Wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
het eigenlijk ontzettend triest; als je op mij stemt mag je op mijn verjaardagsfeestje komen![]()
Hé, dat wilde ik ook zeggen .... het wordt erg m@x.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:24 schreef m@x het volgende:
Let wel: ik hoop het, ik verwacht er niks van
Die had ik moeten gebruiken, dat ik dat niet eerder bedacht heb.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
het eigenlijk ontzettend triest; als je op mij stemt mag je op mijn verjaardagsfeestje komen![]()
Dank je!quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:08 schreef lcicle het volgende:
Ja maar jij hebt mooie kindjes!
En daarom noem ik mezelf Slaapmeisjequote:Op dinsdag 14 november 2006 13:12 schreef linda856763 het volgende:
Ik wilde ooit onder ' Linda' registreren, maar die was natuurlijk al weg,
Ben jij een reldel?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:55 schreef Loena-tik- het volgende:
je bent de reldel, er is geestelijk iets mis met je noem maar op. Ik zie dat heel anders. Er is toch niets prachtiger dan een discussie hebben met elkaar? Het heerlijk laten oplopen want in de hitte van de strijd worden toch de mooiste dingen gezegd( en vallen reserves weg) alle partijen spugen hun gal uit...hoppa...lucht geklaard...en we kunnen weer door 1 deur. Sommige mensen zijn daar de katalysator voor en oh wat vinden we het met z'n allen fijn als er dan eindelijk iemand zijn bek open doet. De voorzet is gegeven
Bedenk wel dat deze "levenswijze"
veel energie kost, je zwemt immers tegen de stroom in. Dus Easy draag je titel met trots
![]()
Haha! Hier ook nog 1 die genoodzaakt was een andere naam te verzinnenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En daarom noem ik mezelf Slaapmeisje
quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:57 schreef dutchie het volgende:
Ik wil niet weer opnieuw de discussie aanzwengelen hoor. Maar ik heb hier gisteravond nog even mee zitten lezen en wilde nog het volgende kwijt:
Voor mij persoonlijk zijn de Awards nou eens een mooie gelegenheid om de mensen die mij hebben geraakt afgelopen jaar met hun posts/leven eens extra in de spotlights te zetten. Niet om iemand af te branden ofzo.
En helaas kan dan niet iedereen genoemd worden, maar dat neemt niet weg dat zij mij niet raken. Sommigen springen er nu eenmaal meer uit dan de ander. Ik denk dat dat voor iedereen geldt.
Ik krijg nl. het idee dat een aantal hier een beetje een wrange smaak krijgen van die awards. Terwijl het wat mij betreft, dus alleen maar als positief bedoeld is.
Dit is ook zo'n beetje de verklaring voor mijn grote afwezigheid sinds de geboorte van Yoram, maar goed, dat ter zijde, heeft niets met de awards te maken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:06 schreef dutchie het volgende:
Nee hoor, ik vind het juist heel goed dat er tegengas gegeven wordt. Mensen die mij wat langer kennen weten dit ook. Maar ik persoonlijk heb er te weinig fut voor. Dat was voorheen wel anders. En dan zie ik zoveel mensen hun mening geven en denk ik: "Zit er nou echt nog iemand op die van mij te wachten?" Dus dan laat ik het maar gewoon varen, anders is het vaak zo'n Spuit Elf-reactie die er fijn achteraan hobbelt.
En om zo maar wat te roepen om een punt te maken en er daarna geen tijd hebben om er op terug te komen, vind ik ook zo laf. Ik heb gewoon geen tijd om er eens echt goed voor te gaan zitten en ik hou niet van half werk.Dus gaan jullie maar lekker je gang hoor en als het echt te gortig wordt hoor je me wel.
Dan zou je ook die anti-award moeten schrappenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:32 schreef melonovy het volgende:
[b]En voor diegene die hun gal over een ander kwijt willen, teleur gesteld zijn in een ander, geirriteerd zijn door een ander moeten dat ter plekke doen in het betreffende topic, of persoonlijk op een of andere manier.
Ja, deze is idd niet zo positief.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Dan zou je ook die anti-award moeten schrappen
er zijn 45 lijstjes ingediend tot nu toe! Dat vind ik toch best wel een boel hoor!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:55 schreef Leah het volgende:
Nou, het loopt nog niet echt storm qua stemmen toch? Volgens mij kunnen jullie dat tellen nog wel zelf af hoor.
Ik denk niet dat dat zal gaan gebeuren. De één spreekt zich nu eenmaal sneller uit dan de ander. Mensen die dat op zich al minder snel doen, zien wat er gebeurt met diegenen die dat wel doen en bedenken zich daardoor eerder.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:24 schreef m@x het volgende:
Het feit dat het nu een keer uitgesproken wordt (ook al zijn het weer dezelfde die dat doen) vind ik al een verademing op zich. Normaal gesproken proef ik bij sommige mensen een bepaalde spanning als ik hun posts lees. Alsof ze dus eigenlijk meer willen zeggen dan dat ze doen. Het kan heel goed dat dat tussen mijn oren zit, maar mocht ik het wel goed aanvoelen dan hoop ik dat die mensen zich hierdoor misschien wat meer durven uitspreken. Let wel: ik hoop het, ik verwacht er niks van
Thnx, ben er ook nog niet zo heel lang mee bezig hoor en moet nog veel leren, maar ach, een mens moet toch een hobby hebben.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:25 schreef Lishe het volgende:
Snake, ik wist niet dat je zo met fotografie bezig was. Veel succes met je site en je studio, spannend hoor.
Alles kanquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:55 schreef Leah het volgende:
Nou, het loopt nog niet echt storm qua stemmen toch? Volgens mij kunnen jullie dat tellen nog wel zelf af hoor.
Sorry maar kan het niet laten, kwam deze net tegen en moest meteen aan hier denken.quote:Op maandag 13 november 2006 16:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik zal een voorbeeld geven: een poosje geleden stond er een foto in het fototopic van Cas (met peuk en fles) die ik nu niet zo geslaagd vond. De reacties erop waren echter allemaal zeer positief. En nu de gedachte van mij: wat als bv Djeez zo'n foto van zijn dochter had geplaatst? Ik denk dat iedereen dan van verontwaardiging over elkaar heen was gevallen.
Met Jessie nu in de lappenmand (quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:19 schreef melonovy het volgende:
[..]
Alles kan
Ik vind het wel heel aardig dat er mensen zijn die even willen helpen tellen, vele handen maken licht werk.
Uitprinten en jessie laten tellenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met Jessie nu in de lappenmand () wil ik je wel helpen hoor Mel!
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:53 schreef easy-going het volgende:
[..]
Uitprinten en jessie laten tellen
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:17 schreef phluphy het volgende:
Ik wil ook wel helpen, maar kun je een inschatting maken hoeveel tijd het kost?
Ik weet namelijk nooit van te voren hoe druk een week zal zijn, maar een los uurtje hier of daar lukt altijd wel.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:15 schreef Spuuglokje het volgende:
De liefste OUD user award Icaä
En ik van Icaäquote:Op donderdag 16 november 2006 20:13 schreef phluphy het volgende:
![]()
![]()
ik kreeg een kusje van snoopy, jullie lekker niet
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |