Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Je wou gewoon de LaPoquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom zijn bananen krom ?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:04 schreef vloeistofje het volgende:
Een PI-loze ONZ-FB.
*ril [afbeelding]
je hebt zin in een stuk spaanse worst van 25 cmquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
Ga je er dood van? Nee? Niet janken dan.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
Ga je er dood van? Nee? Niet janken dan.
ja, doe dat...quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:11 schreef cyberstalker het volgende:
Even een tvp hier om lekker al het geklaag te kunnen bijhouden.
We waren net bezig met het bashen van GeenStijl.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:45 schreef remlof het volgende:
over RKC lullen doe je maar in Voetbal
Nee, na die fipo van PeZu ging het eigenlijk alleen nog maar over RKC.... Jammerquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef Flabofski het volgende:
[..]
We waren net bezig met het bashen van GeenStijl.
hee ik had sowwy gezegd tochquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, na die fipo van PeZu ging het eigenlijk alleen nog maar over RKC.... Jammer
i kneuw but je legde de vinger op de zere plekquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
ja maar ik moest even uitleggen waarom het topic dicht is
Dan delete je wat reacties?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, na die fipo van PeZu ging het eigenlijk alleen nog maar over RKC.... Jammer
Een topic compleet leeghalen is niet 'wat reacties verwijderen' helaas.quote:
Als jullie dat centraalmaak shit nou niet hadden uitgevonden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:20 schreef remlof het volgende:
kom op m_w, je weet Funny links, pics en clips topic. Deel 19 best te vinden
Dat is al tig keer geopperd, maar de meerderheid van ons vindt het geen goed idee. En bovendien vermelden we een link naar dat topic in bijna elke sluitpost van een "zo hee kijk eens wat een gaaf clipje" topic, dus het zou sowieso algemeen bekend moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:22 schreef opgebaarde het volgende:
weledelgeleerde heren en vrouwen van de crew.
Is het niet een idee om dat funny links, pics en video topic sticky te maken, scheelt jullie misschien een thread of 80 per dag die je moet sluiten?
Hoogachtend,
x-je een dooie
Vandaar dat zoveel ONZ meubilair bezig blijft. Nah mij om het even, ik zit niet met de troepquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is al tig keer geopperd, maar de meerderheid van ons vindt het geen goed idee. En bovendien vermelden we een link naar dat topic in bijna elke sluitpost van een "zo hee kijk eens wat een gaaf clipje" topic, dus het zou sowieso algemeen bekend moeten zijn.
Dat zei je de vorige keer ook alquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:51 schreef remlof het volgende:
ik ga je maar eens noten voor baggertopics, denk ik
ja, maar driemaal is scheepsrecht, dus...quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat zei je de vorige keer ook al
Hoi nylzquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, maar driemaal is scheepsrecht, dus...
quote:
goeie vraag!quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mijn topic wat doe je
Waarom zit jij niet in de kroeg
![]()
Ik zie niet in waarom?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:09 schreef zoalshetis het volgende:
Adveteren-Ruimte
ik vond dit een van de meest grappige topics die ik in mijn korte fok!loopbaan ben tegen gekomen.
hoezo zben je dan mod in onz? of moeten we een subforum openen dat hum heet en over humor gaat, zonder mods die een beetje de boel verstieren?quote:
Excuses, maar ik denk dat ik doorgaans nog best tolerant ben.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo zben je dan mod in onz? of moeten we een subforum openen dat hum heet en over humor gaat, zonder mods die een beetje de boel verstieren?![]()
![]()
Nee sorry, filmpje is al oud en de grap al meerdere malen gemaaktquote:Op zondag 12 november 2006 12:15 schreef postmortum het volgende:
limburgse taliban meldt zich mag deze weer open , aangezien ik hetzelf ben en de eisen over het onz-forum gaan
jij bent helemaal geen modquote:Op zondag 12 november 2006 12:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee sorry, filmpje is al oud en de grap al meerdere malen gemaakt![]()
kut verkeerdequote:
quote:
blas·fe·misch (bn.)quote:
...bedanktquote:Op zondag 12 november 2006 19:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
blas·fe·misch (bn.)
1 godslasterlijk
![]()
quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 20:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
Flikker op beftekkel.
Met die kut op je gezicht.
quote:nee, dat had ik gisteravond...!
Ik herinner me een quote van NJ waarin hij aangeeft een FA te willen verzoeken Piovan te bannen. Even zoeken.quote:Op zondag 12 november 2006 20:39 schreef Chowi het volgende:
*Chowi fluistert de FA's in: "Ban Piovan! Ban Piovan!"
Het rijmt ook nog..
Zat er niet ver naast.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:16 schreef NJ het volgende:
Piovan, ik word een beetje moe van je totale humorloosheid en de krampachtigheid waarmee je tóch denkt grappig te zijn.
En pas dat webicon van je aan, anders vraag ik een FA om óf dat plaatje aan te passen, óf je postrechten.
Je bent gewoon niet leukquote:Op zondag 12 november 2006 21:09 schreef Piovan het volgende:
Wat heb ik misdaan lieve vrienden.
O, murp probeert me eraan te naaien
Nee, jij ook niet.quote:
De hele dag kuttopics openen, kicken en bagger posten, en dan vragen of je een leuke user bent?quote:
In tegenstelling tot Kopieer ben ik wel een kwaliteitsuser, tevens leuke user.quote:Op zondag 12 november 2006 21:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
De hele dag kuttopics openen, kicken en bagger posten, en dan vragen of je een leuke user bent?! Hilarisch.
DUS IK BEN WEL TOF PWNTPWNTPWNT BBQquote:Op zondag 12 november 2006 21:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
De hele dag kuttopics openen, kicken en bagger posten, en dan vragen of je een leuke user bent?! Hilarisch.
Volgens mij is dit een user waarop je geen sarcasme moet toepassen, Ch. Dit is een user die je gewoon zsm een ban van enkele weken moet aansmeren, op een onbeschofte wijze. Dus: Zijn posthistorie doornemen en elke notable post noten.quote:Op zondag 12 november 2006 21:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij is je computer kapot sommige woorden staan opeens schuinquote:Op zondag 12 november 2006 21:19 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een user waarop je geen sarcasme moet toepassen, Ch. Dit is een user die je gewoon zsm een ban van enkele weken moet aansmeren, op een onbeschofte wijze. Dus: Zijn posthistorie doornemen en elke notable post noten.
dat noemt men BB-code ofzoquote:Op zondag 12 november 2006 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Volgens mij is je computer kapot sommige woorden staan opeens schuin![]()
Zo ben ik niet, S. Dat weet je. Eigenlijk ben ik veel te lief voor de functie die ik uitvoer.quote:Op zondag 12 november 2006 21:19 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een user waarop je geen sarcasme moet toepassen, Ch. Dit is een user die je gewoon zsm een ban van enkele weken moet aansmeren, op een onbeschofte wijze. Dus: Zijn posthistorie doornemen en elke notable post noten.
Probeer je nu weer grappig te zijn ?quote:Op zondag 12 november 2006 21:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
dat noemt men BB-code ofzo
Niet eens een sorry ik ben je verjaardag vergeten felicitatiequote:
Beetje jammer van hem jaquote:Op zondag 12 november 2006 21:29 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Niet eens een sorry ik ben je verjaardag vergeten felicitatie
Gefeliciteerd. Zo. Hielp dat?quote:Op zondag 12 november 2006 21:29 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Niet eens een sorry ik ben je verjaardag vergeten felicitatie![]()
Gefeliciteerd. Waarmee?quote:
Gefeliciteerd met zondag 12 november, dan.quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 21:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met zondag 12 november, dan.
"Je hebt Sint Maarten overleefd."quote:
net als al die andere feestdagenquote:Op zondag 12 november 2006 21:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niks van gemerkt ik heb de hele dag in bed gelegen![]()
Jaquote:Op zondag 12 november 2006 21:38 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
net als al die andere feestdagen!
*kijk, een stok*quote:Op zondag 12 november 2006 21:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja
en nu ben je te laat
rot op! ksst !
quote:Op zondag 12 november 2006 21:55 schreef murp het volgende:
[..]
