Dan heb je nog nooit een belg gehoord, domoor.quote:Op zondag 12 november 2006 19:26 schreef Heaven_Denies het volgende:
omdat jullie praten als belgen, en belgen zijn stom. dus...
Jezus, lees de OP mutsquote:Op zondag 12 november 2006 19:33 schreef Janetje het volgende:
En weer open..
Laten we er geen bashtopic van maken.
Ophouden met dat geflame.
Er kan best een normale discussie gevoerd worden over accenten en dialecten. Op de persoon spelen hoeft niet, wat zojuist wel gedaan werd.quote:Op zondag 12 november 2006 19:39 schreef Robocock het volgende:
[..]
Jezus, lees de OP mutsDat is een uitnodiging tot bashen.
Limburg
Op Fok? In klaagbaak?quote:Op zondag 12 november 2006 19:40 schreef Janetje het volgende:
Er kan best een normale discussie gevoerd worden over accenten en dialecten.
Niks tegen Belgen héquote:Op zondag 12 november 2006 19:26 schreef Heaven_Denies het volgende:
omdat jullie praten als belgen, en belgen zijn stom. dus...
Persoonlijk heb ik daar wat moeite mee met cassières/verkoopsters hier (Maastricht)..quote:Op zondag 12 november 2006 20:05 schreef jitzzzze het volgende:
Dialecten zijn oké, mits je dat slechts in gezelschap doet van andere mensen die ook dat dialect spreken en verstaan. Anders spreek je ABN.
zelfs de marokanen spreken maastrichts in maastricht, pas je dan ook aanquote:Op zondag 12 november 2006 20:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik daar wat moeite mee met cassières/verkoopsters hier (Maastricht)..
Sommigen wéigeren gewoon ABN te spreken. Ok, intussen versta ik het Maastrichts wel.. maar toch is het vervelend.
Ja maar die versta ik écht nietquote:Op zondag 12 november 2006 20:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
zelfs de marokanen spreken maastrichts in maastricht, pas je dan ook aan![]()
dat zijn dan ook allemaal buitenlandersquote:Op zondag 12 november 2006 20:08 schreef ChrisJX het volgende:
Mensen uit de Randstad zijn soms zo niet te verstaan
Waat zeas se mich allemoal jong?quote:Op zondag 12 november 2006 20:08 schreef HeatWave het volgende:
Je tikt toch ook niet totaal onleesbaar op fok? Waarom niet? Omdat het wel zo handig is om elkaar te begrijpen.
Praat dan ook gewoon de taal van het land waar je geboren bent, NEDERLANDS!!!!
ik ben in limburg geboren n00bquote:Op zondag 12 november 2006 20:08 schreef HeatWave het volgende:
Je tikt toch ook niet totaal onleesbaar op fok? Waarom niet? Omdat het wel zo handig is om elkaar te begrijpen.
vandaar ook dat jij het vloeiend spreektquote:Op zondag 12 november 2006 20:10 schreef StefanP het volgende:
Limburgs = nichtentaal.
Wie, je pappa?quote:Op zondag 12 november 2006 20:10 schreef StefanP het volgende:
Limburgs = nichtentaal.
quote:Op zondag 12 november 2006 20:08 schreef postmortum het volgende:
dat zijn dan ook allemaal buitenlanders![]()
de enige taal waar elke 3 weken een nieuw groen boekje van uitkomt!quote:Op zondag 12 november 2006 20:08 schreef HeatWave het volgende:
n00b nog wel, buiten dat je raar praat gebruik je dus ook nog termen verkeerdquote:Op zondag 12 november 2006 20:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ben in limburg geboren n00b![]()
kan ik het helpen dat Limburg in Nederland ligt![]()
Ik kom uit Amersfoort (veel ABN'eriger krijg je het niet), en ik heb ook een zwak voor alles met accenten.quote:Op zondag 12 november 2006 20:08 schreef thispicture het volgende:
Ik kom uit Amsterdam en ik vind Limburgs zo schattig![]()
Hee, in Limburg lopen ze wel voor op Tsjechië hoorquote:Op zondag 12 november 2006 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
n00b nog wel, buiten dat je raar praat gebruik je dus ook nog termen verkeerd.
Vinden ze het gek dat ze daar hopeloos achter lopen met alles.
Pff, ik dacht van niet he.quote:Op zondag 12 november 2006 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
n00b nog wel, buiten dat je raar praat gebruik je dus ook nog termen verkeerd.
Vinden ze het gek dat ze daar hopeloos achter lopen met alles.
quote:Op zondag 12 november 2006 20:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik kom uit Amersfoort (veel ABN'eriger krijg je het niet), en ik heb ook een zwak voor alles met accenten.
Behalve Friezen, die klinken altijd alsof ze iedere moment je neer gaan slaan met een een bijl.
Agressief geknauw.
als je daarmee de 'G' klank bedoelt, denk je toch echt fout.quote:Op zondag 12 november 2006 20:14 schreef Piovan het volgende:
[..]
Pff, ik dacht van niet he.
Die gasten hebben allemaal slijm vasthangen in hun keel.
Bij mij werken ze heel goed op mn lachspieren.quote:Op zondag 12 november 2006 20:15 schreef ChrisJX het volgende:
Hete aardappelen zijn trouwens niet om aan te horen
Oh jee....iemand die KLB aanziet voor een normaal discussie subforum.quote:Op zondag 12 november 2006 19:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Er kan best een normale discussie gevoerd worden over accenten en dialecten. Op de persoon spelen hoeft niet, wat zojuist wel gedaan werd.
...goh, de eerste zinvolle post.quote:Op zondag 12 november 2006 20:05 schreef jitzzzze het volgende:
Dialecten zijn oké, mits je dat slechts in gezelschap doet van andere mensen die ook dat dialect spreken en verstaan. Anders spreek je ABN.
Wishful thinking dear, en ontopic pls.quote:Op zondag 12 november 2006 20:18 schreef wonko het volgende:
[..]
Oh jee....iemand die KLB aanziet voor een normaal discussie subforum.
Kom je echt uit Amersfoort? Noem jij Amersfoorts ABN? Kom je zeker van de Berg af ofzo.quote:Op zondag 12 november 2006 20:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik kom uit Amersfoort (veel ABN'eriger krijg je het niet), en ik heb ook een zwak voor alles met accenten.
Behalve Friezen, die klinken altijd alsof ze iedere moment je neer gaan slaan met een een bijl.
Agressief geknauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |