abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43492041
quote:
Verdonk: half miljoen voor allochtone homo's

Uitgegeven: 12 november 2006 17:19
Laatst gewijzigd: 12 november 2006 18:35

AMSTERDAM - Minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie heeft zondagmiddag namens het kabinet een half miljoen euro beschikbaar gesteld om homoseksualiteit onder allochtonen bespreekbaar te maken.

Zij maakte dit in Amsterdam bekend tijdens een discussiemiddag met homokiezers. Belangenorganisatie COC mag voor dit geld een grote campagne voeren om dit te bewerkstelligen.

COC

Het COC vroeg de minister zich in een volgend kabinet harder in te zetten voor de belangen van homoseksuelen. "Daar kan ik kort over zijn: u kunt op mij rekenen", zei de minister.

Uit recent onderzoek bleek dat 80 procent van de Turkse en 88 procent van de Marokkaanse jongeren zegt geen homo in zijn vriendenkring te accepteren.

Bespreekbaar

Verdonk schrok erg van de verhalen die sommige gemolesteerde homo's vertelden tijdens de bijeenkomst. Een homo vertelde onder meer dat zijn huis in brand was gestoken door allochtone jongeren.

Homobelangenorganisatie COC wil met het geld bereiken dat antidiscriminatiebureaus en allochtonenorganisaties op lokaal niveau gaan samenwerken om homoseksualiteit bespreekbaar te maken.

Bijvoorbeeld met dialoogprojecten, sportevenementen of culturele initiatieven waarbij allochtonen over homoseksualiteit kunnen leren. Ook wil het COC gaan praten met imams om het onderwerp in moskeeën bespreekbaar te maken.

Gezicht

"We willen homoseksualiteit onder allochtonen een gezicht geven", legt COC-voorzitter Frank van Dalen uit. Zo wil de belangenorganisatie onder meer duidelijk maken dat ook het beeld van homoseksualiteit in Marokko zich inmiddels ontwikkeld heeft.

"Nederlandse Marokkanen zijn vaak veel conservatiever dan Marokkanen in Marrakesh. Er is daar inmiddels een levendige homoscene." Verdonk wil ook dat de nadruk komt te liggen op acceptatie van homoseksualiteit op scholen. "Scholen moeten een veilige plek zijn", beklemtoonde ze.
Nu.nl

Goh, wat een tolerant volk hebben we toch binnengelaten.
  zondag 12 november 2006 @ 22:37:15 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_43492103
Goh, wat een verrassing. Net als 80% van de wereldbevolking.
  zondag 12 november 2006 @ 22:41:04 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_43492223
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:37 schreef Slarioux het volgende:
Oh dan is het niet erg.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 12 november 2006 @ 22:41:14 #4
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43492230
quote:
Idd er zijn maar weinig landen / culturen zo tolerant als de Nederlandse
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43492350
quote:
De vraag is dus hoe we die 80 % buiten Nederland houden.
pi_43492380
Grappig dat ze zelf altijd aangeven gediscrimineerd te worden. Dat is heel erg vinden ze. Maar dat ze anderen discrimineren gaat niet voor ze op.

Goed argument voor werkgevers die Turken en Marokkanen weigeren trouwens: ze zijn homofoob en dat gaat dus niet samen met onze homofiele werknemers.
  zondag 12 november 2006 @ 22:47:32 #7
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_43492427
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:41 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Oh dan is het niet erg.
Het is niet meer zo relevant.

Gaan we straks ook dingen roepen als "Ongeveer 50% van de Turken is man!!eins eins!"
  zondag 12 november 2006 @ 22:49:50 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_43492508
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:47 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Het is niet meer zo relevant.

Gaan we straks ook dingen roepen als "Ongeveer 50% van de Turken is man!!eins eins!"
Het is ook niet 'relevant' om binnenlandse statistieken over specifieke groepen te vergelijken met internationale statistieken over alle mensen. Het slaat gewoon als een tang op een varken.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 12 november 2006 @ 22:53:54 #9
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_43492659
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:49 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het is ook niet 'relevant' om binnenlandse statistieken over specifieke groepen te vergelijken met internationale statistieken over alle mensen. Het slaat gewoon als een tang op een varken.
Precies. Het is jammer dat Turken en Marokkanen zo over homo's denken, maar de kans is groot dat al die andere bevolkingsgroepen in ons land (Chinezen, Armenen, Polen, Mexicanen) er ook zo over denken.

Maar dat zijn geen Marokkanen of Turken, en dus zijn ze niet nieuwswaardig .
pi_43492765
Een zeer kwalijke uitkomst helaas. Goed dat Verdonk er geld voor uittrekt. Zal SCH leuk vinden, al vond hij de VVD niet homovriendelijk.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zondag 12 november 2006 @ 22:57:39 #11
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_43492794
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:53 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Precies. Het is jammer dat Turken en Marokkanen zo over homo's denken, maar de kans is groot dat al die andere bevolkingsgroepen in ons land (Chinezen, Armenen, Polen, Mexicanen) er ook zo over denken.

Ik heb best wel een bovengemiddeld aantal vrienden/kennissen van aziatische afkomst (don't ask me why ik heb echt geen idee ) Maar ik heb nog nooit eentje uitspraken horen doen over 'kuthomo's' of 'klote faggots' oid.
  zondag 12 november 2006 @ 22:59:28 #12
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_43492864
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:57 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik heb best wel een bovengemiddeld aantal vrienden/kennissen van aziatische afkomst (don't ask me why ik heb echt geen idee ) Maar ik heb nog nooit eentje uitspraken horen doen over 'kuthomo's' of 'klote faggots' oid.
Mjah ik ken een Marokkaanse en een Chinese homo en ze houden het allebei voor hun familie in [betreffend land van afkomst] geheim.
pi_43492872
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:57 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat idee heb ik dus ook. Aziaten zijn sowieso wat netter, minder snel op hun tenen getrapt en correct in de omgang.
  zondag 12 november 2006 @ 23:07:14 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_43493161
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:59 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Mjah ik ken een Marokkaanse en een Chinese homo en ze houden het allebei voor hun familie in [betreffend land van afkomst] geheim.
Ja ik denk dat het bij chinezen die hier wonen meer zo'n instelling is van "het is best als anderen het doen.. boeit me niet... maar je BLOED EIGEN ZOON/DOCHTER!!"

Dat's natuurlijk nog steeds niet 100% de instelling waar we naar zoeken maar het is wel al een stuk beter dan de straat op gaan om eens lekker een potje te gaan potenrammen.
pi_43493524
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:44 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

De vraag is dus hoe we die 80 % buiten Nederland houden.
Idd, want we zijn zo tolerant dat we intolerante mensen niet tolereren
  zondag 12 november 2006 @ 23:18:18 #16
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_43493573
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:17 schreef Xith het volgende:

[..]

Is het echt intollerant om intollerant te zijn tegenover intolleranten?
pi_43494754
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:46 schreef pberends het volgende:
Goed argument voor werkgevers die Turken en Marokkanen weigeren trouwens: ze zijn homofoob en dat gaat dus niet samen met onze homofiele werknemers.
En dan zeker gaan zeiken over de werkloosheid onder de allochtonen?
ne okuyon, bokmu var?
pi_43494824
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:54 schreef saban het volgende:
En dan zeker gaan zeiken over de werkloosheid onder de allochtonen?
Dat ze ontslagen worden cq niet aangenomen worden omdat ze homofoob zijn is natuurlijk volledig hun eigen schuld. Als er hieruit volgend veel allochtonen werkloos zijn is het natuurlijk geheel terecht dat je ze op hun werkloos zijn aanspreekt.
pi_43494902
mja, moet nog zien of de Tweede Kamer hiermee akkoord gaat
quote:

D66 krijgt geen steun voor bestrijden homovijandigheid op school

05 november 2006 - Het voorstel van D66 om één miljoen euro te besteden aan het bestrijden van homovijandigheid op school heeft het niet gehaald. CDA, VVD en ChristenUnie stemden tegen het voorstel.

D66 voorspelt dat door deze opstelling van CDA, VVD en ChristenUnie de huidige problemen zullen voortduren.
Ursie Lambrechts diende een plan in om homovijandigheid op middelbare scholen te bestrijden. Lambrechts: "Negentig procent van de scholen doet niets om de positie van homoseksuele en lesbische jongeren te verbeteren. D66 vindt dit onacceptabel. Homo's en lesbo's moeten zich net als andere leerlingen vrij en veilig kunnen voelen op school."

Homovijandigheid onder jongeren is een groot probleem. Uit onderzoek blijkt bijvoorbeeld dat 40 procent van de Rotterdamse jongeren geen homo's in hun vriendenkring duldt en dat zelfs 88 procent van de Turkse en 80 procent van de Marokkaanse jongens in Rotterdam geen homoseksuele vrienden wil hebben. Ook blijken jongeren er nog steeds erg lang over te doen, vóórdat zij voor hun homoseksuele voorkeur uit durven komen.
Uit ander door D66 aangehaald onderzoek blijkt dat lesbische en homoseksuele tieners zich op school twee- tot zesmaal onveiliger voelen dan de gemiddelde leerling en dat veertig procent van de homojongeren wordt gediscrimineerd vanwege hun seksuele geaardheid.

Lambrechts: "D66 vindt dit schokkende cijfers en het is teleurstellend dat CDA, VVD en de ChristenUnie hier blijkbaar anders over denken. Nu het puntje bij het paaltje komt laten deze partijen zien zich niet écht in te willen zetten voor de belangen van homo’s."
empower-ls.com
pi_43494919
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:56 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat ze ontslagen worden cq niet aangenomen worden omdat ze homofoob zijn is natuurlijk volledig hun eigen schuld. Als er hieruit volgend veel allochtonen werkloos zijn is het natuurlijk geheel terecht dat je ze op hun werkloos zijn aanspreekt.
Je bent toch niet verplicht om homo's in je omgeving te accepteren? Persoonlijk maakt het mij niet uit.
Indien je niet aangenomen wordt omdat je niet graag met homo's omgaat vind ik niet altijd even toepasselijk. Niet mee om willen gaan betekend niet dat je het werk neer zal leggen omdat er een homo werkt bij het bedrijf.
ne okuyon, bokmu var?
pi_43494999
Fijne 'vrienden' zijn dat dan die een vriend keihard laten vallen als hij homoseksueel blijkt te zijn. Nog erger zijn natuurlijk de mensen die zich agressief gedragen richting homoseksuelen. Misschien zijn ze bang dat homoseksualiteit besmettelijk is.
pi_43495008
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:07 schreef SpecialK het volgende:
Dat's natuurlijk nog steeds niet 100% de instelling waar we naar zoeken maar het is wel al een stuk beter dan de straat op gaan om eens lekker een potje te gaan potenrammen.
Nu ken ik toch best veel "Marokkanen", maar om gezellig een avondje te gaan potenrammen moet ik toch echt bij mijn wat meer autochtone vrienden zijn.
pi_43495024
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:59 schreef saban het volgende:
Je bent toch niet verplicht om homo's in je omgeving te accepteren?
Denkbeelden zijn niet strafbaar inderdaad maar als het gaat over een goede werksfeer dan zal je baas er veel problemen mee kunnen hebben. Dreigen richting een collega of je constant negatief uitlaten over iemand omdat hij homo is doet je carriere zeker geen goed. Als jij tijdens een sollicitatiegesprek blijk geeft van anti-homo opvattingen en ik weet als baas dat er twee homo's op mijn afdeling werken dan zal ik die persoon omwille van de goede werksfeer niet aannemen.
pi_43495034
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:02 schreef rutger05 het volgende:
Misschien zijn ze bang dat homoseksualiteit besmettelijk is.
Gelukkig denken ze dat niet
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495078
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:03 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Denkbeelden zijn niet strafbaar inderdaad maar als het gaat over een goede werksfeer dan zal je baas er veel problemen mee kunnen hebben. Dreigen richting een collega of je constant negatief uitlaten over iemand omdat hij homo is doet je carriere zeker geen goed. Als jij tijdens een sollicitatiegesprek blijk geeft van anti-homo opvattingen en ik weet als baas dat er twee homo's op mijn afdeling werken dan zal ik die persoon omwille van de goede werksfeer niet aannemen.
Wat is anti-homo?
- Ik ga liever niet met homo's om, of;
- Ik haat homo's.

Ik ga persoonlijk misschien ook niet zo snel met homo's om, vind ik smerig, maar ik heb niks tegen ze, dus nemen ze mij ook maar niet aan?
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495133
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 13 november 2006 @ 00:08:46 #28
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_43495185
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:03 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Nu ken ik toch best veel "Marokkanen", maar om gezellig een avondje te gaan potenrammen moet ik toch echt bij mijn wat meer autochtone vrienden zijn.
Tukkers 4 lyfe.
pi_43495194
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:05 schreef saban het volgende:
Ik ga persoonlijk misschien ook niet zo snel met homo's om, vind ik smerig, maar ik heb niks tegen ze, dus nemen ze mij ook maar niet aan?
Als je gewoon normaal met ze om kan gaan moet je ook geen blijk geven van dat je dat niet kan. Je kunt homofilie afkeuren (denkbeeld) maar als je dat dan ook in de praktijk gaat uiten dan kan de sfeer op het werk in gevaar komen. Dan ben je dus geen aanwinst voor de organisatie en zou ik je als werkgever niet aannemen.
pi_43495235
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:09 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Als je gewoon normaal met ze om kan gaan moet je ook geen blijk geven van dat je dat niet kan. Je kunt homofilie afkeuren (denkbeeld) maar als je dat dan ook in de praktijk gaat uiten dan kan de sfeer op het werk in gevaar komen. Dan ben je dus geen aanwinst voor de organisatie en zou ik je als werkgever niet aannemen.
Dat staat gelukkig ook niet in het stukje wat TS gepost heeft
ne okuyon, bokmu var?
  maandag 13 november 2006 @ 00:12:34 #31
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_43495283
quote:

Ik ga persoonlijk misschien ook niet zo snel met homo's om, vind ik smerig,
Mensen met dit soort denkbeelden, die vind ik pas smerig.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_43495392
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:12 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Mensen met dit soort denkbeelden, die vind ik pas smerig.
Dat mag je vinden, maar ik voel me er niet prettig bij als er een homo naast me loopt en weet ik niet allemaal fantaseert over mij.
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495428
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:16 schreef saban het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, maar ik voel me er niet prettig bij als er een homo naast me loopt en weet ik niet allemaal fantaseert over mij.
Het lijkt me erg vermoeiend als je een seksuele fantasie hebt over elke vrouw die je tegen komt.

Waar haal je het idee vandaan dat elke homo dit over jou heeft, of dat er maar een kans bestaat dat dit gebeurt?
ijs_beer fan!
pi_43495454
quote:

[..]

Fantaseer jij soms over elke vrouw die naast je loopt?
pi_43495483
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:17 schreef NanKing het volgende:

[..]

Waar haal je het idee vandaan dat elke homo dit over jou heeft, of dat er maar een kans bestaat dat dit gebeurt?
Daar ga ik van uit.
En ja, ik fantaseer, wel eens, over een vrouw. Hetzelfde doet een homo, wel eens, ook wel bij een heer.
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495554
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:19 schreef saban het volgende:

[..]

Daar ga ik van uit.
En ja, ik fantaseer, wel eens, over een vrouw. Hetzelfde doet een homo, wel eens, ook wel bij een heer.
Lijkt mij geen gemakkelijk leven om je nooit op je gemak te voelen bij andere mannen. Ze zouden misschien wel homoseksueel kunnen zijn en over je kunnen fantaseren.
pi_43495576
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:19 schreef saban het volgende:

[..]

Daar ga ik van uit.
Wel eens, is niet bij elke vrouw.
En zeker niet elke homo heeft wilde fantasieën over jou.
Ik weet dat het erg moeilijk voor te stellen is maar niet elke homo zal jou een aantrekkelijke woeste kerel vinden .
ijs_beer fan!
pi_43495603
quote:

[..]

Wel eens verkracht/aangerand?

Ik vind Turken trouwens smerig, ik ben altijd bang dat ze over m'n pony fantaseren . Probleem is ook dat Turken zich wel langs natuurlijke weg kunnen voortplanten en het er steeds meer worden. Voor hordes raddraaiende homosexuelen die Eurpa binnen valllen ben ik niet zo bang.

maandag 13 november 2006 @ 00:23:16 #39
11923 I.R.Baboon
pi_43495615
quote:

[..]

Heb je dat ook met lelijke vrouwen?

Of, erger nog, familieleden? Want dat zou helemaal ziek zijn, dus kan je maar beter uit de buurt blijven.
pi_43495643
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:21 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Lijkt mij geen gemakkelijk leven om je nooit op je gemak te voelen bij andere mannen. Ze zouden misschien wel homoseksueel kunnen zijn en over je kunnen fantaseren.
Dat gedachte heb ik alleen wanneer ik weet dat het een homo is
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495656
quote:

[..]

Waarom niet? Ik durf nl te wedden dat jij niet weet of dat degene die naast je staat /loopt of zit en een gesprek met je aanknoopt een homo is

Soms kan je het zien en merken in het gedrag van die persoon , klopt!
Maar heel vaak ook niet.

Maw : hoe weet jij of je mete een homo te maken hebt?
graf zahl
pi_43495661
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:23 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Heb je dat ook met lelijke vrouwen?

Of, erger nog, familieleden? Want dat zou helemaal ziek zijn, dus kan je maar beter uit de buurt blijven.
Neen, jij wel ?
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495666
Lol, ik voel me er niet prettig bij als een Turk naast me loopt en ik weet niet wat allemaal fantaseert over mij.

Goede kans dat ik vaker door een Turk lastiggevallen ben dan jij door een homo, overigens.
Sanity is (not) statistical
pi_43495671
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:25 schreef Graaf_Tell het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik durf nl te wedden dat jij niet weet of dat degene die naast je staat /loopt of zit en een gesprek met je aanknoopt een homo is

Soms kan je het zien en merken in het gedrag van die persoon , klopt!
Maar heel vaak ook niet.

Maw : hoe weet jij of je mete een homo te maken hebt?
Zie post boven je
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495719
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:25 schreef Maeghan het volgende:
Lol, ik voel me er niet prettig bij als een Turk naast me loopt en ik weet niet wat allemaal fantaseert over mij.

Goede kans dat ik vaker door een Turk lastiggevallen ben dan jij door een homo, overigens.
Al die turken/marokkanen die je lastig vallen mogen van mij opdonderen.
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495769
Dan mogen we aardig gaan opruimen op Rotterdam Zuid...

Overigens was ik toen 13 en mijn naam heeft wel wat weg van die van de bruid van Mohammed, dus mss. dachten ze slechts een plicht te vervullen.
pi_43495797
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:24 schreef saban het volgende:

[..]

Dat gedachte heb ik alleen wanneer ik weet dat het een homo is
Je mag vinden van homoseksualiteit wat je wil, maar om een vriend (of familielid) keihard te laten vallen enkel omdat deze homoseksueel zou zijn vind ik heel triest.
pi_43495820
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:30 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Je mag vinden van homoseksualiteit wat je wil, maar om een vriend (of familielid) keihard te laten vallen enkel omdat deze homoseksueel zou zijn vind ik heel triest.
Zoiets beweer ik ook niet, en hey, er zijn uitzonderingen
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495842
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:29 schreef Maeghan het volgende:
Dan mogen we aardig gaan opruimen op Rotterdam Zuid...

Overigens was ik toen 13 en mijn naam heeft wel wat weg van die van de bruid van Mohammed, dus mss. dachten ze slechts een plicht te vervullen.
Houden we het on topic
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495878
Gelukkig maar.

Overigens had ik een collega die aan ene kant niks had tegen homo's, maar aan de andere kantw el zei dat ie echt dood zou willena ls hij homo was... Voor veel mensen is het toch heel normaal, zolang het maar niet bij hun zelf/in hun omgevng is...

Raar. 'Niks mis hoor met homo's, als ze maar uit m'n buurt blijven...'
pi_43495903
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:31 schreef saban het volgende:

[..]

Zoiets beweer ik ook niet, en hey, er zijn uitzonderingen
Je denkt er toch iets genuanceerder over begrijp ik. Ikzelf ga net zo met homoseksuelen om als ik met andere mensen omga.
  maandag 13 november 2006 @ 00:34:55 #52
11923 I.R.Baboon
pi_43495928
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:25 schreef saban het volgende:

[..]

Neen, jij wel ?
Nee. Maar ik heb het ook niet met homo's.
pi_43495959
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:34 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Nee. Maar ik heb het ook niet met homo's.
Mooi
ne okuyon, bokmu var?
  maandag 13 november 2006 @ 00:36:32 #54
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_43495987
Oeps, verkeerde topic.
pi_43496018
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oeps, verkeerde topic.
Ze hebben alle 3 de extensie .jpg
ne okuyon, bokmu var?
  maandag 13 november 2006 @ 00:39:05 #56
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_43496063
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:37 schreef saban het volgende:
Ze hebben alle 3 de extensie .jpg
Hehe, da's niet goed. Het was een vraag voor AKQ, maar kwam op de een of andere manier hier terecht.
pi_43496196
quote:

[..]

en wat als het je buren zijn, is dat voor jou reden om te verhuizen?
pi_43496878
Dus bij de Turken en Marokkanen zitten de kasten nog vol... en kuiselijk op slot?

Help help... een hooomoooo....

Oh well... Het is natuurlijk een cultureel verschijnsel. Homofilie is ereldwijd nou niet echt een geaccepteerd verschijnsel. Misschien is het over 50 jaar anders
  maandag 13 november 2006 @ 01:30:52 #59
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_43497021
quote:
Ik ben homo en als ik ff naar je fotoboek kijk weet ik zeker dat ik nooit niks over je zal fantaseren...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_43497043
quote:
Op maandag 13 november 2006 01:30 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik ben homo en als ik ff naar je fotoboek kijk weet ik zeker dat ik nooit niks over je zal fantaseren...
jij fantaseert zeker stiekem over vrouwen he...
ik heb je wel door..
stiekem fantast !!
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 13 november 2006 @ 01:35:21 #61
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_43497077
quote:

[..]

Wat voor Fantasieën zat jij aan te denken dan?
pi_43497251
quote:

Ik zou inderdaad geen huichelaars aannemen.
.
  maandag 13 november 2006 @ 02:08:58 #63
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_43497449
quote:
Op maandag 13 november 2006 01:32 schreef Mirage het volgende:
jij fantaseert zeker stiekem over vrouwen he...
ik heb je wel door..
stiekem fantast !!
Als ze heel erg op knappe jongens lijken
pi_43497558
quote:
Op maandag 13 november 2006 02:08 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Als ze heel erg op knappe jongens lijken
Viespeuk...
  maandag 13 november 2006 @ 02:41:59 #65
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_43497680
quote:
Op maandag 13 november 2006 02:21 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Viespeuk...
humorloze sukkel
pi_43497708
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:59 schreef zakjapannertje het volgende:
mja, moet nog zien of de Tweede Kamer hiermee akkoord gaat
[..]

empower-ls.com
Wat was trouwens de reden voor het tegenstemmen van de vvd en cda?
bye
  maandag 13 november 2006 @ 02:52:24 #67
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_43497739
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:59 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat idee heb ik dus ook. Aziaten zijn sowieso wat netter, minder snel op hun tenen getrapt en correct in de omgang.
Ik heb nog nooit een land gezien wat tolleranter met zn homo's is als Thailand. Daar kan Nederland nog heel wat van leren. Maar goed het was al bekend dat islamieten een stuk minder tolerant waren op dit gebied.
mai pen rai
pi_43497746
Hey, ik heb iets met Turken en Marokkanen gemeen! Ik moet namelijk ook niets hebben van homo's

Overigens is het weggegooid geld. Zoiets kun je niet veranderen, dat haal je niet uit mensen. En dat hoeft trouwens helemaal niet, want het is ieders goed recht om blauw een lelijke kleur te vinden, om liever met de auto dan de trein te gaan of om homo's smeerlappen te vinden. Zinloos geld over de balk smijten dus - iets waar de overheid in NL heel goed in is.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43497759
quote:
Op maandag 13 november 2006 02:54 schreef StefanP het volgende:
Hey, ik heb iets met Turken en Marokkanen gemeen! Ik moet namelijk ook niets hebben van homo's

Overigens is het weggegooid geld. Zoiets kun je niet veranderen, dat haal je niet uit mensen. En dat hoeft trouwens helemaal niet, want het is ieders goed recht om blauw een lelijke kleur te vinden, om liever met de auto dan de trein te gaan of om homo's smeerlappen te vinden. Zinloos geld over de balk smijten dus - iets waar de overheid in NL heel goed in is.
Idd het haten van mensen om hun geaardheid is precies het zelfde als de kleur blauw haten .
ijs_beer fan!
pi_43497773
Nou ja, als je iedereen die blauwe kleding draagt dan smerig vindt en vermijdt wel!
pi_43497800
En jullie vinden iedereen even aardig? Jullie gaan zeker ook evenveel om met Antillianen, Turken, Marokkanen als Nederlanders? En je trekt evenveel op met streng gereformeerden? En mocht je mocht je een hekel aan rook hebben, dan vergeet je dat gemakshalve om even aardig met kettingrokers op te trekken? En mensen die gewoon zwartgallig, irritant en zonder humor zijn daar ben je ook evenveel vrienden mee als je eigen kliekje?

Zo niet, dan ben je een hypocriet figuur.

* heeft het niet zo veel op met homo's en vindt dat zijn goed recht
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43497812
Je hoeft niet altijd met iedereen om te gaan, alleen ik vind het nogal flauw om iemand af te wijzen om iets waar hij/zij niets aan kan doen.

Iemand die zich GEDRAAGT op een manier die jou niet aanstaat, daarvan is het logisch dat je er niet mee omgaat. Echter, iemand die anders IS maar waar niet per definitie iets van te merken is, daarvan vind ik het wel raar die bij voorbaat al vies te vinden bijvoorbeeld.
  maandag 13 november 2006 @ 03:17:04 #73
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_43497817
quote:
Op maandag 13 november 2006 03:07 schreef StefanP het volgende:
En jullie vinden iedereen even aardig? Jullie gaan zeker ook evenveel om met Antillianen, Turken, Marokkanen als Nederlanders? En je trekt evenveel op met streng gereformeerden? En mocht je mocht je een hekel aan rook hebben, dan vergeet je dat gemakshalve om even aardig met kettingrokers op te trekken? En mensen die gewoon zwartgallig, irritant en zonder humor zijn daar ben je ook evenveel vrienden mee als je eigen kliekje?

Heel raar, maar als ik iemand tegenkom, bv. op mijn werk, dan beoordeel ik die persoon met name op hoe DIE PERSOON op me overkomt en niet op iets generieks.
  maandag 13 november 2006 @ 03:27:01 #74
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_43497837
quote:
Op maandag 13 november 2006 03:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Heel raar, maar als ik iemand tegenkom, bv. op mijn werk, dan beoordeel ik die persoon met name op hoe DIE PERSOON op me overkomt en niet op iets generieks.
Ik ook. En met mijn werk kom ik veel verschillende mensen tegen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 13 november 2006 @ 03:40:22 #75
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_43497868
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:59 schreef saban het volgende:

[..]

Je bent toch niet verplicht om homo's in je omgeving te accepteren? Persoonlijk maakt het mij niet uit.
Indien je niet aangenomen wordt omdat je niet graag met homo's omgaat vind ik niet altijd even toepasselijk. Niet mee om willen gaan betekend niet dat je het werk neer zal leggen omdat er een homo werkt bij het bedrijf.
Je bent toch niet verplicht allochtonen in je omgeving te accepteren.. ow dat ben je wel.. ja je bent verplicht homos te accepteren. Dat je ze niet als vrienden wil is geen probleem, dat is prive. Maar je mag ze niet discrimineren.
mai pen rai
pi_43498144
Ertan vuistdiep in heaumeaupron

Die Ertan toch. Terwijl u dit leest, staat meneer plantsoentjes te schoffelen in 020-West. De rechter veroordeelde onze Turkse relnicht gisteren tot een taakstraf van 100 uur. Wat helaas niet ter sprake kwam tijdens de rechtszitting, was de keiharde homopron die op zijn in beslag genomen computer is aangetroffen. En dan hebben we het niet over een paar toevallig bij elkaar gesurfde plaatjes. Neen, we hebben het over karrenvrachten vol opgewonden en geheel ontklede handtasjes. En dat is lastig uitleggen, wanneer je te boek staat als voorstander van de sharia. Graag citeren we Ertan even: "Zodra de islamitische wet van kracht is in Nederland, zal ik de eerste zijn die elke protesterende homo, met het hoofd naar beneden, van de Westertoren af zal duwen." En als ze niet protesteren Ertan? Doe je dan even bukken? Laat Fatima het maar niet horen. Oh en Ertan: Mocht je nu gaan gillen dat onze bewering niet klopt, dan raden we je aan gewoon naar de pliesie te stappen. Kunnen ze ons verhaal bevestigen...

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/013651.html

religieuze homo's die zich schamen voor hun homosexualiteit uiten zich altijd negatief en gewelddadig tegenover homosexualiteit om hun eigen homosexualiteit te verbergen, veel moslims zijn daar daar een goed voorbeeld van, kijk maar naar het feit dat 75% van de schandknapen in Nederland marokkaans zijn, 20% turks, dus in totaal is zo'n 95% van de schandknapen in Nederland moslim, vergeet ook niet het feit dat het in de Arabische wereld normaal is dat een man sex heeft met een jongen (met als excuus: hem sex te leren), in Marokko heeft ook 90% van de marokkanen hun eerste sex met een man.

de meeste homo's kan je dus vinden in de islamitische wereld, alleen ze willen dat beeld 180 graden omdraaien door een vals beeld te maken dat ze homo's haten.
quote:
Uit recent onderzoek bleek dat 80 procent van de Turkse en 88 procent van de Marokkaanse jongeren zegt geen homo in zijn vriendenkring te accepteren.
maar wel als sexklant en holmaat
pi_43498186
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:41 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Zwaar gelul want uit andere cijfers van andere onderzoeken blijkt dat, gevraagd naarof homo en biseksuelen hun leven mogen indelen zoals zij dat willen, Nederland inderdaad erg hoog scoort. Maar dat tegelijk blijkt dat dat niet in de praktijk wordt toegepast. Dit is in een onderzoek van het CPB, Gewoon Doen, naar buiten gekomen. Het persbericht dat het CPB daarover naar buiten bracht was, zoals men graag wilde doen voorkomen, vooral gericht op de uiterlijke tolerantie. Het persbericht over hetzelfde onderzoek dat het COC nederland naar buiten bracht besteedde meer aandacht aan de praktische kant en de vragen over veiligheid.
Die oneiligheid bleek niet alleen door allochtonen of de multiculturele samenleving te komen, maar vooral ook door de schijntolerantie van de autochtone bevolking.
Om maar een voorbeeldje te noemen: 48% van de werkgevers ontkent dat er homoseksuelen in zijn bedrijf werken en homomannen verdienen 3% minder dan heteromannen. (vrouwen verdienen sowieso al 10 tot 15 % minder)
Ook in het onderwijs is dit het geval. Scholen HEBBEN al budget om aandacht te besteden aan homoseksualiteit maar weigeren dit vaak daaraan te besteden omdat men zegt geen homoseksuele leerlingen op de school te hebben. En de directies van die scholen zijn autochtoon.

Multicultibeleid IS een issue in het holebi beleid ja... klopt. Maar het is wel heel erg kort door de bocht om het weer allemaal op de allochtonen af te schuiven als de autochtonen weer lekker hypocriet tolerant aan het wezen zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_43498194
maw... het is een valse verkiezingstruc van Rita.
Bovendien pronkt ze met de veren van een ander.
Dat budget is mooi. Hoop dat er goede initiatieven door worden gefinanciiert (want ik weet dat die initiatieven er zijn). Maar laten ze ook scholen dwingen een percentage van dat budget ook werkelijk te besteden aan voorlichting en werkelijk de adviezen van betreffende commissies overnemen. En niet zoals nu vaak het geval is, alleen in theorie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43498212
quote:
Op maandag 13 november 2006 02:54 schreef StefanP het volgende:
Want?

En sorry hoor saban, maar ik vind je hypocriet.

Weiger je ook contact met vrouwen die niet erg mooi zijn, omdat ze dan wel eens over jou zouden kunnen fanstaseren?
En denk je dat iedere homo op elke man valt?

Het antwoord is in beide gevallen waarschijnlijk nee.
pi_43498322
quote:
Op maandag 13 november 2006 07:07 schreef IHVK het volgende:

[..]

Want?

En sorry hoor saban, maar ik vind je hypocriet.

Weiger je ook contact met vrouwen die niet erg mooi zijn, omdat ze dan wel eens over jou zouden kunnen fanstaseren?
En denk je dat iedere homo op elke man valt?

Het antwoord is in beide gevallen waarschijnlijk nee.
Het heeft niks met mooie of lelijke mannen te maken, dus je eerste vergelijking gaat niet op.
En ik heb ook niet gezegt dat een homo ieder man leuk vind, lees goed, er staat wel eens.

Je hoeft je excuses verder niet aan te bieden
ne okuyon, bokmu var?
  maandag 13 november 2006 @ 10:31:26 #81
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43500689
quote:

[..]

!
Sorry, maar eigenlijk zelfs jammer dat ik erom moet lachen.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_43500915
quote:

[..]

Wat lul jij nou man!
Heb jij ooit weleens een home gezien die door Chinezen of Mexicanen inelkaar geslagen wordt??????????

Het is gewoon een structureel probleem met die marocs en turken......
pi_43501205
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:40 schreef motormuis1959 het volgende:

[..]

Wat lul jij nou man!
Heb jij ooit weleens een home gezien die door Chinezen of Mexicanen inelkaar geslagen wordt??????????

Het is gewoon een structureel probleem met die marocs en turken......
We hebben hier ook zo veel Chinezen en Mexicanen he.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_43501308
quote:
Op maandag 13 november 2006 03:07 schreef StefanP het volgende:

Wat een naargeestige hokjes-denker ben jij zeg. Waarom zou je niet een oordeel vormen over individuele mensen, voordat je meteen een oordeel velt over een hele groep. Er zijn vervelende Antillianen, leuke Antillianen, vervelende homo's, leuke homo's, vervelende Turken, nare Turken, aardige kettingrokers, arrogante kettingrokers.

Je moet wel erg bekrompen zijn, wil je mensen al hebben afgeschreven voordat je ze kent.

* heeft niet zo veel op met hokjesgeest en vindt dat zijn goed recht
pi_43502182
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:31 schreef Yildiz het volgende:

[..]

!
Uhhm, tolereren is niet hetzelfde als accepteren, dat moeten allochtonen onderhand eens accepteren.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_43502201
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:31 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

Uhhm, tolereren is niet hetzelfde als accepteren, dat moeten allochtonen onderhand eens accepteren.
Believe me...they know
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 13 november 2006 @ 11:36:18 #87
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_43502303
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:59 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ah ok...en met dat voorbeeld in de hand, neem jij meteen aan dat 80% van de wereldbevolking homofoob is.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_43502400
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:31 schreef Yildiz het volgende:

[..]

!
Je kunt erom lachen, maar toch is het zo. Of heb je gewoon niet zoveel van de wereld gezien?
pi_43502567
quote:

Lijkt me logisch, ze vormen immers een kleine groep.

Turken en marokkanen daarentegen zijn in massale meerderheid. Dus wat dat betreft, slaat jouw opmerking als een lul op dirk.
pi_43502835
Ach ja, tenminste 50% van de Nederlanders is Islamofoob dus sja. Daar heb ik zelf ook geen problemen mee, iedereen heeft wel "angst" voor iets.
Allah Al Watan Al Malik
pi_43502897
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ach ja, tenminste 50% van de Nederlanders is Islamofoob dus sja. Daar heb ik zelf ook geen problemen mee, iedereen heeft wel "angst" voor iets.
Maar kom op, radicale homo's blazen geen vliegtuigen, bussen, treinen etc op over de hele wereld...
pi_43502973
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:55 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Maar kom op, radicale homo's blazen geen vliegtuigen, bussen en treinen op over de hele wereld...
Oh, dus dan mag je wel "foob" zijn. Er zijn heel wat mensen die vinden dat het homosex supersmerig is en daarop hun mening over homo's baseren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_43502998
Wassen homo's ook onder hun voorhuid als ze de partner zojuist in de kont hebben gepenetreerd?

En ja, dit is weggegooid geld. Het kan beter terecht bij de armere ouderen die moeten leven van een minimale AOW. Stop het desnoods in onderwijs.

Een of andere grapjas die mij verteld hoe geweldig homo's wel niet zijn, zal mijn denkbeeld over homo's niet veranderen. Frau Verdonk zou eens onderzoek moeten laten doen hoe haar blanke landgenoten over homo's denken. Dan bedoel ik niet het sociaal verantwoorde antwoord, maar de echte mening. Verder doorvragen levert al snel resultaat op.
pi_43503124
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:55 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Maar kom op, radicale homo's blazen geen vliegtuigen, bussen, treinen etc op over de hele wereld...
Dat kan best wezen, maar ik ben wel eens in de IT geweest, en toen ik per ongeluk een knaak liet vallen had ik toch niet het lef om hem op te rapen.
pi_43503180
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh, dus dan mag je wel "foob" zijn. Er zijn heel wat mensen die vinden dat het homosex supersmerig is en daarop hun mening over homo's baseren.
Irrationeel dus, dat is dan ook het sleutelwoord in fobie: Een irrationele angst. Niet dat islamofobie wel acceptabel is, maar het is een tikje minder irrationeel dan homofobie.
pi_43503228
er zijn nu eenmaal nogal wat mannen die onzeker zijn, over hun eigen geaardheid en "maat".
pi_43503245
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:04 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Irrationeel dus, dat is dan ook het sleutelwoord in fobie: Een irrationele angst. Niet dat islamofobie wel acceptabel is, maar het is een tikje minder irrationeel dan homofobie.
Islamofobie is net zo irrationeel is homofobie. Het gaat namelijk om een bepaald beeld dat je hebt en associeert bij die mensen. Als ik moslim zeg en jij zegt bommen, granaten en dode kinderen, is dat net zo irrationeel als dat jij "homo" zegt en dat ik dan zeg Poepsex, stront aan de piemel, nudisten en gay parade-figuren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_43503254
Wat is een andere benaming voor homo-afschuw?
pi_43503290
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat is een andere benaming voor homo-afschuw?
Kontverkettering
pi_43503312
Ach 80% van wat men autochtonen/blanken/hollanders noemt is ook zo homofoob en xenofoob als de pest. We zeggen hier wel dat we zo lekker tolerant zijn, maar in de praktijk valt dat nogal tegen.
pi_43503430
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:08 schreef Fixers het volgende:
Ach 80% van wat men autochtonen/blanken/hollanders noemt is ook zo homofoob en xenofoob als de pest. We zeggen hier wel dat we zo lekker tolerant zijn, maar in de praktijk valt dat nogal tegen.
yep, je kunt bijna net zo goed in Saoedie Arabië gaan wonen. Neem je dan ook SCH mee? Ik wacht met smart jullie ervaringen af.
pi_43503434
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Islamofobie is net zo irrationeel is homofobie. Het gaat namelijk om een bepaald beeld dat je hebt en associeert bij die mensen. Als ik moslim zeg en jij zegt bommen, granaten en dode kinderen, is dat net zo irrationeel als dat jij "homo" zegt en dat ik dan zeg Poepsex, stront aan de piemel, nudisten en gay parade-figuren.
Maar toch, angst voor een bom in jouw trein is wat begrijpelijker dan stront aan de piemel van iemand anders. Daarom is het laatste ietsje irrationeler.
pi_43503450
quote:
De algemene acceptatie is hier groter geweest dan waar dan ook ter wereld. Niet dat mensen de rode loper uitrolden voor homo's, maar ze werden niet langer als een bizarre groep freaks beschouwd, en dat is in vergelijking met de rest van de wereld al een hele grote sprong voorwaarts. Kijk maar eens wat er laatst in Polen gebeurde met die gay pride optocht, die werd gewoon aangevallen door een horde kaalkopjes, en de politie stond er gniffelend bij te kijken.

Wat dat betreft hebben ze het hier toch een stuk relaxter. Alhoewel het de laatste jaren weer achteruit aan het gaan is.
pi_43503469
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:13 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Maar toch, angst voor een bom in jouw trein is wat begrijpelijker dan stront aan de piemel van iemand anders. Daarom is het laatste ietsje irrationeler.
Nee, het gaat niet om de angst, het gaat om de gedachte, de connectie, het verband. Als een moslim door de trein loopt en je denkt "waah die gaat zo ontploffen". Dat bedoel ik.
Allah Al Watan Al Malik
pi_43503502
quote:
Ook aan jou de vraag: Zeker niet zoveel in het buitenland geweest?

Wat tolerantie betreft is het hier inderdaad verre van ideaal, maar over het algmeen wel veel beter dan de meeste plaatsen op de wereld.
pi_43503510
Ben je homofoob als je moet kokhalzen van de gedachte dat 2 mannen in standje 69 elkaars snikkel afzuigen en elkaar in de kont neuken, in wilekeurige volgorde?

Ben je pedofoob als je moet kokhalzen van de gedachte dat een volwassen man zijn leuter in een kleuter duwt?

pi_43503526
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, het gaat niet om de angst, het gaat om de gedachte, de connectie, het verband. Als een moslim door de trein loopt en je denkt "waah die gaat zo ontploffen". Dat bedoel ik.
Mwah, dat gaat weer net iets te ver, Ik denk wel altijd "daar gaat er weer een zonder kaartje".
  maandag 13 november 2006 @ 12:16:30 #108
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_43503532
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kontverkettering
Ik moest lachen.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_43503549
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat ben ik ook wel met je eens, maar als jij de trein uit rent, wijzend naar een leernicht en roepend dat ie poep aan zijn piemel heeft, moet ik toch iets harder lachen
pi_43503585
Allemaal gelogen, allochtonen zijn heel tolerant tegenover homo's.

Om met Femke te spreken: "Poten af van onze homo's!"

[ Bericht 1% gewijzigd door yahtzeehooligan op 13-11-2006 12:24:45 ]
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
  maandag 13 november 2006 @ 12:20:36 #111
11923 I.R.Baboon
pi_43503664
Een niet zo heel hypothetisch voorbeeld: Mijn leidinggevende is homoseksueel (en nee, ik werk niet in de gayscene). Zal dit het werk van de homofoben niet belemmeren?
pi_43503722
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:15 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Wat tolerantie betreft is het hier inderdaad verre van ideaal, maar over het algmeen wel veel beter dan de meeste plaatsen op de wereld.
Het gaar hier niet om de vergelijking met andere landen. Maar om het gedrag van nederlanders zelf. Als je ook maar een beetje uit de pas loopt met de grote massa wordt je dagelijks en continue uitgescholden, nagewezen en zelfs fysiek aangevallen. Want zo tolerant zijn we in dit landje.
pi_43504119
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ben je homofoob als je moet kokhalzen van de gedachte dat 2 mannen in standje 69 elkaars snikkel afzuigen en elkaar in de kont neuken, in wilekeurige volgorde?

Ben je pedofoob als je moet kokhalzen van de gedachte dat een volwassen man zijn leuter in een kleuter duwt?
Nee, je bent homofoob als je homoseksualiteit en pedofilie in één adem noemt en met elkaar vergelijkt. Je afkeer van twee mannen die seks met elkaar hebben, kan ik me best indenken. Maar, als het goed is, moet dat toch een heel ander soort afkeer zijn dan de walging wanneer een volwassene een kind seksueel misbruikt.

Weldenkende mensen kunnen op z'n minst nog het onderscheid maken tussen de vrijwillige keuze van twee volwassen mensen en het misbruiken van een kind. Zo niet, dan ben je homofoob.
pi_43504598
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:35 schreef dVTB het volgende:

[..]

Nee, je bent homofoob als je homoseksualiteit en pedofilie in één adem noemt en met elkaar vergelijkt. Je afkeer van twee mannen die seks met elkaar hebben, kan ik me best indenken. Maar, als het goed is, moet dat toch een heel ander soort afkeer zijn dan de walging wanneer een volwassene een kind seksueel misbruikt.

Weldenkende mensen kunnen op z'n minst nog het onderscheid maken tussen de vrijwillige keuze van twee volwassen mensen en het misbruiken van een kind. Zo niet, dan ben je homofoob.
Het enige punt waarop het vergelijk afwijkt, is dat er bij het 1 sprake is van 1 persoon die ziek is in zijn hoofd en bij het andere 2. Maar maakt dat je tot iemand die bang is voor homo's of iemand die een afschuw heeft van homo's?
pi_43505232
Kuch hoest proest .....

'Homoseksualiteit maakt deel uit van onze nationale folklore,’ zegt de Marokkaanse schrijfster Bahaa Trabelsi (39), die de roman Une vie à trois schreef waarin homoseksualiteit een van de hoofdthema’s is. Volgens Trabelsi, die jarenlang sociaal werker was, komt homoseksualiteit in Marokko aanmerkelijk vaker voor dan in andere islamitische landen. Buitenlandse homoseksuelen konden tot voor kort betrekkelijk ongestoord hun gang gaan. De reisorganisatie Mantrav organiseert zelfs al jaren speciale homoreizen naar Marokko. Overal in het land bieden jongens en mannen zich aan om tegen betaling de liefde te bedrijven. Maar sinds begin dit jaar is er sprake van een ommekeer en de politie treedt ineens hard op tegen het homotoerisme. Naast de drie Nederlanders...

http://www.elsevier.nl/lo(...)ang%3D62%26week%3D14

Verder noemt Nahas de uitweg die mij als ongelovige het meest aanspreekt: vergeet de islam. Maar dat schijnt niet gemakkelijk te zijn in deze religie waar geloofsafval een halszaak is. Gelukkig heeft Nahas een snoepje in petto voor homomoslims. Want in het paradijs hebben niet alleen heteromannen de beschikking over een onuitputtelijke stroom maagden voor seksueel verkeer, lesbische vrouwen hebben daar ook toegang toe zoals er jongelingen beschikbaar zijn voor het plezier van homomannen.

De verdediging van homogedrag volgens islamitische principes leest als de eerste aanzet tot een moeizame strijd. Het zotte is dat Europeanen de Arabische wereld altijd hebben gekend als een broedplaats van homoseksueel plezier terwijl moslims Europeanen nu hun tolerantie voor homoseksualiteit verwijten. Gevoelens en praktijken aan beide kanten van de fictieve grens zijn niet erg veranderd, alleen de rol van pot en ketel zijn verwisseld.

Abdelhak Serhane beschrijft in L’amour circoncis hoe de meeste jongens in Marokko nog steeds in hamam [badhuis] of koranschool, meestal onvrijwillig, hun homoseksuele initiatie krijgen. Voor vrouwen biedt de hamam waar de seksen gescheiden baden, een veilige plek voor lesbisch plezier. Het is het oude verhaal van de kat in het duister knijpen. De meeste mensen doen wat God streng zou hebben verboden en in Marokko maakte men zich er niet druk om. Met de strijd tussen traditie en moderniteit is niet alleen vrouwenemancipatie een heet hangijzer geworden, maar ook homoseksualiteit. Wat de meeste mannen er vroeger bij deden, is nu een teken van een identiteit en een beweging die de meeste Marokkaanse mannen afwijzen. Waardoor het conflict tussen het doen en het zijn, tussen homoseksueel gedrag als kamertjeszonde en homoseksualiteit als leefstijl, tussen verleden en heden klemmender wordt.

http://www.tegenwicht.org/16_imams/hekma.htm
pi_43506336
'Beter homo daar dan een Turk hier'

Homo zijn in Turkije daarintegen...........
pi_43506402
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het enige punt waarop het vergelijk afwijkt, is dat er bij het 1 sprake is van 1 persoon die ziek is in zijn hoofd en bij het andere 2. Maar maakt dat je tot iemand die bang is voor homo's of iemand die een afschuw heeft van homo's?
In jouw geval eerder allebei. Dat je lijdt aan homofobie, daarover bestaat zeker na het lezen van bovenstaande woorden geen enkele twijfel meer.
pi_43509075
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:15 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Nee hoor. Niet echt, Alleen is ie hier aantoonbaar hypocrieter dan elders.
En daar is onderzoek naar verricht.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43510920
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

daarom ontwijken mensen die niks van homo's moeten hebben marokkanen ook! als ik ze buiten zie zitten ze wel heel erg vaak aan elkaar!
  maandag 13 november 2006 @ 16:13:50 #120
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_43510955
Dat vind ik nog vrij weinig.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  maandag 13 november 2006 @ 16:38:18 #121
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_43511808
quote:

[..]

Dan zou ik als ik jou was maar helemaal niet meer met mannen omgaan en zorgen dat je niet met mannen komt te werken, want een heleboel kerels waarvan jij er van uitgaat dat ze hetero zijn, zijn namelijk heimelijk bisexueel net zoals er velen volledig homo zijn waarvan jij niet weet dat ze het zijn!

"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  maandag 13 november 2006 @ 18:15:01 #122
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_43515034
quote:

[..]

Als we ons op dit nivo gaat begeven, dan zijn godsdienstwaanzinnigen als jij zéker ziek in hun hoofd.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_43515112
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:38 schreef MasterPeace het volgende:

[..]

Dan zou ik als ik jou was maar helemaal niet meer met mannen omgaan en zorgen dat je niet met mannen komt te werken, want een heleboel kerels waarvan jij er van uitgaat dat ze hetero zijn, zijn namelijk heimelijk bisexueel net zoals er velen volledig homo zijn waarvan jij niet weet dat ze het zijn!

Zolang ik het niet weet, maakt het mij ook niet uit.
Begrijpend lezen is ook een vak
ne okuyon, bokmu var?
pi_43516025
Als homo zijnde zal het me aan me reet roesten of ik gediscrimineerd wordt door een naffer of turk, of wat dan ook, ik heb niets van ze nodig.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 13 november 2006 @ 18:56:27 #125
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_43516478
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:17 schreef saban het volgende:

[..]

Zolang ik het niet weet, maakt het mij ook niet uit.
Begrijpend lezen is ook een vak
Wat zit je dan te ouwehoeren man! Jij kunt toch ook niet weten wat voor fantasieën een homo die naast je staat eventueel in zijn hoofd haalt over jou!? dat je meent dat wel te weten is puur jouw eigen geprojecteer/paranoïa (wellicht voortkomend uit JOUW EIGEN verdrongen sexuele fantasieën zoals dat wel vaker zo gaat bij homofoben...)
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
pi_43517744
quote:
Op maandag 13 november 2006 07:34 schreef saban het volgende:

[..]

Het heeft niks met mooie of lelijke mannen te maken, dus je eerste vergelijking gaat niet op.
En ik heb ook niet gezegt dat een homo ieder man leuk vind, lees goed, er staat wel eens.

Je hoeft je excuses verder niet aan te bieden
Nee het gaat om het "goorheidsgehalte" en seks met vrouwen die afstotelijk zijn is ook goor.

Dus ik vond dat je argument nergens op sloeg.
pi_43517807
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:51 schreef salutem het volgende:
'Beter homo daar dan een Turk hier'

Homo zijn in Turkije daarintegen...........
Triest bericht.

Sommige mensen bij het IND zijn dus wel degelijk vergelijkbaar met nazi-collaborateurs.
pi_43517856
quote:

[..]

Waarom zijn ze dan ziek in hun hoofd?

Omdat ze niet hetzelfde doen als jou?

Of zijn twee lelijke mensen die seks hebben ook ziek in hun hoofd, omdat jij dat toevallig goor vindt?

Errug hypocriet.
pi_43518715
Leuk topic

Ik vind het idee dat twee moslims sex hebben trouwens walgelijk, het idee dat door de samensmelting van twee setjes gedegenereerde genenen weer zo'n mohammed aanbiddende untermesch ontstaat is ronduit afstotelijk.
De geboorte van zo'n humorloze, uitkerings verslindende, in een valse profeet gelovende facist is naar mijn idee een stuk schadelijker voor de samenleving dan een stel verwijfde kappers en bloemisten.

pi_43518806
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:56 schreef Pony-Lover het volgende:
Leuk topic

Ik vind het idee dat twee moslims sex hebben trouwens walgelijk, het idee dat door de samensmelting van twee setjes gedegenereerde genenen weer zo'n mohammed aanbiddende untermesch ontstaat is ronduit afstotelijk.
De geboorte van zo'n humorloze, uitkerings verslindende, in een valse profeet gelovende facist is naar mijn idee een stuk schadelijker voor de samenleving dan een stel verwijfde kappers en bloemisten.

Dit slaat evengoed nergens op.

Helaas meen jij dit ook.

pi_43519913
quote:

[..]

Jij met je nichtje of zus is ook een beetje ziek...
pi_43520620
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:58 schreef IHVK het volgende:
Dit slaat evengoed nergens op.

Helaas meen jij dit ook.

Doe wat aan je taalbeheersing, want je posts slaan verder ook weinig op...
pi_43520667
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:45 schreef Arneauxxx het volgende:

[..]

Doe wat aan je gedrag, want je lijkt af en toe net een troll...
Allah Al Watan Al Malik
pi_43520930
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:45 schreef Arneauxxx het volgende:

[..]

Niks mis met mijn taalbeheersing.
pi_43528368
Wat een gezeur allemaal, IMO zou er geen extra geld naar homo emancipatie moeten gaan, als homo zijnde kan ik zeggen dat dit helemaal niet nodig is, en ook onder allochtone homos loopt het prima, ik heb arabische, somalische, turkse en surinaamse homo vrienden, en heb nog nooit enige identiteits crisis bij hun bemerkt, ok naar hun familie toe is het vaak wat lastig om open te zijn, maar over algemeen lost dit zich prima op. Wel is het goed als er bijvoorbeeld op middelbare scholen wat meer aan discriminatie wordt gedaan, maar goed shit happens.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 14 november 2006 @ 00:24:21 #136
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_43530274
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Doe wat aan je gedrag, want je lijkt af en toe net een troll...
het valt me op dat je je energie hier op fok uitsluitend richt op het goedpraten van de negatieve kanten van de islam.
altijd trek jij het onderzoek of de achterliggende oorzaak in twijfel zolang de moslims maar niet verantwoordelijk zijn.

is het nu zo moeilijk om te accepteren dat de religie en cultuur die jij aanhangt en hebt gewoon vollop in strijd is met diverse mensenrechten en humane waarden en normen?
ik ben lief :)
pi_43530603
grappig dat veel artikelen voor mij niet zo herkenbaar zijn. ik ben homo ja, ik werk samen met een turkse jongen. hij doet ze werk goed, en no problemo, toch neemt hij ze geloof serieus maar past zich wel aan aan de cultuur zoals die is in nederland.

en apart als ik in amsterdam een homo gelegenheid bezoek regelmatig jongens zie van turkse/marokaanse komaf, is dat echt die 20% of is het veel geblaat en weining wol?

opvallend dat in een pottenbar de meiden van turkse en marokaanse komaf veel minder vertegenwoordigd zijn

en ja ik bekijk het leven door een roze bril, staat me gewoon ééénig...
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
  dinsdag 14 november 2006 @ 00:52:54 #138
151582 A_L_N_F
pi_43530835
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 00:40 schreef zaans_boefje het volgende:

en ja ik bekijk het leven door een roze bril, staat me gewoon ééénig...
relnicht!

pi_43543070
Hoeveel procent van de homo's zou moslimfoob zijn?
pi_43543383
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:43 schreef Triggershot het volgende:
Jouw reactie op dit nieuwsbericht is dat van de stereotype moslim: een compleet gebrek aan enige zelfreflectie en een compleet niet ter zake doende tegenvraag opwerpen. Gruwelijkheden begaan door moslimextremisten? Gemiddelde moslim-reactie: "Dat zijn geen moslims"... - Steeds maar weer om de hete brij heen draaien.

Hoeveel homo-leiders in Nederland hebben de afgelopen jaren opgeroepen om moslims ondersteboven van daken te gooien? Hoeveel homo-leiders hebben verkondigd dat je geen moslim mag zijn?

Kom maar met die antwoorden.
pi_43543780
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:50 schreef dVTB het volgende:

[..]

Jouw reactie op dit nieuwsbericht is dat van de stereotype moslim: een compleet gebrek aan enige zelfreflectie en een compleet niet ter zake doende tegenvraag opwerpen. Gruwelijkheden begaan door moslimextremisten? Gemiddelde moslim-reactie: "Dat zijn geen moslims"... - Steeds maar weer om de hete brij heen draaien.

Hoeveel homo-leiders in Nederland hebben de afgelopen jaren opgeroepen om moslims ondersteboven van daken te gooien? Hoeveel homo-leiders hebben verkondigd dat je geen moslim mag zijn?

Kom maar met die antwoorden.
.

En wat als ik nu geen moslim was, was het dan nog steeds een stereotype moslim reactie, of had je mijn reactie dan genegeerd? Mag ik mezelf nu in de gelegenheid beschouwen o een soortgelijk reply te schrijven,of krijg ik dan een 'vooroordeel bevestigende stereotype moslim reactie' oordeel? ' laat een ding duidelijk zijn, ik praat voor mijzelf, ik doe voor mijzelf en ik leef voor mijzelf, trek geen verband tussen iets wat een of ander Imam in een moskee in Utrecht zei en de manier hoe ik mijn religie beleef en waarvoor mijn religie staat, hij heeft een interpretatie van een boek, en ik heb een interpretatie van een boek, maar zijn geloof is niet de mijne als onze interpretaties niet overeen komen, lijkt me ook wel logisch.

Altijd lachen wanneer er een moslim reageert en weer connecties moeten gemaakt worden met radicale uitspattingen en dat wij er weer voor aan worden gesproken

Ik heb zelf homo vrienden in mijn omgeving, en ik ben een moslim, en ik heb een Imamdiploma
Wat nu?
Als je niets over me weet, weerhoudt je dan van inhoudelijk commentaar over mijn persoon of reactie.
Je krijgt niets van mijn karakter te weten uit 1 zin, en al helemaal niet van zo een zin waar je op reageerde.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2006 15:03:21 ]
pi_43544288
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:01 schreef Triggershot het volgende:

En wat als ik nu geen moslim was, was het dan nog steeds een stereotype moslim reactie, of had je mijn reactie dan genegeerd?
Dan was het nog steeds een struisvogel-reactie. Probleem niet willen inzien, feitelijk wegwimpelen en de bal terugkaatsen om het terugkaatsen. Om dan nog maar te zwijgen over het hoge onzin-gehalte van de zin 'hoeveel homo's zijn moslimofoob?'
quote:
... laat een ding duidelijk zijn, ik praat voor mijzelf, ik doe voor mijzelf en ik leef voor mijzelf, trek geen verband tussen iets wat een of ander Imam in een moskee in Utrecht zei en de manier hoe ik mijn religie beleef en waarvoor mijn religie staat, hij heeft een interpretatie van een boek, en ik heb een interpretatie van een boek, maar zijn geloof is niet de mijne als onze interpretaties niet overeen komen, lijkt me ook wel logisch.
Prima, dan ben ik nu in afwachting van jouw PERSOONLIJKE reactie op het openingsbericht uit dit topic, zonder daar meteen moslims als algemene groep bij te betrekken. Keur je homofobie goed? Geef je al die Turken en Marokkanen groot gelijk, of neem je er afstand van? Zeg het maar.
quote:
Altijd lachen wanneer er een moslim reageert en weer connecties moeten gemaakt worden met radicale uitspattingen en dat wij er weer voor aan worden gesproken
Waar je dat leest, is mij een compleet raadsel. Ik spreek jou niet aan voor terreurdaden van geschifte extremisten. Ik wijs er alleen op hoe vaak je ziet dat moslims die terreur wegwimpelen alsof deze niet voorkomt en in een soort ontkennende fase gaan zitten van 'dat zijn geen moslims' (terwijl het dat WEL zijn). Het zijn je geloofsgenoten, of je dat nu leuk vindt of niet. Andere interpretatie of niet. Je kunt er ook AFSTAND van nemen, net zoals van homofobie, maar daar kies je, getuige je reactie, niet voor. Je springt meteen voor je geloof in de bres.
quote:
Ik heb zelf homo vrienden in mijn omgeving, en ik ben een moslim, en ik heb een Imamdiploma
Wat nu? Als je niets over me weet, weerhoudt je dan van inhoudelijk commentaar over mijn persoon of reactie.
Je krijgt niets van mijn karakter te weten uit 1 zin, en al helemaal niet van zo een zin waar je op reageerde.
Ik denk dat je homo-vrienden graag zouden zien dat je wat meer afstand nam van homofobie, maar ach... misschien interesseert ze dat ook wel niet. Is ook niet van belang eigenlijk. Ik vond jouw oorspronkelijke reactie veelzeggend genoeg. Ik beoordeel mensen namelijk niet op karakter, maar op gedrag.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2006 15:18:20 ]
pi_43544530
quote:

Wat nu?
van een flat af gegooid worden met je hoofd naar beneden en vervolgens een hemel vol maagden
pi_43544649
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:16 schreef dVTB het volgende:

[..]

Dan was het nog steeds een struisvogel-reactie. Probleem niet willen inzien, feitelijk wegwimpelen en de bal terugkaatsen om het terugkaatsen. Om dan nog maar te zwijgen over het hoge onzin-gehalte van de zin 'hoeveel homo's zijn moslimofoob?'
Oordelen.
1. Struisvogel reactie
2. Probleem niet willen inzien.
3. Wegwuiven.
4. Terugkaatsen
5. 2e oordeel op mijn reactie, "onzin-gehalte" aan toevoegen.

Je bent lekker bezig, al gaat dit nergens meer over natuurlijk
quote:
Prima, dan ben ik nu in afwachting van jouw PERSOONLIJKE reactie op het openingsbericht uit dit topic, zonder daar meteen moslims als algemene groep bij te betrekken. Keur je homofobie goed? Geef je al die Turken en Marokkanen groot gelijk, of neem je er afstand van? Zeg het maar.
Je had mijn persoonlijke reactie meteen kunnen vragen ipv zelf met termen als "stereotype moslimreactie" etc te smijten. Of verbanden leggen met Imams, die ik amper tot niet ken, ook niets mee heb. Desondanks, wil je mijn persoonlijke reactie? Prima.

Ik keur alle soorten van fobie goed, het is een vrees, een afwijking, een iets dat is gebaseerd op onwetendheid, en ga zo maar door, wie ben ik dan om het af te keuren, zolang je maar als het er op aan komt iedereen met respect gaat behandelen zoals onze grondwet voorschrijft ongeacht welke kleur/religie/geslacht of seksuele voorkeur dan ook. Jammer als mensen discrimineren of gediscrimineerd worden, maar ik ben er alleen om aansprakelijk gehouden te worden voor mijn eigen woorden en daden, niets meer, niets minder.
quote:
Ik denk dat je homo-vrienden graag zouden zien dat je wat meer afstand nam van homofobie, maar ach... misschien interesseert ze dat ook wel niet. Is ook niet van belang eigenlijk. Ik vond jouw oorspronkelijke reactie veelzeggend genoeg. Ik beoordeel mensen namelijk niet op karakter, maar op gedrag.
Ah, nu denk je ook te weten wat betreffende vrienden willen/denken? Als ik homofobie had, zou ik echt met ze omgaan hé. If you must know, er is besloten in ons vriendschap hun voorkeur of mijn religie geen rol te laten spelen en dat gaat prima zo. Mensen op gedrag oordelen ipv karakter, prima, vergeet je dan even niet dat jouw karakter je gedrag beïnvloedt?
pi_43544814
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:16 schreef dVTB het volgende:

Waar je dat leest, is mij een compleet raadsel. Ik spreek jou niet aan voor terreurdaden van geschifte extremisten. Ik wijs er alleen op hoe vaak je ziet dat moslims die terreur wegwimpelen alsof deze niet voorkomt en in een soort ontkennende fase gaan zitten van 'dat zijn geen moslims' (terwijl het dat WEL zijn). Het zijn je geloofsgenoten, of je dat nu leuk vindt of niet. Andere interpretatie of niet. Je kunt er ook AFSTAND van nemen, net zoals van homofobie, maar daar kies je, getuige je reactie, niet voor. Je springt meteen voor je geloof in de bres.
Als ik ergens op reageer en jij spreekt meteen over imams en hun reacties, dan vraag ik me wel ff af wat ik er mee te maken heb, en waarom zou ik er afstand van nemen, ik voel me niet aangesproken, ik voel dat ik er niets mee te maken heb, dus wat dat betreft neem ik er ook geen afstand van, laat mensen die zich aangesproken voelen dat maar doen. Mensen die zeggen dat ze wel/niet moslims zijn is prima, mensen zeggen dat de ander geen moslim is, tsjaah, mag niet van de koran en hadith enzo, dus distantieer ik me wel daarvan
pi_43544831
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef Prego het volgende:

[..]

van een flat af gegooid worden met je hoofd naar beneden en vervolgens een hemel vol maagden
Ik geloof niet dat het zo werkt
pi_43545394
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:27 schreef Triggershot het volgende:
Oordelen.
1. Struisvogel reactie
2. Probleem niet willen inzien.
3. Wegwuiven.
4. Terugkaatsen
5. 2e oordeel op mijn reactie, "onzin-gehalte" aan toevoegen.
Sorry hoor, maar iemand die in een topic over wijdverspreide homofobie onder Turken en Marokkanen niet verder komt dan een bizarre (alweer een oordeel) tegenvraag die ook nog eens niet terzake doet, die wimpelt toch ECHT het echte gespreksonderwerp weg.
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:32 schreef Triggershot het volgende:
Als ik ergens op reageer en jij spreekt meteen over imams en hun reacties, dan vraag ik me wel ff af wat ik er mee te maken heb
Ik heb het woord Imam niet eens in de mond genomen. Wel heb ik er, naar aanleiding van jouw vraag, impliciet naar verwezen. Jij vraagt hoe veel homo's moslimofoob zijn. Kennelijk is die vraag gestoeld op de aanname dat veel homo's moslimofoob zijn, dus vraag ik op mijn beurt hoe veel homo-leiders oproepen tot het haten, of zelfs vermoorden van moslims. Het antwoord heb je trouwens nog niet gegeven, maar dat ken je zelf ook wel.
quote:
Ik keur alle soorten van fobie goed, het is een vrees, een afwijking, een iets dat is gebaseerd op onwetendheid, en ga zo maar door, wie ben ik dan om het af te keuren, zolang je maar als het er op aan komt iedereen met respect gaat behandelen zoals onze grondwet voorschrijft ongeacht welke kleur/religie/geslacht of seksuele voorkeur dan ook. Jammer als mensen discrimineren of gediscrimineerd worden, maar ik ben er alleen om aansprakelijk gehouden te worden voor mijn eigen woorden en daden, niets meer, niets minder.
Prima, het is een opvattting, al ben ik het er niet mee eens. Je geeft zelf al aan dat veel fobieën op onwetendheid zijn gebaseerd. Je wilt zelf (terecht) niet op daden van andere moslims worden aangesproken, maar er ontstaat wel een zekere beeldvorming die tot angst, boosheid en haat kan leiden. Om die reden vind ik juist dat je fobieën zo veel mogelijk de wereld uit moet helpen, door toenadering te zoeken. Alleen met begrip en respect komen we verder, maar: dat kan niet van één kant komen. Als - in dit geval - Turken en Marokkanen (cq. moslims) zich hardnekking homofobisch blijven opstellen en gedragen, blijft er een probleem. En dan moet je ook niet gaan huilen als anderen jou niet accepteren om wat je bent.
quote:
Ah, nu denk je ook te weten wat betreffende vrienden willen/denken? Als ik homofobie had, zou ik echt met ze omgaan hé. If you must know, er is besloten in ons vriendschap hun voorkeur of mijn religie geen rol te laten spelen en dat gaat prima zo. Mensen op gedrag oordelen ipv karakter, prima, vergeet je dan even niet dat jouw karakter je gedrag beïnvloedt?
Ik denk niet te weten wat jouw vrienden zouden willen. Daarom schreef ik er ook achter: misschien ook wel niet. Het is prima dat jullie goed met elkaar overweg kunnen. Je zult toch wel moeten onderkennen dat zoiets niet mogelijk zo zijn wanneer jij of zij er een fobie (homofobie/moslimofobie of wat dan ook) op nahouden. Prima, dat karakter, maar ik kan een forumlid niet op zijn karakter beoordelen. Alleen op uitspraken en gedrag cq. opstelling.
pi_43545930
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:48 schreef dVTB het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar iemand die in een topic over wijdverspreide homofobie onder Turken en Marokkanen niet verder komt dan een bizarre (alweer een oordeel) tegenvraag die ook nog eens niet terzake doet, die wimpelt toch ECHT het echte gespreksonderwerp weg.
Nee hoor, het betreft maar een deel van jouw reply waar je smijt met termen en verbanden legt die op betreffende moment totaal irrelevant zijn in ons gesprek samen en dus gaat het niet om het echte gespreksonderwerp in het geheel, maar enkel een deel van jouw reactie.
quote:
Ik heb het woord Imam niet eens in de mond genomen. Wel heb ik er, naar aanleiding van jouw vraag, impliciet naar verwezen. Jij vraagt hoe veel homo's moslimofoob zijn. Kennelijk is die vraag gestoeld op de aanname dat veel homo's moslimofoob zijn, dus vraag ik op mijn beurt hoe veel homo-leiders oproepen tot het haten, of zelfs vermoorden van moslims. Het antwoord heb je trouwens nog niet gegeven, maar dat ken je zelf ook wel.
Speel nou alsjeblieft niet de user die niet weet waar het nu over gaat, je reply was:
quote:
Het is natuurlijk alom bekend dat er weinig tot geen homo-leiders(?) roepen dat je geen moslim mag zijn of dat je ze onderste boven van daken moet gooien. Wie waren de mensen die wel zulke dingen riepen, juist ja, moslim-leiders, en wie zijn moslim-leiders? Imams, dus ga me alsjeblieft niet vertellen dat bovenstaande reactie geen betrekking had op Imams, dan wel een verkapte manier van betrekken. Zoals ik al voorheen zei, ik zie niet waarom je het opbrengt, waarom je het over zulke uitspraken hebt na mijn 1 reactie in dit topic, ik zou bijna zeggen dat het een stereotype moslimbasher reactie zou zijn, maar ik weet wel beter dan dat.
quote:
Prima, het is een opvattting, al ben ik het er niet mee eens. Je geeft zelf al aan dat veel fobieën op onwetendheid zijn gebaseerd. Je wilt zelf (terecht) niet op daden van andere moslims worden aangesproken, maar er ontstaat wel een zekere beeldvorming die tot angst, boosheid en haat kan leiden. Om die reden vind ik juist dat je fobieën zo veel mogelijk de wereld uit moet helpen, door toenadering te zoeken. Alleen met begrip en respect komen we verder, maar: dat kan niet van één kant komen. Als - in dit geval - Turken en Marokkanen (cq. moslims) zich hardnekking homofobisch blijven opstellen en gedragen, blijft er een probleem. En dan moet je ook niet gaan huilen als anderen jou niet accepteren om wat je bent.
Je knipt er toch wel een heel stuk uit, ik zei dat het ook door onwetendheid komt. Of dat het een rol kan spelen, als je bent vergeten wat ik precies zei kan je natuurlijk altijd nog naar boven scrollen en lezen wat ik zei:
quote:
Ik keur alle soorten van fobie goed, het is een vrees, een afwijking, een iets dat is gebaseerd op onwetendheid, en ga zo maar door, wie ben ik dan om het af te keuren, zolang je maar als het er op aan komt iedereen met respect gaat behandelen zoals onze grondwet voorschrijft ongeacht welke kleur/religie/geslacht of seksuele voorkeur dan ook. Jammer als mensen discrimineren of gediscrimineerd worden
Zoals je van bovenstaande opmerking kunt afleiden staat er dus dat ik alle soorten van fobie goed keur omdat het niet in mijn aard ligt om te oordelen als mensen iets of iemand vrezen alleen omdat ze anders zijn, wel moet men zich aan de grondwet houden en is alle soorten van maatschappelijk acceptatie verplicht en moet negatieve discriminatie hard aangepakt worden, zoals de grondwet het voorschrijft en ik val nu wel heel erg in herhaling.
quote:
Ik denk niet te weten wat jouw vrienden zouden willen. Daarom schreef ik er ook achter: misschien ook wel niet. Het is prima dat jullie goed met elkaar overweg kunnen. Je zult toch wel moeten onderkennen dat zoiets niet mogelijk zo zijn wanneer jij of zij er een fobie (homofobie/moslimofobie of wat dan ook) op nahouden. Prima, dat karakter, maar ik kan een forumlid niet op zijn karakter beoordelen. Alleen op uitspraken en gedrag cq. opstelling.
Als jij een reactie plaatst door middel van "misschien" moet ik toch wel een afweging maken waarover ik inhoudelijk ga reageren, anders praat ik mezelf tegen natuurlijk, dat lijkt dus ook logisch. Mijn vrienden hadden een moslimfobie, weetje waarom? 2 van ze durfden het jaren niet te vertellen, pas toen ik ze confronteerde met het een en ander kwamen ze er vooruit, dus is het iets waar zij aan moeten werken en niet ik, zolang hun voorkeur of mijn religie geen rol zal spelen bij gezamenlijke evenementen voorzie ik dus ook geen probleem, volgens mij snap je het nog steeds niet, als je mijn gedrag beoordeelt, dan wel hoe ik me opstel, beoordeel je dus ook mijn karakter, is bijna niet van elkaar te scheiden.
pi_43545966
Btw ben al klaar hoor, heb tegen je al gezegd wat ik zeggen wou, rest zou alleen maar uitlopen met in herhaling vallen etc.
pi_43549618
Tjeemig wat een gelul over een achterlijk geloof.
Was toch al bekend dat dat zo is. inc. het zelf homo zijn maar o o o zo foob als et maar kan.
pi_43550177
Hey weer zo een Pim-naprater

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2006 18:07:26 ]
pi_43563387
Hoi Triggershot,

Ik zie dat je een deel van jouw signature hebt weggehaald.
pi_43563402
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:46 schreef rutger05 het volgende:
Hoi Triggershot,

Ik zie dat je een deel van jouw signature hebt weggehaald.
wat dan?
pi_43563522
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wat dan?
Dat gedeelte over christenen uit de koran. Viel mij opeens op.
pi_43563549
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:50 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat gedeelte over christenen uit de koran. Viel mij opeens op.
Al weken weg joh
pi_43563622
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Al weken weg joh
Jammer. Ik vond het altijd positief en vriendelijk staan. Toch hopelijk niet naar aanleiding van negatieve ervaringen met voorgenoemde groep.
pi_43563672
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:52 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Jammer. Ik vond het altijd positief en vriendelijk staan. Toch hopelijk niet naar aanleiding van negatieve ervaringen met voorgenoemde groep.
Nee, absoluut niet, heb toendertijd alles veranderd dus d8 ook ff een nieuwe sig
pi_43563748
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet, heb toendertijd alles veranderd dus d8 ook ff een nieuwe sig
De overgebleven signature is ook mooi, maar ik mis de andere wel .
pi_43563806
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:56 schreef rutger05 het volgende:

[..]

De overgebleven signature is ook mooi, maar ik mis de andere wel .
Misschien komtie ooit nog terug
JIj bent christelijk?
pi_43563838
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien komtie ooit nog terug
JIj bent christelijk?
Dat zou leuk zijn. Inderdaad.
pi_43563910
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:58 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat zou leuk zijn. Inderdaad.
Ff een combi vinden waarmee ik de joden dan niet uit sluit
pi_43564048
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ff een combi vinden waarmee ik de joden dan niet uit sluit
Zou mooi zijn. Staan volgens mij wel positieve dingen in de koran over joden.
pi_43564083
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:04 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn. Staan volgens mij ook wel positieve dingen in de koran over joden.
Ook wel ja, kom anders ff naar WFL SC voor ik op me kop krijg van NWS gang voor offtopic gedrag
pi_43564123
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ook wel ja, kom anders ff naar WFL SC voor ik op me kop krijg van NWS gang voor offtopic gedrag
Kom eraan.
pi_43575199
http://www.hetracil.com/

probleem opgelost, slotje

voor mensen die er serieus op in zullen gaan het is een grapje

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2006 13:38:40 ]
pi_43575812
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:38 schreef Triggershot het volgende:
http://www.hetracil.com/

probleem opgelost, slotje

voor mensen die er serieus op in zullen gaan het is een grapje

Ja... voor jou is het een grapje. Voor mij ook. Maar ik kom toch echt mensen tegen die dat echt serieus nemen. Zoals de malloten van deze site.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43577265
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja... voor jou is het een grapje. Voor mij ook. Maar ik kom toch echt mensen tegen die dat echt serieus nemen. Zoals de malloten van deze site.
Ja, vooral cijfers waarover ze het hebben lijkt me iets wat overdreven
pi_43577342
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik moet 'm nog zien maar ik heb gehoord dat er in die Borat films ook mensen rednecks zitten die hier graag in zouden geloven. Overigens waren praktijken om homosexualiteit te 'genezen' in de jaren '40 en '50 nog gemeengoed in west europa. De britse overheid heeft met een dergelijke behandeling een oorlogsheld de dood ingejaagd. (De kraker van de Enigmacode heeft zelfmoord gepleegd doordat hij zwaar depressief was ten gevolge van verplichte anti-homo behandelingen)
  woensdag 15 november 2006 @ 14:50:30 #169
111528 Viajero
Who dares wins
pi_43577530
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:17 schreef Xith het volgende:

[..]

Dat is idd de enige manier om onze maatschappij tolerant te houden. Je bent welkom, en we tolereren je, zolang je iedereen die hier al is ook tolereert. Zoniet, dan ga je maar naar Iran of Texas.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_43579106
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:44 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik moet 'm nog zien maar ik heb gehoord dat er in die Borat films ook mensen rednecks zitten die hier graag in zouden geloven. Overigens waren praktijken om homosexualiteit te 'genezen' in de jaren '40 en '50 nog gemeengoed in west europa. De britse overheid heeft met een dergelijke behandeling een oorlogsheld de dood ingejaagd. (De kraker van de Enigmacode heeft zelfmoord gepleegd doordat hij zwaar depressief was ten gevolge van verplichte anti-homo behandelingen)
En geloof het of niet. Ik WEET dat ook dit nu nog voorkomt, hier in nederland door nederlanders!!!!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43582037
dat er anti homo behandelingen zijn in Nederland ?
pi_43582216
Denk aan alle homoseksuele kinderen van reliouders die anti-homo behandelingen krijgen. Ik zou ze uit de ouderlijke macht zetten want het welzijn van het kind gaat voor.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_43582470
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:03 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
dat er anti homo behandelingen zijn in Nederland ?
Ja hoor. Komt voor in bepaalde christelijke kringen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43583649
waaruit bestaan die behandelingen dan ?

bidden of zo ?
pi_43585116
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:53 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
waaruit bestaan die behandelingen dan ?

bidden of zo ?
Volpompen met hormonen, of gewoon fysiek geweld. Ik ken wel zon gggristen die er zo overdenkt "dat moet je er gewoon uitslaan" is zijn mening.
pi_43586840
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:18 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Is het echt intollerant om intollerant te zijn tegenover intolleranten?
Daar moet over gefilosofeerd worden
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_43599305
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:30 schreef Fixers het volgende:

[..]

Volpompen met hormonen, of gewoon fysiek geweld. Ik ken wel zon gggristen die er zo overdenkt "dat moet je er gewoon uitslaan" is zijn mening.
Ja, dit en ook wel duivelsuitdrijvingen met priesters en zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43601421
Waarom moet het in vredesnaam vijfhonderdduizend euro kosten om die moslims uit te leggen dat je in ons land homoseksueel mag zijn? Dat weet ik m'n hele leven al en daar heeft niemand me ooit voor betaald!!!!
pi_43601486
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:59 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Klopt. Die figuren uit de omgeving van de Middellandse Zee hebben sowieso geen geduld en vooral hele lange tenen en geen tot zéér korte lontjes!
pi_43601529
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:22 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik weet dat het erg moeilijk voor te stellen is maar niet elke homo zal jou een aantrekkelijke woeste kerel vinden .
pi_43602017
quote:
Op donderdag 16 november 2006 10:53 schreef progrock het volgende:
Waarom moet het in vredesnaam vijfhonderdduizend euro kosten om die moslims uit te leggen dat je in ons land homoseksueel mag zijn? Dat weet ik m'n hele leven al en daar heeft niemand me ooit voor betaald!!!!
Denk je dat dat zomaar uit de lucht is komen vallen dat jij dat weet?

Vroeger is er veel meer geld in homo-organisaties gepompt dan de "lullige" vijfhonderduizend euro wat er nu wordt vrijgegeven.
ijs_beer fan!
pi_43602773
Alstanblieft he, het is toch niet normaal dat we geld hebben en moeten uitgeven om uit te leggen dat we homo's in NL hebben en dat ze dezelfde rechten/plichten hebben als hetero's ???

Ik kan me geen enkele campagne herinneren die door de overheid betaalt is en die "iets" zegt over gay-rights.

Enlighten me.
pi_43603746
In de jaren 70 en 80 was Nederland behoorlijk homofoob en is er ikweetniethoeveel aan subsidies verstrekt aan homoorganisaties. Er was toen ook een zeer levendige homobeweging. dat is in de jaren 90 ingekakt omdat alles al gedaan leek. Maar nu blijkt het allemaal toch weer nodig te zijn omdat het gevoel van veiligheid onder homoseksuelen ernstig is gedaald en een vrij hoog percentage last heeft van aanvallen en pesterijen. Overigens niet alleen door allochtonen maar ook van autochtonen waarvan de tolerantie alleen geldt als het om sociaal wenselijke antworden gaat in een enquete.

Er is met name meer geld nodig voor voorlichting in het onderwijs en het samen organiseren van activiteiten van homoorganisaties en allochtonenorganisaties samen.

Daarmee bereik je niet alleen maar allochtonen maar ook autochtonen en dat is weer hard nodig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 november 2006 @ 12:12:18 #184
151582 A_L_N_F
pi_43603868
kunnen we gewoon niet de moslims eruit schoppen, lost heel veel problemen op allerlei vlakken meteen op.
pi_43603901
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:12 schreef A_L_N_F het volgende:
kunnen we gewoon niet de moslims eruit schoppen, lost heel veel problemen op allerlei vlakken meteen op.
Ow ja... Nederland gelijk nog een stuk verder vergrijsd dan.
En de overwinning voor de xenofoben.... die gun ik ze echt niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43604002
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:12 schreef A_L_N_F het volgende:
Waarschijnlijk wel, als je Wilders een 2/3 meerderheid kan bezorgen. Goed, er moet dan nog wat een de grontwet worden gesleuteld, een aantal internationale verdragen moeten de deur uit en de moslims moeten worden gekenmerkt met een teken om herkenning en daarna uitzetting te versoepelen, maar dan heb je wel de moslims er grotendeels uit. Ja, je zult wat nieuwe mensen moeten vinden om de zwaardere en vuilere klusjes voor je te laten doen, maar dat is voor later zorg.

Eerste zorg, regel die meerderheid voor Wilders
pi_43604633
Maar het grootste deel van de moslims is dus homofiel??
pi_43604658
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:22 schreef NanKing het volgende:

[..]

Jij wou omwille van mij al hetero worden
pi_43604674
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:40 schreef Pony-Lover het volgende:
Maar het grootste deel van de moslims is dus homofiel??
Ja
pi_43605238
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, als je Wilders een 2/3 meerderheid kan bezorgen. Goed, er moet dan nog wat een de grontwet worden gesleuteld, een aantal internationale verdragen moeten de deur uit en de moslims moeten worden gekenmerkt met een teken om herkenning en daarna uitzetting te versoepelen, maar dan heb je wel de moslims er grotendeels uit. Ja, je zult wat nieuwe mensen moeten vinden om de zwaardere en vuilere klusjes voor je te laten doen, maar dat is voor later zorg.

Eerste zorg, regel die meerderheid voor Wilders
Stemt Wilders, stemt Endlösung!

Gelukkig wonen er genoeg weldenkende kiezers in dat land om te vookomen dat geert aan de macht komt.
  donderdag 16 november 2006 @ 13:07:46 #191
151582 A_L_N_F
pi_43605564
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:57 schreef Fixers het volgende:

[..]

Stemt Wilders, stemt Endlösung!

Gelukkig wonen er genoeg weldenkende kiezers in dat land om te vookomen dat geert aan de macht komt.
ja want de islam en de volgers zijn niet gewelddadig en intolerant.

maar ik moet zeggen dat de islam ook goede dingen heeft.

zo k(U)on) je islamitische landen gewoon een meisje neuken waar je zin in hebt, of zelfs ff een meisje van de straat plukken en haar lekker gangbangen met al je vrienden.

daarna sla je haar in elkaar (wie houdt er niet van SM) en daarna schop je haar bloedend weer de straat op.

en het mooie:

nog beter dan een hoer, alle mag en niks moet, betalen doe je door klappen te geven en de hoer doet toch geen aangifte uit angst voor wraak en omdat ze 4 getuigen nodig heeft.

pi_43605730
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:07 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

zo k(U)on) je islamitische landen gewoon een meisje neuken waar je zin in hebt, of zelfs ff een meisje van de straat plukken en haar lekker gangbangen met al je vrienden.

daarna sla je haar in elkaar (wie houdt er niet van SM) en daarna schop je haar bloedend weer de straat op.

en het mooie:

nog beter dan een hoer, alle mag en niks moet, betalen doe je door klappen te geven en de hoer doet toch geen aangifte uit angst voor wraak en omdat ze 4 getuigen nodig heeft.

pi_43605831
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Net als elk dorp heeft ook elk (sub)forum zijn gek. Het enige dat je echt kan doen is negeren en hem in zijn eigen droomwereld laten leven.
pi_43605868
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Net als elk dorp heeft ook elk (sub)forum zijn gek. Het enige dat je echt kan doen is negeren en hem in zijn eigen droomwereld laten leven.
maar we hebben er al zoveel
pi_43605934
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:07 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

en het mooie:

blanke Christentjes zijn helemaal niet geweldadig en intolerant
ze hebben hele goeie dingen
zo doen ze aan energie besparing
ze zetten gewoon een kruis in de fik
ow, en aan discriminatie doen ze ook niet mee
ze trekken gewoon allemaal dezelfde witte pakjes met puntmutjes aan

hardstikke fijn volk joh dat blanke Christenvolkje
daar moet je gewoon van houden

Sir Winston Churchill
pi_43605937
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

maar we hebben er al zoveel
sjonge wat een zelfkennis
pi_43605967
2x +10 domme verbanden leggen en generalisatie

Sir Winston Churchill
pi_43605992
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:20 schreef salutem het volgende:

[..]

sjonge wat een zelfkennis
Ook jij voelde je ermee aangesproken?
pi_43606154
Van welke manloze feminist is deze quote: "Natuurlijk moet je een man nemen zoals hij is. Maar je moet hem niet zo laten." ?