*kijk, een stok*
* gooit stok weg*
"aport!"
iddquote:Op zondag 12 november 2006 21:59 schreef Bizznitch het volgende:
Hoe kan je nou geen zin hebben in jogy.
quote:Op zondag 12 november 2006 20:18 schreef een wijs man het volgende:
Ik moest kloppen want mijn Dell deed het niet. Mag ik een voorzichtige aanduiding tot TTT aanduiden? Bij deze: Wiskunde-les voor Maikuuul![]()
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 10:03 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik ben inspiratieloos ik geef het toe Remlof
![]()
mijn mattie zal wel druk zijn met van alles en nog watquote:
quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 16:48 schreef EL_REY het volgende:
[..]
![]()
waar was jij al die tijd??????
ouwe poepert!!
![]()
owkay relaxtquote:
tis een vervolgverhaal...quote:
Die grap heb ik al gemaakt in dit topicquote:
Is dit een [subtiele] hint?quote:Op maandag 13 november 2006 17:02 schreef SiemeN het volgende:
Slowchat verwijderd. Baggeren doen jullie maar ergens anders. Of nee, eigenlijk dat ook niet.
O.quote:Op maandag 13 november 2006 17:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die grap heb ik al gemaakt in dit topic![]()
Ik zou het alleen maar doen voor het kleurtje!quote:
Bruin jaquote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik zou het alleen maar doen voor het kleurtje!
Je vond het niet grappigquote:Op maandag 13 november 2006 20:06 schreef Snakey het volgende:
Tief op.
Er zijn users die er een ban voor hebben gekregen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je vond het niet grappig![]()
![]()
![]()
Van een beetje hersens en een teddybearquote:Op maandag 13 november 2006 20:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zijn users die er een ban voor hebben gekregen.![]()
Andere context enzo. Vandaar alleen een waarschuwing.quote:Op maandag 13 november 2006 20:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Van een beetje hersens en een teddybear![]()
zal het niet meer doen![]()
Ik heb ook spijtquote:Op maandag 13 november 2006 22:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Toch jammer van dat staken destijds. Dat blauw misstond je niet.
ik had niet de indruk dat ze het zo op prijs steldequote:Op maandag 13 november 2006 22:20 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn adoratietopic voor fietsje, wat doe je?! [afbeelding]
Je doet me denken aan Clarence Seedorf.quote:
Had er dan 1 voor mij gemaaktquote:Op maandag 13 november 2006 22:20 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn adoratietopic voor fietsje, wat doe je?! [afbeelding]
Ik hoop dat Marco van Roodbol me selecteert als NJ wegvalt.quote:Op maandag 13 november 2006 22:30 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je doet me denken aan Clarence Seedorf.
quote:
ik heb nog geen topics gemaaktquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:31 schreef iamredleader het volgende:
Hoi! Goeiemorgen, valt er nog wat te beleven in ONZ? Goeie topics, TTT-juweeltjes of bijzonder originele lemmingen?
lijkt een beetje op mijn post!!quote:
wie de neuk is burbo?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:07 schreef cerror het volgende:
Het zou me niet verbazen als die idioot van een piranha (of whatever) een kloon is van Burbo.
Die gozert die gister 25 topics tegelijk opende.quote:
toen was ik niet onlinequote:Op dinsdag 14 november 2006 19:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Die gozert die gister 25 topics tegelijk opende.
en het was wel zo'n mooie lemmingquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Die gozert die gister 25 topics tegelijk opende.
Nee hoor, je spamt en opent een kuttopic.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Snakey voelt zich een beetje emo?
Het bericht gaat nog verder hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee hoor, je spamt en opent een kuttopic.
Ik dacht dat (vanwege het Mr CTRL topic) FOKkers de optie om Yes-:r te pranken misschien wel konnen waarderenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:27 schreef Snakey het volgende:
Ja verdomd.
En doordat je hem dichtgooide ging ik naar dit topic, waardoor ik zin kreeg in chocomel, maar nu zijn de winkels dicht en kan ik dus geen chocomel meer halen en zit ik dúbbel te balen!quote:
Je bent ook altijd een ongelofelijke randdebiel geweest, mcD. Wel lief, maar een randdebiel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En doordat je hem dichtgooide ging ik naar dit topic, waardoor ik zin kreeg in chocomel, maar nu zijn de winkels dicht en kan ik dus geen chocomel meer halen en zit ik dúbbel te balen!
Daar heb je best lang over gedaan, om dat te bedenken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En doordat je hem dichtgooide ging ik naar dit topic, waardoor ik zin kreeg in chocomel, maar nu zijn de winkels dicht en kan ik dus geen chocomel meer halen en zit ik dúbbel te balen!
Geen chocolade poeder?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:46 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Geen chocolade poeder?
Anders moet je hagelslag vermalen en met hete melk mixen![]()
Wekrt dat ook met chocopasta?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:46 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Geen chocolade poeder?
Anders moet je hagelslag vermalen en met hete melk mixen![]()
Kutnewbee!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:44 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Je bent ook altijd een ongelofelijke randdebiel geweest, mcD. Wel lief, maar een randdebiel..
HEHE newbies zijn kut, maar goed voor het evenwicht 14.gif.quote:
Hebbie 't al opgeruimd ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:53 schreef KopieerMachine het volgende:
Zo !, dat moest er even uit !
Wat is er mis met dit topic ?
we hebben het er toch gewoon over?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:03 schreef jogy het volgende:
Maar ok. Slotje maar. En de volgende keer als je zo'n soort vraag hebt SoL kan je misschien een PM sturen naar iemand?.
Wat valt er nog meer te zeggen dan? Ik denk niet dat er iemand vrolijk wordt van een eventueel resultaat betreffende de vraag en een eventueel antwoord.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:04 schreef murp het volgende:
Liefste modje Bupatih,
waarom is ie dicht?![]()
[..]
we hebben het er toch gewoon over?![]()
oké je heb gelijk, nu zitten jullie als "mods" gewoon door te posten in een gesloten topic.....quote:Op woensdag 15 november 2006 00:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat valt er nog meer te zeggen dan? Ik denk niet dat er iemand vrolijk wordt van een eventueel resultaat betreffende de vraag en een eventueel antwoord.
Ik gooide het topic dicht hoor.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Beetje jammer dat jij of remlof het topic niet dichtgooiden, jullie plekje is toch in ONZ
Balorigheid, is al gestopt.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:08 schreef murp het volgende:
[..]
oké je heb gelijk, nu zitten jullie als "mods" gewoon door te posten in een gesloten topic.....
slotje is slotje....
beetje jammer..
en dat wist ik ook niet, sorry dan..quote:Op woensdag 15 november 2006 00:10 schreef jogy het volgende:
En het is voor een modje moeilijk te zien dat er een topic op slot staat, aangezien ons knopje niet donker kleurt.
*maakt bladwijzer*quote:Op woensdag 15 november 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Weerbarstig zijn, beetje geinen. Dat soort dingen.
Balorig
opghehevenquote:Op woensdag 15 november 2006 00:15 schreef eQuaL het volgende:
Stomme vraag, waar is NB :[ !
quote:Op woensdag 15 november 2006 00:10 schreef jogy het volgende:
En het is voor een modje moeilijk te zien dat er een topic op slot staat, aangezien ons knopje niet donker kleurt.
Tuurlijk, dat zal best wel. Ik bedoelde het verder ook niet kwaad ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 00:10 schreef jogy het volgende:
topics ove rmannenrokken, remlofs en zulksquote:Op woensdag 15 november 2006 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog genoeg open waar je terecht kan
Soms lopen dingen wel eens anders dan de bedoeling bedacht had.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zal best wel. Ik bedoelde het verder ook niet kwaad ofzo![]()
Heb je je vinger al op de slotjes-knopquote:Op woensdag 15 november 2006 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog genoeg open waar je terecht kan
soms welquote:Op woensdag 15 november 2006 00:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms lopen dingen wel eens anders dan de bedoeling bedacht had.
De bedoeling bedacht hadquote:Op woensdag 15 november 2006 00:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms lopen dingen wel eens anders dan de bedoeling bedacht had.
Stofje zou het ook wel kunnen waarderen denk ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De bedoeling bedacht hadMooie zin
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 00:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Stofje zou het ook wel kunnen waarderen denk ik.
Maar sorry...even serieus: stofjequote:Op woensdag 15 november 2006 00:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Stofje zou het ook wel kunnen waarderen denk ik.
soms welquote:Op woensdag 15 november 2006 00:25 schreef boem-dikkie het volgende:
komen er nog leuke topics? of moet ik soms gaan slapen
Moeten de mods nu topics gaan verzinnen ?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:25 schreef boem-dikkie het volgende:
komen er nog leuke topics? of moet ik soms gaan slapen
Wat let je ?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:28 schreef boem-dikkie het volgende:
nee nu mods een topic opslot doen en er met zn allen nog 3kwart pagina van volspammen
vraag het domo anders evenquote:Op woensdag 15 november 2006 00:31 schreef boem-dikkie het volgende:
zat topics geopend vandaag. ik wacht op anderen
damn had net zo goed een naam topic kunnen zijnquote:
+1 note(s)quote:Op woensdag 15 november 2006 01:11 schreef boem-dikkie het volgende:
mijn topic wat doe je remlof
beter als dat kut topic over of een mod wel eens perongeluk iemand ander smod rechten gaf.
ik wil het niet eens wetenquote:Op woensdag 15 november 2006 01:12 schreef boem-dikkie het volgende:
whatever, die heb ik toch al genoeg![]()
respects, je weet togggggggquote:
Ik heb weleens mijn momenten.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:00 schreef KopieerMachine het volgende:
Jogy goed bezig vandaag.. taalgebruik enzoot![]()
Snakeyyy je leeft nogquote:Op woensdag 15 november 2006 20:42 schreef Snakey het volgende:
Kssst, ga ergens anders spelen.
We zijn nog getrouwd, dus ga de WC schrobben slet. Weg wezen hier.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:44 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Snakeyyy je leeft nogzijn we nog getrouwd of hoe zit dat ?
enne Piovan ga ergens anders spelen![]()
![]()
Wacht! ik ga eerst nog even flink tegen de muren aan schijten!quote:Op woensdag 15 november 2006 20:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
We zijn nog getrouwd, dus ga de WC schrobben slet. Weg wezen hier.![]()
Mooi, ik heb ondertussen z'n gereedschap gepakt.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Wacht! ik ga eerst nog even flink tegen de muren aan schijten!
ik dacht al, ik mis iets..quote:Op woensdag 15 november 2006 20:42 schreef Snakey het volgende:
Kssst, ga ergens anders spelen.
ik zat zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
slaap lekker en tot morgenquote:Op donderdag 16 november 2006 01:28 schreef BeeDee het volgende:
FF bedankje voor Remlof.....dat we hier nog ff mochten spelen...![]()
weltrusten !quote:Op donderdag 16 november 2006 01:29 schreef murp het volgende:
mooi einde in een baggertopic....
[..]
slaap lekker en tot morgen
Because beauty is in the eye of the beholder...quote:Op donderdag 16 november 2006 02:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom word dat topic van "men spuit de vagina maar vol" gesloten?
Nee doe maar niet want dan krijgen we straks hier weer allemaal piepende usertjes die vragen of hun fobo foto alsjeblieft weg mag uit dat topic enzo... En verder is het gewoon een kutideequote:Op donderdag 16 november 2006 10:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
oke
Mag ik wel een topic openen "centraal topic voor lelijke mensen"? om daar foto's in te posten van echt lelijke mensen of mensen met afwijking?terug
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee doe maar niet want dan krijgen we straks hier weer allemaal piepende usertjes die vragen of hun fobo foto alsjeblieft weg mag uit dat topic enzo... En verder is het gewoon een kutidee
Daar hebben we fotoboek.fok.nl toch al voor?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
oke
Mag ik wel een topic openen "centraal topic voor lelijke mensen"? om daar foto's in te posten van echt lelijke mensen of mensen met afwijking?terug
![]()
Nieuwsflitsquote:Op donderdag 16 november 2006 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar hebben we fotoboek.fok.nl toch al voor?.
Vuige leugens! Alles buiten FOK! is een woestenij!quote:Op donderdag 16 november 2006 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nieuwsflitsbuiten FOK is er nog een hele wereld vol met lelijke mensen, soms raak ik verveeld iedere dag dezelfde lelijke mensen in het fobo te zien dat ik wel eens een ander adres van fok.nl intoets en verrek daar is een andere wereld
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Vuige leugens! Alles buiten FOK! is een woestenij!
das waarquote:Op donderdag 16 november 2006 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Vuige leugens! Alles buiten FOK! is een woestenij!
Als je bedoelt dat het niveau niet lager kan moet ik je helaas gelijk geven inderdaad.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:12 schreef KopieerMachine het volgende:
Hehe.. volgens mij gaan mijn topics de laaste tijd wel de goede richting op
Wat denk jij Remlof ?
eerst waren ze wel dommerquote:Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat het niveau niet lager kan moet ik je helaas gelijk geven inderdaad.![]()
Kun je niet op wat andere fora gaan oefenen? moemoe of shok ofzo?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:17 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
eerst waren ze wel dommer.. maar ze beginnen eindelijk wat beter te worden
![]()
GS naar de kenker helpenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kun je niet op wat andere fora gaan oefenen? moemoe of shok ofzo?
Leef je uit.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:19 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
GS naar de kenker helpen![]()
Jezus krijgen jullie een pop-up ofzo als ik een kut topic openquote:
We krijgen dan een smsje en dan moeten we zo snel mogelijk "S-F UIT" naar een bepaald nummer smsenquote:Op donderdag 16 november 2006 20:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jezus krijgen jullie een pop-up ofzo als ik een kut topic open![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
We krijgen dan een smsje en dan moeten we zo snel mogelijk "S-F UIT" naar een bepaald nummer smsen
Ah, jij was er al.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
We krijgen dan een smsje en dan moeten we zo snel mogelijk "S-F UIT" naar een bepaald nummer smsen
Nee sorry dit keer nietquote:Op donderdag 16 november 2006 21:12 schreef Snakey het volgende:
Are joe tokking to mie?
Tot m'n navel ongeveerquote:Op donderdag 16 november 2006 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Toevallig ben jij ook altijd de mod die mijn NB topics sluit
Bij jou zit het ook nog diep merk ik
![]()
![]()
Pfieuw, gelukkig.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee sorry dit keer niet![]()
Jij mag mijn kuttopic van morgen sluiten
![]()
Plaats maar, dan zullen wij, de modjes, het onderwerpen aan een streng doch rechtvaardig onderzoek of de tekst wel voldoet aan de algemene regels die gelden voor het maken van een algemeen erkende openingspost.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:28 schreef EL_REY het volgende:
ik heb een leuke nieuwe openingspost bedacht, waar kan ik die plaatsen voor commentaar?
Zo word het natuurlijk nooit wat met onze relatie....quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:24 schreef Chowi het volgende:
Snakey?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo word het natuurlijk nooit wat met onze relatie....![]()
Nee het is gewoon jammerquote:
niet zeiken joh...quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee het is gewoon jammerZe gunt haar eigen collega's niets gewoon helemaal niets
![]()
Open wat leuks dan ipv je dagelijkse bagger.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:54 schreef KopieerMachine het volgende:
hey ! Snakey en het is al zo saai hier![]()
desnietaltemin waren ze best leuk hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Open wat leuks dan ipv je dagelijkse bagger.![]()
Voor kleuterschoolniveau wel, ja.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:59 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
desnietaltemin waren ze best leuk hoor![]()
topics met alleen een plaatje in de OP gaan bijna altijd dichtquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:05 schreef KopieerMachine het volgende:
PAS OP EEN....
wat is er mis met deezent Remlof ? hij was toch goed jeweet domino day.. ff die dingen aan elkaar linken.
maakt niet uit hoor
Een luchtbuks helpt ook, soms.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
topics met alleen een plaatje in de OP gaan bijna altijd dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |