quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:02 schreef honderd het volgende:
Ik had een goed deal gemaakt met een vriendin omdat haar ouders een huis hebben midden in een skigebied, en een chill ski-gebied. Ik ging dus laatste tijd even veel met haar om, en ik had de ouders en haar in de pocket, mooi ik zag al een relaxe ski-trip. Nu heeft die chick ook een vriend, en dat is een jaloerse kneus, maar het ligt nogal wazig met vrienden van familie, goede families en familiebanden blabla.
Het maakt mij niks uit, maar die vriend van haar is dus bang dat ik zijn vriendin neuk op vakantie, en heeft die over mij lopen praten tegen haar ouders, dat ik alleen maar vrouwen gebruik om seks en geen respect voor ze blabla wtf gast dat is serieus pas een paar keer gebeurd, en nu vertrouwen haar ouders mij niet om met haar mee te gaan. Echt een fucking kneus en als ik hem tegenkom sla ik hem voor zijn mik, vieze koorkneus. Nu moet ik dus weer al me charmes erin gooien bij haar ouders om weer die sleutels te bemachtigen, of andere mensen zoeken met huizen in skigebieden.
Maar blijkbaar zit er een koorkneus in z'n broek???quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:06 schreef Lausteen het volgende:
maar je wilde haar wel neuken in die skihut dus?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar blijkbaar zit er een koorkneus in z'n broek???
'Aha'quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef honderd het volgende:
Nou voor jullie dyslecten dan samengevat:
Ik ging veel met meisje om> haar ouders hebben een huis in skigebied> zij vroeg mij mee om samen daar te gaan chillen voor een week> vriend van dat meisje wordt boos> praat tegen haar ouders dat ik niet te vertrouwen ben> haar ouders vertrouwen mij niet meer>feest gaat niet door> koorkneus gaat een klap op zijn mik krijgen.
Hoe dan ook jij zou haar en dr ouders gebruiken. One-way or the other.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:02 schreef honderd het volgende:
Ik had een goed deal gemaakt met een vriendin omdat haar ouders een huis hebben midden in een skigebied, en een chill ski-gebied. Ik ging dus laatste tijd even veel met haar om, en ik had de ouders en haar in de pocket, mooi ik zag al een relaxe ski-trip. Nu heeft die chick ook een vriend, en dat is een jaloerse kneus, maar het ligt nogal wazig met vrienden van familie, goede families en familiebanden blabla.
Het maakt mij niks uit, maar die vriend van haar is dus bang dat ik zijn vriendin neuk op vakantie, en heeft die over mij lopen praten tegen haar ouders, dat ik alleen maar vrouwen gebruik om seks en geen respect voor ze blabla wtf gast dat is serieus pas een paar keer gebeurd, en nu vertrouwen haar ouders mij niet om met haar mee te gaan. Echt een fucking kneus en als ik hem tegenkom sla ik hem voor zijn mik, vieze koorkneus. Nu moet ik dus weer al me charmes erin gooien bij haar ouders om weer die sleutels te bemachtigen, of andere mensen zoeken met huizen in skigebieden.
Ga je nou ook nog zijn vriendin neuken of hoe zit het?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef honderd het volgende:
Ik ging veel met meisje om> haar ouders hebben een huis in skigebied> zij vroeg mij mee om samen daar te gaan chillen voor een week> vriend van dat meisje wordt boos> praat tegen haar ouders dat ik niet te vertrouwen ben> haar ouders vertrouwen mij niet meer>feest gaat niet door> koorkneus gaat een klap op zijn mik krijgen.
Agressievelingen zijn inderdaad niet te vertrouwen. Ik geef ze groot gelijk!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef honderd het volgende:
koorkneus gaat een klap op zijn mik krijgen.
Ja een beetje wel, maar als ik haar niet tof had gevonden was ik echt geen week met haar meegegaan op vakantie. Iedereen wordt wel eens beter van vrienden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hoe dan ook jij zou haar en dr ouders gebruiken. One-way or the other.
Heilig boontje!![]()
Maar jammer dat het is fout gegaan![]()
No worries dus,quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:02 schreef honderd het volgende:
wtf gast dat is serieus pas een paar keer gebeurd
Ik heb toch echt gelezen dat je nu ff veel met dr om ging....quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:09 schreef honderd het volgende:
[..]
Ja een beetje wel, maar als ik haar niet tof had gevonden was ik echt geen week met haar meegegaan op vakantie. Iedereen wordt wel eens beter van vrienden.
Ik zou mijn vriendin ook niet alleen laten met zo'n sjap als jij..quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef honderd het volgende:
Wat maakt mij dat nou uit, natuurlijk was er wel wat gebeurd op vakantie. Ik bedoel je bent aan skieën, je zit samen in huis, je hebt openhaard en je bent met zijn tweeën (klinkt net een slechte film), maar als hij zijn vriendin niet kan houden moet die zichzelf ten rade gaan, en niet mijn plannen verneuken om iets naar boven te halen wat ik 4 jaar geleden had gedaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:08 schreef BttD het volgende:
[..]
Ga je nou ook nog zijn vriendin neuken of hoe zit het?Dan ben je pas echt de mannn
Ja, ik mag hopen van wel die hebben al een relatie van 3 jaar. Maar ik had echt zin om te gaan skieën/boarden. Ik ga nog wel wintersporten dit jaar maar dat wordt pas in februari en maart.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:10 schreef EsDe het volgende:
dus ipv dat jij over die chick heengaat, gaat een koorkneus eroverheen?![]()
hahahaha OWNED!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oftewel, luxeprobleemquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:12 schreef honderd het volgende:
[..]
Ja, ik mag hopen van wel die hebben al een relatie van 3 jaar. Maar ik had echt zin om te gaan skieën/boarden. Ik ga nog wel wintersporten dit jaar maar dat wordt pas in februari en maart.
Om vervolgens pissed te worden als het niet lukt,quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:12 schreef DennisMoore het volgende:
Je had dus gewoon geprobeerd een grietje te verleiden, dat al 3 jaar een relatie heeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |