Wat modernquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:51 schreef KopieerMachine het volgende:
IJsmeis wij gingen toch trouwen. ga je nu opeens SiemeN pijpen ?
of hadden we een open huwelijk ??
Alhoewel ik er geen reet van begrijp, maar dat komt t.z.t. vast wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:51 schreef vloeistofje het volgende:
Goede topics met inhoud zijn schaars, dit is duidelijk een uitzondering.
Ik ben altijd heel open.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:51 schreef KopieerMachine het volgende:
IJsmeis wij gingen toch trouwen. ga je nu opeens SiemeN pijpen ?
of hadden we een open huwelijk ??
Je bent een echte fijnproever, S.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:51 schreef vloeistofje het volgende:
Goede topics met inhoud zijn schaars, dit is duidelijk een uitzondering.
Ik keek naar de TS, SN.quote:
Hahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!111oneone11!!!quote:
dat is verleden tijd. Nu ben ik met IJsmeis getrouwd. het is niet eens meer gebeuhrtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:53 schreef Piovan het volgende:
[..]
In die rar niet veel van te zien hoor schatjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Goede grap, erg verrassend en tevens erg scherp.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:53 schreef Piovan het volgende:
[..]
In die rar niet veel van te zien hoor schatjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Volgens mij snap jij evenveel van dit topic als ik, NJ.quote:
Ik vind het altijd wel handig. Je weet gelijk wat voor waarde iemand heeft.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:54 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Goede grap, erg verrassend en tevens erg scherp.
Ik las iets met pijpen dus ging ik meeposten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:55 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij evenveel van dit topic als ik, NJ.
Zeg smeerpijp, kan jij dat dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik las iets met pijpen dus ging ik meeposten..
Wie wil je pijpen NJ ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik las iets met pijpen dus ging ik meeposten..
Ik ga je een geheimpje verklappen..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:55 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij evenveel van dit topic als ik, NJ.
Dat zijn figuren die nu nog steeds 14.gif posten en het nog steeds hebben over Alberto die de park checkt, terwijl ze een useraccount van 150k hebben. Ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel handig. Je weet gelijk wat voor waarde iemand heeft.
Je noemt PDL in de TT en je zegt dat het topic nergens over gaat? Is dat wat je zegt, SN?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ga je een geheimpje verklappen..
Eigenlijk gaat dit topic nergens over..
http://forum.fok.nl/user/history/160129 <-- Vloeistofjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:58 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Dat zijn figuren die nu nog steeds 14.gif posten en het nog steeds hebben over Alberto die de park checkt, terwijl ze een useraccount van 150k hebben. Ik begrijp wat je bedoeld.
Vergeet de "Kankerkachel" niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:58 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Dat zijn figuren die nu nog steeds 14.gif posten en het nog steeds hebben over Alberto die de park checkt, terwijl ze een useraccount van 150k hebben. Ik begrijp wat je bedoeld.
Whaha, iedereen is BrauN! Lachen Edgar!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:57 schreef SiemeN het volgende:
Momenteel denkt het schaapje dat ik BrauN ben..
Mijn God, wat ben jij een kneus.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:00 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/160129 <-- Vloeistofje![]()
![]()
JE DOELDE JEZELF ?
dom varken
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:00 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
![]()
JE DOELDE JEZELF ?
dom varken
Ohja, Piovan, je icoon is te groot.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:58 schreef Piovan het volgende:
[..]
Vuilak infantiele bal, waarom sta je altijd offline?
Priceless.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:00 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
![]()
JE DOELDE JEZELF ?
dom varken
Kan jij hem verkleinen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Ohja, Piovan, je icoon is te groot.
Gaarne aanpassen naar 100kb max.
Oeps.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:00 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Je noemt PDL in de TT en je zegt dat het topic nergens over gaat? Is dat wat je zegt, SN?
Mijn liefde voor jou is absoluut niet aangetast hoorquote:
Hij heeft het te druk met gepijpt worden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef Piovan het volgende:
[..]
Kan jij hem verkleinen?
lukt niet echt meer
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht #57quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef Piovan het volgende:
[..]
Kan jij hem verkleinen?
lukt niet echt meer
Je post nog makkelijk, zo met je mond vol.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij heeft het te druk met gepijpt worden.
Kopieer heeft de ziekte van dop, meer haar op zijn lul dan op zijn kop.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:02 schreef KopieerMachine het volgende:
Trouwens hallo SiemeN
Gelukkig. Je houd een bokbiertje van me te goed.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:03 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou is absoluut niet aangetast hoor.
Ik kan het dan ook met 1 handquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Je post nog makkelijk, zo met je mond vol.
Grolsch. AH Bonus enzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:05 schreef NJ het volgende:
Welk merk bokbier heb je daar, SiemeN?
En jij de ziekte van edelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:03 schreef Piovan het volgende:
[..]
Kopieer heeft de ziekte van dop, meer haar op zijn lul dan op zijn kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |