opghehevenquote:Op woensdag 15 november 2006 00:15 schreef eQuaL het volgende:
Stomme vraag, waar is NB :[ !
quote:Op woensdag 15 november 2006 00:10 schreef jogy het volgende:
En het is voor een modje moeilijk te zien dat er een topic op slot staat, aangezien ons knopje niet donker kleurt.
Tuurlijk, dat zal best wel. Ik bedoelde het verder ook niet kwaad ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 00:10 schreef jogy het volgende:
En het is voor een modje moeilijk te zien dat er een topic op slot staat, aangezien ons knopje niet donker kleurt.
topics ove rmannenrokken, remlofs en zulksquote:Op woensdag 15 november 2006 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog genoeg open waar je terecht kan
Soms lopen dingen wel eens anders dan de bedoeling bedacht had.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zal best wel. Ik bedoelde het verder ook niet kwaad ofzo![]()
Heb je je vinger al op de slotjes-knopquote:Op woensdag 15 november 2006 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog genoeg open waar je terecht kan
soms welquote:Op woensdag 15 november 2006 00:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms lopen dingen wel eens anders dan de bedoeling bedacht had.
De bedoeling bedacht hadquote:Op woensdag 15 november 2006 00:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms lopen dingen wel eens anders dan de bedoeling bedacht had.
Stofje zou het ook wel kunnen waarderen denk ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De bedoeling bedacht hadMooie zin
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 00:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Stofje zou het ook wel kunnen waarderen denk ik.
Maar sorry...even serieus: stofjequote:Op woensdag 15 november 2006 00:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Stofje zou het ook wel kunnen waarderen denk ik.
soms welquote:Op woensdag 15 november 2006 00:25 schreef boem-dikkie het volgende:
komen er nog leuke topics? of moet ik soms gaan slapen
Moeten de mods nu topics gaan verzinnen ?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:25 schreef boem-dikkie het volgende:
komen er nog leuke topics? of moet ik soms gaan slapen
Wat let je ?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:28 schreef boem-dikkie het volgende:
nee nu mods een topic opslot doen en er met zn allen nog 3kwart pagina van volspammen
vraag het domo anders evenquote:Op woensdag 15 november 2006 00:31 schreef boem-dikkie het volgende:
zat topics geopend vandaag. ik wacht op anderen
damn had net zo goed een naam topic kunnen zijnquote:
+1 note(s)quote:Op woensdag 15 november 2006 01:11 schreef boem-dikkie het volgende:
mijn topic wat doe je remlof
beter als dat kut topic over of een mod wel eens perongeluk iemand ander smod rechten gaf.
ik wil het niet eens wetenquote:Op woensdag 15 november 2006 01:12 schreef boem-dikkie het volgende:
whatever, die heb ik toch al genoeg![]()
respects, je weet togggggggquote:
Ik heb weleens mijn momenten.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:00 schreef KopieerMachine het volgende:
Jogy goed bezig vandaag.. taalgebruik enzoot![]()
Snakeyyy je leeft nogquote:Op woensdag 15 november 2006 20:42 schreef Snakey het volgende:
Kssst, ga ergens anders spelen.
We zijn nog getrouwd, dus ga de WC schrobben slet. Weg wezen hier.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:44 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Snakeyyy je leeft nogzijn we nog getrouwd of hoe zit dat ?
enne Piovan ga ergens anders spelen![]()
![]()
Wacht! ik ga eerst nog even flink tegen de muren aan schijten!quote:Op woensdag 15 november 2006 20:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
We zijn nog getrouwd, dus ga de WC schrobben slet. Weg wezen hier.![]()
Mooi, ik heb ondertussen z'n gereedschap gepakt.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Wacht! ik ga eerst nog even flink tegen de muren aan schijten!
ik dacht al, ik mis iets..quote:Op woensdag 15 november 2006 20:42 schreef Snakey het volgende:
Kssst, ga ergens anders spelen.
ik zat zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
slaap lekker en tot morgenquote:Op donderdag 16 november 2006 01:28 schreef BeeDee het volgende:
FF bedankje voor Remlof.....dat we hier nog ff mochten spelen...![]()
weltrusten !quote:Op donderdag 16 november 2006 01:29 schreef murp het volgende:
mooi einde in een baggertopic....
[..]
slaap lekker en tot morgen
Because beauty is in the eye of the beholder...quote:Op donderdag 16 november 2006 02:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom word dat topic van "men spuit de vagina maar vol" gesloten?
Nee doe maar niet want dan krijgen we straks hier weer allemaal piepende usertjes die vragen of hun fobo foto alsjeblieft weg mag uit dat topic enzo... En verder is het gewoon een kutideequote:Op donderdag 16 november 2006 10:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
oke
Mag ik wel een topic openen "centraal topic voor lelijke mensen"? om daar foto's in te posten van echt lelijke mensen of mensen met afwijking?terug
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee doe maar niet want dan krijgen we straks hier weer allemaal piepende usertjes die vragen of hun fobo foto alsjeblieft weg mag uit dat topic enzo... En verder is het gewoon een kutidee
Daar hebben we fotoboek.fok.nl toch al voor?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
oke
Mag ik wel een topic openen "centraal topic voor lelijke mensen"? om daar foto's in te posten van echt lelijke mensen of mensen met afwijking?terug
![]()
Nieuwsflitsquote:Op donderdag 16 november 2006 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar hebben we fotoboek.fok.nl toch al voor?.
Vuige leugens! Alles buiten FOK! is een woestenij!quote:Op donderdag 16 november 2006 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nieuwsflitsbuiten FOK is er nog een hele wereld vol met lelijke mensen, soms raak ik verveeld iedere dag dezelfde lelijke mensen in het fobo te zien dat ik wel eens een ander adres van fok.nl intoets en verrek daar is een andere wereld
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Vuige leugens! Alles buiten FOK! is een woestenij!
das waarquote:Op donderdag 16 november 2006 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Vuige leugens! Alles buiten FOK! is een woestenij!
Als je bedoelt dat het niveau niet lager kan moet ik je helaas gelijk geven inderdaad.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:12 schreef KopieerMachine het volgende:
Hehe.. volgens mij gaan mijn topics de laaste tijd wel de goede richting op
Wat denk jij Remlof ?
eerst waren ze wel dommerquote:Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat het niveau niet lager kan moet ik je helaas gelijk geven inderdaad.![]()
Kun je niet op wat andere fora gaan oefenen? moemoe of shok ofzo?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:17 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
eerst waren ze wel dommer.. maar ze beginnen eindelijk wat beter te worden
![]()
GS naar de kenker helpenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kun je niet op wat andere fora gaan oefenen? moemoe of shok ofzo?
Leef je uit.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:19 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
GS naar de kenker helpen![]()
Jezus krijgen jullie een pop-up ofzo als ik een kut topic openquote:
We krijgen dan een smsje en dan moeten we zo snel mogelijk "S-F UIT" naar een bepaald nummer smsenquote:Op donderdag 16 november 2006 20:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jezus krijgen jullie een pop-up ofzo als ik een kut topic open![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
We krijgen dan een smsje en dan moeten we zo snel mogelijk "S-F UIT" naar een bepaald nummer smsen
Ah, jij was er al.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
We krijgen dan een smsje en dan moeten we zo snel mogelijk "S-F UIT" naar een bepaald nummer smsen
Nee sorry dit keer nietquote:Op donderdag 16 november 2006 21:12 schreef Snakey het volgende:
Are joe tokking to mie?
Tot m'n navel ongeveerquote:Op donderdag 16 november 2006 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Toevallig ben jij ook altijd de mod die mijn NB topics sluit
Bij jou zit het ook nog diep merk ik
![]()
![]()
Pfieuw, gelukkig.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee sorry dit keer niet![]()
Jij mag mijn kuttopic van morgen sluiten
![]()
Plaats maar, dan zullen wij, de modjes, het onderwerpen aan een streng doch rechtvaardig onderzoek of de tekst wel voldoet aan de algemene regels die gelden voor het maken van een algemeen erkende openingspost.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:28 schreef EL_REY het volgende:
ik heb een leuke nieuwe openingspost bedacht, waar kan ik die plaatsen voor commentaar?
Zo word het natuurlijk nooit wat met onze relatie....quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:24 schreef Chowi het volgende:
Snakey?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo word het natuurlijk nooit wat met onze relatie....![]()
Nee het is gewoon jammerquote:
niet zeiken joh...quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee het is gewoon jammerZe gunt haar eigen collega's niets gewoon helemaal niets
![]()
Open wat leuks dan ipv je dagelijkse bagger.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:54 schreef KopieerMachine het volgende:
hey ! Snakey en het is al zo saai hier![]()
desnietaltemin waren ze best leuk hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Open wat leuks dan ipv je dagelijkse bagger.![]()
Voor kleuterschoolniveau wel, ja.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:59 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
desnietaltemin waren ze best leuk hoor![]()
topics met alleen een plaatje in de OP gaan bijna altijd dichtquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:05 schreef KopieerMachine het volgende:
PAS OP EEN....
wat is er mis met deezent Remlof ? hij was toch goed jeweet domino day.. ff die dingen aan elkaar linken.
maakt niet uit hoor
Een luchtbuks helpt ook, soms.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
topics met alleen een plaatje in de OP gaan bijna altijd dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |