zeer verschillend vind ik.. Veel mensen klagen dat alles na 3x wassen uit elkaar ligt, maar daar heb ik neit meegemaakt oid. Alleen de shirtjes van ¤6,90 ed zijn niet echt van geweldige kwaliteit, maar da's dan ook niet zo vreemdquote:Op maandag 13 november 2006 00:38 schreef cultheld het volgende:
Hoe is de kwaliteit van H&M kleding trouwens? Die sweaters zijn de eerste H&M aankopen in mijn leven.
Heel erg wisselend, ik heb 2 vesten en die zijn werkelijk perfect, maar sommige shirts zijn binnen een maand gescheurd op de nadenquote:Op maandag 13 november 2006 00:38 schreef cultheld het volgende:
Hoe is de kwaliteit van H&M kleding trouwens? Die sweaters zijn de eerste H&M aankopen in mijn leven.
De stiksels gaan gauw los, da's wel zo ja. Maar over het algemeen krijg je wel redelijk goede kwaliteit voor die prijs moet ik zeggenquote:Op maandag 13 november 2006 00:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
zeer verschillend vind ik.. Veel mensen klagen dat alles na 3x wassen uit elkaar ligt, maar daar heb ik neit meegemaakt oid. Alleen de shirtjes van ¤6,90 ed zijn niet echt van geweldige kwaliteit, maar da's dan ook niet zo vreemd
Ja, die vesten zijn geweldigquote:Op maandag 13 november 2006 00:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Heel erg wisselend, ik heb 2 vesten en die zijn werkelijk perfect, maar sommige shirts zijn binnen een maand gescheurd op de naden
Ja, ik heb nog zo gezegd eerder op de avond, het is wel zo slim om eerst een account aan te maken i.v.m. drukte.quote:Op maandag 13 november 2006 00:45 schreef lienelien het volgende:
Ik had nog nooit eerder iets online gekocht, dus moest me eerst registreren nog (ja dom) en nu ik klaar ben is dat zalmroze topje met die grote strik toch uitverkocht![]()
inderdaad. Maar ik zou eigenlijk allang slapen nu, en was niet van plan om nu nog achter m'n comp te zitten (quote:Op maandag 13 november 2006 00:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog zo gezegd eerder op de avond, het is wel zo slim om eerst een account aan te maken i.v.m. drukte.
ja, omdat er toch niets meer te koop isquote:Op maandag 13 november 2006 00:49 schreef manou het volgende:
site is nu best goed bereikbaar
nou ik heb dus net nog ff een top en jeans er achter aan besteld....dus er is nog zeker spul te koopquote:Op maandag 13 november 2006 00:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, omdat er toch niets meer te koop is
ik vrees ervoor, hang nu al 10 minuten tussen shoppingbag en Kassa.quote:Op maandag 13 november 2006 00:43 schreef Roeji het volgende:
nou ben bezig met poging 2. Om dat heren t-shirt te bestellen. Sta nu weer in de rij voor de kassa![]()
Welke bedoel je, die van 39,95?quote:Op maandag 13 november 2006 00:44 schreef Andoire het volgende:
Ik word er steeds uitgeflikkerd AAAARGH!
wil zo graag die zwarte vleermuistop hebben![]()
Ja die indd, in XS. 15 min geleden was ie er nog. Maar nu ik toch ergens in het midden hang (en mn pin kwijt benquote:
Toch nog gelukt!!!quote:Op maandag 13 november 2006 00:50 schreef Roeji het volgende:
[..]
ik vrees ervoor, hang nu al 10 minuten tussen shoppingbag en Kassa.
Ik gok dat t uitverkocht is voor ik eindelijk bij de kassa ben![]()
Gewoon opnieuw bestellen, alles wordt op 't eind samengevoegd en zoveel mogelijk in 1 zending opgestuurd. Je betaalt maar 1x verzendkosten.quote:Op maandag 13 november 2006 00:57 schreef imago het volgende:
Hoe kun je artikelen toevoegen aan je al gedane bestelling? Of moet je echt een nieuwe bestelling doen (met weer verzendkosten dus)?
VAlt ook wel mee, die trench is er bijv alleen nog in maatje 52 :/quote:Op maandag 13 november 2006 00:52 schreef Originele_Naam het volgende:
mannen is nog veel over
Nee hoor. Je kan artikelen aan je bestelling toevoegen zolang die nog niet is verzonden. Gewoon opnieuw in het kassamandje droppen en het bestelproces doorlopen.quote:Op maandag 13 november 2006 00:57 schreef imago het volgende:
Hoe kun je artikelen toevoegen aan je al gedane bestelling? Of moet je echt een nieuwe bestelling doen (met weer verzendkosten dus)?
Uitverkocht nu net...quote:Op maandag 13 november 2006 00:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat klopt, ik kan 'm zo voor andoire bestellen als ze wil...moet ze wel snel zijn
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |