abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43577289
Weet je hoeveel zwaarder je trapt met een dynamo aan?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_43577333
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:42 schreef LostFormat het volgende:
ja, maar daar heb je toch van die mooie ledlampjes voor?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  woensdag 15 november 2006 @ 14:44:16 #28
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43577346
quote:
Goede reden om dan maar ledlampjes te halen
Vampire Romance O+
pi_43577361
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:43 schreef dahei het volgende:

[..]

ja, maar daar heb je toch van die mooie ledlampjes voor?
Veel te duur.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 15 november 2006 @ 14:45:22 #30
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_43577382
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:37 schreef MouseOver het volgende:
En die stomme geelgroene fietslampjes moesten ook gelijk uit de handel gehaald worden, want ze geven een vals gevoel van veiligheid. Die dingen zie je namelijk evengoed vrijwel niet.
Geelgroene fietslampjes? Is dat merchandise van Ado Den Haag?
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_43577437
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:45 schreef Bismarck het volgende:

[..]

Geelgroene fietslampjes? Is dat merchandise van Ado Den Haag?
kom wat vaker buiten zou ik zeggen

er zijn inderdaad ledlampjes die geel/groenig zijn van kleur, en die zie je misschien van een meter afstand, maar een gewone koplamp vind ik het beste.. je hebt tegenwoordig fietslampen die zo fel zijn van een afstand dat het lijkt alsof er een scooter aan komt gereden
  woensdag 15 november 2006 @ 14:47:37 #32
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_43577454
quote:
Fietsers zouden gewoon hun beschermde status kwijt moeten raken als ze in het donker zonder licht fietsen. Als je bescherming wil dan doe je er zelf ook maar wat voor.

En die stomme geelgroene fietslampjes moesten ook gelijk uit de handel gehaald worden, want ze geven een vals gevoel van veiligheid. Die dingen zie je namelijk evengoed vrijwel niet.
ik ben voor .....waneer een auto fout zit mag de bestuurder nooit meer rijden...(omdat de verongelukte fieter dat vaak ook niet meer kan)

Tevens meer controle op groot licht extra mistlichten en slecht afgesteld licht bij autos. Er zijn zoveel fietsenratziaas mbt verlichting.. die kunen ze ook wel voor autos gaan houden.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_43577493
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:44 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Veel te duur.

Werkt ook.
  woensdag 15 november 2006 @ 14:52:09 #34
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43577578
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:47 schreef kless het volgende:

[..]

ik ben voor .....waneer een auto fout zit mag de bestuurder nooit meer rijden...(omdat de verongelukte fieter dat vaak ook niet meer kan)

Tevens meer controle op groot licht extra mistlichten en slecht afgesteld licht bij autos. Er zijn zoveel fietsenratziaas mbt verlichting.. die kunen ze ook wel voor autos gaan houden.
Wat heeft dit met rijontzeggingen te maken

Ik ben er direct voor om op foute autoverlichting te controleren, maar zo heel erg vaak kom je dat eigenlijk helemaal niet tegen. Bij de overgrote meerderheid is het in orde. Bij fietsers lijkt het precies andersom te zijn.
Vampire Romance O+
  woensdag 15 november 2006 @ 14:54:05 #35
49615 Bismarck
pi_43577637
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:48 schreef Blanchimont het volgende:
[afbeelding]
Werkt ook.

Werkt niet.

Welke genie vindt een mini-versie uit die je op je fiets kan monteren? Heb je tenminste niet het zwaarder trappen van het dynamo. Een voordelige en milieu-vriendelijke oplossing.
pi_43577668
Weet je hoe zwaar dat fietst met zo'n tyfus dynamo
  woensdag 15 november 2006 @ 14:57:35 #37
41885 kless
pi_43577738
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:52 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik ben er direct voor om op foute autoverlichting te controleren, maar zo heel erg vaak kom je dat eigenlijk helemaal niet tegen. Bij de overgrote meerderheid is het in orde. Bij fietsers lijkt het precies andersom te zijn.
oh dat waneer je de status van de fietser weg haald ik denk dat autos nog banger worden voor bomen en andere gepakeerde autos dan voor fietsers, met als gevolg dat die fietser mogenlijk nooit weer fietst. Dan leek het me een passen de straf. dat de auto bestuurder dat dan ook niet mag.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_43577752
Wat dacht je van wandelaars die 's morgens in pikkedonker, onverlicht en zonder enige reflectie Kázan uit lopen te laten...
  woensdag 15 november 2006 @ 15:03:46 #39
49615 Bismarck
pi_43577909
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:20 schreef mvdejong het volgende:
Ik heb recentelijk een SuperNova P99-D aangeschaft. Dubbele Xenon-lamp, een ver-straler met een 70 bundel en een breed-straler met 130 bundel.
Ik zag je laatst rijden inderdaad .

Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 15 november 2006 @ 15:04:29 #40
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43577928
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:52 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik zo met enige regelmaat totaal verkeerd afgestelde xenon lampen zie die me zowat totaal verblinden...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 15 november 2006 @ 15:04:39 #41
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43577937
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:54 schreef Bismarck het volgende:

[..]

[afbeelding]
Werkt niet.

Welke genie vindt een mini-versie uit die je op je fiets kan monteren? Heb je tenminste niet het zwaarder trappen van het dynamo. Een voordelige en milieu-vriendelijke oplossing.
Natuurkunde was nooit je sterkste vak zeker?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 15 november 2006 @ 15:06:06 #42
49615 Bismarck
pi_43577973
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:04 schreef Catbert het volgende:
Nee, dat heb je goed geraden. Ben zelf meer van de talen.
  woensdag 15 november 2006 @ 15:07:36 #43
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43578014
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:04 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik zo met enige regelmaat totaal verkeerd afgestelde xenon lampen zie die me zowat totaal verblinden...
Xenon wel inderdaad. Meestal van die aftermarkettroep voor civics uit 1988
Vampire Romance O+
pi_43578047
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:29 schreef L-IS het volgende:
Koop een bel, auto's naar de hel
Koop een licht, RaZZle is een nicht.
zeg dan niets..
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:47 schreef kless het volgende:

[..]

Die afstelling gebeurt jaarlijks bij de apk
Pleh
  woensdag 15 november 2006 @ 15:09:13 #45
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43578065
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:57 schreef kless het volgende:

[..]

oh dat waneer je de status van de fietser weg haald ik denk dat autos nog banger worden voor bomen en andere gepakeerde autos dan voor fietsers, met als gevolg dat die fietser mogenlijk nooit weer fietst. Dan leek het me een passen de straf. dat de auto bestuurder dat dan ook niet mag.
Oh. Ik denk dat mensen zich in een paniekreactie eerder laten afschrikken voor de angst een mens dood te rijden dan om voor een paar duizend euro de boot in te gaan eigenlijk.
Vampire Romance O+
  woensdag 15 november 2006 @ 15:18:23 #46
41885 kless
pi_43578389
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:09 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Oh. Ik denk dat mensen zich in een paniekreactie eerder laten afschrikken voor de angst een mens dood te rijden dan om voor een paar duizend euro de boot in te gaan eigenlijk.
moa ik denk van niet. ik denk dat ze banger zijn iemand bijna dood te rijden omdat dat veel duurder is.
iGEM
pi_43578580
quote:
Fietsers zouden gewoon hun beschermde status kwijt moeten raken als ze in het donker zonder licht fietsen. Als je bescherming wil dan doe je er zelf ook maar wat voor.

Inderdaad. Of van die knipperende lampjes, superirritant is dat.
quote:
Dan koop je van die lampjes of je gaat lopen
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:04 schreef Catbert het volgende:

[..]

De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_43578913
I fucking bury those kut lichtjes. Het fietst fucking veel zwaarder en het ziet er niet uit en voor van die maffe kut fucking lampjes, van die blerende kleine fietslampjes die je op je fucking fiets plakt is ook niks. Daar moet je namelijk fucking veel pegels voor betalen..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_43578953
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:33 schreef sitting_elfling het volgende:
I fucking bury those kut lichtjes. Het fietst fucking veel zwaarder en het ziet er niet uit en voor van die maffe kut fucking lampjes, van die blerende kleine fietslampjes die je op je fucking fiets plakt is ook niks. Daar moet je namelijk fucking veel pegels voor betalen..
Dan ga je voortaan maar fucking mooi lopen! En anders moet je niet fucking klagen als je wordt overreden door een maffe fucking kut auto.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_43579054
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:34 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dan ga je voortaan maar fucking mooi lopen! En anders moet je niet fucking klagen als je wordt overreden door een fucking auto.
Zolang ik op het fietspad fiets zonder licht of met .. dat maakt niet uit moet die fucking tering klote hufterige stinkerige vatzige auto van het fucking fietspad afblijven En ik kom vaak genoeg auto's tegen saafs die ook geen lichten aan hem fucking dumb0's
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')