bronquote:Website H&M plat door Victor & Rolf-actie
AMSTERDAM - Vanaf 00.00 uur afgelopen nacht konden klanten van Hennes en Mauritz in Nederland en Scandinavië online de collectie van ontwerpers Victor & Rolf bestellen. De website hm.com/nl bleek niet berekend op het grote aantal bezoekers. Het eerste half uur was de site vrijwel onbereikbaar.
Dit blijkt uit metingen die Keynote uitvoerde op de website. Tot 00:30 duurde het meer dan vier minuten voordat de pagina’s waren geladen. Later in de nacht, om 04.55 uur, verscheen op de pagina een foutmelding waardoor er tot 06.00 uur helemaal geen aankopen meer gedaan konden worden. Desondanks was de collectie, op een broek maatje 34 na, in een mum van tijd uitverkocht.
welke achterlijk slechte krant was dat dan? Mag hopen De Telegraaf?quote:Op maandag 13 november 2006 19:34 schreef parselmouth het volgende:
Victor en RolfNederlandse ontwerpers, Nederlandse namen en nog schrijft een Nederlandse krant het verkeerd
De Belgen hebben het nieuwsbericht van de Telegraaf overgenomen en hebben het wel goed gespeld.quote:Op maandag 13 november 2006 19:34 schreef parselmouth het volgende:
Victor en RolfNederlandse ontwerpers, Nederlandse namen en nog schrijft een Nederlandse krant het verkeerd
Dat ga ik ook zeker doen. Maar in principe kan je toch elke keer bij bestellen, ondanks dat je al items hebt staan op de bestellijst?quote:Op maandag 13 november 2006 18:10 schreef schatje het volgende:
Anders moet je even bellen naar de klantenservice. Die maken het wel even in orde voor je.
Ja, zolang de bestelling nog niet is verzonden kun je artikelen toevoegen en verwijderen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:36 schreef poohy het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen. Maar in principe kan je toch elke keer bij bestellen, ondanks dat je al items hebt staan op de bestellijst?
Trucje ook maar toegepastquote:Op maandag 13 november 2006 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb net, op aanraden van een vriendin, een nagelvijltje besteld... dat ding is niet leverbaar tot eind januari... nu kan ik mooi tot eind januari bij bestellen zonder extra vrachtkosten
Dus als je niks wil houden moet je gewoon 1 euro invullen en dat opsturen?quote:Op maandag 13 november 2006 16:01 schreef Aventura het volgende:
Nee, je kunt de prijs van die artikelen zelf van je factuur aftrekken.
Wel die ene euro erbij optellen.
Ja! Allemaal kerstmis spulletjes...quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:13 schreef parselmouth het volgende:
Er is nieuwe kleding binnengekomen bij de shop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |