Uit de categorie "Visuele soms" de volgende som voor Maikuuul:Jong vuilaks! Wat me toensjus is overkomen gek! Ik was bij de lollerENCI en ik was op fok! topics aan 't checken (ik heb toch geen sociaal leven, jeweets), dus ik zo achter die pc. Awkut gek, ik moest ontzettend hard pissen, dusjeh, ik snel naar zoeen hangende pisbakken, zo vet he
![]()
. Tjeh, in principe rook ik daar zoeen gore lucht, echt niet normaal meer goffedomme!
De geur die mij toen tegemoet kwam .... dat kon gewoon niet door de beugel, zoeen sterke pisgeur had ik nog nooit geroken. Snel deed ik een hand voor mijn neus en plasde zo verder.
Te kenker smerig welke vuillak heeft nou zoeen sterke pisgeur?
Maarja, dat is in principe dus niet de vraags (voor de n00bs: ik heb nu verwarring gezaaid dus je bent meer tijd kwijt aan het lezen van dit topic en dus ga je eerder dood).
Wat dan wel de vraag is:
wieveel spleets zie je op de foto? Wat is het kwadraat van deze spleets? Tip, zoals je aan mijn neus kunt zien, ben ik Joods. Dat zou een extra spleet kunnen betekenen. Maar jong gare, ga je niet aftrekken op mijn bilpartij, rotte vuilaks!