Ik vind het nogal storend en ik wil weten wie mijn levensgeluk verstoort.
pi_43606255
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Van welke manloze feminist is deze quote: "Natuurlijk moet je een man nemen zoals hij is. Maar je moet hem niet zo laten." ?

Ik vind het nogal storend en ik wil weten wie mijn levensgeluk verstoort.
ik weet eerlijk gezegd niet meer waar ik die vandaan heb

Maar ik vond hem heerlijk sarcastisch met een knipoog naar de dames die een man huwen waarna er vervolgens helemaal niets meer goed is aan hem.. en ze zelfs eisen dat hij zijn theelepeltje perse links/rechtsom moet draaien

Sir Winston Churchill
pi_43606594
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:20 schreef Mirage het volgende:

[..]

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 november 2006 @ 13:45:42 #202
151582 A_L_N_F
pi_43606694
quote:

[..]

in de meeste moslimlanden had ik je nu mogen slaan of schoppen
pi_43606834
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:45 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

in de meeste moslimlanden had ik je nu mogen slaan of schoppen
je begint al iets genuanceerder (en meer conform de realiteit) te raken !

nog eventjes doorgaan dus
Sir Winston Churchill
  donderdag 16 november 2006 @ 15:30:14 #204
151582 A_L_N_F
pi_43610081
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:50 schreef Mirage het volgende:

[..]

je begint al iets genuanceerder (en meer conform de realiteit) te raken !

nog eventjes doorgaan dus
nou, kom dan eens met moslimlanden waar niet op behoorlijke schaal mensenrechten worden geschonden?

(er schiet mij een land te binnen en dat was het land waarvan de koning het westen als voorbeeld neemt, laatst nog met zijn vrouw hier op bezoek in nederland)
pi_43611237
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:30 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

nou, kom dan eens met moslimlanden waar niet op behoorlijke schaal mensenrechten worden geschonden?

(er schiet mij een land te binnen en dat was het land waarvan de koning het westen als voorbeeld neemt, laatst nog met zijn vrouw hier op bezoek in nederland)
Ach de mensenrechten worden ook op grote schaal gechonden in het o zo geweldige toonbeeld voor westen leider van de vrije wereld amerika.
pi_43611405
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:30 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

ow maar nu zeg je heel wat anders.

Ik ben er heilig van overtuigd dat in ieder Moslim lnd wel menserechten geschonden worden...

de hele wereld is immers doorgedraaid

alle niet Moslim landen dus ook

Of wou jij zeggen dat het in een Spanje, een Frankrijk, een Nederland.... een Amerika dat niet het geval is ?
Sir Winston Churchill
  donderdag 16 november 2006 @ 17:50:05 #207
151582 A_L_N_F
pi_43615101
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:07 schreef Mirage het volgende:

[..]

ow maar nu zeg je heel wat anders.

Ik ben er heilig van overtuigd dat in ieder Moslim lnd wel menserechten geschonden worden...

de hele wereld is immers doorgedraaid

alle niet Moslim landen dus ook

Of wou jij zeggen dat het in een Spanje, een Frankrijk, een Nederland.... een Amerika dat niet het geval is ?
ja in nederland gebeurt ook wel eens wat vervelend.
maar in nederland worden niet doelbewust gevangenissen met asielzoekers in de fik gestoken.

ik denk dat in de meeste westerse landen je gewoon kunt genieten van je mensenrechten en dat het incidenten zijn als er schending is waarna er een golf van kritiek en onderzoek komt.

beetje een links kutargument wat je aanvoert.
pi_43615143
In de Arabische wereld wordt er ook ieder jaar met succes een GayParade gehouden hoor. Wisten jullie dat niet dan? Nee, wij Nederlanders, wij zijn pas intolerant!
pi_43615173
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:51 schreef W_Smits het volgende:
In de Arabische wereld wordt er ook ieder jaar met succes een GayParade gehouden hoor. Wisten jullie dat niet dan? Nee, wij Nederlanders, wij zijn pas intolerant!
Je hebt het over Jeruzalem?
pi_43615216
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:50 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

ja in nederland gebeurt ook wel eens wat vervelend.
maar in nederland worden niet doelbewust gevangenissen met asielzoekers in de fik gestoken.

ik denk dat in de meeste westerse landen je gewoon kunt genieten van je mensenrechten en dat het incidenten zijn als er schending is waarna er een golf van kritiek en onderzoek komt.

beetje een links kutargument wat je aanvoert.
links

Als je niet meedoet aan stom gegeneraliseer en lukraak Moslim gebash (beetje dubbel komt het trouwens over ook.. waar de mond van vol is... enz...) ben je links ?

Associeer jij links en rechts met anti pro en neutraal Moslim ?? (rechts = anti moslim, links = neutraal of pro ?)

ga jij eens heel snel terug naar school maatschapijleer (of onder welk vak ze je tegenwordig dan ook een beetje wegwijs in de politiek maken) volgen.

Sir Winston Churchill
pi_43615298
Moslims houden van homo's en wie dat ontkent is een gore xenofoob!
pi_43615322
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:56 schreef W_Smits het volgende:
Nu nog onderbouwing en je mag er mee door.
pi_43616499
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:56 schreef W_Smits het volgende:
Heb jij wel eens naar de katholieke kerk/ het Vaticaan gegekeken ?
Sir Winston Churchill
  donderdag 16 november 2006 @ 21:22:22 #214
151582 A_L_N_F
pi_43621347
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:53 schreef Mirage het volgende:

[..]

links

Als je niet meedoet aan stom gegeneraliseer en lukraak Moslim gebash (beetje dubbel komt het trouwens over ook.. waar de mond van vol is... enz...) ben je links ?

Associeer jij links en rechts met anti pro en neutraal Moslim ?? (rechts = anti moslim, links = neutraal of pro ?)

ga jij eens heel snel terug naar school maatschapijleer (of onder welk vak ze je tegenwordig dan ook een beetje wegwijs in de politiek maken) volgen.

wil je mij dan prive les geven?

je mag me billenkoek geven als ik stout ben

rrrrr, MILF-alert
  donderdag 16 november 2006 @ 21:43:51 #215
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_43621711
quote:

[..]

sarcasme van de bovenste plank.
pi_43627210
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:43 schreef Triggershot het volgende:
weinig, gezien de meeste homo's zelf moslim zijn
pi_43627253
quote:

[..]

raar altijd dat men het christendom erbij gaat halen als men kritiek heeft op de islam

net alsof de mensen die kritiek op de islam hebben pro christendom zijn

van mij mag het christenDOM dood vallen samen met de islam, ben je nu geschokken ? dat iemand die de islam bagger vind ook het christendom wel kan schieten ?

het christendom is een achterlijke religie uit het midden oosten, net zoals de islam

of wacht ? val je het christendom aan omdat je het christendom ziet als een blanke religie ? (iets wat pro islam anti christendom mensen weleens vaker beweren en de feiten negeren)
het christendom komt uit het midden oosten! jesus was een half jood half neger! (zijn vader kwam van een zwarte stam), het is een midden oosten religie onstaan in een multi raciale plek! (in die tijd woonde er veel verschillende volkeren waar jesus vandaan kwam), het is dus een religie dat in het midden oosten hoort en niet hier.

ik wijs als Nederlander het christendom dus ook af als een buitenlandse religie dat hier niet hoort net zoals de islam

[ Bericht 5% gewijzigd door RosaCrux op 17-11-2006 01:29:15 ]
pi_43627815
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:33 schreef pingu_ het volgende:
Hmz, 20% te weinig.
ik wens je geen erge ziekte toe, ik laat het erbij dat ik voor je hoop dat je ooit op iemand van je eigen geslacht verlieft zult worden.
gemeen heh

[ Bericht 11% gewijzigd door lesley op 17-11-2006 02:43:02 ]
pi_43627827
quote:

[..]

oe wat een ego
pi_43631646
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:23 schreef RosaCrux het volgende:

[..]

raar altijd dat men het christendom erbij gaat halen als men kritiek heeft op de islam

net alsof de mensen die kritiek op de islam hebben pro christendom zijn
Als je goed kijkt zijn dit reacties op mensen die doen voorkomen alsof de Islam het grote en enige echte kwaad in de wereld is.
quote:
van mij mag het christenDOM dood vallen samen met de islam, ben je nu geschokken ? dat iemand die de islam bagger vind ook het christendom wel kan schieten ?
Nee hoor, want hoewel ik voor beiden respect heb en er geinteresseerd in ben kan ik mij ook niet voorstellen dat je daadwerkelijk 1 van beiden als absolute waarheid of " het geloof" aanneemt.

Verder ben ik ook van mening dat religies door de geschiedenis vaker dan mij lief is als excuus zijn gebruikt om geweld te gebruiken dan voor liefde of voor mijn part neutrale zaken.

Wat dat betreft zou het ook van mij in de openbaarheid afgeschaft mogen worden.
MAAR ! dat zou niet rijmen met een goed dat ik veel belangrijker vind... het vrij zijn in je keuzes en je leven kunnen leven zoals jij dat wil.
Punt is wel dat er een manier moet worden gevonden om de eikels die geen onderscheid weten tussen het uitdragen van een overtuiging en met ondersteunning van die overtuiging andere mensen willen belemmeren, beledigen, geweld aandoen op de 1 of andere manier te lozen.
quote:
het christendom is een achterlijke religie uit het midden oosten, net zoals de islam
achterlijk ?

Is iemand die de kleur paars mooi vind ook achterlijk als jouw voorkeur bij blauw ligt
quote:
of wacht ? val je het christendom aan omdat je het christendom ziet als een blanke religie ? (iets wat pro islam anti christendom mensen weleens vaker beweren en de feiten negeren)

Ik val het Christendom helemaal niet aan.

Ik laat zien hoe ongelooflijk dom en generaliserend en niet gebaseerd op de feiten de posts erboven zijn.

Jij leest altijd wat jij graag wilt lezen ?

geeft niet hoor.
quote:
het christendom komt uit het midden oosten! jesus was een half jood half neger! (zijn vader kwam van een zwarte stam), het is een midden oosten religie onstaan in een multi raciale plek! (in die tijd woonde er veel verschillende volkeren waar jesus vandaan kwam), het is dus een religie dat in het midden oosten hoort en niet hier.

ik wijs als Nederlander het christendom dus ook af als een buitenlandse religie dat hier niet hoort net zoals de islam
" dat hier niet hoort *

Wat hoort hier dan wel ?
Breng jij je auto ook even terug naar land van herkomst ?
wacht ! Moet JIJ niet terug naar land van herkomst ??
Kijk jij eens even snel waar je medenederlanders.. de zogenaamde AUtochtonen eigenlijk vandaan komen...

Het leven is 1 grote beweging, 1 grote verandering .... bang voor verandering ?
Vastgeroest ?
Arme jij...

Wat ontzettend jammer dat je iets gelijk wilt laten "doodvallen" als het niet jouw ding is.
Sir Winston Churchill
pi_43631727
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je hebt het over Jeruzalem?
afgelopen vrijdag was dat toch ?

geen problemen mee.. zijn altijd gezellige feesten.
Sir Winston Churchill
pi_43631818
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:44 schreef Fixers het volgende:

[..]

Helaas is homoseksualiteit nog steeds niet gewoon geaccepteerd.

waarom je in hemelsnaam drukmaken over waar een ander zijn liefde aan wil geven ?

Zolang hij zijn zaad en liefde niet bij jou loost, maa rbij iemand die het graag ontvangt
prima toch..

kies jij lekker je ventje, vrouwtje.. wat jij wil.. iedereen blij en bemoeit zich met zijn eigen zaken.
Sir Winston Churchill
pi_43632173
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sir Winston Churchill
pi_43635047
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 02:21 schreef lesley het volgende:

[..]

ik wens je geen erge ziekte toe, ik laat het erbij dat ik voor je hoop dat je ooit op iemand van je eigen geslacht verlieft zult worden.
gemeen heh
Dat wordt door sommige mensen als ziekte gezien hoor. Zie de link die Triggershot eerder gaf.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43635158
Mirage, ik kan anders nergens zien dat die mensen de islam als het enigste kwaad zien, dat maak jij ervan

verder

Islam is an ideology. Rejection of an ideology cannot be classified as phobia. To call the opponents of an ideology phobic is a fallacy. All ideologies have their critics and opponents but we do not hear Christians calling the critics of Christianity Christianophobe, communists calling their critics communitophobe or Hindus calling theirs hinduphobe. The term "Islamophobia" is both technically and logically incorrect and misleading.

Buddhism is by all accounts a peaceful religion as non-violence is the core of it. Despite that Buddhism has its critics and we never call then Buddhistphobes.

The neologism 'Islamophobia', is therefore the symptom of the intellectual bankruptcy of Muslim clerisy to come up with logical arguments and defend Islam against criticism in a rational way. 'Islamophobia' is an ad hominen. It is a logical fallacy and an insult hurled at the critics of Islam. It highlights the fact that Islam is a lie, unable to withstand criticism. That is why Muslims need censorship and must eliminate the truth by brutal force (law suits or violence) to protect their lie.

http://www.faithfreedom.org/oped/sina60526.htm
pi_43734716
Gutteguttegut, Marokkaanse en Turkse jongens zijn homofoob. Dat komt dan waarschijnlijk vooral omdat ze zo gewend zijn aan homoseks dat ze bang worden om er niet meer vanaf te kunnen komen.
pi_43736493
Inderdaad. Er waren in het verleden wat cijfers bekend over het percentage Marokaanse jongeren dat via afwerkplekken hun mobieltje en andere gadgets bij elkaar spaarden.
Wat ik me kan herinneren is dat het bij mij vrij schokkend overkwam dat het getal vrij aanzienlijk was.

Even opgezocht, maar ik ben er niet helemaal zeker van of dit precies is wat ik bedoel (omdat het een tijdje geleden is), maar evengoed sluit het wel aan bij mijn bewering.
Homo's en minderjarige moslim schandknapen

[ Bericht 34% gewijzigd door damian5700 op 21-11-2006 01:47:19 ]
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_43738894
Moet je eens zeggen dat je Mocrofoob bent. Word je meteen verweten dat je racistisch bent en discrimineert.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  dinsdag 21 november 2006 @ 08:52:37 #229
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43739106
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 08:39 schreef ChillyWilly het volgende:
Moet je eens zeggen dat je Mocrofoob bent. Word je meteen verweten dat je racistisch bent en discrimineert.
Kruip eens uit je zwakke slachtofferrol.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_43739572
Jongeren... hebben ze vast bij zo'n VMBO zitten turven
pi_43741238
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 01:23 schreef damian5700 het volgende:
Inderdaad. Er waren in het verleden wat cijfers bekend over het percentage Marokaanse jongeren dat via afwerkplekken hun mobieltje bij elkaar spaarden.
Dat alles onder het motto 'een nummertje voor een nummertje'
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 08:52 schreef Yildiz het volgende:
Kruip eens uit je zwakke slachtofferrol.
Hoezo? ChillyWilly heeft gewoon volkomen gelijk. Iemand die verkondigt dat hij Mocrofook of Turkofoob is, wordt meteen voor racist uitgemaakt. Waarom? Omdat hij niet één of ander geloofsboek onder zijn arm heeft. Met de Bijbel of Koran in de hand mag je mensen grof beledigen. Dat moeten we maar normaal vinden, want tja, we hebben respect op te brengen voor gelovigen. Het gekke is alleen dat het zo vaak eenrichtingsverkeer is.

Een kleine zijsprong, maar wel illustratief: de Meiden van Halal; drie conservatieve, niet-geïntegreerde moslima's met (helaas) een eigen TV-programma op de Nederlandse TV, liepen zaterdag gepikeerd weg uit een TV-uitzending van Sonja, omdat hun tere zieltjes het niet aankonden dat er enkele seksscenes werden getoond.

Tegelijk was er ook een discussie met een Nederlandse TV-maakster, die een documentaire had gemaakt naar aanleiding van het feit dat haar dochter voor hoer was uitgescholden door Marokkaanse jongens. Ze zocht die jongens op en vroeg of het klopte. Het antwoord was: "Ja, maar dat hebben ze zelf verdiend." (want ze gaat immers niet als maagd het huwelijk in). Toen vroeg de TV-maakster of de jongen zelf nog maagd was: "Nee", was het antwoord. Toen ze daarna vroeg of dat wel eerlijk was, kreeg ze als dooddoener: "Ja, maar dat is onze cultuur" - einde discussie.

Verder waren nog wat fragmenten uit dezelfde serie te zien, waarin nog eens pijnlijk in beeld kwam hoe allochtone jongens over homo's denken. Eén en al intolerantie en negativisme. Ook was er een fragment van de Meiden van Halal die met een homoseksuele man in discussie waren. De maker van hun programma (ze waren immers zelf weggelopen) stond Sonja te woord. Waar de meiden nog het meeste spijt van hadden gehad, was dat ze een homoseksuele man een hand hadden gegeven.

Na de uitzending, toen het publiek weg was, ondervroeg Sonja de drie meiden alsnog. Over hoe erg ze wel niet waren geschrokken. Nou, nou, het was me wat. Verbolgen en misselijk waren ze. Maar ze waren WEL uitstekend in staat om nog snel even een sneer uit te delen aan de Nederlandse TV-maakster, over kijkcijfers. Want tja, die mevrouw legt het intolerante gedrag van moslims natuurlijk pijnlijk bloot.

De kern van het verhaal is dat wij, Nederlanders, het intolerante gedrag van moslims heel normaal moeten vinden, dat we respect moeten opbrengen voor hun geloof, cultuur, het hoofddoekje (Arabisch symbool van vrouwenonderdrukking) enzovoort. Maar als iemand kritisch is over de islam en de gevolgen ervan, moet die persoon worden afgesnoeid. Tolerantie is in Nederland eenrichtingsverkeer. Het feit dat 80-88 procent van de Turken en Marokkanen homofoob is, bevestigt dat slechts.
pi_43741332
Of iets al dan niet "normaal" of acceptabel is veranderd niets aan het feit dat iemand discrimineert.
Over en weer dan wel. Dat is de domme discussie: maar hij begon.

Maar daar ging het in dit topic niet over. het ging over het discrimineren van homoseksuelen door Turkse en Marokkaanse jongeren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43742092
quote:
De kern van het verhaal is dat wij, Nederlanders, het intolerante gedrag van moslims heel normaal moeten vinden, dat we respect moeten opbrengen voor hun geloof, cultuur, het hoofddoekje (Arabisch symbool van vrouwenonderdrukking) enzovoort.
Voor zover ik weet is dat nou net hetgene wat we niet doen, dus wat klaag je nou ?
pi_43742347
Wat we niet doen? We doen niet anders! Moslims hebben in Nederland alle ruimte. Ze kunnen scholen starten, moskeeën bouwen, ze mogen hoofddoekjes dragen, ze kunnen bidden, er wordt rekening gehouden met hun feestdagen, ze kunnen de Ramadan doen, ze hebben een eigen omroep, noem maar op.

En ik KLAAG ja. Ik klaag als ik zie hoe weinig Nederland ervoor terugkrijgt, in de vorm van respect voor onze opvattingen. Het is eenrichtingsverkeer. Wij hebben respect op te brengen voor moslims, omgekeerd kunnen we doodvallen. En nee, dit is niet de opvatting van *alle* moslims in Nederland, maar zeker wel bij een wezenlijk deel.
pi_43742686
alles wordt hier getolereerd maar niets werkelijk geaccepteerd. En dan begint het gezeik.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43742727
Kom op zeg zo tolerant zijn Nederlanders ook niet hoor wat betreft homo's.. ze gedogen het. Moet je kijken wat voor achter de elleboog mensen veel zijn als het om homo's gaat
pi_43742935
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:39 schreef Chadi het volgende:
Kom op zeg zo tolerant zijn Nederlanders ook niet hoor wat betreft homo's.. ze gedogen het. Moet je kijken wat voor achter de elleboog mensen veel zijn als het om homo's gaat
Dat zeg ik... men is op alle gebieden tolerant maar men accepteerd werkelijk niet zo veel. OP de vraag of men mensen tolereert die anders zijn zal de Nederlander haast altijd met ja antwoorden omdat dit sociaal wenselijk is. Nederland scoort wereldwijd het hoogst op het geven van sociaal wenselijke antwoorden maar niet op het uitdragen ervan. Een boel gelul du. En een boel vingertjes wijzen naar andere culturen die minder wenselijk antwoorden. Daarom zei ik eerder in deze discussie al: kijk maar naar jezelf omdat cijfers ook uitwijzen dat de autochtone nederlander niet werkelijk tolerant is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43743069
Er is inderdaad een verschil tussen accepteren en tolereren, zeker. Maar je kunt gerust stellen dat homoseksualiteit in Nederland redelijk breed wordt geaccepteerd. Uitzonderingen houd je altijd, natuurlijk.

Autochtone Nederlanders tolereren EN accepteren homoseksualiteit beduidend beter dan allochtone Nederlanders. Het lijkt me tamelijk zinloos om daar over te gaan discussiëren. Temeer omdat het de aandacht verlegt van het echte probleem, de hoge graad van homofobie onder Turken en Marokkanen.

Reacties zoals die van Chadi vind ik illustratief. Altijd de bal maar weer krampachtig wegkaatsen, nooit eens zelf in de spiegel kijken. Of je nu wel of niet een moslim bent, met dergelijk ontwijkend gedrag komen we geen stap verder.
pi_43743846
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:51 schreef dVTB het volgende:
Er is inderdaad een verschil tussen accepteren en tolereren, zeker. Maar je kunt gerust stellen dat homoseksualiteit in Nederland redelijk breed wordt geaccepteerd. Uitzonderingen houd je altijd, natuurlijk.

Autochtone Nederlanders tolereren EN accepteren homoseksualiteit beduidend beter dan allochtone Nederlanders. Het lijkt me tamelijk zinloos om daar over te gaan discussiëren. Temeer omdat het de aandacht verlegt van het echte probleem, de hoge graad van homofobie onder Turken en Marokkanen.

Reacties zoals die van Chadi vind ik illustratief. Altijd de bal maar weer krampachtig wegkaatsen, nooit eens zelf in de spiegel kijken. Of je nu wel of niet een moslim bent, met dergelijk ontwijkend gedrag komen we geen stap verder.
En de cijfers wijzen dus ook uit dat dit NIET het geval is. Dat dit alleen zo is als het gaat om het geven van sociaal wenselijke antwoorden. En geloof me... ik krijg dergelijke cijfers te zien binnen mijn werk. Ik werk dagelijks met deze materie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43744196
Hej Ik geloof je meteen !

Zolang er mufti's en andere baardapen zijn die roepen dat homo's van torens moeten geflikkert geloof ik toch iets anders.
pi_43744253
Ik vind alles best, Nokwanda, maar ik weiger te geloven dat jij met cijfermateriaal kunt onderbouwen dat 80-88 procent van de Nederlanders homofoob is, zoals kennelijk het geval is bij de groepen Turken en Marokkanen.

Kun je dat toch, dan vraag ik je om dat te doen. Dan neem ik al mijn woorden terug. Tot die tijd blijf ik bij wat ik heb gezegd. Tolerantie, respect en begrip zijn hoofdzakelijke eenrichtingsverkeer van autochtone Nederlanders richting moslims.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2006 12:34:12 ]
pi_43744387
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:51 schreef dVTB het volgende:

Heeft niks met krampachtig te maken . Ik spreek uit ervaring... Als ik iemand mag of hij nou hetero ..gay of van paarden houdt dan mag ik hem ook straight face to face en ook achter zijn rug om . Heel veel mensen hebben dat niet. En veel van mijn Nederlandse collega's, toen ik nog werkte voor een baas hadden met een homo collega totaal geen probleem maar als hij de koffie kamer uit was begon het weer. Dat noem ik schijn acceptatie.. zoiets zou ik recht in zijn smoel zeggen maar ik ben dan weer een intolerante moslim volgens jou.

Nederlanders zeggen maar al te graag dat ze tolerant zijn tegenover homo's zijn maar dat is dus absoluut niet zo. .. Je bent pas tolerant als je geen verschil maakt tussen je homo collega en je hetero collega maar niet als je iemand omdat ie homo is tot pispaal van de afdeling maakt op het moment dat ie zichzelf niet kan verdedigen. En als je dan opkomt voor hem dan zijn ze maar aan het dollen...

En by the way mijn buren worden 2 homo's, een paar. Daar heb ik geen enkel probleem mee sterker nog ik vind ze hele eerlijke, Sociale en open mensen over het algemeen.

Wat jij hier doet is aannemen dat Nederlanders homo zijn accepteren.. nou ik zeg dat doen ze niet. Ze doen omdat het van hen wordt verwacht en niet omdat ze het zo voelen.
pi_43744453
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

Heeft niks met krampachtig te maken . Ik spreek uit ervaring... Als ik iemand mag of hij nou hetero ..gay of van paarden houdt dan mag ik hem ook straight face to face en ook achter zijn rug om . Heel veel mensen hebben dat niet. En veel van mijn Nederlandse collega's, toen ik nog werkte voor een baas hadden met een homo collega totaal geen probleem maar als hij de koffie kamer uit was begon het weer. Dat noem ik schijn acceptatie.. zoiets zou ik recht in zijn smoel zeggen maar ik ben dan weer een intolerante moslim volgens jou.

Nederlanders zeggen maar al te graag dat ze tolerant zijn tegenover homo's zijn maar dat is dus absoluut niet zo. .. Je bent pas tolerant als je geen verschil maakt tussen je homo collega en je hetero collega maar niet als je iemand omdat ie homo is tot pispaal van de afdeling maakt op het moment dat ie zichzelf niet kan verdedigen. En als je dan opkomt voor hem dan zijn ze maar aan het dollen...

En by the way mijn buren worden 2 homo's, een paar. Daar heb ik geen enkel probleem mee sterker nog ik vind ze hele eerlijke, Sociale en open mensen over het algemeen.

Wat jij hier doet is aannemen dat Nederlanders homo zijn accepteren.. nou ik zeg dat doen ze niet. Ze doen omdat het van hen wordt verwacht en niet omdat ze het zo voelen.
Dit is exact mijn ervaring ook. Op ieder gebied.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43744737
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:38 schreef Chadi het volgende:

En by the way mijn buren worden 2 homo's, een paar. Daar heb ik geen enkel probleem mee sterker nog ik vind ze hele eerlijke, Sociale en open mensen over het algemeen. Wat jij hier doet is aannemen dat Nederlanders homo zijn accepteren.. nou ik zeg dat doen ze niet. Ze doen omdat het van hen wordt verwacht en niet omdat ze het zo voelen.
Wat jij doet, is je persoonlijke opvatting en je persoonlijke ervaringen tot graadmeter maken. Mooi dat jij niet homofoob bent, maar daarmee ontken je niet dat 80-88 procent van de Turken en Marokkanen dat wél is. Ik heb nergens gezegd dat er geen homofobe Nederlanders bestaan, wél dat dit percentage lager ligt dan 80 procent.

Wat jij doet, is steeds over Nederlanders praten, terwijl daar eigenlijk geen echte aanleiding toe is. Als je Nederland vergelijkt met andere landen in de wereld, is Nederland behoorlijk homovriendelijk. Het kan altijd beter, maar als voorvechters van homorechten (lees: mensenrechten) met de wereldkaart in de hand de landen moeten aanwijzen waar homorechten en - acceptatie moeten worden verbeterd, zal niemand het in z'n hoofd halen om Nederland als eerste aan te wijzen.

Je verlegt steeds het probleem. Dat je je eigen straatje schoonveegt, kan ik nog wel begrijpen (en het is ook prima dat jij gelukkig niet tot die groep van 80-88 procent behoort), maar daarmee is het probleem niet opgelost. Dat is veel en veel dieper geworteld.
  woensdag 22 november 2006 @ 10:47:31 #246
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_43775165
quote:

[..]

ik wilde het net zeggen
durf te beweren dat er een hoop autochtonen zijn die homofoob zijn... eigen ervaring ermee. maar goed, dat moet kunnen want dat zijn echte nederlanders, toch? besides, ik val eerder van mijn stoel van homofobie onder autochtonen dan van allochtonen, puur om het feit dat zij juist vol zijn over onze tolerante cultuur en vinden dat die bedreigd wordt door de islam. van hen had ik juist anders verwacht.
put
your
clothes
on!
pi_43903690
Tja wie is er nou niet homofoob
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')