quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En jij de ziekte van edel. Meer haar op zijn reet dan op zijn schedel.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:11 schreef Piovan het volgende:
mijn god wat heb ik gedaan?
Je hebt per ongeluk het smegma van je pik eraf geschraapt met je tandenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:11 schreef Piovan het volgende:
mijn god wat heb ik gedaan?
Ik hoopte meer dat ie met een hamer z'n fontonelletje had bewerkt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk het smegma van je pik eraf geschraapt met je tanden?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk het smegma van je pik eraf geschraapt met je tanden?
jôngaaaaaaaaaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:14 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik ga even fappen op je rar.
Na deze zin komt alles goed
Hier word ik echt zo opgewonden van ehquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:16 schreef NJ het volgende:
Piovan, ik word een beetje moe van je totale humorloosheid en de krampachtigheid waarmee je tóch denkt grappig te zijn.
En pas dat webicon van je aan, anders vraag ik een FA om óf dat plaatje aan te passen, óf je postrechten.
Niet echt bekend mee. Ik zou nu echt een moord doen voor een Floreffe. God zeg.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:07 schreef NJ het volgende:
Ik zit hier nu aan de La Trappe bockbier.
Zeker niet slecht, maar ik heb beter gedronken.
Chill uit manquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:16 schreef NJ het volgende:
Piovan, ik word een beetje moe van je totale humorloosheid en de krampachtigheid waarmee je tóch denkt grappig te zijn.
En pas dat webicon van je aan, anders vraag ik een FA om óf dat plaatje aan te passen, óf je postrechten.
Een ban krijgen is stoer hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:17 schreef Piovan het volgende:
[..]
Chill uit man
ik haal dat plaatje wel weg
Verder gegaan waar we vanmiddag gebleven waren?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier word ik echt zo opgewonden van eh.
Ben ik de enige die deze snapte?quote:
NJ ga door!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier word ik echt zo opgewonden van eh.
Prima. *duikt achter de schermen*quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Verder gegaan waar we vanmiddag gebleven waren?
Retorische vragen zijn kut.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:19 schreef KopieerMachine het volgende:
Een Algemene vraag :-)
Bier pakken ? of in de koelkast laten ?
f1 = ja f2=nee
Dat vond die gozer van "SMS Koekje AAN" ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:24 schreef NJ het volgende:
Het neukt nou eenmaal een stuk fijner wanneer niemand kijkt.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:08 schreef Pony-Lover het volgende:
goed topic
Dit heb ik even gemist.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat vond die gozer van "SMS Koekje AAN" ook.
Prima.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal je mijn nummer even PM'en.
Irritante teaser reclame enzo.quote:
lelijke wijven?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:35 schreef Waris3 het volgende:
ik neuk
Droog.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:36 schreef SiemeN het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JT3a1tD6fDA
Heb je die reclame niet gezien verder dan?quote:
Nope. Geen reclame.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:41 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Heb je die reclame niet gezien verder dan?
welkom bij kluk?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:41 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Heb je die reclame niet gezien verder dan?
Okay. In de reclame stopt het filmpje na het geven van het koekje, waarna de text "Wil je weten hoe het afloopt? Sms koekje aan!" verschijnt. Redelijk irritant.quote:
was tevens een FiPo en groetjes aan mijn moederquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:45 schreef opgebaarde het volgende:
fap fap fap topic
eehhh, jij bent hier het leidend voorwerpsel heurquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:46 schreef SiemeN het volgende:
Maar de dwalen af. Er dient gebatst te worden!
IJsmeis en ik zijn druk bezig via de PM.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:46 schreef SiemeN het volgende:
Maar de dwalen af. Er dient gebatst te worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |