Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Je wou gewoon de LaPoquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom zijn bananen krom ?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:04 schreef vloeistofje het volgende:
Een PI-loze ONZ-FB.
*ril [afbeelding]
je hebt zin in een stuk spaanse worst van 25 cmquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
Ga je er dood van? Nee? Niet janken dan.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
Ga je er dood van? Nee? Niet janken dan.
ja, doe dat...quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:11 schreef cyberstalker het volgende:
Even een tvp hier om lekker al het geklaag te kunnen bijhouden.
We waren net bezig met het bashen van GeenStijl.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:45 schreef remlof het volgende:
over RKC lullen doe je maar in Voetbal
Nee, na die fipo van PeZu ging het eigenlijk alleen nog maar over RKC.... Jammerquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef Flabofski het volgende:
[..]
We waren net bezig met het bashen van GeenStijl.
hee ik had sowwy gezegd tochquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, na die fipo van PeZu ging het eigenlijk alleen nog maar over RKC.... Jammer
i kneuw but je legde de vinger op de zere plekquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
ja maar ik moest even uitleggen waarom het topic dicht is
Dan delete je wat reacties?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, na die fipo van PeZu ging het eigenlijk alleen nog maar over RKC.... Jammer
Een topic compleet leeghalen is niet 'wat reacties verwijderen' helaas.quote:
Als jullie dat centraalmaak shit nou niet hadden uitgevonden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:20 schreef remlof het volgende:
kom op m_w, je weet Funny links, pics en clips topic. Deel 19 best te vinden
Dat is al tig keer geopperd, maar de meerderheid van ons vindt het geen goed idee. En bovendien vermelden we een link naar dat topic in bijna elke sluitpost van een "zo hee kijk eens wat een gaaf clipje" topic, dus het zou sowieso algemeen bekend moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:22 schreef opgebaarde het volgende:
weledelgeleerde heren en vrouwen van de crew.
Is het niet een idee om dat funny links, pics en video topic sticky te maken, scheelt jullie misschien een thread of 80 per dag die je moet sluiten?
Hoogachtend,
x-je een dooie
Vandaar dat zoveel ONZ meubilair bezig blijft. Nah mij om het even, ik zit niet met de troepquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is al tig keer geopperd, maar de meerderheid van ons vindt het geen goed idee. En bovendien vermelden we een link naar dat topic in bijna elke sluitpost van een "zo hee kijk eens wat een gaaf clipje" topic, dus het zou sowieso algemeen bekend moeten zijn.
Dat zei je de vorige keer ook alquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:51 schreef remlof het volgende:
ik ga je maar eens noten voor baggertopics, denk ik
ja, maar driemaal is scheepsrecht, dus...quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat zei je de vorige keer ook al
Hoi nylzquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, maar driemaal is scheepsrecht, dus...
quote:
goeie vraag!quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mijn topic wat doe je
Waarom zit jij niet in de kroeg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |