abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43553906
Ik had een goed deal gemaakt met een vriendin omdat haar ouders een huis hebben midden in een skigebied, en een chill ski-gebied. Ik ging dus laatste tijd even veel met haar om, en ik had de ouders en haar in de pocket, mooi ik zag al een relaxe ski-trip. Nu heeft die chick ook een vriend, en dat is een jaloerse kneus, maar het ligt nogal wazig met vrienden van familie, goede families en familiebanden blabla.
Het maakt mij niks uit, maar die vriend van haar is dus bang dat ik zijn vriendin neuk op vakantie, en heeft die over mij lopen praten tegen haar ouders, dat ik alleen maar vrouwen gebruik om seks en geen respect voor ze blabla wtf gast dat is serieus pas een paar keer gebeurd, en nu vertrouwen haar ouders mij niet om met haar mee te gaan. Echt een fucking kneus en als ik hem tegenkom sla ik hem voor zijn mik, vieze koorkneus. Nu moet ik dus weer al me charmes erin gooien bij haar ouders om weer die sleutels te bemachtigen, of andere mensen zoeken met huizen in skigebieden.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:04:05 #2
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_43553946
en nu ik het nederlands (en met vette interpunctie), van die fucking chille text van je is fucking niets te lezen kneus
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_43553952
Snap er geen hol van.
0 topics op naam. 14.gif
pi_43553976

Koorkneusjes.
pi_43553978
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:02 schreef honderd het volgende:
Ik had een goed deal gemaakt met een vriendin omdat haar ouders een huis hebben midden in een skigebied, en een chill ski-gebied. Ik ging dus laatste tijd even veel met haar om, en ik had de ouders en haar in de pocket, mooi ik zag al een relaxe ski-trip. Nu heeft die chick ook een vriend, en dat is een jaloerse kneus, maar het ligt nogal wazig met vrienden van familie, goede families en familiebanden blabla.
Het maakt mij niks uit, maar die vriend van haar is dus bang dat ik zijn vriendin neuk op vakantie, en heeft die over mij lopen praten tegen haar ouders, dat ik alleen maar vrouwen gebruik om seks en geen respect voor ze blabla wtf gast dat is serieus pas een paar keer gebeurd, en nu vertrouwen haar ouders mij niet om met haar mee te gaan. Echt een fucking kneus en als ik hem tegenkom sla ik hem voor zijn mik, vieze koorkneus. Nu moet ik dus weer al me charmes erin gooien bij haar ouders om weer die sleutels te bemachtigen, of andere mensen zoeken met huizen in skigebieden.
Ja snot natuurlijk
pi_43554045
maar je wilde haar wel neuken in die skihut dus ?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 14 november 2006 @ 20:07:12 #7
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43554068
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:06 schreef Lausteen het volgende:
maar je wilde haar wel neuken in die skihut dus ?
Maar blijkbaar zit er een koorkneus in z'n broek???
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_43554087
Nou voor jullie dyslecten dan samengevat:

Ik ging veel met meisje om> haar ouders hebben een huis in skigebied> zij vroeg mij mee om samen daar te gaan chillen voor een week> vriend van dat meisje wordt boos> praat tegen haar ouders dat ik niet te vertrouwen ben> haar ouders vertrouwen mij niet meer>feest gaat niet door> koorkneus gaat een klap op zijn mik krijgen.
pi_43554095
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Maar blijkbaar zit er een koorkneus in z'n broek???
0 topics op naam. 14.gif
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:08:34 #10
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43554115
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:08:39 #11
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_43554116
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef honderd het volgende:

Ik ging veel met meisje om> haar ouders hebben een huis in skigebied> zij vroeg mij mee om samen daar te gaan chillen voor een week> vriend van dat meisje wordt boos> praat tegen haar ouders dat ik niet te vertrouwen ben> haar ouders vertrouwen mij niet meer>feest gaat niet door> koorkneus gaat een klap op zijn mik krijgen.
'Aha'
0 topics op naam. 14.gif
pi_43554117
quote:
Hoe dan ook jij zou haar en dr ouders gebruiken. One-way or the other.
Heilig boontje!

Maar jammer dat het is fout gegaan
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:08:43 #13
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43554122
quote:

Ga je nou ook nog zijn vriendin neuken of hoe zit het? Dan ben je pas echt de mannn
Internetjosti!
pi_43554126
quote:

koorkneus gaat een klap op zijn mik krijgen.
Agressievelingen zijn inderdaad niet te vertrouwen. Ik geef ze groot gelijk! .
pi_43554142
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:08 schreef Cageon het volgende:

[..]

Hoe dan ook jij zou haar en dr ouders gebruiken. One-way or the other.
Heilig boontje!

Maar jammer dat het is fout gegaan
Ja een beetje wel, maar als ik haar niet tof had gevonden was ik echt geen week met haar meegegaan op vakantie. Iedereen wordt wel eens beter van vrienden.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:09:54 #16
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_43554156
quote:
wtf gast dat is serieus pas een paar keer gebeurd
No worries dus, .
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_43554165
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:09 schreef honderd het volgende:

[..]

Ja een beetje wel, maar als ik haar niet tof had gevonden was ik echt geen week met haar meegegaan op vakantie. Iedereen wordt wel eens beter van vrienden.
Ik heb toch echt gelezen dat je nu ff veel met dr om ging....
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:10:11 #18
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_43554167
dus ipv dat jij over die chick heengaat, gaat een koorkneus eroverheen?

hahahaha OWNED!!!!
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_43554180
Je ging toch om te skieen,of om te neuken ?
Je kan beter de show stelen....dan je steel showen ! ! !
pi_43554193
quote:

Ik zou mijn vriendin ook niet alleen laten met zo'n sjap als jij..
Alleen zou ik jou een klap op je mik geven voordat jij de kans krijgt dat bij mij te doen

Ja snot natuurlijk
pi_43554210
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:08 schreef BttD het volgende:

[..]

Ga je nou ook nog zijn vriendin neuken of hoe zit het? Dan ben je pas echt de mannn
Wat maakt mij dat nou uit, natuurlijk was er wel wat gebeurd op vakantie. Ik bedoel je bent aan skieën, je zit samen in huis, je hebt openhaard en je bent met zijn tweeën (klinkt net een slechte film), maar als hij zijn vriendin niet kan houden moet die zichzelf ten rade gaan, en niet mijn plannen verneuken om iets naar boven te halen wat ik 4 jaar geleden had gedaan.
pi_43554240
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:10 schreef EsDe het volgende:
dus ipv dat jij over die chick heengaat, gaat een koorkneus eroverheen?

hahahaha OWNED!!!!
Ja, ik mag hopen van wel die hebben al een relatie van 3 jaar. Maar ik had echt zin om te gaan skieën/boarden. Ik ga nog wel wintersporten dit jaar maar dat wordt pas in februari en maart.
pi_43554246
En leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van den boze.

Je had dus gewoon geprobeerd een grietje te verleiden, dat al 3 jaar een relatie heeft...
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:13:34 #24
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_43554281
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:12 schreef honderd het volgende:

[..]

Ja, ik mag hopen van wel die hebben al een relatie van 3 jaar. Maar ik had echt zin om te gaan skieën/boarden. Ik ga nog wel wintersporten dit jaar maar dat wordt pas in februari en maart.
Oftewel, luxeprobleem
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:15:01 #25
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_43554343
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:12 schreef DennisMoore het volgende:
Je had dus gewoon geprobeerd een grietje te verleiden, dat al 3 jaar een relatie heeft...
Om vervolgens pissed te worden als het niet lukt, .
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')