Gefeliciteerd met zondag 12 november, dan.quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 21:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met zondag 12 november, dan.
"Je hebt Sint Maarten overleefd."quote:
net als al die andere feestdagenquote:Op zondag 12 november 2006 21:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niks van gemerkt ik heb de hele dag in bed gelegen![]()
Jaquote:Op zondag 12 november 2006 21:38 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
net als al die andere feestdagen!
*kijk, een stok*quote:Op zondag 12 november 2006 21:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja
en nu ben je te laat
rot op! ksst !
quote:Op zondag 12 november 2006 21:55 schreef murp het volgende:
[..]
*kijk, een stok*
* gooit stok weg*
"aport!"
iddquote:Op zondag 12 november 2006 21:59 schreef Bizznitch het volgende:
Hoe kan je nou geen zin hebben in jogy.
quote:Op zondag 12 november 2006 20:18 schreef een wijs man het volgende:
Ik moest kloppen want mijn Dell deed het niet. Mag ik een voorzichtige aanduiding tot TTT aanduiden? Bij deze: Wiskunde-les voor Maikuuul![]()
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 10:03 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik ben inspiratieloos ik geef het toe Remlof
![]()
mijn mattie zal wel druk zijn met van alles en nog watquote:
quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 16:48 schreef EL_REY het volgende:
[..]
![]()
waar was jij al die tijd??????
ouwe poepert!!
![]()
owkay relaxtquote:
tis een vervolgverhaal...quote:
Die grap heb ik al gemaakt in dit topicquote:
Is dit een [subtiele] hint?quote:Op maandag 13 november 2006 17:02 schreef SiemeN het volgende:
Slowchat verwijderd. Baggeren doen jullie maar ergens anders. Of nee, eigenlijk dat ook niet.
O.quote:Op maandag 13 november 2006 17:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die grap heb ik al gemaakt in dit topic![]()
Ik zou het alleen maar doen voor het kleurtje!quote:
Bruin jaquote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik zou het alleen maar doen voor het kleurtje!
Je vond het niet grappigquote:Op maandag 13 november 2006 20:06 schreef Snakey het volgende:
Tief op.
Er zijn users die er een ban voor hebben gekregen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je vond het niet grappig![]()
![]()
![]()
Van een beetje hersens en een teddybearquote:Op maandag 13 november 2006 20:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zijn users die er een ban voor hebben gekregen.![]()
Andere context enzo. Vandaar alleen een waarschuwing.quote:Op maandag 13 november 2006 20:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Van een beetje hersens en een teddybear![]()
zal het niet meer doen![]()
Ik heb ook spijtquote:Op maandag 13 november 2006 22:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Toch jammer van dat staken destijds. Dat blauw misstond je niet.
ik had niet de indruk dat ze het zo op prijs steldequote:Op maandag 13 november 2006 22:20 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn adoratietopic voor fietsje, wat doe je?! [afbeelding]
Je doet me denken aan Clarence Seedorf.quote:
Had er dan 1 voor mij gemaaktquote:Op maandag 13 november 2006 22:20 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn adoratietopic voor fietsje, wat doe je?! [afbeelding]
Ik hoop dat Marco van Roodbol me selecteert als NJ wegvalt.quote:Op maandag 13 november 2006 22:30 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je doet me denken aan Clarence Seedorf.
quote:
ik heb nog geen topics gemaaktquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:31 schreef iamredleader het volgende:
Hoi! Goeiemorgen, valt er nog wat te beleven in ONZ? Goeie topics, TTT-juweeltjes of bijzonder originele lemmingen?
lijkt een beetje op mijn post!!quote:
wie de neuk is burbo?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:07 schreef cerror het volgende:
Het zou me niet verbazen als die idioot van een piranha (of whatever) een kloon is van Burbo.
Die gozert die gister 25 topics tegelijk opende.quote:
toen was ik niet onlinequote:Op dinsdag 14 november 2006 19:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Die gozert die gister 25 topics tegelijk opende.
en het was wel zo'n mooie lemmingquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Die gozert die gister 25 topics tegelijk opende.
Nee hoor, je spamt en opent een kuttopic.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Snakey voelt zich een beetje emo?
Het bericht gaat nog verder hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee hoor, je spamt en opent een kuttopic.
Ik dacht dat (vanwege het Mr CTRL topic) FOKkers de optie om Yes-:r te pranken misschien wel konnen waarderenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:27 schreef Snakey het volgende:
Ja verdomd.
En doordat je hem dichtgooide ging ik naar dit topic, waardoor ik zin kreeg in chocomel, maar nu zijn de winkels dicht en kan ik dus geen chocomel meer halen en zit ik dúbbel te balen!quote:
Je bent ook altijd een ongelofelijke randdebiel geweest, mcD. Wel lief, maar een randdebiel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En doordat je hem dichtgooide ging ik naar dit topic, waardoor ik zin kreeg in chocomel, maar nu zijn de winkels dicht en kan ik dus geen chocomel meer halen en zit ik dúbbel te balen!
Daar heb je best lang over gedaan, om dat te bedenken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En doordat je hem dichtgooide ging ik naar dit topic, waardoor ik zin kreeg in chocomel, maar nu zijn de winkels dicht en kan ik dus geen chocomel meer halen en zit ik dúbbel te balen!
Geen chocolade poeder?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:46 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Geen chocolade poeder?
Anders moet je hagelslag vermalen en met hete melk mixen![]()
Wekrt dat ook met chocopasta?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:46 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Geen chocolade poeder?
Anders moet je hagelslag vermalen en met hete melk mixen![]()
Kutnewbee!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:44 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Je bent ook altijd een ongelofelijke randdebiel geweest, mcD. Wel lief, maar een randdebiel..
HEHE newbies zijn kut, maar goed voor het evenwicht 14.gif.quote:
Hebbie 't al opgeruimd ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:53 schreef KopieerMachine het volgende:
Zo !, dat moest er even uit !
Wat is er mis met dit topic ?
we hebben het er toch gewoon over?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:03 schreef jogy het volgende:
Maar ok. Slotje maar. En de volgende keer als je zo'n soort vraag hebt SoL kan je misschien een PM sturen naar iemand?.
Wat valt er nog meer te zeggen dan? Ik denk niet dat er iemand vrolijk wordt van een eventueel resultaat betreffende de vraag en een eventueel antwoord.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:04 schreef murp het volgende:
Liefste modje Bupatih,
waarom is ie dicht?![]()
[..]
we hebben het er toch gewoon over?![]()
oké je heb gelijk, nu zitten jullie als "mods" gewoon door te posten in een gesloten topic.....quote:Op woensdag 15 november 2006 00:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat valt er nog meer te zeggen dan? Ik denk niet dat er iemand vrolijk wordt van een eventueel resultaat betreffende de vraag en een eventueel antwoord.
Ik gooide het topic dicht hoor.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Beetje jammer dat jij of remlof het topic niet dichtgooiden, jullie plekje is toch in ONZ
Balorigheid, is al gestopt.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:08 schreef murp het volgende:
[..]
oké je heb gelijk, nu zitten jullie als "mods" gewoon door te posten in een gesloten topic.....
slotje is slotje....
beetje jammer..
en dat wist ik ook niet, sorry dan..quote:Op woensdag 15 november 2006 00:10 schreef jogy het volgende:
En het is voor een modje moeilijk te zien dat er een topic op slot staat, aangezien ons knopje niet donker kleurt.
*maakt bladwijzer*quote:Op woensdag 15 november 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Weerbarstig zijn, beetje geinen. Dat soort dingen.
Balorig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |