Preciesquote:Op zondag 12 november 2006 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
Een 0.3? Je krijgt toch al een 1 voor je naam
niet snel , die heeft een ban denk ikquote:Op zondag 12 november 2006 18:09 schreef Sloavink het volgende:
Het is nu ook wachten op Meneer van der hendig sjiek, benieuwd naar zijn antwoorden.
Niet als je je eigen naam als Maikuuul speltquote:Op zondag 12 november 2006 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
Een 0.3? Je krijgt toch al een 1 voor je naam
Waar komt mij dit zo bekend voor?quote:Op zondag 12 november 2006 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet als je je eigen naam als Maikuuul spelt.
quote:Op zondag 12 november 2006 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet als je je eigen naam als Maikuuul spelt.
quote:Op zondag 12 november 2006 18:22 schreef fraubitch het volgende:
ik vind dit een TTT nominatie waardig![]()
hmmmquote:Op zondag 12 november 2006 19:07 schreef Dirktator het volgende:
Som 5:
Boh gek, toenstraks he, toen heb ik me een vlindermes gekocht van Sambo, zoeen chillende neger die in Blauwdorp de hoods onveilig maakt, gek!Echt hendig kicks man, ik kan daar nu mensen mee bedreigen om zo respect te krijgen in de lollerbuurt, want iedereen is nu bang voor mij, hendig rofls dus!
Ik heb zoeen lollermes gekocht voor maar 10 geeltjes, jewaits. Dusjeh, in principe heb ik die doekoe gepaast aan die gare vuilak! Toen heb ik die aan mijn vader Giovanni verkocht voor 12 geeltjes, jezweets!![]()
De rolfvraag is nu: wieveel geeltjes hou ik over om zoeen kampnaamketting voor mijn liefie, mijn alles, mijn sletje, mijn kampvriendinnetje Jennifuuur te kopen op de zwarte markt?![]()
[afbeelding]
Zoeen vlindermes
quote:Op zondag 12 november 2006 18:22 schreef fraubitch het volgende:
ik vind dit een TTT nominatie waardig![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 19:57 schreef gohan16 het volgende:
Nadat je 5 kratten lollerbananen hebt gepwnd in de c1000 wil je pauze houden. In principe krijg je niet betaald voor het kwartiertje pauze. Dit keer maakt je baas een foutje en betaald je voor die dag de pauze uit.
Hoeveel geld krijg je deze maand extra?
a) 4 cent
b) 2,7 cent
c) 3,5 cent
d) 9 cent
quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 19:57 schreef gohan16 het volgende:
Nadat je 5 kratten lollerbananen hebt gepwnd in de c1000 wil je pauze houden. In principe krijg je niet betaald voor het kwartiertje pauze. Dit keer maakt je baas een foutje en betaald je voor die dag de pauze uit.
Hoeveel geld krijg je deze maand extra?
a) 4 cent
b) 2,7 cent
c) 3,5 cent
d) 9 cent
Jij hebt jezelf veuls te diep in Maikuuul verdiept, je beheerst de taal volkomen!quote:Op zondag 12 november 2006 18:13 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Verhaal
Hijs die hendige roflssommetjes aan t pwnen jweetsquote:Op zondag 12 november 2006 20:20 schreef murp het volgende:
ik heb maikuuulnog niet gezien in dit topic....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |