Preciesquote:Op zondag 12 november 2006 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
Een 0.3? Je krijgt toch al een 1 voor je naam
niet snel , die heeft een ban denk ikquote:Op zondag 12 november 2006 18:09 schreef Sloavink het volgende:
Het is nu ook wachten op Meneer van der hendig sjiek, benieuwd naar zijn antwoorden.
Niet als je je eigen naam als Maikuuul speltquote:Op zondag 12 november 2006 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
Een 0.3? Je krijgt toch al een 1 voor je naam
Waar komt mij dit zo bekend voor?quote:Op zondag 12 november 2006 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet als je je eigen naam als Maikuuul spelt.
quote:Op zondag 12 november 2006 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet als je je eigen naam als Maikuuul spelt.
quote:Op zondag 12 november 2006 18:22 schreef fraubitch het volgende:
ik vind dit een TTT nominatie waardig![]()
hmmmquote:Op zondag 12 november 2006 19:07 schreef Dirktator het volgende:
Som 5:
Boh gek, toenstraks he, toen heb ik me een vlindermes gekocht van Sambo, zoeen chillende neger die in Blauwdorp de hoods onveilig maakt, gek!Echt hendig kicks man, ik kan daar nu mensen mee bedreigen om zo respect te krijgen in de lollerbuurt, want iedereen is nu bang voor mij, hendig rofls dus!
Ik heb zoeen lollermes gekocht voor maar 10 geeltjes, jewaits. Dusjeh, in principe heb ik die doekoe gepaast aan die gare vuilak! Toen heb ik die aan mijn vader Giovanni verkocht voor 12 geeltjes, jezweets!![]()
De rolfvraag is nu: wieveel geeltjes hou ik over om zoeen kampnaamketting voor mijn liefie, mijn alles, mijn sletje, mijn kampvriendinnetje Jennifuuur te kopen op de zwarte markt?![]()
[afbeelding]
Zoeen vlindermes
quote:Op zondag 12 november 2006 18:22 schreef fraubitch het volgende:
ik vind dit een TTT nominatie waardig![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 19:57 schreef gohan16 het volgende:
Nadat je 5 kratten lollerbananen hebt gepwnd in de c1000 wil je pauze houden. In principe krijg je niet betaald voor het kwartiertje pauze. Dit keer maakt je baas een foutje en betaald je voor die dag de pauze uit.
Hoeveel geld krijg je deze maand extra?
a) 4 cent
b) 2,7 cent
c) 3,5 cent
d) 9 cent
quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 19:57 schreef gohan16 het volgende:
Nadat je 5 kratten lollerbananen hebt gepwnd in de c1000 wil je pauze houden. In principe krijg je niet betaald voor het kwartiertje pauze. Dit keer maakt je baas een foutje en betaald je voor die dag de pauze uit.
Hoeveel geld krijg je deze maand extra?
a) 4 cent
b) 2,7 cent
c) 3,5 cent
d) 9 cent
Jij hebt jezelf veuls te diep in Maikuuul verdiept, je beheerst de taal volkomen!quote:Op zondag 12 november 2006 18:13 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Verhaal
Hijs die hendige roflssommetjes aan t pwnen jweetsquote:Op zondag 12 november 2006 20:20 schreef murp het volgende:
ik heb maikuuulnog niet gezien in dit topic....
Dit is in ieder geval het bewuste documentz0r!quote:Op zondag 12 november 2006 20:25 schreef zarGon het volgende:
linkje van topic van 0.3?
wehehehe, zker wel een ttt waard...
meer, meer!
Is dat Maikuuuls handschrift?quote:Op zondag 12 november 2006 20:47 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval het bewuste documentz0r!![]()
[afbeelding]
Is dit het gedeelte waar hij punten mee heeft gescoord?quote:Op zondag 12 november 2006 20:47 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval het bewuste documentz0r!![]()
[afbeelding]
ahahahahahahaquote:Op zondag 12 november 2006 18:13 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Som 3:
Som 3 is echt GENIAAL inderdaadquote:Op zondag 12 november 2006 21:55 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
ahahahahahaha
omg ik ga dood hier![]()
Ben je periodekampioen?quote:Op maandag 13 november 2006 10:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Stom.
Jazeker.quote:Op maandag 13 november 2006 10:03 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ben je periodekampioen?![]()
Nee.quote:Op maandag 13 november 2006 10:34 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Banner toegevoegd (zie OP). Wees creatief, verzin meer soms voor die arme jongen!![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 23:20 schreef thomzor het volgende:
tjeh maikuuul, waar blijf je met je gans beroeste rekenskills?
lollerbankquote:Op zondag 12 november 2006 19:44 schreef Dirktator het volgende:
Som 6:
...
Echter, als je naar je onkel Giovanni zou gaan, dan kan hij die opvoeren zonder dat je de zak bent als je op de lollerbank moet! Hij kan 'm zo hard opvoeren door middel van een formule die speciaal ontworpen is door een van je familieleden geen BLO heeft gedaan. (Even terzijde: deze man wordt nu doelmatig bedreigd door de andere familieleden, zodat hij meewerkt aan alle illustere praktijken van de familie) Deze formule is als volgt:
...
quote:Op maandag 13 november 2006 13:19 schreef WanEnOonlie het volgende:
Som einsz!!1:D
[afbeelding]
ik met mijn te gekke lollerjas, jeweets:D![]()
Jeweets, je gaat op je Fox naar de middelbare schooltje om 10.01, maar dan, jeweets, rij je over zoeen deugnietige lollermarokkaan heen. Vet hendig slippend, egt vet. Dus jij zo wheheheroflloller, en die marokkaan zo van tjeh kutmaikuuult!! En jij zo
wtfloller hoe weet jij dat dat ik zo heet. en die marokkaan zo ja ik ken jouw jij werk bij de loller1000!!1eins!
Zoeen verhaal heb je nog nooit gehoord, dus je krabt wat aan je fallus en vervolgt je weg naar school, jeweets.
Vraag 1: Hoe laat was je op school, bandietig individidue?!l1
a) WTF lollerbbq!?! Ik ga toch niet naar school, boh gek
b) Je Fox slaat af dus moet je eerst naar de garage, jeweets
c) om 10.15
d) Je ging heul niet naar school, maar naar de loller1000 omdat je baas belde dat de preinz0r uit de schappen viel en dat de witl0f lag te rotten. Kenker gek!
Vraag 2 (let op moeilijk!!eins!) Als je thuis komt vraagt je lollervriendin om hulp bij haar huiswerk. Boh gek, dat kan je wel, ait! Wat is de hoofdstad van Spanje.
a) Boh gek, da's FC Barcelona, jeweets.
b) Je kijkt in de lollerboek waar Spanje ligt en gaatst dan Benji uitlaten.
c) Salou, gek! Daar gai k altijd heens met mijn lollerkampers.
d) Je zegt tegen Jennifuuur dat je moeder dat ook altijd zegt.
Laatste vraag: einsSz! Hoeveelste vraag is dit
a) vijf
b) van het concert des levens heeft niemand een program, roflcopter![]()
c) dat mag ik niet zeggen van mijn moeder
d) 0.3
Ik denk dat meer mensen die fok de laatste 2 jaar niet zo bijgehouden hebben de gein ervan niet zo zullen snappenquote:Op maandag 13 november 2006 13:56 schreef Jo0Lz het volgende:
zelfs als ik het ze laat zien snappen ze het nog niet![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 18:13 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Som 3:
[afbeelding]
Je bent in de Loller1000 de groenters aan 't pwnen. Op een gegeven moment komt er zoeen rotte vuilak die je begint te commanderen: het is je roflbaas. Tjeh, in principe t0tally n00b want als jij met je familieleden bij hem voor de deur staat, dan schijt hij drie kleuren. Niemand is immers baas over jou en je familie! Dusjeh, je gaat vrolijk verder met groenters pwnen en opeens komt er een oud vrouwtje naar je toe gerooien in een vet langzame Fox scootmobiel, zoeen die niet opgevoerd is: t0tally n00b gek! Boh, die vrouw was echt niet rofls jong, gare luie...wiezoe moet ik weer zoeen oude krultang helpen met boodschappers doen?!
Boh gek, nu komt zoeen vraag: als je een West-side bananer hebt en je vermenigvuldigt je die met twee tomaats, hoeveel preiz0rs heb je dan?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |