Ik zie niet in waarom?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:09 schreef zoalshetis het volgende:
Adveteren-Ruimte
ik vond dit een van de meest grappige topics die ik in mijn korte fok!loopbaan ben tegen gekomen.
hoezo zben je dan mod in onz? of moeten we een subforum openen dat hum heet en over humor gaat, zonder mods die een beetje de boel verstieren?quote:
Excuses, maar ik denk dat ik doorgaans nog best tolerant ben.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo zben je dan mod in onz? of moeten we een subforum openen dat hum heet en over humor gaat, zonder mods die een beetje de boel verstieren?![]()
![]()
Nee sorry, filmpje is al oud en de grap al meerdere malen gemaaktquote:Op zondag 12 november 2006 12:15 schreef postmortum het volgende:
limburgse taliban meldt zich mag deze weer open , aangezien ik hetzelf ben en de eisen over het onz-forum gaan
jij bent helemaal geen modquote:Op zondag 12 november 2006 12:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee sorry, filmpje is al oud en de grap al meerdere malen gemaakt![]()
kut verkeerdequote:
quote:
blas·fe·misch (bn.)quote:
...bedanktquote:Op zondag 12 november 2006 19:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
blas·fe·misch (bn.)
1 godslasterlijk
![]()
quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 20:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
Flikker op beftekkel.
Met die kut op je gezicht.
quote:nee, dat had ik gisteravond...!
Ik herinner me een quote van NJ waarin hij aangeeft een FA te willen verzoeken Piovan te bannen. Even zoeken.quote:Op zondag 12 november 2006 20:39 schreef Chowi het volgende:
*Chowi fluistert de FA's in: "Ban Piovan! Ban Piovan!"
Het rijmt ook nog..
Zat er niet ver naast.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:16 schreef NJ het volgende:
Piovan, ik word een beetje moe van je totale humorloosheid en de krampachtigheid waarmee je tóch denkt grappig te zijn.
En pas dat webicon van je aan, anders vraag ik een FA om óf dat plaatje aan te passen, óf je postrechten.
Je bent gewoon niet leukquote:Op zondag 12 november 2006 21:09 schreef Piovan het volgende:
Wat heb ik misdaan lieve vrienden.
O, murp probeert me eraan te naaien
Nee, jij ook niet.quote:
De hele dag kuttopics openen, kicken en bagger posten, en dan vragen of je een leuke user bent?quote:
In tegenstelling tot Kopieer ben ik wel een kwaliteitsuser, tevens leuke user.quote:Op zondag 12 november 2006 21:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
De hele dag kuttopics openen, kicken en bagger posten, en dan vragen of je een leuke user bent?! Hilarisch.
DUS IK BEN WEL TOF PWNTPWNTPWNT BBQquote:Op zondag 12 november 2006 21:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
De hele dag kuttopics openen, kicken en bagger posten, en dan vragen of je een leuke user bent?! Hilarisch.
Volgens mij is dit een user waarop je geen sarcasme moet toepassen, Ch. Dit is een user die je gewoon zsm een ban van enkele weken moet aansmeren, op een onbeschofte wijze. Dus: Zijn posthistorie doornemen en elke notable post noten.quote:Op zondag 12 november 2006 21:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij is je computer kapot sommige woorden staan opeens schuinquote:Op zondag 12 november 2006 21:19 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een user waarop je geen sarcasme moet toepassen, Ch. Dit is een user die je gewoon zsm een ban van enkele weken moet aansmeren, op een onbeschofte wijze. Dus: Zijn posthistorie doornemen en elke notable post noten.
dat noemt men BB-code ofzoquote:Op zondag 12 november 2006 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Volgens mij is je computer kapot sommige woorden staan opeens schuin![]()
Zo ben ik niet, S. Dat weet je. Eigenlijk ben ik veel te lief voor de functie die ik uitvoer.quote:Op zondag 12 november 2006 21:19 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een user waarop je geen sarcasme moet toepassen, Ch. Dit is een user die je gewoon zsm een ban van enkele weken moet aansmeren, op een onbeschofte wijze. Dus: Zijn posthistorie doornemen en elke notable post noten.
Probeer je nu weer grappig te zijn ?quote:Op zondag 12 november 2006 21:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
dat noemt men BB-code ofzo
Niet eens een sorry ik ben je verjaardag vergeten felicitatiequote:
Beetje jammer van hem jaquote:Op zondag 12 november 2006 21:29 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Niet eens een sorry ik ben je verjaardag vergeten felicitatie
Gefeliciteerd. Zo. Hielp dat?quote:Op zondag 12 november 2006 21:29 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Niet eens een sorry ik ben je verjaardag vergeten felicitatie![]()
Gefeliciteerd. Waarmee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |