Oh ik wel hoor, ik kijk eerst wie mij genomineerd heeft en die nomineer ik dan weer op mijn beurt. Dus als mensen nog nominaties willen.... Ik doe het goed als liefstquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:00 schreef dutchie het volgende:
[..]
Weet je dat ik echt geprobeerd heb me daar niets van aan te trekken?
Het is idd wel heel makkelijk om die namen over te nemen, maar als je even nadenkt komen er vaak andere namen bovendrijven.
Hou dan eens gewoon je mondje jaquote:Op zondag 12 november 2006 16:58 schreef sjak het volgende:
En ik sta helemaal verbaasd trouwens dat ik genomineerd word, dat had ik echt niet verwacht.
Ik ook .... een tvp dan he .... stemmen heb ik al meer dan 1 geloof ikquote:
Ook voor de kliekjes?quote:Op zondag 12 november 2006 20:20 schreef jessie het volgende:
Nee 1 stem telt! en anders vervalt de stem.
Roep maar, of pm maar dan vul ik wel aan.quote:Op zondag 12 november 2006 20:25 schreef Sugar het volgende:
Jaaaaaaaa, modjes, modjes!!!!!!!!!!! Ik wil mijn kliekjesnominatie uitbrrrrrreiden!![]()
Hij staat er tussenquote:Op zondag 12 november 2006 20:32 schreef Ireth het volgende:
Wil er ook een modje even bij mij dat "slaapmeisje-memorabele-zwangerschap" regeltje onder frutten?? Kan nie meer editten
nee, al bedoelen we het goed en is de intentie gemeend, je mag echt maar 1 naam noemen als je wil dat je stem geldig is.quote:Op zondag 12 november 2006 21:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
Dus,.. de grote geduld award telt ook niet als er staat "alle wachtenden" oid??
Gelukkig, je hebt het gelezenquote:Op zondag 12 november 2006 23:36 schreef CarOnline het volgende:
Haha Icicle bedankt voor je nominatie
Ik was helemaal verrast toen ik mn eigen naam zag staan![]()
![]()
Die miste ik inderdaad ook al.quote:Op maandag 13 november 2006 11:13 schreef kozakken het volgende:
En ik weet nog een leuke rubriek voor volgend jaar: geboortekaartje-award. Er zijn zoveel mooie kaartjes. Zou ik wel leuk vinden
quote:Op maandag 13 november 2006 13:48 schreef dutchie het volgende:
Ik zit nog even naar die anti-award te kijken, maar ik weet zijn naam niet meer.
Hoe heet die gast ook alweer die zijn gezicht alleen laat zien als er een meeting plaatsvindt?
Proestquote:Op maandag 13 november 2006 13:48 schreef dutchie het volgende:
Ik zit nog even naar die anti-award te kijken, maar ik weet zijn naam niet meer.
Hoe heet die gast ook alweer die zijn gezicht alleen laat zien als er een meeting plaatsvindt?
En me gigantisch te beheersen.quote:Op maandag 13 november 2006 14:12 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij zit je half te genieten Phluf
Eerlijk gejat van jouquote:Op maandag 13 november 2006 14:12 schreef Luchtbel het volgende:
Ja en M@x, hoe kom jij aan die mooie sig![]()
![]()
Luckepukquote:Op maandag 13 november 2006 14:14 schreef Phluphy. het volgende:
Ireth, wat was jou vorige naam ook alweer? Ik pieker me al zo lang suf, kom er maar niet op.
Maar als dat wel zo was geweest had het me nog niets geïnteresseerd.quote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef Phluphy. het volgende:
Rottdogdapper hoor.
Alhoewel het wel opvalt dat "bepaalde personen met soortgelijk gedrag" ook nergens in een kliekje (staat ook nergens bij een kliekje) genoemd worden. Dus hoef je ook niet bang te zijn dat je de rest van het kliekje over je heen gestort krijgt.
Of is dit een valse gedachte?
Noliquote:Op maandag 13 november 2006 14:17 schreef Phluphy. het volgende:
Luckepuck? Weet je dat ik me daar amper iets van kan herinneren?
Wie was dan eerst Jonnetje?![]()
Noli was eerst Jonnetje!quote:Op maandag 13 november 2006 14:17 schreef Phluphy. het volgende:
Noli toch?quote:Op maandag 13 november 2006 14:17 schreef Phluphy. het volgende:
Het mag ook gewoon in mijn PM hoor, als je het echt kwijt wil!quote:Op maandag 13 november 2006 14:14 schreef Phluphy. het volgende:
[..]
En me gigantisch te beheersen.
Rottdog heeft iets in me getriggerd. Ik heb nu zo'n zin om eigenlijk eens ongezouten over iedereen mijn mening te geven. Dat lijkt me nou echt lekker. Maar ja, je kwetst er ook weer mensen mee, ook al zou het terecht zijn. En mensen kwetsen, wil ik niet. Nou ja, ik wil het wel, maar het is niet goed. Of niet nodig. Snap je?
Gewoon doen, het lucht altijd zo heerlijk opquote:Op maandag 13 november 2006 14:14 schreef Phluphy. het volgende:
[..]
En me gigantisch te beheersen.
Rottdog heeft iets in me getriggerd. Ik heb nu zo'n zin om eigenlijk eens ongezouten over iedereen mijn mening te geven. Dat lijkt me nou echt lekker. Maar ja, je kwetst er ook weer mensen mee, ook al zou het terecht zijn. En mensen kwetsen, wil ik niet. Nou ja, ik wil het wel, maar het is niet goed. Of niet nodig. Snap je?
Je hebt ook eig. helemaal gelijk LB!quote:Op maandag 13 november 2006 14:51 schreef Luchtbel het volgende:
Nou ja sorry hoor, maar die awards zijn toch niet om mensen af te gaan lopen branden? Openbaar of niet. Je hebt nu de kans om één keer iemand die anti-award te geven maar dat is toch geen vrijbrief om maar lelijk te gaan lopen doen over mensen. En tuurlijk iedereen zal wel klieken en roddelen maar zoiets is toch gewoon echt een naar ding om te doen?
Oh ja tuurlijk en iedereen roddelt en ik zeg ook niet dat ik het niet doe en ik lach ook wel om dingen of denk; dit kan toch gewoon echt niet. Maar ik zou het vreselijk vinden als zoiets zomaar in een mailtje rond zou gaan zo van 'nou moet je die en die eens zien' en zeker niet als gevolg van zoiets. Je kunt toch gewoon eerlijk zijn bij je awards. Edit je posts ofzo als je nog wat kwijt wilt.quote:Op maandag 13 november 2006 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt ook eig. helemaal gelijk LB!
Maar ja... soms is het wel heel prettig om een bevestiging te zien van de dingen die jij ook denkt of ziet.
Althans, dat heb ik wel.
Ik ben gewoon op een reldellerige manier erg nieuwsgierigquote:Op maandag 13 november 2006 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt ook eig. helemaal gelijk LB!
Maar ja... soms is het wel heel prettig om een bevestiging te zien van de dingen die jij ook denkt of ziet.
Althans, dat heb ik wel.
quote:Op maandag 13 november 2006 14:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben gewoon op een reldellerige manier erg nieuwsgierig![]()
Daarom willen we het niet via mail, maar gewoon hierquote:Op maandag 13 november 2006 14:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Maar ik zou het vreselijk vinden als zoiets zomaar in een mailtje rond zou gaan zo van 'nou moet je die en die eens zien' en zeker niet als gevolg van zoiets. Je kunt toch gewoon eerlijk zijn bij je awards. Edit je posts ofzo als je nog wat kwijt wilt.
Sorry, iets te veel bruine bonen gegeten gisteren...quote:Op maandag 13 november 2006 15:06 schreef easy-going het volgende:
maar er blijkt toch aardig wat te borrelen links en rechts.
Ja sorry hoor.. omdat ik zoveel mensen lief vind telt mijn stem voor jou nietquote:Op maandag 13 november 2006 13:40 schreef dutchie het volgende:
Ik snap het niet hoor, ik ben zó vreselijk leuk en krijg nauwelijks stemmen. Jullie hebben gewoon geen smaak.
He jij had zuurkoolquote:Op maandag 13 november 2006 15:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sorry, iets te veel bruine bonen gegeten gisteren...![]()
Eerlijk omdat ze Xanthe nomineert?quote:Op maandag 13 november 2006 14:01 schreef Sugar het volgende:
Oeh, hulde aan Rottdog, omdat ze zo verdomd eerlijk uit de hoek komt!
Oh maar dat kan ook vast geen kwaad en dat zal ook zeker waar zijn. En doe dat ook gewoon en gerust als je daar zin in hebt. Maar ik vind het wel raar om zoiets te doen voortkomend uit iets wat leuk zou moeten zijn om dan ineens te gaan zitten zeggen wat je allemaal stom vindt/vond aan van alles en nog wat. Daar snap ik gewoon helemaal niks van. Begrijp je?quote:Op maandag 13 november 2006 15:06 schreef easy-going het volgende:
[..]
Daarom willen we het niet via mail, maar gewoon hier![]()
Afbranden om het afbranden is idd niet leuk, maar hier en daar een corrigerende, relativerende, kritische post kan geen kwaad.
Het lijkt hier soms maar dat alles voor zoete koek aangenomen word.
Ik weet het even niet goed onder woorden te brengen, maar er blijkt toch aardig wat te borrelen links en rechts.
Ja klopt, maar gisterenavond had ik (weer/nog) honger, heb ik spekkies staan te bakken en die met een potje bruine bonen en een gesnipperd uitje tijdens de X-factor naar binnen zitten lepelenquote:
Misschien durven mensen zoiets normaal gesproken niet ter sprake te brengen omdat ze bang zijn de diverse kliekjesquote:Op maandag 13 november 2006 15:10 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oh maar dat kan ook vast geen kwaad en dat zal ook zeker waar zijn. En doe dat ook gewoon en gerust als je daar zin in hebt. Maar ik vind het wel raar om zoiets te doen voortkomend uit iets wat leuk zou moeten zijn om dan ineens te gaan zitten zeggen wat je allemaal stom vindt/vond aan van alles en nog wat. Daar snap ik gewoon helemaal niks van. Begrijp je?
Ik wacht nog even afquote:Op maandag 13 november 2006 15:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Wanneer kunnen we jouw lijstje verwachten, Easy?
quote:Op maandag 13 november 2006 15:19 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af
Ik ben corrupt ... maarja bijna niemand noemt mij, dus er staan nog een heleboel te vergeven awardstemmen open![]()
Ik heb nog een anti-award voor je in de aanbiedingquote:Op maandag 13 november 2006 15:19 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af
Ik ben corrupt ... maarja bijna niemand noemt mij, dus er staan nog een heleboel te vergeven awardstemmen open![]()
Je hebt schattigste kinderen ook nog niet ingevuld, m@x! Sven is een heel schattig jongetje met heel prachtige ogen en hij heeft echt heel grappige praatjes.quote:Op maandag 13 november 2006 15:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb nog een anti-award voor je in de aanbieding![]()
Dus eigenlijk wilde jij haar ook nomineren maar durfde je nietquote:
Ja nou maar als je dat normaal dan niet doet en het kan negeren dan heb je nu toch de kans om één ding aan te geven in je lijstje? Waarom zou je dan nu alles willen gaan aanhalen? En dan al helemaal niet gewoon openbaar. Ik zou me verdrietig voelen als ik er achter kwam dat mensen in een mail zouden rondsturen wat er allemaal mis is met mij, en dat je dan zeker weet dat andere mensen daar om hebben zitten lachen, of het hebben aangevuld en aangehaald. En dat vind ik iets heel anders danquote:Op maandag 13 november 2006 15:18 schreef m@x het volgende:
[..]
Misschien durven mensen zoiets normaal gesproken niet ter sprake te brengen omdat ze bang zijn de diverse kliekjesover zich heen te krijgen terwijl ze bij dit award-gebeuren juist specifiek gevraagd wordt om iets of iemand te noemen. Het wordt daardoor als het ware legitiem om er over te beginnen en om namen te noemen. Ik weet dat bijvoorbeeld easy daar niet zo bang voor is maar niet iedereen is even mondig natuurlijk. Maar dat zijn maar my two cents En ik moet eigenlijk gewoon werken. Foei! Luie ambtenaar enzo
op het moment dat iets speelt, en waar de persoon in kwestie het zelf ook kan zien en er een reactie op kan geven.quote:Op maandag 13 november 2006 15:06 schreef easy-going het volgende:
maar hier en daar een corrigerende, relativerende, kritische post kan geen kwaad.
Helemaal mee eens. Alsje iets tegen iemand hebt moet je dat gewoon tegen diegene zeggen zodat ie zich kan verweren als diegene dat wil.quote:Op maandag 13 november 2006 15:30 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja nou maar als je dat normaal dan niet doet en het kan negeren dan heb je nu toch de kans om één ding aan te geven in je lijstje? Waarom zou je dan nu alles willen gaan aanhalen? En dan al helemaal niet gewoon openbaar. Ik zou me verdrietig voelen als ik er achter kwam dat mensen in een mail zouden rondsturen wat er allemaal mis is met mij, en dat je dan zeker weet dat andere mensen daar om hebben zitten lachen, of het hebben aangevuld en aangehaald. En dat vind ik iets heel anders dan
[..]
op het moment dat iets speelt, en waar de persoon in kwestie het zelf ook kan zien en er een reactie op kan geven.
Om antwoord te geven op je vraag: waarom zou je niet eerlijk mogen zijn?quote:Op maandag 13 november 2006 14:52 schreef Githa het volgende:
Waarom zou je niet eerlijk mogen zijn Phluphy ?...of heeft het helemaal geen doel en kwets je er mensen alleen maar mee denk je ? dan lijkt het me een ander verhaal.
Ja tuurlijk. Ik heb zelf ook gezegd dat ik heus dingen zeg en ik weet ook dat het gebeurd, maar ik vind zoiets rondsturen van een heel ander kaliber om eerlijk te zijn. Maar goed, ik ben ook maar ik. Maar ik zeg het welquote:Op maandag 13 november 2006 15:34 schreef lcicle het volgende:
Luchtbel, ik denk dat wanneer je je mening geeft op een forum, er altijd wel mensen zijn die daar een oordeel over hebben. Of dat nu openbaar op het forum, per mail, of msn gezegd wordt.. Ik hou dat eigenlijk altijd in mijn achterhoofd als ik mijn mening geef
En reken maar dat er geroddeld wordt, het zijn immers (bijna) allemaal vrouwen hier! Doe het zelf ook trouwens
Dit is helemaal waar maar helaas utopische gedachtequote:Op maandag 13 november 2006 15:32 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als je iets tegen iemand hebt moet je dat gewoon tegen diegene zeggen zodat ie zich kan verweren als diegene dat wil.
Daar heb je ook gelijk in jaquote:Op maandag 13 november 2006 15:35 schreef Luchtbel het volgende:
[..]maar ik vind zoiets rondsturen van een heel ander kaliber om eerlijk te zijn.
Weet ik, maar kon het proberen tochquote:Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef lcicle het volgende:
[..]
Dit is helemaal waar maar helaas utopische gedachte
Nou en... dat impulsieve is een kant van je die bij je hoort. En meestal levert dat goede dingen op en soms minder goede dingen... Goed toch dat je je dat zelf realiseert. Ik heb er ook last van hoor, van dat impulsieve gedrag.quote:Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef Phluphy. het volgende:
Getsie, het is best uit de hand gelopen. Ik ben echt veel te impulsief soms.
Of ik lees even het hele topicquote:Op maandag 13 november 2006 15:40 schreef Jelief het volgende:
ik hoor niet meer bij de Oud -kliek want ik heb geen rondstuurmailtje gehad.
Nou dat het zou uitkomen zou absoluut niet mijn grootste bezwaar zijn hoor, eerder het gevoel dat je iemand er wat mee aan kan doen.quote:Op maandag 13 november 2006 15:40 schreef Phluphy. het volgende:
Luchtbel, over dat rondsturen nog even dit:
Stel ik had dat echt gedaan, en een persoon die in de memoires zou voorkomen zou mij haar email adres sturen, dan zou ik haar dus dat verhaal moeten sturen waarin zij genoemd wordt.
Tja en dan? Dat realiseerde ik me eigenlijk ook al heel snel, en daarbij weet je niet wie-bij-wie kliekt via mail of msn en waar het dan via-via alsnog terecht komt.
Het was een slechte gedachte die even leuk was maar wat nooit uitgevoerd zou zijn geworden. Als puntje bij paaltje was gekomen had ik dezelfde bezwaren gevoeld als jij. For sure.
Het was de Dark Site die even de kop opstak. Hij zit er nog hoor, maar hij wordt meestal in 't gareel gehouden.
Ach ja, ik heb je toch maar opgenomen in m'n kliekawardquote:Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef Phluphy. het volgende:
Toch niet uit de hand gelopen? Zo zie ik het nietquote:Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef Phluphy. het volgende:
Tuurlijk denk ik dat ook wel eens, maar daarom vind ik ook dat je opmerking wel een doel moet hebben en zolang je dat niet hebt en het alleen neerzet om mensen te krenken dan vind ik dat wel kwalijk.quote:Op maandag 13 november 2006 15:33 schreef Phluphy. het volgende:
[..]
Om antwoord te geven op je vraag: waarom zou je niet eerlijk mogen zijn?
Tja, daar zeg je wat. Heeft het een doel? Denk het niet.
Moet het een doel hebben? Geen idee.
Kwets je er mensen mee? Tuurlijk, niemand vindt het leuk als er negatief over hem/haar gesproken wordt, toch?
Men zegt altijd: eerlijk duurt het langst. En toch is niemand steeds 100% eerlijk. Zie je het voor je? Jij leest van iemand een post, iets wat je zeikerig vindt. Ga je dan reageren met de opmerking: dat vind ik zeikerig?
Nee, natuurlijk niet. En toch denken we het heel vaak. We hebben heel vaak gedachtes die we niet uiten.
Dat ben ik niet met je eens, een doel hoeft niet altijd eigen belang te zijn.quote:Maar ik blijf erbij dat het me heerlijk lijkt om eens lekker van me af te zeiken. Dat van dat ronstuur-mailtje leek even een goede tussenoplossing, maar het slaat de plank mis. Want je zou juist rechtstreeks aan betreffende personen willen laten weten wat je ervan vindt. En dan kom ik weer terug op Githa's vraag. Die als nieuwe vraag oproept: heeft een een doel? Het doel kan alleen eigenbelang zijn en dat zuigt.
Dat ben ik met je eens, mensen kwetsen is niet nodig.quote:Het feit dat je er hoe dan ook mensen mee kwetst geeft dan de doorslag. Want dat is niet nodig. Of eigenlijk gewoon niet goed fout.
Leven en laten leven.
Ik zie het ook niet als uit de hand gelopen hoor, gewoon een open discussie, moet kunnen.quote:Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef Phluphy. het volgende:
Dat PM-en vind ik zo tricky.. Er staat bij aanmelding duidelijk vermeld dat de admins niet kunnen lezen wat erin staat. Nu ken ik toevallig een ander forum waarvan ik weet dat de admin de PMetjes wél gewoon kan lezen.quote:Op maandag 13 november 2006 15:52 schreef Rottdog het volgende:
Vindt wel dat dat PM-en het roddelen iets wat makkelijker in de hand werkt geen idee of het gebeurt maar het is wel mijn gedachte achter een pm-tje. Ach heilig en roddelvrij zijn we gelukkig ook niet zolang ze niet van me vreten mogen ze van mij part een heel end weg over me lullen.
Dan ga ik nog even door.quote:Op maandag 13 november 2006 15:54 schreef Githa het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als uit de hand gelopen hoor, gewoon een open discussie, moet kunnen.
Ow, ik bedoel eerlijk gezegd de persoon zelf er rechtstreeks op aanspreken. En dat kan via het forum (als je de meute aandurft inderdaad), maar ook via een msn gesprekje, een mailtje of een pm. Geen mailtjes of gezellig conferencecalls waarbij je als groep over iemand gaat zitten babbelen, want dan kan de persoon in kwestie zich niet verdedigen of realiseren dat er misschien inderdaad iets verandert zou kunnen worden in het gedrag.quote:Op maandag 13 november 2006 15:51 schreef m@x het volgende:
In een perfecte wereld zou dat ook goed gaan Sjeen, maar we zijn niet allemaal hetzelfde en niet iedereen heeft de moed om dat te doen. Zeker als je ziet wat er hier af en toe gebeurd als iemand haar mond open durft te doen. Dan krijgt ze vaak een bende wilde wijven over zich heen. Waar leg je de grnes trouwens? Bij zo'n mailtje of bij een groespgesprek op msn?
Ja, natuurlijk kun je dat op zulke momenten dat het gebeurt, zeggen tegen iemand. Hier of in een mail naar die persoon ofzo. Dan kan diegene er misschien wel iets aan doen, never know. En als het hem/haar geen ruk interesseert wat jij vindt, dan doet ie er niks mee.quote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef Phluphy. het volgende:
Wat Icicle schrijft deed me weer denken aan hoe dit begon. Dat was Rottdogs nominatie voor Xanthe. Haar argument erbij deed me denken: ja, dat vind ik nou ook. En dat heb ik bij veel meer mensen. Maar dat zeg ik nooit. Terwijl het me wel ergert. Ik zou het graag zeggen, maar heeft het dan nog een doel (Githa?). Hebben ze daar iets aan?
Soms wel en soms niet.quote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef Phluphy. het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even door.![]()
Wat Icicle schrijft deed me weer denken aan hoe dit begon. Dat was Rottdogs nominatie voor Xanthe. Haar argument erbij deed me denken: ja, dat vind ik nou ook. En dat heb ik bij veel meer mensen. Maar dat zeg ik nooit. Terwijl het me wel ergert. Ik zou het graag zeggen, maar heeft het dan nog een doel (Githa?). Hebben ze daar iets aan?
En dat vind ik zo jammer he, dat men niet vaker zijn mond open durft te doen, of eigenlijk ... ik snap dat niet.quote:Op maandag 13 november 2006 15:51 schreef m@x het volgende:
Zeker als je ziet wat er hier af en toe gebeurd als iemand haar mond open durft te doen. Dan krijgt ze vaak een bende wilde wijven over zich heen.
Ik kan je met de hand op mijn hart zeggen dat de boel hier gecodeerd opgeslagen wordt op de server dus dat het niet zomaar te lezen is voor (F)A's...quote:Op maandag 13 november 2006 15:55 schreef lcicle het volgende:
[..]
Dat PM-en vind ik zo tricky.. Er staat bij aanmelding duidelijk vermeld dat de admins niet kunnen lezen wat erin staat. Nu ken ik toevallig een ander forum waarvan ik weet dat de admin de PMetjes wél gewoon kan lezen.
Nee, ik roddel wel over msn![]()
-inkopper- Omdat iedereen die 'liefste OUD user award' wil winnen natuurlijk!quote:Op maandag 13 november 2006 16:02 schreef easy-going het volgende:
Waarom is iedereen bang om een kritische noot aan moussy te posten, maar dan wel een "makkelijk" slachtoffer pakken?
Het is inderdaad andere software die daar gebruikt wordtquote:Op maandag 13 november 2006 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan je met de hand op mijn hart zeggen dat de boel hier gecodeerd opgeslagen wordt op de server dus dat het niet zomaar te lezen is voor (F)A's...
Andere software op andere sites is wellicht anders, maar ik geloof dat het hier wel goed zit.
En dan nog... echte staatsgeheimen bel ik wel door via de telefoon.
Jij formuleert het als 'bang' en ik probeer me te bedenken wat ik er mee wil bereiken en wat die persoon er dan mee kan.quote:Op maandag 13 november 2006 16:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
Waarom is iedereen bang om een kritische noot aan moussy te posten, maar dan wel een "makkelijk" slachtoffer pakken?
Of 'Sommige mensen zijn wie ze zijn." en dan kan je die persoon ook gewoon zo accepteren of negeren.quote:Op maandag 13 november 2006 16:08 schreef Phluphy. het volgende:
Sommige mensen zijn wie ze zijn, onverbeterlijk?
Ehm, nee dat was dit jaarquote:Op maandag 13 november 2006 16:09 schreef Rottdog het volgende:
Hoezo is het nu weer een beschuldiging, het is gewoon mijn mening die ik heb uitgesproken.
Zo zie ik haar, zij is mijn anti-award net zoals de rest van de awards mijn mening is.
Misschien doet ze er wat mee en anders pech.
Net zoals een anti-award voor Daanbanaan makkelijk is, dat is eigenlijk een issue van het jaar daarvoor.
Ik denk dat je Easy Going wilde quoten?quote:Op maandag 13 november 2006 16:07 schreef Githa het volgende:
[..]
Jij formuleert het als 'bang' en ik probeer me te bedenken wat ik er mee wil bereiken en wat die persoon er dan mee kan.
Nope, was dit jaarquote:Op maandag 13 november 2006 16:09 schreef Rottdog het volgende:
Net zoals een anti-award voor Daanbanaan makkelijk is, dat is eigenlijk een issue van het jaar daarvoor.
foutjequote:Op maandag 13 november 2006 16:10 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik denk dat je Easy Going wilde quoten?
Ik zeg niet dat een beschuldiging is.quote:Op maandag 13 november 2006 16:09 schreef Rottdog het volgende:
Hoezo is het nu weer een beschuldiging, het is gewoon mijn mening die ik heb uitgesproken.
Zo zie ik haar, zij is mijn anti-award net zoals de rest van de awards mijn mening is.
Misschien doet ze er wat mee en anders pech.
Nee, maar je borrelt een beetjequote:Op maandag 13 november 2006 16:17 schreef Ireth het volgende:
Ja en waarom noemt niemand mij als liefste user??Ben ik dan soms een kreng?
![]()
Githa vond het meer een beschuldiging en daar ging de eerste reactie van mij op in.quote:Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef Sugar het volgende:
Maar volgens mij heeft niemand kritiek op je nominatie toch? Los van of mensen het ermee eens zijn?
Oke, was een reactie op mijquote:Op maandag 13 november 2006 16:07 schreef Githa het volgende:
[..]
Jij formuleert het als 'bang' en ik probeer me te bedenken wat ik er mee wil bereiken en wat die persoon er dan mee kan.
Nogmaals, dat bedoel ik er dus niet mee.....quote:Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Githa vond het meer een beschuldiging en daar ging de eerste reactie van mij op in.
Eenschquote:Op maandag 13 november 2006 16:21 schreef easy-going het volgende:
En ik heb idd de indruk dat "bang" een rol speelt om wel of niet op sommige posts te reageren.
ja maar ja maar .... nou doelde ik ook niet specifiek op de foto van Moussy maar meer over het "bang" zijn om iets tegen iemand te zeggen.quote:Op maandag 13 november 2006 16:21 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oke, was een reactie op mij
Dit specifieke voorbeeld:
Wat iemand er mee kan is om misschien iets voorzichter te zijn om zulke foto's te plaatsen. Wat ik toen in mijn reactie al zei is dat je misschien wel op moet passen met zulke foto's omdat als iets op het wereldwijdenetwerk staat het er nooit meer afgaat, en de kans bestaat dat je die later in een powerpoint mailtje tegen kan komen.
De reacties op dit mailtje waren allemaal nogal in de trant van dat het een stoere foto was (m.i. dus omdat dat Cas was) dus ik dacht een beetje tegengas te posten, wat waarschijnlijk als zo'n foto door een andere user was geplaatst vaker was gebeurd.
En ik heb idd de indruk dat "bang" een rol speelt om wel of niet op sommige posts te reageren.
Sjeeminee wat gaat de discussie vlug hier, houdt het haast niet bij!quote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef Phluphy. het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even door.![]()
En hier moest ik dus even heel erg van slikken. Wat lief.quote:Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef nebelung het volgende:
De schattigste kids uit 1 gezin award Maria en Storm. Maria is de dochter die we allemaal wel willen en Storm is zo'n prachtig pret-ventje
quote:Op maandag 13 november 2006 16:21 schreef MeNicole het volgende:
[..]
* Ik schuif een Douglas bon door![]()
Dat is alleen maar mooi. Ik vind ook dat je het woord "kritiek" moet vervangen door "verbeterpunt", zodat duidelijk is dat het bedoeld is om er iets mee te doen.quote:Op maandag 13 november 2006 16:25 schreef PM-girl het volgende:
Ik denk het wel Phluphy, zoals ik al eerder schreef, het kan werken als eyeopener. Een aantal maanden terug werd er in het Z&G topic gezegd dat er veel geklaagd werd en dat pijntje/dingetje en wissewasje neergepend werd daar.
Ik was een van degenen die dat idd deed (het laatste dan he!) en voelde me aangesproken. Eerst vond ik het niet leuk, later bedacht ik me dat het kon zijn dat men zich er aan ergert (en anderen weer niet). Ik was me wel bewust van het feit dat het gean dagboektopic moest worden en heb er toen beter op gelet. (omdat het in Z&G niet zo hoort, elders op een forum mag het wel namelijk).
Dus in mijn geval kan het helpen als iemand ergens over 'klaagt'.
Dit is een heel mooi voorbeeld van waarom het goed is als mensen eerlijk zijn! En wat ik net in een andere post ook probeerde te zeggen.quote:Op maandag 13 november 2006 16:25 schreef PM-girl het volgende:
Ik was een van degenen die dat idd deed (het laatste dan he!) en voelde me aangesproken. Eerst vond ik het niet leuk, later bedacht ik me dat het kon zijn dat men zich er aan ergert (en anderen weer niet). Ik was me wel bewust van het feit dat het gean dagboektopic moest worden en heb er toen beter op gelet. (omdat het in Z&G niet zo hoort, elders op een forum mag het wel namelijk).
Dus in mijn geval kan het helpen als iemand ergens over 'klaagt'.
Zo begrijp ik het ook, maar ik probeer met dit voorbeeld duidelijk te maken wat ik bedoelquote:Op maandag 13 november 2006 16:23 schreef Githa het volgende:
[..]
ja maar ja maar .... nou doelde ik ook niet specifiek op de foto van Moussy maar meer over het "bang" zijn om iets tegen iemand te zeggen.
Ik kan beter mijn mond houden denk ik, alles komt er scheef uit![]()
Ik heb je naam gezien!quote:Op maandag 13 november 2006 10:33 schreef cattie het volgende:
Ik heb nog geen award en denk ook niet dat ik er 1 zal krijgen (anderen verdienen het ook meer), maar ik wil wel alvast iedereen bedanken voor hun stem. Zo lief!Ik vind het heel erg leuk om hier mee te posten en vind het ook erg leuk dat er mensen zijn die mij waarderen. Ik heb er al een blijdschapsdansje van gedaan!
![]()
Ook dat is helemaal waar.quote:Op maandag 13 november 2006 16:31 schreef Githa het volgende:
Dat is ook zo Phluphy, mensen nemen kritiek vaak te negatief op, maar toch vind ik het ook wel eens aan de gever liggen.
Ik ken het gevoel wel hoor Easy, over het algemeen reageer ik niet meer op dingen waarvan mijn wenkbrauwen omhoog gaan... En dat komt dan weer omdat zoals Phulph het al aangaf, er niks constructiefs gedaan wordt met zo'n handreiking.quote:Op maandag 13 november 2006 16:30 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zo begrijp ik het ook, maar ik probeer met dit voorbeeld duidelijk te maken wat ik bedoel
valt niet mee.
Laten we zeggen dat ik wel eens dingen lees waar ik met gefronste wenkbrauwen naar zit te kijken. Maar niemand reageert daar enigzins kritisch op dus dan denk ik dat het wel aan mij zal liggen dat ik iets vreemd vind.
En soms (jullie moeten eens weten hoe vaak ik nog posts weghaal![]()
) reageer ik er dan maar op.
En dan denk ik even erna alweer waarom ik dat nu weer post, mijn nick is niet voor niets easyyyyy(of had ik dat nu niet moeten verklappen
) ik wil ook een lieve-user nominatie jah
![]()
Ik raak gefrustreerd Luchtbel![]()
En omdat de wenkbrauwophalers niet meer reageren ..... kakt het hier een beetje in af en toe, of trekt iedereen elkaar mee in een negatieve spiraal.quote:Op maandag 13 november 2006 16:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel wel hoor Easy, over het algemeen reageer ik niet meer op dingen waarvan mijn wenkbrauwen omhoog gaan... En dat komt dan weer omdat zoals Phulph het al aangaf, er niks constructiefs gedaan wordt met zo'n handreiking.
Hé, deze lees ik nu pas, spuuglokje heeft gelijkquote:Op maandag 13 november 2006 15:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Je hebt schattigste kinderen ook nog niet ingevuld, m@x! Sven is een heel schattig jongetje met heel prachtige ogen en hij heeft echt heel grappige praatjes.
Klopt, maar ik word een beetje luiquote:Op maandag 13 november 2006 16:38 schreef easy-going het volgende:
[..]
En omdat de wenkbrauwophalers niet meer reageren ..... kakt het hier een beetje in af en toe, of trekt iedereen elkaar mee in een negatieve spiraal.
En zie het voorbeeld van PM-girl, soms werkt het wel als er een beetje tegengas gegeven word![]()
O, dan moet ik natuurlijk wel uitspraken van Sven posten zeker?quote:Op maandag 13 november 2006 16:42 schreef m@x het volgende:
Liam en Ezra hebben ook allebei zulke mooie ogen en ik ben zo slecht in kiezen. Ik zal vanavond even het kinderpraatjestopic even doorlezen. Okay?
Als je niet kunt kiezen zijn mijn kinderen er ook altijd nog.quote:Op maandag 13 november 2006 16:42 schreef m@x het volgende:
Liam en Ezra hebben ook allebei zulke mooie ogen en ik ben zo slecht in kiezen. Ik zal vanavond even het kinderpraatjestopic even doorlezen. Okay?
sssstquote:Op maandag 13 november 2006 16:49 schreef PM-girl het volgende:
(en heb je nu vlug je icon veranderd in de hoop op een nominatie?)
Dat heb ik dus ook, het gevoel van: "zouden ze mij bedoelen?" "Ben ik de user die niet voldoende op anderen reageert?"enz.quote:Op maandag 13 november 2006 16:49 schreef PM-girl het volgende:
Cattie, leuk he, als je je naam ziet staan! Ik krijg er ook een jubelgevoel bij!
Anderzijds kan ik ook onzeker worden van dingen die hier geschreven worden (zoals toen in Z&G), stom he.
* sjak wijst Ireth op onderschriftquote:Op maandag 13 november 2006 19:24 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wijst sjak subtiel op onderschrift![]()
![]()
Dat zijn maar halve foto's kan je nagaanquote:Op maandag 13 november 2006 19:56 schreef m@x het volgende:
Ja maar we lurken allemaal stiekem op je site en daar staan wat meer foto's op. Ze zijn gewoon heel mooi.
Hee, hee, hee, zo was het niet!quote:Op maandag 13 november 2006 20:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
De hormonster award : Sugar vertelde eens het verhaal dat ze kwaad was weggelopen en in de trein ervandoor ging (naar haar ouders geloof ik). Toen bleek dat ze de aansluiting had gemist heeft ze toch maar naar huis gebeld of ze opgehaald kon worden. Dat vond ik zo'n herkenbare actie![]()
Oh nou maar ik vind dat echt hoor, ze maken mij blijquote:Op maandag 13 november 2006 16:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Luchtbel, die fotograaf nominatie is té lief!![]()
Wat een verrassing!
Net aan mijn man laten zien en die moest érg lachenquote:Op maandag 13 november 2006 18:11 schreef sjak het volgende:
De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. Nebelung ze is zo begaan met alle moeders in het borstvoedingstopic. Vaak heb je al binnen een paar uur antwoord op je vragen. En zelfs terwijl ze door haar eigen man betweterig en eigenwijs genoemd wordt, blijft ze ons gewoon helpen.
Denk je aan mijn reputatiequote:Op maandag 13 november 2006 20:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
De reldel award : EasyGoing alhoewel ik zelf denk weetdat ze in het echt best een lieffie is
quote:Op maandag 13 november 2006 21:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Easy-Going zit je een beetje mijn quote te editten![]()
Ik zit net pas voor het eerst de stemmen door te lezen (ja, lekker op tijd ik weet 'tquote:Op maandag 13 november 2006 19:32 schreef Lois het volgende:
Mag ik even heel ontroerd melden dat ik zeer geraakt ben door de nominatie van Livelink
Sjak.quote:Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt. Vicky, heerlijk zoals zij laat zien hoe trots ze op haar Amber is. En teriecht ook, het is zo'n mooie meid. Ga vooral door met ons een blik in jullie leven te gunnen.
Moet je eens in FEE kijken, daar zijn nog veeeeeeeeeel meer awards.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:04 schreef kozakken het volgende:
Alleen jammer dat ik niet op veeeel meer awards kan stemmen om nog meer mensen die me raken te benoemen.
En ik bedoel juist jouw uitleg over hoe jij het ziet, dutsjieputsjie.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:09 schreef dutchie het volgende:
Sugar, dat bedoel ik dus. Ik zag het gisteravond en had echt zoiets van: Daar gaan we weer!
Maar ja, stop een grote groep vrouwen in 1 hok en daar gaan ze hoor.
Tuurlijk, dat is ook wel zo, dat had ik gisteren ook al wel gezegd na LB's opmerkingen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:15 schreef Lishe het volgende:
En BE, die mail zou wel naar iedereen gestuurd kunnen worden, maar zo 'achter de schermen'vind ik zo naar overkomen. Dat vind ik niks met open en eerlijk te maken hebben.
Die dag werd een zwarte bladzijde uit mijn leven...quote:Op maandag 13 november 2006 19:58 schreef Sugar het volgende:
Door die nominaties zit ik het topic van Thijs weer te lezen. Wat moet ik er nu weer vreselijk om huilen!
Wat schrokken we ons allemaal kapot...
Wat gebeurde er in hemelsnaam die dag?![]()
Sterker nog, dat topic had eigenlijk gewoon niet moeten bestaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Die dag werd een zwarte bladzijde uit mijn leven...
Ik word er stil van dat men het Topic waarin ik melde dat Thijs overleden was regelmatig genomineerd heeft.
Het zou eigenlijk helemaal niet genomineerd moeten worden.
het eigenlijk ontzettend triest; als je op mij stemt mag je op mijn verjaardagsfeestje komenquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:57 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh en dat gebedel om stemmen vind ik eigenlijk best sneu!!!
Oh nou wat mij betreft hoeft er echt niet zo'n mail te komen. Niet 'achter de schermen' en niet in het openbaar. Dan gaan er toch nog mensen verlekkerd op zitten wachten. Ik snap gewoon niet dat als je dingen een tijd lang schijnbaar wel kon negeren je daar dan achteraf toch over wil gaan beginnen. En heel wat anders dan op het moment dat er iets speelt zeggen wat je ergens van denkt. Zo'n mail vind ik hoe dan ook gewoon afzeiken. En nu hou ik er over op.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:15 schreef Lishe het volgende:
En BE, die mail zou wel naar iedereen gestuurd kunnen worden, maar zo 'achter de schermen'vind ik zo naar overkomen. Dat vind ik niks met open en eerlijk te maken hebben.
Maar daarvoor hoeft het toch niet heel rot met je te gaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:43 schreef Moonah het volgende:
Oeh, zo even bijlezen hier..
Luchtbel....![]()
Wat lief dat je me een troostaward gunt... Maar het gaat goed met me hoor! Hopelijk met jou ook steeds een beetje beter...
En tja, feit dat ik eerlijk terug durf te komen op eerder gemaakte botte/zwart-witte/ongenuanceerde/impulsieve/ondoordachte opmerkingen is eigenlijk een must om sociaal te kunnen functioneren...![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:01 schreef m@x het volgende:
Loena![]()
ga je nou nog stemmen of hoe zit dat
hear hear!quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:07 schreef lcicle het volgende:
Wat een gedoe toch om dat mailtje! Phluphy zette in mijn ogen gewoon even d'r eerlijke gedachten openbaar op een forum. Niets mis mee toch? Zouden meer mensen moeten doen!
Ze heeft toch niet daadwerkelijk een mail verstuurd? Niets aan de hand dus.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:07 schreef lcicle het volgende:
Wat een gedoe toch om dat mailtje! Phluphy zette in mijn ogen gewoon even d'r eerlijke gedachten openbaar op een forum. Niets mis mee toch? Zouden meer mensen moeten doen!
Ze heeft toch niet daadwerkelijk een mail verstuurd? Niets aan de hand dus.
Wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
het eigenlijk ontzettend triest; als je op mij stemt mag je op mijn verjaardagsfeestje komen![]()
Hé, dat wilde ik ook zeggen .... het wordt erg m@x.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:24 schreef m@x het volgende:
Let wel: ik hoop het, ik verwacht er niks van
Die had ik moeten gebruiken, dat ik dat niet eerder bedacht heb.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
het eigenlijk ontzettend triest; als je op mij stemt mag je op mijn verjaardagsfeestje komen![]()
Dank je!quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:08 schreef lcicle het volgende:
Ja maar jij hebt mooie kindjes!
En daarom noem ik mezelf Slaapmeisjequote:Op dinsdag 14 november 2006 13:12 schreef linda856763 het volgende:
Ik wilde ooit onder ' Linda' registreren, maar die was natuurlijk al weg,
Ben jij een reldel?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:55 schreef Loena-tik- het volgende:
je bent de reldel, er is geestelijk iets mis met je noem maar op. Ik zie dat heel anders. Er is toch niets prachtiger dan een discussie hebben met elkaar? Het heerlijk laten oplopen want in de hitte van de strijd worden toch de mooiste dingen gezegd( en vallen reserves weg) alle partijen spugen hun gal uit...hoppa...lucht geklaard...en we kunnen weer door 1 deur. Sommige mensen zijn daar de katalysator voor en oh wat vinden we het met z'n allen fijn als er dan eindelijk iemand zijn bek open doet. De voorzet is gegeven
Bedenk wel dat deze "levenswijze"
veel energie kost, je zwemt immers tegen de stroom in. Dus Easy draag je titel met trots
![]()
Haha! Hier ook nog 1 die genoodzaakt was een andere naam te verzinnenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En daarom noem ik mezelf Slaapmeisje
quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:57 schreef dutchie het volgende:
Ik wil niet weer opnieuw de discussie aanzwengelen hoor. Maar ik heb hier gisteravond nog even mee zitten lezen en wilde nog het volgende kwijt:
Voor mij persoonlijk zijn de Awards nou eens een mooie gelegenheid om de mensen die mij hebben geraakt afgelopen jaar met hun posts/leven eens extra in de spotlights te zetten. Niet om iemand af te branden ofzo.
En helaas kan dan niet iedereen genoemd worden, maar dat neemt niet weg dat zij mij niet raken. Sommigen springen er nu eenmaal meer uit dan de ander. Ik denk dat dat voor iedereen geldt.
Ik krijg nl. het idee dat een aantal hier een beetje een wrange smaak krijgen van die awards. Terwijl het wat mij betreft, dus alleen maar als positief bedoeld is.
Dit is ook zo'n beetje de verklaring voor mijn grote afwezigheid sinds de geboorte van Yoram, maar goed, dat ter zijde, heeft niets met de awards te maken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:06 schreef dutchie het volgende:
Nee hoor, ik vind het juist heel goed dat er tegengas gegeven wordt. Mensen die mij wat langer kennen weten dit ook. Maar ik persoonlijk heb er te weinig fut voor. Dat was voorheen wel anders. En dan zie ik zoveel mensen hun mening geven en denk ik: "Zit er nou echt nog iemand op die van mij te wachten?" Dus dan laat ik het maar gewoon varen, anders is het vaak zo'n Spuit Elf-reactie die er fijn achteraan hobbelt.
En om zo maar wat te roepen om een punt te maken en er daarna geen tijd hebben om er op terug te komen, vind ik ook zo laf. Ik heb gewoon geen tijd om er eens echt goed voor te gaan zitten en ik hou niet van half werk.Dus gaan jullie maar lekker je gang hoor en als het echt te gortig wordt hoor je me wel.
Dan zou je ook die anti-award moeten schrappenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:32 schreef melonovy het volgende:
[b]En voor diegene die hun gal over een ander kwijt willen, teleur gesteld zijn in een ander, geirriteerd zijn door een ander moeten dat ter plekke doen in het betreffende topic, of persoonlijk op een of andere manier.
Ja, deze is idd niet zo positief.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Dan zou je ook die anti-award moeten schrappen
er zijn 45 lijstjes ingediend tot nu toe! Dat vind ik toch best wel een boel hoor!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:55 schreef Leah het volgende:
Nou, het loopt nog niet echt storm qua stemmen toch? Volgens mij kunnen jullie dat tellen nog wel zelf af hoor.
Ik denk niet dat dat zal gaan gebeuren. De één spreekt zich nu eenmaal sneller uit dan de ander. Mensen die dat op zich al minder snel doen, zien wat er gebeurt met diegenen die dat wel doen en bedenken zich daardoor eerder.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:24 schreef m@x het volgende:
Het feit dat het nu een keer uitgesproken wordt (ook al zijn het weer dezelfde die dat doen) vind ik al een verademing op zich. Normaal gesproken proef ik bij sommige mensen een bepaalde spanning als ik hun posts lees. Alsof ze dus eigenlijk meer willen zeggen dan dat ze doen. Het kan heel goed dat dat tussen mijn oren zit, maar mocht ik het wel goed aanvoelen dan hoop ik dat die mensen zich hierdoor misschien wat meer durven uitspreken. Let wel: ik hoop het, ik verwacht er niks van
Thnx, ben er ook nog niet zo heel lang mee bezig hoor en moet nog veel leren, maar ach, een mens moet toch een hobby hebben.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:25 schreef Lishe het volgende:
Snake, ik wist niet dat je zo met fotografie bezig was. Veel succes met je site en je studio, spannend hoor.
Alles kanquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:55 schreef Leah het volgende:
Nou, het loopt nog niet echt storm qua stemmen toch? Volgens mij kunnen jullie dat tellen nog wel zelf af hoor.
Sorry maar kan het niet laten, kwam deze net tegen en moest meteen aan hier denken.quote:Op maandag 13 november 2006 16:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik zal een voorbeeld geven: een poosje geleden stond er een foto in het fototopic van Cas (met peuk en fles) die ik nu niet zo geslaagd vond. De reacties erop waren echter allemaal zeer positief. En nu de gedachte van mij: wat als bv Djeez zo'n foto van zijn dochter had geplaatst? Ik denk dat iedereen dan van verontwaardiging over elkaar heen was gevallen.
Met Jessie nu in de lappenmand (quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:19 schreef melonovy het volgende:
[..]
Alles kan
Ik vind het wel heel aardig dat er mensen zijn die even willen helpen tellen, vele handen maken licht werk.
Uitprinten en jessie laten tellenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met Jessie nu in de lappenmand () wil ik je wel helpen hoor Mel!
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:53 schreef easy-going het volgende:
[..]
Uitprinten en jessie laten tellen
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:17 schreef phluphy het volgende:
Ik wil ook wel helpen, maar kun je een inschatting maken hoeveel tijd het kost?
Ik weet namelijk nooit van te voren hoe druk een week zal zijn, maar een los uurtje hier of daar lukt altijd wel.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:15 schreef Spuuglokje het volgende:
De liefste OUD user award Icaä
En ik van Icaäquote:Op donderdag 16 november 2006 20:13 schreef phluphy het volgende:
![]()
![]()
ik kreeg een kusje van snoopy, jullie lekker niet
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |