Ik heb hem in S maar weet vrijwel zeker dat ik hem niet pas, heb nl. maar 38/40 plus ze vallen klein!. Van mij mag je hem overnemen als ik hem ook daadwerkelijk niet blijk te passen.quote:Op maandag 13 november 2006 01:03 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zag die hele post van Aventura niet omdat ik de hele tijd zat te stressen vanwege die kassa.
t is me niet gegund.![]()
Vet!quote:Op maandag 13 november 2006 01:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb hem in S maar weet vrijwel zeker dat ik hem niet pas, heb nl. maar 38/40 plus ze vallen klein!. Van mij mag je hem overnemen als ik hem ook daadwerkelijk niet blijk te passen.
Ja die broeken zijn ook niet zo mooi imo.quote:Op maandag 13 november 2006 01:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Die blouson met die rode mouwen, onder de trouwjurk, is trouwens zoooooow lelijk! En deze is zo te zien ook helemaal niet te koop geweest op de webshop.
Die kimono was inderdaad supermooi! Heel soepelvallend ook enzo, dat moet echt heel mooi staan wanneer je slank bent en er mooie hoge schoentjes onder doet.quote:Op maandag 13 november 2006 01:37 schreef wizarddragon het volgende:
Als ik een vrouw had, zou ik zo'n kimono voor haar kopen. Echt stijlvol
. De rest is een beetje truttig
Thanx!quote:Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Die kimono was inderdaad supermooi! Heel soepelvallend ook enzo, dat moet echt heel mooi staan wanneer je slank bent en er mooie hoge schoentjes onder doet.
En Roeji:
Wanneer door toedoen van H&M zelf 1 artikel van je bestelling pas later verzonden kan worden, betaal je voor dat artikel dat later komt verder geen verzendkosten.
Denk dus dat het met die optie die je aan kunt vinken niet anders zal zijn (maar nee, ik weet het helaas niet zeker!)
Jammer dat het niet is geluktquote:Op maandag 13 november 2006 10:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Baal nog steeds onwijs dat ik 'm niet heb.
Bedankt, goede tip. Ik had overigens al naar de servicelijn gebeld om te vragen of ik alsnog de korting kon krijgen. Deden ze niet echt moeilijk over, dus dat scheelde zomaar 50 euro.quote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef Aventura het volgende:
Tip voor degenen die de kortingscode vergaten in te voeren: bestel nu nog iets voor 2 of 3 euro (flesje nagellak ofzo), dan haalt-ie alsnog de kortingen eraf.
Zolang het nog niet verstuurd is, kun je nog vanalles wijzigen
Ja, of die gezichtsmaskers van ¤ 1,50quote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef Aventura het volgende:
Tip voor degenen die de kortingscode vergaten in te voeren: bestel nu nog iets voor 2 of 3 euro (flesje nagellak ofzo), dan haalt-ie alsnog de kortingen eraf.
Zolang het nog niet verstuurd is, kun je nog vanalles wijzigen
Nu niet meer. Alles is uitverkocht.quote:Op maandag 13 november 2006 17:29 schreef poohy het volgende:
Ik zie trouwens dat bij de dames nog een aantal V&R broeken beschikbaar zijn![]()
Ow, okeequote:Op maandag 13 november 2006 17:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Nu niet meer. Alles is uitverkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |