Willekeurige nietszeggende gebruikers proberen 'm om zeep te helpen!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:33 schreef Dark_Killah het volgende:
ah hier was 't topic van vanavond
Toch nog iets positiefs aan dit topic!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:33 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kom eraan! BBL!
't zijn dan ook paupersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:33 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Willekeurige nietszeggende gebruikers proberen 'm om zeep te helpen!
Als ik een aantal ribben laat verwijderen, wellicht.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:35 schreef ijsmeis het volgende:
Kun je jezelf pijpen SiemeN?
Afijn, dan doe ik het wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:36 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als ik een aantal ribben laat verwijderen, wellicht.
Het is niet anders, hč.quote:
Dat hoeft er niet bij hoor.quote:
Ksst! Mijn ijsmeisje!quote:
Het pijpen of het verwijderen van de ribben?quote:
Beide. Hoe kan ik mezelf anders pijpenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Het pijpen of het verwijderen van de ribben?
Zo had ik 'm nog niet bekeken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan word je toch een stuk zenuwachtiger als ze heel enthousiast roept dat ze er zin in heeft.quote:
Klopt dat nou..... Plaatje?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind d'r best wel angstaanjagend nu, ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan word je toch een stuk zenuwachtiger als ze heel enthousiast roept dat ze er zin in heeft.
Joehoe, ik heb er zin inquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik vind d'r best wel angstaanjagend nu, ja.!
Kloppend paars.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, zijn piemel klopt. Mweheheheh.
Zozo, dus al je wat ribben laat verwijderen hangen je tieten ineens ook recht.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:47 schreef Jugaros het volgende:
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&rls=GGLJ%2CGGLJ%3A2006-34%2CGGLJ%3Aen&q=rib
Rib bij google eersteplaatje Wtf
Ik twijfel tussen het plaatsen van eenquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:44 schreef Piovan het volgende:
ijsmeisje heeft teveel op volgens piovan
je woonde toch in gennep he, dan kom ik zo ff langs, kan je mij pijpen
siemen wou niet meer zei hij via pb
Scheer je weg! Van mijn terrein af! Vreemdeling!quote:
Of eenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen het plaatsen van eenof een
.
Ik zou gewoon je piemel postenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen het plaatsen van eenof een
.
Sperma van dhr. Ermenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:50 schreef ijsmeis het volgende:
Teveel wat op?
Wat modernquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:51 schreef KopieerMachine het volgende:
IJsmeis wij gingen toch trouwen. ga je nu opeens SiemeN pijpen ?
of hadden we een open huwelijk ??
Alhoewel ik er geen reet van begrijp, maar dat komt t.z.t. vast wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:51 schreef vloeistofje het volgende:
Goede topics met inhoud zijn schaars, dit is duidelijk een uitzondering.
Ik ben altijd heel open.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:51 schreef KopieerMachine het volgende:
IJsmeis wij gingen toch trouwen. ga je nu opeens SiemeN pijpen ?
of hadden we een open huwelijk ??
Je bent een echte fijnproever, S.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:51 schreef vloeistofje het volgende:
Goede topics met inhoud zijn schaars, dit is duidelijk een uitzondering.
Ik keek naar de TS, SN.quote:
Hahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!111oneone11!!!quote:
dat is verleden tijd. Nu ben ik met IJsmeis getrouwd. het is niet eens meer gebeuhrtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:53 schreef Piovan het volgende:
[..]
In die rar niet veel van te zien hoor schatjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Goede grap, erg verrassend en tevens erg scherp.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:53 schreef Piovan het volgende:
[..]
In die rar niet veel van te zien hoor schatjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Volgens mij snap jij evenveel van dit topic als ik, NJ.quote:
Ik vind het altijd wel handig. Je weet gelijk wat voor waarde iemand heeft.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:54 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Goede grap, erg verrassend en tevens erg scherp.
Ik las iets met pijpen dus ging ik meeposten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:55 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij evenveel van dit topic als ik, NJ.
Zeg smeerpijp, kan jij dat dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik las iets met pijpen dus ging ik meeposten..
Wie wil je pijpen NJ ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik las iets met pijpen dus ging ik meeposten..
Ik ga je een geheimpje verklappen..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:55 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij evenveel van dit topic als ik, NJ.
Dat zijn figuren die nu nog steeds 14.gif posten en het nog steeds hebben over Alberto die de park checkt, terwijl ze een useraccount van 150k hebben. Ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel handig. Je weet gelijk wat voor waarde iemand heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |