Op tal van plekken langs bossen en parkeerplaatsen in Nederland cruisen sommige homo's rond op zoek naar snelle en vaak onveilige seks. Waar complete Internetsites gesloten worden omdat er afbeeldingen van seksuele handelingen met kinderen te zien zijn, kunnen sommige homo's op tal van plekken hun gang gaan met minderjarigen.
Of deze minderjarigen dit 'werk' vrijwillig doen is niet relevant. Onze samenleving heeft de morele plicht minderjarigen en volwassenen te beschermen tegen een dergelijke seksuele uitbuiting van mensen en van de openbare publieke ruimtes.
Hetero- of homoprostitutie hoort niet thuis in 'gedoogzones' of op afgelegen parkeerplaatsen, maar in een omgeving waarin de privacy en de veiligheid van alle betrokkenen gegarandeerd moeten kunnen worden.
Gebeurt dit niet in een veilige ontmoetingsruimte, dan zal de broodnodige erkenning van de gelijkwaardigheid van relaties van homoseksuelen nog lang op zich laten wachten.
Bij jongeren - ongeacht hun geloof of afkomst - bestaat de indruk dat veel homo's slechts geïnteresseerd zouden zijn in parkeerseks met jonge jongens. Het optreden van de in tanga en G-string dansende opa's op uitzinnige gayparades of een enkele gebeurtenis als de "homonudistenfitnessclub" in een Amsterdamse openbare school, doet de beeldvorming rondom de relatie tussen homo's en minderjarige jongens geen goed.
Islamitische jongens die zich op het meest kwetsbare moment in hun leven hun eer en waardigheid verliezen door zich te laten misbruiken door veelal blanke oudere mannen, ontwikkelen later een intensieve homohaat.
In de tijd waarin de homo-emancipatie zover voortgeschreden is, zou het de homo-organisaties sieren dat zij hand in eigen boezem zouden steken en hun morele afkeuring veel luider zouden uitspreken over homo's die zich inlaten met minderjarigen. Homo-organisaties zouden hun leden op het bestaan van darkrooms en gentlemenclubs kunnen wijzen en hen ten sterkste afraden om nog langer Islamitische (minderjarige) jongeren als (parkeer)sekspartner te gebruiken.
Islamitische jongeren zouden de woorden van imam Khalil El Moumni in acht moeten nemen, zoals hij in het interview met Nova het volgende antwoord op de vraag over geweld tegen homoseksuelen gaf: "De Islam verbiedt het lastigvallen van wie dan ook. [...] Of het nu gaat om homoseksualiteit, overspel, alcoholisme of drugsgebruik. [...] Anarchistisch gedrag of het recht in eigen hand nemen is niet toegestaan in de Islam." (Bovenstaande citaat is in die polariserende uitzending van Nova niet uitgezonden)
Abdullah Haselhoef
Links:
http://www.bndestem.nl/archief?ArchiefID=1635247
http://www.brabantsdagblad.nl/archief?ArchiefID=1634035
En die schandknaapjes hebben anders niet te eten of zo?
Of willen ze gewoon dat flitsende mobieltje en die dure kleding?
Maak je je nu druk omdat het Marokkaanse schandknapen betreft ineens en dat moeilijk te verkroppen is als moslim, dat er ook homoseksualiteit onder moslims voorkomt (al dan niet in de vorm van prostitutie)?
Ik zou je maar eens hardmaken voor het doorbreken van dát taboe onder moslims, het taboe van homoseksualiteit, dat het niet iets vies is en slechts.
Dat homoseksuele moslimjongeren tenminste zonder schaamte en verstoting kunnen uitkomen voor hun geaardheid, zonder het idee te hebben dat ze minder dan varkens zijn, dat ze eeuwig zullen branden in de hel.
Mij is ook verteld dat jonge islamietjes best wel in de Heeren zijn, als je begrijpt wat ik bedoel. Kun je me daar misschien iets meer over vertellen vanuit de praktijk? Ook is mij opgevallen dat veel Marokkaanse jongens erg klef zijn met elkaar, elkaar veelvuldig aanraken enzo. Altijd maar met elkaar op stap, nooit eens een leuk meisje erbij. En die clubhuizen waar het voor meisjes ook al zo streng verboden is. En ook naar jezelf kijken, hoor. Als ze als voorbeeld kerels (nou ja) hebben die in jurken rondparaderen, dan lokt dat toch wel het een en ander uit.
Ja sorry dat ik het zeg, hoor. Maar dan begrijp je toch zelf ook wel dat je homofilie een beetje in de hand werkt? En wist je dat onze grote denker Pim Fortuyn ook wel een Marokkaans blaadje lustte? Zo zie je maar, ze zijn in goed gezelschap!
En verder geen rare beledigende praatjes over homo's graag. Respect!
quote:Hoe kan een moslim(a) hoereren?
Op donderdag 12 juni 2003 01:18 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:
Homo's en minderjarige moslim schandknapen
Ik keur het niet goed wat er zoal uitgevreten wordt op de bekende plekken. Zo komt de homogemeenschap natuurlijk in de ogen van "normale" mensen nooit af van het stigma wat het heeft.
En die islamietjes, die kiezen daar toch zelf voor? Hoezo homohaat? Omdat ze zogenaamd misbruikt worden door boze blanke mannen? Is dat wat je in de moskee predikt? Als je niet vijf keer daags tot allah bidt dan komt de boze blanke man je in je kontje knijpen?
Luister vrind, ik zal je iets vertellen wat wij autochtone Nederlanders al langer weten dan vandaag. Als je je iets meer verdiept had in onze cultuur had jij het ook geweten en zat je nu niet hier met je handen in het haar te vragen om een oplossing.
Als jonge mensen sexueel volwassen worden en zich gaan oriënteren op hun geaardheid dan zit daar af en toe iemand tussen die op het eigen geslacht valt. Kan 'ie verder ook weinig aan doen, dat heeft de natuur zo geregeld. Als zo iemand dan gaat experimenteren en vervolgens te horen krijgt van z'n omgeving dat wat 'ie doet slecht is en hem in de hel zal doen belanden dan krijgt zo'n jongen wroeging. Die wordt bang, angst slaat om naar woede en uiteindelijk haat. Vooral als je opgroeit in een benauwende omgeving die maar weinig toelaat op sexueel gebied.
Dat had de grote denker Yoda je nog kunnen vertellen, vrind.
Enfin, die zogenaamde haat waarvoor je nu de schuld in de schoenen van de Nederlandse homo's wil schuiven komt voort uit de bekrompen reactie van de imams en de islam op homosexualiteit. Je onderdrukt iets wat niet te onderdrukken valt. Als jij zo graag wil dat wij leren leven met moslims in ons midden dan raad ik jou aan om te leren leven met homo's in jouw midden. Er zijn zeer veel Turkse en Marokkaanse homo's, er zijn zeer veel islamietische homo's.
Als je daar geen respect voor kunt opbrengen is dat jouw probleem. Pas je maar lekker aan.
quote:Wees niet zo naief, man. Hint: CTRL-C, CTRL-V.
Op donderdag 12 juni 2003 03:00 schreef vosss het volgende:
Ergens toch fascinerend hoe sommige mensen (niet negatief bedoeld hoor, in tegendeel zelfs) het voor mekaar krijgen om om 3 uur 's nachts door de week nog zulke lange verhalen te posten!
quote:Vergis je niet sommige jongens (bv weglopers) worden wel degelijk gedwongen tot prostitutie (onlangs in ik meen Rotterdam een heel netwerk platgelegd).
Op donderdag 12 juni 2003 02:57 schreef Suncross het volgende:
Vooralsnog worden jongeren, ogeacht geloof, kleur of nationaliteit, niet ontvoerd en meegenomen naar de homo ontmoetingsplekken om daar onder dwang sex te hebben. Zij zijn er altijd nog "zelf bij", en kunnen zelf beslissen al dan niet deel te nemen aan deze praktijken, mits zij niet aan het syndroom van Down lijden, wat mij niet erg waarschijnlijk lijkt.
Dit feit lijkt mij wel degelijk relevant.
Ook de omstandigheden kunnen minderjarigen soms aanzetten tot prostitutie.
Er zijn best veel instanties welke zich inzetten voor tot prostitutie gedwongen meisjes, er mag best meer aandacht komen voor jongens (al dan niet moslim) in deze positie.
Overigens vind ik niet dat eea (zoals beschreven in de opener) een taak is voor homo-organisaties, zij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor de handelingen van een individu, bovendien zijn er plenty hetero's welke sex met minderjarigen hebben (zoniet hier dan buiten de landsgrensen), een ieder weet dat het bij wet verboden is en degenen die dat aan hun laars lappen zullen echt niet onder de indruk zijn indien instanties er hun afkeer over uitspreken.
Dat er sprake zou moeten zijn van een omgeving waarin de privacy en de veiligheid van alle betrokkenen gegarandeerd zou moeten kunnen worden spreekt voor zich.
Welterusten, meneer Hasselhoff. Er zit geloof ik een balk in uw ogen.
quote:Doe niet zo vervelend, lees bv even de eerste link in de opener, eea is geschreven nav enkele berichten zoals die in BN de stem.
Op donderdag 12 juni 2003 03:35 schreef Zoolook het volgende:Welterusten, meneer Hasselhoff. Er zit geloof ik een balk in uw ogen.
quote:Ookal ben je het niet eens met de openingspost (of vat je deze anders op dan bedoelt), dat is toch geen reden de topic-opener meermaals aan te vallen, ik vind het juist erg ok dat Haselhoef hier post.
Op donderdag 12 juni 2003 03:51 schreef Zoolook het volgende:
Vervelend? Die gozer heeft het over een 'polariserende' uitzending van Nova terwijl hij zelf niks anders doet als polariseren. Komt 'ie nu hier op Fok aandacht vragen voor het vreselijke lot van homofiele islamietische jongeren die zogenaamd worden uitgebuit door blanke homo's of hoe zit dat?
In de eerste link staat een probleem beschreven, nav dit is de opener geschreven (vermoed ik).
quote:Misschien zou het leuk zijn als jij je eigen advies ook eens zou opvolgen, oftewel op een normale toon posten en niet telkens spreken over 'Islamietjes'...
Op donderdag 12 juni 2003 01:40 schreef Zoolook het volgende:
En verder geen rare beledigende praatjes over homo's graag. Respect!
quote:Dat doen homo-organisaties allang - het afkeuren van seks met met minderjarigen. Denk je nou werkelijk dat deze organisaties keihard tegen de Nederlandse wet ingaan?
[b]Op donderdag 12 juni 2003 01:18 schreef
In de tijd waarin de homo-emancipatie zover voortgeschreden is, zou het de homo-organisaties sieren dat zij hand in eigen boezem zouden steken en hun morele afkeuring veel luider zouden uitspreken over homo's die zich inlaten met minderjarigen. Homo-organisaties zouden hun leden op het bestaan van darkrooms en gentlemenclubs kunnen wijzen en hen ten sterkste afraden om nog langer Islamitische (minderjarige) jongeren als (parkeer)sekspartner te gebruiken.
Probeem hierbij is dat je homo-organisaties niet verantwoordelijk kunt stellen voor mensen die niet openlijk homo willen, kunnen of durven zijn. Zo'n man als die Fons S. is geen homo, althans niet als zodanig te bereiken, omdat hij alles in het geheim doet. Net zoals het gros van de mannen die hun seksuele activiteiten op die manier en op dat soort plekken verrichten.
Het is mijns inziens nogal koddig om homo-organisaties hierbij te betrekken en er mede verantwoordelijkheid voor te geven.
quote:Vraag me af of je dit allemaal echt meent, of dat je alleen maar wilt provoceren. Zou natuurlijk zomaar kunnen, aangezien er van moslims immers ook altijd wordt verlangd dat zij zich massaal uitspreken tegen overtredingen begaan door (een) enkeling(en). Volmaakt absurd, imo.
In de tijd waarin de homo-emancipatie zover voortgeschreden is, zou het de homo-organisaties sieren dat zij hand in eigen boezem zouden steken en hun morele afkeuring veel luider zouden uitspreken over homo's die zich inlaten met minderjarigen.
Mocht je e.e.a. toch serieus bedoelen, dan vraag ik me af of je misschien niet hard aan vakantie toe bent. Maar goed...
Overigens is het in de moslimcultuur toch gebruikelijk dat de vrouw een sluier draagt om mannen niet in verleiding te brengen? Als zij dit niet doet en ze gaat vreemd dat is zij toch een hoer die gestraft dient te worden? Nu Marokkaanse jongeren autochtonen homoseksuelen verlijden en laten betalen voor sex zijn de autochtonen homosexuelen het opeens schuld? Hypocriet en een dubbele moraal meneer Hasselhoef.
Eigen schuld, dikke bult........van die moslims
quote:Grappig, jij vindt het ineens geen groot probleem dat volwassenene sex gaan hebben met minderjarigen?
Op donderdag 12 juni 2003 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vraag me af of deze publiciteitsgeile nep-imam zich ook zo druk zou maken als die kleine groep homoseksuelen uitsluitend op autochtonen jongens viel. De Marokkaanse gemeenschap zou eerder eens moeten kijken waarom sommige van haar jongeren zich hoereren, komt dit voort uit gebrek aan zelfrespect of hebben ze gewoon geld nodig voor die flitsende BMW of dat nieuwe mobieltje?Overigens is het in de moslimcultuur toch gebruikelijk dat de vrouw een sluier draagt om mannen niet in verleiding te brengen? Als zij dit niet doet en ze gaat vreemd dat is zij toch een hoer die gestraft dient te worden? Nu Marokkaanse jongeren autochtonen homoseksuelen verlijden en laten betalen voor sex zijn de autochtonen homosexuelen het opeens schuld? Hypocriet en een dubbele moraal meneer Hasselhoef.
In andere topics ben je dan meestal van de castratie en molensteen om de nek het meer in etc.
Hoezo je nuances ineens?
quote:
In de tijd waarin de homo-emancipatie zover voortgeschreden is, zou het de homo-organisaties sieren dat zij hand in eigen boezem zouden steken en hun morele afkeuring veel luider zouden uitspreken over homo's die zich inlaten met minderjarigen.
quote:
Pedofiliestichting Martijn niet naar Roze ZaterdagDe stichting Martijn, die zich inzet voor acceptatie van pedofilie in Nederland, gaat niet naar de Roze Zaterdag in Deventer. Dat heeft een woordvoerder van de stichting woensdag bevestigd.
Leden van de stichting zouden naar de Roze Zaterdag, een evenement voor de gelijkheid van homofilie, afreizen om daar folders uit te delen. Toen dit uitlekte, ontstond grote commotie onder de organiserende homobeweging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |