![]()
FOK!-legende Maikuuul had een 0.3 (!!!) voor wiskunde. Zullen we deze niet al te pientere jongen eens een lesje algebra f4r t3h n00bs leren? Dan moet dat natuurlijk wel op de manier zoals je tegen een zwakbegaafde praat. Dus als volgt:
Som 1Boh gek, ik ging toensjus naar de autobandenhandel van mijn onkel Giovanni. Dus ik zo van: eey jong vuilak, heb je twee velgen voor me (zie foto)?
Dusjeh, hij zo van: "wtf bbq, Maikuuul, mijn favoriete kampneef, waarom wil je er maar twee? Daar kun je toch niet een echte drive-by mee organiseren door de hoods van Blauwdorp? Waarom neem je niet het dubbele plus nog een kwart van dat subtotaal?"
Tjeh, in principe is zoeen vraag nu:
hoeveel autobanden wil onkel Giovanni je dan aansmeren voor je VW Golf drive-by shooting?Som 2:Je beste vrienden MaddoXx en Plupke komen op bezoek. Je laat ze zitten op zoeen hendig sjieke chromen seats (f4r t3h pwn, jeweights!). Echter, omdat SjengDanny en Jennifuuur al op de twee andere stoelen zitten, is er nog maar één stoel over. Jong gare, dat betekent dus dat MaddoXx en Plupke op zoeen stoel samen moeten zitten (ja trek je maar af nu, dat vind je best geil
![]()
). Maar de kraters van MaddoXx zijn dusdanig dat hij meer plaats nodig heeft dan Plupke. Zeg dat MaddoXx het dubbele nodig heeft van Plupke.
Boh gek, hoe zou jij die chromen lollerseat pwnen met z'n tweeën?
[ Bericht 2% gewijzigd door Alberto_Vermicelli op 13-11-2006 10:32:51 (banner toegevoegd) ]
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007