trui toegevoegd met de code 7236 (die andere werkt niet). Ging gewoon goed enzo. Kijk ik net, is die code weg en kan ik niks verwijderen of aanpassen want " Je bestelling word behandeld, probeer het morgen opnieuw a.u.b." maar het staat niet aangegeven als in behandeling

Nouja, ik wacht wel gewoon af

[ Bericht 10% gewijzigd door Chanty87 op 16-11-2006 15:48:04 ]
pi_43611730
Mijn V&R bestelling is ook binnen

Het zwarte wollen jurkje valt echt groot Vind hem eigenlijk iets te lang, valt tot net over mn knie en moet even een gaatje erbij prikken in het riempje. Zonder dat riempje is het echt net een vuilniszak, dus hij moet wel echt goed strak zitten. Ik ga er nog even over nadenken wat ik ermee doe. Vind het aan de ene kant zonde om hem terug te brengen maar aan de andere kant is het ook zonde als hij alleen maar in de kast hangt.

Had ook nog het witte lingeriesetje besteld en die past wel, dus dat maakte alles weer goed

Ben benieuwd naar de andere V&R kleertjes!
pi_43612787
In wat voor magazijn hebben ze trouwens hun voorraden liggen want mn kleding ruikt echt naar de zolder van mn oma zo muf...
pi_43613264
Ik heb m'n spulletjes ook binnen . Eén zwart topje met korte mouwen en een soort lint eraan viel echt veeeel te groot, maar heb gelukkig m'n moeder er blij mee kunnen maken . Verder nog een truitje binnengekregen wat ik al heb . Op de site ziet het er onwijs leuk, maar ook heel anders uit dus ik herkende het niet als het truitje wat ik al heb. Ik wil het nu terug brengen naar de H&M winkel, moet je dan gewoon dat truitje overhandigen aan de cassière met de retourbon erbij en krijg je dan je geld terug, of wat? En hoe weten ze dan hoeveel geld je terug krijgt?
pi_43614211
Hoi shiNinG_staR

Je kunt je bestelling gewoon terugbrengen in de winkel. je moet dan je factuur (waar je acceptgiro aan vast zit) meenemen, daarop staan je artikelen en de bedragen. Je moet je factuur nog gewoon helemaal betalen, maar je krijgt dan in de winkel je geld terug voor de artikelen die je niet houdt. Je factuur krijg je trouwens gewoon weer mee.
pi_43614408
Ok, bedankt !
Ik heb trouwens nog steeds geen maandfactuur gehad.. hopelijk zijn ze het vergeten
  donderdag 16 november 2006 @ 17:32:06 #219
63411 Roeji
pi_43614558
hoe werkt t eigenlijk met die maandfactuur als ik wat terug stuur? Kan ik dat dan zelf van het totaalbedrag afhalen? Er staat wel dat dat verrekend wordt met volgende maand, maar ik ben niet van plan om te moeten betalen voor iets wat ik niet heb om vervolgens een maand later het geld pas weer terug te krijgen.
Oh en die maandfactuur moet ik dat zelf overboeken of sturen ze een machtiging oid?
Ik ben zo blij, zo blij
pi_43614659
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:32 schreef Roeji het volgende:
hoe werkt t eigenlijk met die maandfactuur als ik wat terug stuur? Kan ik dat dan zelf van het totaalbedrag afhalen? Er staat wel dat dat verrekend wordt met volgende maand, maar ik ben niet van plan om te moeten betalen voor iets wat ik niet heb om vervolgens een maand later het geld pas weer terug te krijgen.
Oh en die maandfactuur moet ik dat zelf overboeken of sturen ze een machtiging oid?
Acceptgiro dacht ik toch?
Что было, то прошло..
pi_43614947
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:32 schreef Roeji het volgende:
Dan moet je niet kiezen voor betalen per maandfactuur maar voor een acceptgiro bij een bestelling zodat je pas hoeft te betalen als je alles hebt ontvangen.
pi_43615386
Yay, m'n zending is geaccepteerd
En zoeperzazke, dat eerste topje staat je juist hartstikke leuk!
  donderdag 16 november 2006 @ 18:08:05 #223
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_43615597
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:45 schreef schatje het volgende:

[..]

Dan moet je niet kiezen voor betalen per maandfactuur maar voor een acceptgiro bij een bestelling zodat je pas hoeft te betalen als je alles hebt ontvangen.
Helemaal niet bij stil gestaan Hopen maar dat alles past
  donderdag 16 november 2006 @ 18:10:01 #224
63411 Roeji
pi_43615649
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:45 schreef schatje het volgende:

[..]

Ah oke. Maar nu moet ik dus alles betalen en krijg ik het geld pas een maand later terug? Of ik moet natuurlijk alles naar de winkel terugbrengen, dan heb ik mn geld tenminste meteen al terug.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_43615961
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:10 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ah oke. Maar nu moet ik dus alles betalen en krijg ik het geld pas een maand later terug? Of ik moet natuurlijk alles naar de winkel terugbrengen, dan heb ik mn geld tenminste meteen al terug.
Ik zie nu dat ik jouw poster verkeerd hebt gelezen .

Wat je terugstuurt kun je zelf van het totaalbedrag aftrekken ja. Wel een euro betalen voor het retour doen.
pi_43616187
Ik vind de online winkel echt onoverzichtelijk. Tevens zeer beperkt assortiment. Vandaag dus toch maar even naar de winkel gegaan en een winterjas gekocht.
Hoor ik die Griekse melodie...
  donderdag 16 november 2006 @ 18:40:07 #227
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_43616565
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Wat je terugstuurt kun je zelf van het totaalbedrag aftrekken ja. Wel een euro betalen voor het retour doen.
Oh gelukkig

Mijn eerste bestelling is trouwens onderweg
  donderdag 16 november 2006 @ 21:43:52 #228
63411 Roeji
pi_43621712
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Oh gelukkig, dat scheelt toch alweer een hoop gedoe. Kan het geld zo met de feestdagen toch beter zelf benutten
Ik ben zo blij, zo blij
pi_43625017
@ Aventura: Heb een hele onbeleefde vraag
Ik zag op je rekeningoverzicht die je had gepost dat je het wollen jurkje in maat M hebt besteld. Als je nou heel toevallig om welke reden dan ook hem niet wil zou je dan aan mij willen denken?
Ik had een L besteld omdat ik er vanuit ging dat ze normaal zouden vallen maar ze vallen dus echt heel groot!
pi_43628179
Op een heleboel V&R artikelen staat op dit moment geen SOLD OUT meer Maar alsnog is het allemaal uitverkocht. Vraag me af waarom het dan weer "beschikbaar" is (hmm cookies?). Ach nouja, ze zijn toch bezig met technisch onderhoud, as usual...
pi_43628682
Ik ben vandaag niet thuis, maar verwacht vandaag (of morgen) wel m'n pakketje. Ben eigenlijk een beetje bang dat ze het dan bij een onbetrouwbare buurman of een hebberige buurvrouw afgeven
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:05:31 #232
63411 Roeji
pi_43630819
Kun je geen briefje ophangen dat het niet bij de buren af mag worden gegeven?
Ik ben zo blij, zo blij
pi_43631118
Mn vriend wil binnenkort met me gaan shoppen, dus ik ga echt ff niks bestellen nu, anders is mn geld weer zo op
pi_43632852
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 07:31 schreef imago het volgende:
Ik ben vandaag niet thuis, maar verwacht vandaag (of morgen) wel m'n pakketje. Ben eigenlijk een beetje bang dat ze het dan bij een onbetrouwbare buurman of een hebberige buurvrouw afgeven
Een postbode moet officieel een briefje bij jou in de bus doen als hij het pakket ergens anders heeft afgegeven. Zo heb jij altijd een bewijs dat het pakket van jou is.
Hoop dat dat je een klein beetje gerust stelt
pi_43632997
Bij mij doet de postbode dus echt nooit een briefje in de brievenbus, erg frustrerend, want zo weet ik nooit of het spul al afgeleverd is. Gelukkig heb ik betrouwbare buren die het pakketje zelf komen brengen.
pi_43633274
Zending in distributieroute 17-11-2006 Hellevoetsluis , pakkettendistributie

vrijdag 17 november 2006 @ 13:28:21 #237
63411 Roeji
pi_43634859
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:56 schreef parselmouth het volgende:
Zending in distributieroute 17-11-2006 Hellevoetsluis , pakkettendistributie

Spannend

Diegene die van de v&r collectie dat truitje/t-shirt met dat hartvormige lint hebben, hoort t zo dat de print van het lint niet geheel doorloopt. Maar dat t eruit ziet alsof het gedeeltelijk niet goed 'gedrukt' is? Misschien een beetje een domme vraag, maar ik kan het niet goed zien op de site of het nu wel of niet zo moet zijn.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_43635963
Zo hèhè, m'n bestelling is nu *eindelijk* in behandeling !
  vrijdag 17 november 2006 @ 17:44:37 #239
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_43640614
Bij mij was de bestelling de hele dag manco, maar nu is hij opgenomen in het verzendproces
pi_43640691
Ik heb m'n jas Ben blij dat hier verteld werd dat ze klein vielen! Maat 40 is OK, 42 zou te groot zijn, al zit ie wel wat strak rondom de borsten. Nouja, dan laten we een knoopje verder open en doen we een dikke sjaal om, goede reden om wil kilootjes af te vallen

Heb geprobeerd foto's te maken, maar het lukt niet echt. Zal het later nog eens proberen

[ Bericht 2% gewijzigd door imago op 17-11-2006 18:02:32 ]
pi_43640907
Kan je je bestelling eigenlijk nog wijzigen, ik bedoel nog items erbij voegen?
pi_43640951
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 18:15 schreef Maxxieh het volgende:
Als die al in behandeling/verzonden is niet... Maar anders wel
  vrijdag 17 november 2006 @ 18:21:47 #243
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_43640968
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 18:15 schreef Maxxieh het volgende:
Dat kan inderdaad, maar kijk uit als je verzending bijna wordt verzonden (voor zover je dat kan weten). Ik had namelijk iets bijgevoegd op mijn lijstje en daardoor werd mijn zending van half november naar eind november verplaatst.
pi_43641183
Hoe kan dat dan? Ik heb gisteren besteld, dus het zal nog wel niet in behandeling zijn.
pi_43644964
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 18:43 schreef Maxxieh het volgende:
Hoe kan dat dan? Ik heb gisteren besteld, dus het zal nog wel niet in behandeling zijn.
Gewoon een nieuwe bestelling doen. Het wordt dan automatisch toegevoegd aan je al lopende bestelling. (je betaald dus ook maar 1 keer verzendkosten)
amokaapjeeh O+
  zaterdag 18 november 2006 @ 10:04:49 #246
63411 Roeji
pi_43650828
Het 2e deel van mn bestelling is al aangekomen!!
Het gaat echt wel snel met mn bestellingen.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_43652800
Van Marktplaats...
quote:
Ik heb op het nippertje 2 zwarte trenchcoats weten te bemachtigen op internet

1 is er al verkocht voor een goede prijs
de tweede hou ik zelf tenzij er een iemand 500 voor bied
voor die prijs doe ik m weg
hij komt over anderhalve week binnen
heb je dat ervoor over dan is hij van jou
het is wel 1 van de 500 jassen in heel europa
groeten mandy

p.s ik wil wel graag een aanbetaling
bewijs van bestelling is aanwezig

Als je dat ervoor betaalt ben je echt gek
pi_43656934
500.- dat is belachelijk veel!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43661471
Maandag besteld, vanmorgen al in huis . Staat wel puik moet ik zeggen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:51:31 #250
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43661553
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 12:01 schreef imago het volgende:
Van Marktplaats...
[..]

Als je dat ervoor betaalt ben je echt gek
inc aanbetaling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties