Oh gelukkigquote:Op donderdag 16 november 2006 18:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik jouw poster verkeerd hebt gelezen![]()
.
Wat je terugstuurt kun je zelf van het totaalbedrag aftrekken ja. Wel een euro betalen voor het retour doen.
Oh gelukkig, dat scheelt toch alweer een hoop gedoe. Kan het geld zo met de feestdagen toch beter zelf benuttenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik jouw poster verkeerd hebt gelezen![]()
.
Wat je terugstuurt kun je zelf van het totaalbedrag aftrekken ja. Wel een euro betalen voor het retour doen.
Een postbode moet officieel een briefje bij jou in de bus doen als hij het pakket ergens anders heeft afgegeven. Zo heb jij altijd een bewijs dat het pakket van jou is.quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:31 schreef imago het volgende:
Ik ben vandaag niet thuis, maar verwacht vandaag (of morgen) wel m'n pakketje. Ben eigenlijk een beetje bang dat ze het dan bij een onbetrouwbare buurman of een hebberige buurvrouw afgeven
Spannendquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:56 schreef parselmouth het volgende:
Zending in distributieroute 17-11-2006 Hellevoetsluis , pakkettendistributie![]()
Als die al in behandeling/verzonden is niet... Maar anders welquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:15 schreef Maxxieh het volgende:
Kan je je bestelling eigenlijk nog wijzigen, ik bedoel nog items erbij voegen?
Dat kan inderdaad, maar kijk uit als je verzending bijna wordt verzonden (voor zover je dat kan weten). Ik had namelijk iets bijgevoegd op mijn lijstje en daardoor werd mijn zending van half november naar eind november verplaatst.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:15 schreef Maxxieh het volgende:
Kan je je bestelling eigenlijk nog wijzigen, ik bedoel nog items erbij voegen?
Gewoon een nieuwe bestelling doen. Het wordt dan automatisch toegevoegd aan je al lopende bestelling. (je betaald dus ook maar 1 keer verzendkosten)quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:43 schreef Maxxieh het volgende:
Hoe kan dat dan? Ik heb gisteren besteld, dus het zal nog wel niet in behandeling zijn.
quote:Ik heb op het nippertje 2 zwarte trenchcoats weten te bemachtigen op internet
1 is er al verkocht voor een goede prijs
de tweede hou ik zelf tenzij er een iemand 500 voor bied
voor die prijs doe ik m weg
hij komt over anderhalve week binnen
heb je dat ervoor over dan is hij van jou
het is wel 1 van de 500 jassen in heel europa
groeten mandy
p.s ik wil wel graag een aanbetaling
bewijs van bestelling is aanwezig
inc aanbetalingquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:01 schreef imago het volgende:
Van Marktplaats...
[..]
![]()
![]()
![]()
Als je dat ervoor betaalt ben je echt gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |