abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43550177
Hey weer zo een Pim-naprater

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2006 18:07:26 ]
pi_43563387
Hoi Triggershot,

Ik zie dat je een deel van jouw signature hebt weggehaald.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_43563402
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:46 schreef rutger05 het volgende:
Hoi Triggershot,

Ik zie dat je een deel van jouw signature hebt weggehaald.
wat dan?
pi_43563522
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wat dan?
Dat gedeelte over christenen uit de koran. Viel mij opeens op.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_43563549
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:50 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat gedeelte over christenen uit de koran. Viel mij opeens op.
Al weken weg joh
pi_43563622
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Al weken weg joh
Jammer. Ik vond het altijd positief en vriendelijk staan. Toch hopelijk niet naar aanleiding van negatieve ervaringen met voorgenoemde groep.
pi_43563672
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:52 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Jammer. Ik vond het altijd positief en vriendelijk staan. Toch hopelijk niet naar aanleiding van negatieve ervaringen met voorgenoemde groep.
Nee, absoluut niet, heb toendertijd alles veranderd dus d8 ook ff een nieuwe sig
pi_43563748
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet, heb toendertijd alles veranderd dus d8 ook ff een nieuwe sig
De overgebleven signature is ook mooi, maar ik mis de andere wel .
pi_43563806
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:56 schreef rutger05 het volgende:

[..]

De overgebleven signature is ook mooi, maar ik mis de andere wel .
Misschien komtie ooit nog terug
JIj bent christelijk?
pi_43563838
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien komtie ooit nog terug
JIj bent christelijk?
Dat zou leuk zijn. Inderdaad.
pi_43563910
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:58 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat zou leuk zijn. Inderdaad.
Ff een combi vinden waarmee ik de joden dan niet uit sluit
pi_43564048
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ff een combi vinden waarmee ik de joden dan niet uit sluit
Zou mooi zijn. Staan volgens mij wel positieve dingen in de koran over joden.
pi_43564083
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:04 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn. Staan volgens mij ook wel positieve dingen in de koran over joden.
Ook wel ja, kom anders ff naar WFL SC voor ik op me kop krijg van NWS gang voor offtopic gedrag
pi_43564123
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ook wel ja, kom anders ff naar WFL SC voor ik op me kop krijg van NWS gang voor offtopic gedrag
Kom eraan.
pi_43575199
http://www.hetracil.com/

probleem opgelost, slotje

voor mensen die er serieus op in zullen gaan het is een grapje

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2006 13:38:40 ]
pi_43575812
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:38 schreef Triggershot het volgende:
http://www.hetracil.com/

probleem opgelost, slotje

voor mensen die er serieus op in zullen gaan het is een grapje

Ja... voor jou is het een grapje. Voor mij ook. Maar ik kom toch echt mensen tegen die dat echt serieus nemen. Zoals de malloten van deze site.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_43577265
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja... voor jou is het een grapje. Voor mij ook. Maar ik kom toch echt mensen tegen die dat echt serieus nemen. Zoals de malloten van deze site.
Ja, vooral cijfers waarover ze het hebben lijkt me iets wat overdreven
pi_43577342
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik moet 'm nog zien maar ik heb gehoord dat er in die Borat films ook mensen rednecks zitten die hier graag in zouden geloven. Overigens waren praktijken om homosexualiteit te 'genezen' in de jaren '40 en '50 nog gemeengoed in west europa. De britse overheid heeft met een dergelijke behandeling een oorlogsheld de dood ingejaagd. (De kraker van de Enigmacode heeft zelfmoord gepleegd doordat hij zwaar depressief was ten gevolge van verplichte anti-homo behandelingen)
  woensdag 15 november 2006 @ 14:50:30 #169
111528 Viajero
Who dares wins
pi_43577530
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:17 schreef Xith het volgende:

[..]

Idd, want we zijn zo tolerant dat we intolerante mensen niet tolereren
Dat is idd de enige manier om onze maatschappij tolerant te houden. Je bent welkom, en we tolereren je, zolang je iedereen die hier al is ook tolereert. Zoniet, dan ga je maar naar Iran of Texas.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_43579106
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:44 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik moet 'm nog zien maar ik heb gehoord dat er in die Borat films ook mensen rednecks zitten die hier graag in zouden geloven. Overigens waren praktijken om homosexualiteit te 'genezen' in de jaren '40 en '50 nog gemeengoed in west europa. De britse overheid heeft met een dergelijke behandeling een oorlogsheld de dood ingejaagd. (De kraker van de Enigmacode heeft zelfmoord gepleegd doordat hij zwaar depressief was ten gevolge van verplichte anti-homo behandelingen)
En geloof het of niet. Ik WEET dat ook dit nu nog voorkomt, hier in nederland door nederlanders!!!!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43582037
dat er anti homo behandelingen zijn in Nederland ?
pi_43582216
Denk aan alle homoseksuele kinderen van reliouders die anti-homo behandelingen krijgen. Ik zou ze uit de ouderlijke macht zetten want het welzijn van het kind gaat voor.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_43582470
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:03 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
dat er anti homo behandelingen zijn in Nederland ?
Ja hoor. Komt voor in bepaalde christelijke kringen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43583649
waaruit bestaan die behandelingen dan ?

bidden of zo ?
pi_43585116
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:53 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
waaruit bestaan die behandelingen dan ?

bidden of zo ?
Volpompen met hormonen, of gewoon fysiek geweld. Ik ken wel zon gggristen die er zo overdenkt "dat moet je er gewoon uitslaan" is zijn mening.
pi_43586840
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:18 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Is het echt intollerant om intollerant te zijn tegenover intolleranten?
Daar moet over gefilosofeerd worden
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_43599305
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:30 schreef Fixers het volgende:

[..]

Volpompen met hormonen, of gewoon fysiek geweld. Ik ken wel zon gggristen die er zo overdenkt "dat moet je er gewoon uitslaan" is zijn mening.
Ja, dit en ook wel duivelsuitdrijvingen met priesters en zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43601421
Waarom moet het in vredesnaam vijfhonderdduizend euro kosten om die moslims uit te leggen dat je in ons land homoseksueel mag zijn? Dat weet ik m'n hele leven al en daar heeft niemand me ooit voor betaald!!!!
pi_43601486
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:59 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat idee heb ik dus ook. Aziaten zijn sowieso wat netter, minder snel op hun tenen getrapt en correct in de omgang.
Klopt. Die figuren uit de omgeving van de Middellandse Zee hebben sowieso geen geduld en vooral hele lange tenen en geen tot zéér korte lontjes!
pi_43601529
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:22 schreef NanKing het volgende:

[..]

Wel eens, is niet bij elke vrouw.
En zeker niet elke homo heeft wilde fantasieën over jou.
Ik weet dat het erg moeilijk voor te stellen is maar niet elke homo zal jou een aantrekkelijke woeste kerel vinden .
pi_43602017
quote:
Op donderdag 16 november 2006 10:53 schreef progrock het volgende:
Waarom moet het in vredesnaam vijfhonderdduizend euro kosten om die moslims uit te leggen dat je in ons land homoseksueel mag zijn? Dat weet ik m'n hele leven al en daar heeft niemand me ooit voor betaald!!!!
Denk je dat dat zomaar uit de lucht is komen vallen dat jij dat weet?

Vroeger is er veel meer geld in homo-organisaties gepompt dan de "lullige" vijfhonderduizend euro wat er nu wordt vrijgegeven.
ijs_beer fan!
pi_43602773
Alstanblieft he, het is toch niet normaal dat we geld hebben en moeten uitgeven om uit te leggen dat we homo's in NL hebben en dat ze dezelfde rechten/plichten hebben als hetero's ???

Ik kan me geen enkele campagne herinneren die door de overheid betaalt is en die "iets" zegt over gay-rights.

Enlighten me.
pi_43603746
In de jaren 70 en 80 was Nederland behoorlijk homofoob en is er ikweetniethoeveel aan subsidies verstrekt aan homoorganisaties. Er was toen ook een zeer levendige homobeweging. dat is in de jaren 90 ingekakt omdat alles al gedaan leek. Maar nu blijkt het allemaal toch weer nodig te zijn omdat het gevoel van veiligheid onder homoseksuelen ernstig is gedaald en een vrij hoog percentage last heeft van aanvallen en pesterijen. Overigens niet alleen door allochtonen maar ook van autochtonen waarvan de tolerantie alleen geldt als het om sociaal wenselijke antworden gaat in een enquete.

Er is met name meer geld nodig voor voorlichting in het onderwijs en het samen organiseren van activiteiten van homoorganisaties en allochtonenorganisaties samen.

Daarmee bereik je niet alleen maar allochtonen maar ook autochtonen en dat is weer hard nodig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 november 2006 @ 12:12:18 #184
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_43603868
kunnen we gewoon niet de moslims eruit schoppen, lost heel veel problemen op allerlei vlakken meteen op.
ik ben lief :)
pi_43603901
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:12 schreef A_L_N_F het volgende:
kunnen we gewoon niet de moslims eruit schoppen, lost heel veel problemen op allerlei vlakken meteen op.
Ow ja... Nederland gelijk nog een stuk verder vergrijsd dan.
En de overwinning voor de xenofoben.... die gun ik ze echt niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43604002
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:12 schreef A_L_N_F het volgende:
Waarschijnlijk wel, als je Wilders een 2/3 meerderheid kan bezorgen. Goed, er moet dan nog wat een de grontwet worden gesleuteld, een aantal internationale verdragen moeten de deur uit en de moslims moeten worden gekenmerkt met een teken om herkenning en daarna uitzetting te versoepelen, maar dan heb je wel de moslims er grotendeels uit. Ja, je zult wat nieuwe mensen moeten vinden om de zwaardere en vuilere klusjes voor je te laten doen, maar dat is voor later zorg.

Eerste zorg, regel die meerderheid voor Wilders
pi_43604633
Maar het grootste deel van de moslims is dus homofiel??
pi_43604658
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:22 schreef NanKing het volgende:

[..]

Wel eens, is niet bij elke vrouw.
En zeker niet elke homo heeft wilde fantasieën over jou.
Ik weet dat het erg moeilijk voor te stellen is maar niet elke homo zal jou een aantrekkelijke woeste kerel vinden .
Jij wou omwille van mij al hetero worden
pi_43604674
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:40 schreef Pony-Lover het volgende:
Maar het grootste deel van de moslims is dus homofiel??
Ja
pi_43605238
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, als je Wilders een 2/3 meerderheid kan bezorgen. Goed, er moet dan nog wat een de grontwet worden gesleuteld, een aantal internationale verdragen moeten de deur uit en de moslims moeten worden gekenmerkt met een teken om herkenning en daarna uitzetting te versoepelen, maar dan heb je wel de moslims er grotendeels uit. Ja, je zult wat nieuwe mensen moeten vinden om de zwaardere en vuilere klusjes voor je te laten doen, maar dat is voor later zorg.

Eerste zorg, regel die meerderheid voor Wilders
Stemt Wilders, stemt Endlösung!

Gelukkig wonen er genoeg weldenkende kiezers in dat land om te vookomen dat geert aan de macht komt.
  donderdag 16 november 2006 @ 13:07:46 #191
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_43605564
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:57 schreef Fixers het volgende:

[..]

Stemt Wilders, stemt Endlösung!

Gelukkig wonen er genoeg weldenkende kiezers in dat land om te vookomen dat geert aan de macht komt.
ja want de islam en de volgers zijn niet gewelddadig en intolerant.

maar ik moet zeggen dat de islam ook goede dingen heeft.

zo k(U)on) je islamitische landen gewoon een meisje neuken waar je zin in hebt, of zelfs ff een meisje van de straat plukken en haar lekker gangbangen met al je vrienden.

daarna sla je haar in elkaar (wie houdt er niet van SM) en daarna schop je haar bloedend weer de straat op.

en het mooie:

nog beter dan een hoer, alle mag en niks moet, betalen doe je door klappen te geven en de hoer doet toch geen aangifte uit angst voor wraak en omdat ze 4 getuigen nodig heeft.

ik ben lief :)
pi_43605730
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:07 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

zo k(U)on) je islamitische landen gewoon een meisje neuken waar je zin in hebt, of zelfs ff een meisje van de straat plukken en haar lekker gangbangen met al je vrienden.

daarna sla je haar in elkaar (wie houdt er niet van SM) en daarna schop je haar bloedend weer de straat op.

en het mooie:

nog beter dan een hoer, alle mag en niks moet, betalen doe je door klappen te geven en de hoer doet toch geen aangifte uit angst voor wraak en omdat ze 4 getuigen nodig heeft.

pi_43605831
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Net als elk dorp heeft ook elk (sub)forum zijn gek. Het enige dat je echt kan doen is negeren en hem in zijn eigen droomwereld laten leven.
pi_43605868
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Net als elk dorp heeft ook elk (sub)forum zijn gek. Het enige dat je echt kan doen is negeren en hem in zijn eigen droomwereld laten leven.
maar we hebben er al zoveel
pi_43605934
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:07 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

en het mooie:

blanke Christentjes zijn helemaal niet geweldadig en intolerant
ze hebben hele goeie dingen
zo doen ze aan energie besparing
ze zetten gewoon een kruis in de fik
ow, en aan discriminatie doen ze ook niet mee
ze trekken gewoon allemaal dezelfde witte pakjes met puntmutjes aan

hardstikke fijn volk joh dat blanke Christenvolkje
daar moet je gewoon van houden

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43605937
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

maar we hebben er al zoveel
sjonge wat een zelfkennis
pi_43605967
2x +10 domme verbanden leggen en generalisatie

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43605992
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:20 schreef salutem het volgende:

[..]

sjonge wat een zelfkennis
Ook jij voelde je ermee aangesproken?
pi_43606154
Van welke manloze feminist is deze quote: "Natuurlijk moet je een man nemen zoals hij is. Maar je moet hem niet zo laten." ?

Ik vind het nogal storend en ik wil weten wie mijn levensgeluk verstoort.
pi_43606255
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Van welke manloze feminist is deze quote: "Natuurlijk moet je een man nemen zoals hij is. Maar je moet hem niet zo laten." ?

Ik vind het nogal storend en ik wil weten wie mijn levensgeluk verstoort.
ik weet eerlijk gezegd niet meer waar ik die vandaan heb

Maar ik vond hem heerlijk sarcastisch met een knipoog naar de dames die een man huwen waarna er vervolgens helemaal niets meer goed is aan hem.. en ze zelfs eisen dat hij zijn theelepeltje perse links/rechtsom moet draaien

Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')