ja, maar daar heb je toch van die mooie ledlampjes voor?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:42 schreef LostFormat het volgende:
Weet je hoeveel zwaarder je trapt met een dynamo aan?

Goede reden om dan maar ledlampjes te halenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:42 schreef LostFormat het volgende:

Veel te duur.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:43 schreef dahei het volgende:
[..]
ja, maar daar heb je toch van die mooie ledlampjes voor?

Geelgroene fietslampjes? Is dat merchandise van Ado Den Haag?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:37 schreef MouseOver het volgende:
En die stomme geelgroene fietslampjes moesten ook gelijk uit de handel gehaald worden, want ze geven een vals gevoel van veiligheid. Die dingen zie je namelijk evengoed vrijwel niet.

kom wat vaker buiten zou ik zeggenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:45 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Geelgroene fietslampjes? Is dat merchandise van Ado Den Haag?![]()

ik ben voor .....waneer een auto fout zit mag de bestuurder nooit meer rijden...(omdat de verongelukte fieter dat vaak ook niet meer kan)quote:Op woensdag 15 november 2006 14:37 schreef MouseOver het volgende:
Fietsers zouden gewoon hun beschermde status kwijt moeten raken als ze in het donker zonder licht fietsen. Als je bescherming wil dan doe je er zelf ook maar wat voor.
En die stomme geelgroene fietslampjes moesten ook gelijk uit de handel gehaald worden, want ze geven een vals gevoel van veiligheid. Die dingen zie je namelijk evengoed vrijwel niet.

Wat heeft dit met rijontzeggingen te makenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:47 schreef kless het volgende:
[..]
ik ben voor .....waneer een auto fout zit mag de bestuurder nooit meer rijden...(omdat de verongelukte fieter dat vaak ook niet meer kan)
Tevens meer controle op groot licht extra mistlichten en slecht afgesteld licht bij autos. Er zijn zoveel fietsenratziaas mbt verlichting.. die kunen ze ook wel voor autos gaan houden.

quote:

oh dat waneer je de status van de fietser weg haald ik denk dat autos nog banger worden voor bomen en andere gepakeerde autos dan voor fietsers, met als gevolg dat die fietser mogenlijk nooit weer fietst. Dan leek het me een passen de straf. dat de auto bestuurder dat dan ook niet mag.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:52 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wat heeft dit met rijontzeggingen te maken
Ik ben er direct voor om op foute autoverlichting te controleren, maar zo heel erg vaak kom je dat eigenlijk helemaal niet tegen. Bij de overgrote meerderheid is het in orde. Bij fietsers lijkt het precies andersom te zijn.

Ik zag je laatst rijden inderdaadquote:Op woensdag 15 november 2006 14:20 schreef mvdejong het volgende:
Ik heb recentelijk een SuperNova P99-D aangeschaft. Dubbele Xenon-lamp, een ver-straler met een 70 bundel en een breed-straler met 130 bundel.

Netsplitter

Netsplitter

Ik moet zeggen dat ik zo met enige regelmaat totaal verkeerd afgestelde xenon lampen zie die me zowat totaal verblinden...quote:Op woensdag 15 november 2006 14:52 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wat heeft dit met rijontzeggingen te maken
Ik ben er direct voor om op foute autoverlichting te controleren, maar zo heel erg vaak kom je dat eigenlijk helemaal niet tegen. Bij de overgrote meerderheid is het in orde. Bij fietsers lijkt het precies andersom te zijn.

Natuurkunde was nooit je sterkste vak zeker?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:54 schreef Bismarck het volgende:
[..]
[afbeelding]
Werkt niet.
Welke genie vindt een mini-versie uit die je op je fiets kan monteren? Heb je tenminste niet het zwaarder trappen van het dynamo. Een voordelige en milieu-vriendelijke oplossing.

Nee, dat heb je goed geraden. Ben zelf meer van de talen.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:04 schreef Catbert het volgende:
Natuurkunde was nooit je sterkste vak zeker?

Xenon wel inderdaad. Meestal van die aftermarkettroep voor civics uit 1988quote:Op woensdag 15 november 2006 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zo met enige regelmaat totaal verkeerd afgestelde xenon lampen zie die me zowat totaal verblinden...![]()

zeg dan niets..quote:Op woensdag 15 november 2006 14:29 schreef L-IS het volgende:
Koop een bel, auto's naar de hel
Koop een licht, RaZZle is een nicht.
Die afstelling gebeurt jaarlijks bij de apkquote:Op woensdag 15 november 2006 14:47 schreef kless het volgende:
[..]
ik ben voor .....waneer een auto fout zit mag de bestuurder nooit meer rijden...(omdat de verongelukte fieter dat vaak ook niet meer kan)
Tevens meer controle op groot licht extra mistlichten en slecht afgesteld licht bij autos. Er zijn zoveel fietsenratziaas mbt verlichting.. die kunen ze ook wel voor autos gaan houden.

Oh. Ik denk dat mensen zich in een paniekreactie eerder laten afschrikken voor de angst een mens dood te rijden dan om voor een paar duizend euro de boot in te gaan eigenlijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:57 schreef kless het volgende:
[..]
oh dat waneer je de status van de fietser weg haald ik denk dat autos nog banger worden voor bomen en andere gepakeerde autos dan voor fietsers, met als gevolg dat die fietser mogenlijk nooit weer fietst. Dan leek het me een passen de straf. dat de auto bestuurder dat dan ook niet mag.

moa ik denk van niet. ik denk dat ze banger zijn iemand bijna dood te rijden omdat dat veel duurder is.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Oh. Ik denk dat mensen zich in een paniekreactie eerder laten afschrikken voor de angst een mens dood te rijden dan om voor een paar duizend euro de boot in te gaan eigenlijk.

Inderdaad. Of van die knipperende lampjes, superirritant is dat.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:37 schreef MouseOver het volgende:
Fietsers zouden gewoon hun beschermde status kwijt moeten raken als ze in het donker zonder licht fietsen. Als je bescherming wil dan doe je er zelf ook maar wat voor.
Dan koop je van die lampjes of je gaat lopenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:42 schreef LostFormat het volgende:
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Natuurkunde was nooit je sterkste vak zeker?

Dan ga je voortaan maar fucking mooi lopen!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:33 schreef sitting_elfling het volgende:
I fucking bury those kut lichtjes. Het fietst fucking veel zwaarder en het ziet er niet uit en voor van die maffe kut fucking lampjes, van die blerende kleine fietslampjes die je op je fucking fiets plakt is ook niks. Daar moet je namelijk fucking veel pegels voor betalen..

Zolang ik op het fietspad fiets zonder licht of met .. dat maakt niet uit moet die fucking tering klote hufterige stinkerige vatzige auto van het fucking fietspad afblijven En ik kom vaak genoeg auto's tegen saafs die ook geen lichten aan hem fucking dumb0'squote:Op woensdag 15 november 2006 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga je voortaan maar fucking mooi lopen!En anders moet je niet fucking klagen als je wordt overreden door een fucking auto.
![]()
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |