Als die al in behandeling/verzonden is niet... Maar anders welquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:15 schreef Maxxieh het volgende:
Kan je je bestelling eigenlijk nog wijzigen, ik bedoel nog items erbij voegen?
Dat kan inderdaad, maar kijk uit als je verzending bijna wordt verzonden (voor zover je dat kan weten). Ik had namelijk iets bijgevoegd op mijn lijstje en daardoor werd mijn zending van half november naar eind november verplaatst.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:15 schreef Maxxieh het volgende:
Kan je je bestelling eigenlijk nog wijzigen, ik bedoel nog items erbij voegen?
Gewoon een nieuwe bestelling doen. Het wordt dan automatisch toegevoegd aan je al lopende bestelling. (je betaald dus ook maar 1 keer verzendkosten)quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:43 schreef Maxxieh het volgende:
Hoe kan dat dan? Ik heb gisteren besteld, dus het zal nog wel niet in behandeling zijn.
quote:Ik heb op het nippertje 2 zwarte trenchcoats weten te bemachtigen op internet
1 is er al verkocht voor een goede prijs
de tweede hou ik zelf tenzij er een iemand 500 voor bied
voor die prijs doe ik m weg
hij komt over anderhalve week binnen
heb je dat ervoor over dan is hij van jou
het is wel 1 van de 500 jassen in heel europa
groeten mandy
p.s ik wil wel graag een aanbetaling
bewijs van bestelling is aanwezig
inc aanbetalingquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:01 schreef imago het volgende:
Van Marktplaats...
[..]
![]()
![]()
![]()
Als je dat ervoor betaalt ben je echt gek
Ik heb laatst ook 2 leveringen gezamelijk geretourneerd, om zo ook weer een euro te besparen dacht ik. Echter berekenen ze wel gewoon 2x een euro retourkostenquote:Op zondag 19 november 2006 12:38 schreef Roeji het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om van 2 leveringen een gezamenlijke retourzending te maken? Of is het beter om beiden apart retour te zenden? Van 1 levering hoeft nl maar 1 shirtje retour en van de andere 3 dingen. Lijkt me dan makkelijker om alles gezamenlijk terug te sturen.
aha dan ga ik vooraf even bellen (kan overigens nu ook, op zondag zijn ze ook tussen 9 en 17u bereikbaar) of mailen.quote:Op zondag 19 november 2006 12:42 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook 2 leveringen gezamelijk geretourneerd, om zo ook weer een euro te besparen dacht ik. Echter berekenen ze wel gewoon 2x een euro retourkostenMoet ik nog even over bellen.
quote:Op zondag 19 november 2006 14:23 schreef Maxxieh het volgende:
Ik vind het niks, je loopt dan idd als reclamebord rond.
Volgens mij niet vereist, maar het is wel leuk als je er zelf opstaatquote:Op zondag 19 november 2006 13:21 schreef Roeji het volgende:
ik heb net foto's gemaakt, en ben ze aan t uppen. Maar moeten ze dan toch hier gezet worden of in het show je nieuwe kleding topic (daar was ik nl naar onderweg)?
Overigens wel foto's waar de kleding gewoon ophangt. Of is het een vereiste dat ik t aan heb?![]()
Ik zal morgen de foto's zonder mij posten en weer even de camera ophalen bij mn ouders en dan post ik nog wel een foto met mij ín de V&R spullenquote:Op zondag 19 november 2006 19:24 schreef Andoire het volgende:
[..]
Volgens mij niet vereist, maar het is wel leuk als je er zelf opstaat.
Waarom heb ik hier nog geen fotos gezien van mensen met hun V&R kleding?
Bijna iedereen heeft het al binnen, dus kom op, fotos maken(ben vooral benieuwd naar de trench en de vleermuistop
)
En Roeji, tshirt zou ik terugsturen. Indd te veel reclamebord.
Je kan ook een dagje aankijken wat een gek ervoor biedtquote:Op zondag 19 november 2006 19:44 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik zal morgen de foto's zonder mij posten en weer even de camera ophalen bij mn ouders en dan post ik nog wel een foto met mij ín de V&R spullen
T-shirt zit al in de verpakking wat retour moet. Heel eventjes kwam de handelaarsmentaliteit naar boven: zal ik het ook eens op marktplaats proberen... Maar nee, ik gruwel te erg van die prijzenoorlog daar. Het gaat gewoon retour.
Ben der ook wel benieuwd naar...quote:Op zondag 19 november 2006 19:48 schreef Andoire het volgende:
[..]
Je kan ook een dagje aankijken wat een gek ervoor biedt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |