abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43495078
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:03 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Denkbeelden zijn niet strafbaar inderdaad maar als het gaat over een goede werksfeer dan zal je baas er veel problemen mee kunnen hebben. Dreigen richting een collega of je constant negatief uitlaten over iemand omdat hij homo is doet je carriere zeker geen goed. Als jij tijdens een sollicitatiegesprek blijk geeft van anti-homo opvattingen en ik weet als baas dat er twee homo's op mijn afdeling werken dan zal ik die persoon omwille van de goede werksfeer niet aannemen.
Wat is anti-homo?
- Ik ga liever niet met homo's om, of;
- Ik haat homo's.

Ik ga persoonlijk misschien ook niet zo snel met homo's om, vind ik smerig, maar ik heb niks tegen ze, dus nemen ze mij ook maar niet aan?
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495133
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 13 november 2006 @ 00:08:46 #28
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_43495185
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:03 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Nu ken ik toch best veel "Marokkanen", maar om gezellig een avondje te gaan potenrammen moet ik toch echt bij mijn wat meer autochtone vrienden zijn.
Tukkers 4 lyfe.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_43495194
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:05 schreef saban het volgende:
Ik ga persoonlijk misschien ook niet zo snel met homo's om, vind ik smerig, maar ik heb niks tegen ze, dus nemen ze mij ook maar niet aan?
Als je gewoon normaal met ze om kan gaan moet je ook geen blijk geven van dat je dat niet kan. Je kunt homofilie afkeuren (denkbeeld) maar als je dat dan ook in de praktijk gaat uiten dan kan de sfeer op het werk in gevaar komen. Dan ben je dus geen aanwinst voor de organisatie en zou ik je als werkgever niet aannemen.
pi_43495235
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:09 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Als je gewoon normaal met ze om kan gaan moet je ook geen blijk geven van dat je dat niet kan. Je kunt homofilie afkeuren (denkbeeld) maar als je dat dan ook in de praktijk gaat uiten dan kan de sfeer op het werk in gevaar komen. Dan ben je dus geen aanwinst voor de organisatie en zou ik je als werkgever niet aannemen.
Dat staat gelukkig ook niet in het stukje wat TS gepost heeft
ne okuyon, bokmu var?
  maandag 13 november 2006 @ 00:12:34 #31
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_43495283
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:05 schreef saban het volgende:

Ik ga persoonlijk misschien ook niet zo snel met homo's om, vind ik smerig,
Mensen met dit soort denkbeelden, die vind ik pas smerig.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_43495392
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:12 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Mensen met dit soort denkbeelden, die vind ik pas smerig.
Dat mag je vinden, maar ik voel me er niet prettig bij als er een homo naast me loopt en weet ik niet allemaal fantaseert over mij.
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495428
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:16 schreef saban het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, maar ik voel me er niet prettig bij als er een homo naast me loopt en weet ik niet allemaal fantaseert over mij.
Het lijkt me erg vermoeiend als je een seksuele fantasie hebt over elke vrouw die je tegen komt.

Waar haal je het idee vandaan dat elke homo dit over jou heeft, of dat er maar een kans bestaat dat dit gebeurt?
ijs_beer fan!
pi_43495454
quote:

[..]

Fantaseer jij soms over elke vrouw die naast je loopt?
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_43495483
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:17 schreef NanKing het volgende:

[..]

Waar haal je het idee vandaan dat elke homo dit over jou heeft, of dat er maar een kans bestaat dat dit gebeurt?
Daar ga ik van uit.
En ja, ik fantaseer, wel eens, over een vrouw. Hetzelfde doet een homo, wel eens, ook wel bij een heer.
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495554
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:19 schreef saban het volgende:

[..]

Daar ga ik van uit.
En ja, ik fantaseer, wel eens, over een vrouw. Hetzelfde doet een homo, wel eens, ook wel bij een heer.
Lijkt mij geen gemakkelijk leven om je nooit op je gemak te voelen bij andere mannen. Ze zouden misschien wel homoseksueel kunnen zijn en over je kunnen fantaseren.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_43495576
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:19 schreef saban het volgende:

[..]

Daar ga ik van uit.
Wel eens, is niet bij elke vrouw.
En zeker niet elke homo heeft wilde fantasieėn over jou.
Ik weet dat het erg moeilijk voor te stellen is maar niet elke homo zal jou een aantrekkelijke woeste kerel vinden .
ijs_beer fan!
pi_43495603
quote:

[..]

Wel eens verkracht/aangerand?

Ik vind Turken trouwens smerig, ik ben altijd bang dat ze over m'n pony fantaseren . Probleem is ook dat Turken zich wel langs natuurlijke weg kunnen voortplanten en het er steeds meer worden. Voor hordes raddraaiende homosexuelen die Eurpa binnen valllen ben ik niet zo bang.

maandag 13 november 2006 @ 00:23:16 #39
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_43495615
quote:

[..]

Heb je dat ook met lelijke vrouwen?

Of, erger nog, familieleden? Want dat zou helemaal ziek zijn, dus kan je maar beter uit de buurt blijven.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_43495643
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:21 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Lijkt mij geen gemakkelijk leven om je nooit op je gemak te voelen bij andere mannen. Ze zouden misschien wel homoseksueel kunnen zijn en over je kunnen fantaseren.
Dat gedachte heb ik alleen wanneer ik weet dat het een homo is
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495656
quote:

[..]

Waarom niet? Ik durf nl te wedden dat jij niet weet of dat degene die naast je staat /loopt of zit en een gesprek met je aanknoopt een homo is

Soms kan je het zien en merken in het gedrag van die persoon , klopt!
Maar heel vaak ook niet.

Maw : hoe weet jij of je mete een homo te maken hebt?
graf zahl
pi_43495661
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:23 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Heb je dat ook met lelijke vrouwen?

Of, erger nog, familieleden? Want dat zou helemaal ziek zijn, dus kan je maar beter uit de buurt blijven.
Neen, jij wel ?
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495666
Lol, ik voel me er niet prettig bij als een Turk naast me loopt en ik weet niet wat allemaal fantaseert over mij.

Goede kans dat ik vaker door een Turk lastiggevallen ben dan jij door een homo, overigens.
Sanity is (not) statistical
pi_43495671
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:25 schreef Graaf_Tell het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik durf nl te wedden dat jij niet weet of dat degene die naast je staat /loopt of zit en een gesprek met je aanknoopt een homo is

Soms kan je het zien en merken in het gedrag van die persoon , klopt!
Maar heel vaak ook niet.

Maw : hoe weet jij of je mete een homo te maken hebt?
Zie post boven je
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495719
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:25 schreef Maeghan het volgende:
Lol, ik voel me er niet prettig bij als een Turk naast me loopt en ik weet niet wat allemaal fantaseert over mij.

Goede kans dat ik vaker door een Turk lastiggevallen ben dan jij door een homo, overigens.
Al die turken/marokkanen die je lastig vallen mogen van mij opdonderen.
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495769
Dan mogen we aardig gaan opruimen op Rotterdam Zuid...

Overigens was ik toen 13 en mijn naam heeft wel wat weg van die van de bruid van Mohammed, dus mss. dachten ze slechts een plicht te vervullen.
pi_43495797
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:24 schreef saban het volgende:

[..]

Dat gedachte heb ik alleen wanneer ik weet dat het een homo is
Je mag vinden van homoseksualiteit wat je wil, maar om een vriend (of familielid) keihard te laten vallen enkel omdat deze homoseksueel zou zijn vind ik heel triest.
pi_43495820
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:30 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Je mag vinden van homoseksualiteit wat je wil, maar om een vriend (of familielid) keihard te laten vallen enkel omdat deze homoseksueel zou zijn vind ik heel triest.
Zoiets beweer ik ook niet, en hey, er zijn uitzonderingen
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495842
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:29 schreef Maeghan het volgende:
Dan mogen we aardig gaan opruimen op Rotterdam Zuid...

Overigens was ik toen 13 en mijn naam heeft wel wat weg van die van de bruid van Mohammed, dus mss. dachten ze slechts een plicht te vervullen.
Houden we het on topic
ne okuyon, bokmu var?
pi_43495878
Gelukkig maar.

Overigens had ik een collega die aan ene kant niks had tegen homo's, maar aan de andere kantw el zei dat ie echt dood zou willena ls hij homo was... Voor veel mensen is het toch heel normaal, zolang het maar niet bij hun zelf/in hun omgevng is...

Raar. 'Niks mis hoor met homo's, als ze maar uit m'n buurt blijven...'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')