Ik neem aan: gekost, maar zeker weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:07 schreef Serendips het volgende:
Wat bedoelt ie eigenlijk?
Hen: gevalletje van overcompensatie.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:36 schreef tonks het volgende:
Zitten die mensen die hen handoek 3 of 4x gebruiken ook elke zondag met de hele familie in het teiltje
Wat een sof en nog nep ookquote:
Hypercorrectie.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hen: gevalletje van overcompensatie.![]()
Handoek is natuurlijk ook wel aardig.![]()
Maar je hebt wel een mooi huisjequote:
ehm... is dat een soort spelletje, bedenk vooraf wat je gaat raden?quote:Op woensdag 15 november 2006 @ 08:47 schreef Kr4nKz1n het volgende:
Het is heel erg voor de baby, voor de vrouw etc. maar dit is gewoon moord met voor bedachte raden.
Is dat een steward (m/v) die water tegenhoudt o.i.d?quote:Tja, 20 jaar is erg overdreven, maar je weet goed dat je gezeik krijgt als je een stuward(ess) bedreigd. Ik vind het ook zeer goed dat ze keihard optreden tegen mensen die zich niet gedragen in een vliegtuig!
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:16 schreef knarel het volgende:
Nou ik moet tog ff me gal spuwen over vandaag...ik was met een collega op rit en we stonden bij het stoplicht toen dat volk, zie foto overstak..opzich nix mis mee maar tjek die jas....zoiets moesten wij eens als Hollanders doen.Zijn we dikke rascisten.. wat een junkie-gelul.Die lui moeten egtniet denken dat ze de man zijn en hier alles kunne overnemen
![]()
En maar met koeieogen naar je staren die soepquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:39 schreef huize het volgende:
Gasten bellen een ossestaarsoep, is een heldere soep, ga je dan vanuit dat mensen weten.
Er schijnt nog iemand te zijn die dit begrijpt ook...quote:Op woensdag 15 november 2006 15:33 schreef sitting_elfling het volgende:
I fucking bury those kut lichtjes. Het fietst fucking veel zwaarder en het ziet er niet uit en voor van die maffe kut fucking lampjes, van die blerende kleine fietslampjes die je op je fucking fiets plakt is ook niks. Daar moet je namelijk fucking veel pegels voor betalen..
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zolang ik op het fietspad fiets zonder licht of met .. dat maakt niet uit moet die fucking tering klote hufterige stinkerige vatzige auto van het fucking fietspad afblijven En ik kom vaak genoeg auto's tegen saafs die ook geen lichten aan hem fucking dumb0's
quote:Op woensdag 15 november 2006 @ 22:02 schreef ShiftyX het volgende:
... gemische fabrieken ...
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:07 schreef StefanP het volgende:Z'n 20-jarige vrouwelijke begeleider was natuurlijk vooraf verteld om de beste man geen strobreed in de weg te leggen. Anders had hij als doorgewinterde crimoneel van haar wel een ongenadig pak slaag gekregen!
Dit is toch wel een mooie.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:57 schreef koemleit het volgende:
Maar waarom wordt niet alles regstreeks naar de stichting gestort dan?
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:56 schreef wwwer het volgende:
Ik ben op zoek naar een Pannenkoekenhuisje in de buurd van Schiphol waar je gratis kan Parkeren en goed eten is.
Het is voor iemand die we ophalen op schiphol. en mee willen nemen aan de pannenkoeken. Iemand een sugestie?
hee, laat m'n vriend erbuiten.quote:
Tsja, dan moet je geen originele spelfouten makenquote:Op donderdag 16 november 2006 19:29 schreef zoeperzazke het volgende:
hee, laat m'n vriend erbuiten.Post ie ook eens wat op fok (doettie ook eens in de maand) komt ie gelijk hier terecht
Arm joch
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Soms heeft het zin om het topic een stukje terug te lezen, want meestal post iemand een previeuw over de aankomende uitzending!![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:03 schreef huupia34 het volgende:
de vs zijn hard op weg om een politiestaat te worden.
kijktip: 9/11- the rice of a policestate
terrorstorm
beiden van alex jones
quote:
Combo Knus & Gezellig?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Toch is politiestaat en rijst niet eens zo'n onlogische combo.
Het felle vel van een vogelquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:41 schreef Syd het volgende:
Paar dagen geleden is er bij ons een ijsvogel tegen de raam gevlogen.
Nu zegt mijn moeder dat deze zeldzaam zijn, en bedreigde diersoort is.
Wat zouden we er mee kunnen doen? Naar een natuurmuseum brengen, of gewoon de prullenbak in?
[afbeelding]
om zo 1 gaat het, alleen zijn de kleuren veel veller.
Kan eventueel vanavond wel een foto van het doode beestje maken.
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Iritand blij persoon, dat ben je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |